Wat is haar account naamquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Pfoe Familiekoning kan beter niet haar make up even gaan bijwerken en nog meer bijsmeren. Ik schrik gewoon weer van haar.
Van 0 naar de blokkendoos is 0,1seconden 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:19 schreef Johanna38 het volgende:
Wat prettig om al die eerlijke comments bij MamaLotje te lezen zeg. Ik was even geneigd om ook te reageren met: “Ik volg je alleen om met mijn Fok-zusters over jouw content (en jouw BonJoeri😂) te kunnen bomen.”
Zien jullie de gelijkenissen in de manier waarop Lotte en Michelle producten promoten?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jommens, massaal kefir gaan halen want LotteB heeft een samenwerking. Kennelijk hoort er bij zo'n reclame ook klef gedoe. Is kefir lustopwekkend ook? 🤔
Het is alleen maar elkaar aflebberen, beklimmen en naar elkaar kijken via de camera.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zien jullie de gelijkenissen in de manier waarop Lotte en Michelle producten promoten?
Ik denk dat het vooral een probleem is van Sanneke die veel verwacht van haar kind, volgens haar loopt ie nogal voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft weer iets gevonden wat lastig is🥳
Haar kind is groot voor z’n leeftijd en daardoor wordt er teveel van hem verwacht.
Ik verwacht nooit iets van een kind. Groot, klein, dik, dun. Het maakt niet uit. En ik geloof ook niet dat dat bij Sanneke haar kind wel zo is.
Dat is nou net iets wat ik niet zie. Maar dat zou ik nooit zeggen tegen een ouder. Ik zie juist een kindje dat weinig doet. Maar volgens haar loopt ie los! Nooit gezien en dat maakt ook niet uit maar ik denk dat er een kern van onwaarheid in die uitspraak zit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een probleem is van Sanneke die veel verwacht van haar kind, volgens haar loopt ie nogal voor.
Misschien zit je al in de blokkendoos? Ik zet haar naam er heel duidelijk bij namelijk. Ik vond het daardoor een vreemde vraag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heel gek gedaan maar kon ze niet vinden, thanks voor de tip
"De manier waarop mensen tegen hem praten " .... ze zeggen dan goedemorgen... wel 20x 🤔 staat ze dan stil in die supermarkt te wachten tot iemand hem aanspreekt?? Ik heb echt nog nooit gehad dat ik lang genoeg stil stond dat mensen 10x iets tegen het kind zeiden 🤔🤷quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft weer iets gevonden wat lastig is🥳
Haar kind is groot voor z’n leeftijd en daardoor wordt er teveel van hem verwacht.
Ik verwacht nooit iets van een kind. Groot, klein, dik, dun. Het maakt niet uit. En ik geloof ook niet dat dat bij Sanneke haar kind wel zo is.
Ik had ook nooit van haar gehoord maar vond haar dus met die naam.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:29 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heel gek gedaan maar kon ze niet vinden, thanks voor de tip
Misschien moet ze hem in alles eens stimuleren. Ik heb het idee dat hij dat goed kan gebruiken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
"De manier waarop mensen tegen hem praten " .... ze zeggen dan goedemorgen... wel 20x 🤔 staat ze dan stil in die supermarkt te wachten tot iemand hem aanspreekt?? Ik heb echt nog nooit gehad dat ik lang genoeg stil stond dat mensen 10x iets tegen het kind zeiden 🤔🤷
Mijn kinderen werden trouwens altijd onderschat 😂 mijn 2e zag er met 2 jaar nog echt als een baby uit (kon wel lopen en praten... en er werd dan altijd gezegd "zo die is snel!" 😂👌 wat eigenlijk best mee viel )
Sanneke praat juist tegen hem alsof hij gek is... misschien moet ze wat meer op een normale manier met hem praten 🤷
Nee hij loopt nog niet. Ja op zijn knieën, een soort kruipen plus eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is nou net iets wat ik niet zie. Maar dat zou ik nooit zeggen tegen een ouder. Ik zie juist een kindje dat weinig doet. Maar volgens haar loopt ie los! Nooit gezien en dat maakt ook niet uit maar ik denk dat er een kern van onwaarheid in die uitspraak zit.
Ik snap je punt maar ze is niet minder begaafd en speelt het ook niet. Zo is ze gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik vraag me bij de mevrouw van Liefslabel altijd af of ze echt zo is als ze doet. Op IG lijkt ze me namelijk niet....ehm.....hoe zeg je dat netjes?
Niet het allerscherpste mes uit de la.
Speelt ze dat, of is ze inderdaad wat minder begaafd?
Dat was van Wild. En niet alleen in Nederland maar van heel Europa!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja en waar was ze ook alweer topverkoper van? Zei ze van de week
Klopt, dat zei ze afgelopen week. Maar een week of 2 terug liep hij los, toen was ze nog zo blij dat Dion ook thuis was zodat ze het beiden hadden gezien. Mijn kinderen deden hun eerste stapjes niet bij mij. Heb ik geen trauma aan overgehouden. De eerste keer dat ik ze los zag lopen was ook een eerste keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:07 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee hij loopt nog niet. Ja op zijn knieën, een soort kruipen plus eigenlijk.
MLM.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat was van Wild. En niet alleen in Nederland maar van heel Europa!
Bij deviervankim of kliekvanlies worden flinke reizen mee gewonnen als je topverkoper bent. Maar dat is msm dus piramideverkoop dat is Wild dan weer niet denk ik
Ja chatGPT weet altijd heel goed wat je wil horenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een goed gesprek gehad met chatgpt 🤔 hoe eenzaam ben je dan? Ik had vanmorgen een goed gesprek met de buurvrouw... en net op schoolplein met een andere moeder... en net thuisgekomen met mijn dochter 🤔 kan niet zeggen dat ik uren aan 1 stuk klets maar als ik een gesprek met een AI iets een mooi of goed gesprek ga noemen ga ik me zorgen maken 🤔
Maar chatgpt vind haar een goede moeder 👌 weet chatgpt ook dat ze alle prive info van haar kinderen openbaar deelt? En chatgpt vind dat ze het druk heeft 😂👌 tja....
Nou.... lekker veel op bed ... pret ritjes naar de hap om je kinderen te bestickeren en vergeet de action niet 👍 wat een heftig druk leven heeft die vrouw! Maar goed dat ze niet ook nog hoeft te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |