Misschien hangt haar eetstoornis ook wel samen met een soort van koopverslaving? Spullen blijven kopen om controle te hebben, en even die rush voelen van gelukkig zijn met je nieuwe spullen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Al die spullen die Pascal maar op Vinted blijft plaatsen.. heeft ze zo’n mega-huis dat ze dat allemaal kon opbergen?
En vrijwel alles ‘nieuw zonder prijskaartje’. Sneakers voor ¤ 130,- zijn die nieuw mét prijskaartje zoveel duurder?
Waar is die 19.95 euro voor? Om mee te doen aan de bingo?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze zit inderdaad in een ander pand, nog net in het centrum van Alphen aan den Rijn. Je kan nog steeds alle prul kopen en de locatie huren voor vergaderingen, workshops etc..
Morgen is het kennelijk de grote AM en Brenda show;
DE MAMMA VAN ➸ Zaterdag 30 mei 2026 | Bingoshow
¤19,95
Op voorraad
Laat de ballen maar vallen! Een hilarische middag lachen, gieren, brullen… op onze nieuwe en inspirerende locatie in Alphen aan den Rijn! Onder begeleiding van de enige echte @:demammavan Annemarie en Brenda van LiefsLabel.
PROGRAMMA
Winkel Open / Ontvangst van 10.00 – 16.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Inloop / Boek signeren 11-12.30 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Boekpresentatie 14.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Bingoshow 15.00 uur | 3x kaarten 9x rondes & te gekke De Mamma Van prijzen (max 50 tickets)
Ik kan nog 47 tickets kopen
Op zich valt mij 19,95 euro wel mee. Het ligt een beetje aan de prijzen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Waar is die 19.95 euro voor? Om mee te doen aan de bingo?
Dat lijkt me bizar veel. Zou werkelijk iemand dat betalen?
Dat vind ik ook meevallen . Tenminste, als de prijzen wel iets anders zijn dan planners, worksjops of bedrukte zooi. Daarbij zou je geld toe moeten krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:41 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Op zich valt mij 19,95 euro wel mee. Het ligt een beetje aan de prijzen.
Ik ga 1 keer per jaar naar de bingo van mijn oude werkgever. Daar betaal je 17,50 euro maar kun je tv, weekendje weg, volle boodschappen en nog veel meer winnen.
Ik vraag mij af wat er lachen gieren brullen wordt? AM loopt met haar telefoon rond en wie doet dan de bingo ?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze zit inderdaad in een ander pand, nog net in het centrum van Alphen aan den Rijn. Je kan nog steeds alle prul kopen en de locatie huren voor vergaderingen, workshops etc..
Morgen is het kennelijk de grote AM en Brenda show;
DE MAMMA VAN ➸ Zaterdag 30 mei 2026 | Bingoshow
¤19,95
Op voorraad
Laat de ballen maar vallen! Een hilarische middag lachen, gieren, brullen… op onze nieuwe en inspirerende locatie in Alphen aan den Rijn! Onder begeleiding van de enige echte @:demammavan Annemarie en Brenda van LiefsLabel.
PROGRAMMA
Winkel Open / Ontvangst van 10.00 – 16.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Inloop / Boek signeren 11-12.30 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Boekpresentatie 14.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Bingoshow 15.00 uur | 3x kaarten 9x rondes & te gekke De Mamma Van prijzen (max 50 tickets)
Ik kan nog 47 tickets kopen
Alleen die termen vind ik al om te janken eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er lachen gieren brullen wordt? AM loopt met haar telefoon rond en wie doet dan de bingo ?
Ind . Overdrijven hebben de twee dames uitgevonden .quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:48 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Alleen die termen vind ik al om te janken eerlijk gezegd.
Dit is een reclame event. Met demammmavan prijzen. Dus vast geen tv, weekend weg of een kar boodschappen als prijs.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:41 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Op zich valt mij 19,95 euro wel mee. Het ligt een beetje aan de prijzen.
Ik ga 1 keer per jaar naar de bingo van mijn oude werkgever. Daar betaal je 17,50 euro maar kun je tv, weekendje weg, volle boodschappen en nog veel meer winnen.
Dan is het sws bizar dat je moet betalen om haar van haar troep af te helpen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit is een reclame event. Met demammmavan prijzen. Dus vast geen tv, weekend weg of een kar boodschappen als prijs.
True!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meevallen . Tenminste, als de prijzen wel iets anders zijn dan planners, worksjops of bedrukte zooi. Daarbij zou je geld toe moeten krijgen.
Dit klinkt wel alsof je goeie prijzen kan winnen. Daar zou ik ook wel aan meedoen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:44 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meevallen . Tenminste, als de prijzen wel iets anders zijn dan planners, worksjops of bedrukte zooi. Daarbij zou je geld toe moeten krijgen.
Want Lotje heeft recht op een fitte moeder.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:05 schreef Miepje77 het volgende:
Lijkt me heerlijk door met 1x paardrijden en 1x zo een les per week jezelf weer fit en sterk te voelen. T een wassen neus.
Haha en de rest van de kinderen en haar man hebben niks aan een fitte moe/vrouw? Tja L. haar jongste lievelingetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Want Lotje heeft recht op een fitte moeder.
Volgens mij doet ze dit voor haar trip naar IJsland toch?
Ik krijg het niet weg... helaas voor de romantiek in huize galinhaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jommens, massaal kefir gaan halen want LotteB heeft een samenwerking. Kennelijk hoort er bij zo'n reclame ook klef gedoe. Is kefir lustopwekkend ook? 🤔
Ik stond al voor de deur van de supermarkt, ga nu maar weer naar huis. (Maar het was wel het uitje van de dag! 🥳)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik krijg het niet weg... helaas voor de romantiek in huize galinha
Zie je ook vaak terug bij mensen die zo scherp zijn als een knikkerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:30 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat is wel echt een stukje autisme. Zij kan inderdaad alleen maar vanuit haar eigen perspectief redeneren.
Niet iedereen met autisme doet dat zo, maar het is bij haar wel vanuit die diagnose te plaatsen zeg maar.
Ik zou haar toewensen dat ze daar hulp bij krijgt, want er is iets aan te doen en op deze manier is het niet zo aantrekkelijk voor anderen om met haar om te gaan.
Ik ben geneigd te denken in mogelijkheden, een zwakte inderdaad. Sorry.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor rare lelijke dingen 😱 ze heeft autisme is dik en heeft een kind dat plakt he!!! En het waait ook nog
Ze doet het alleen wanneer het haar uitkomt. Niks autisme, enkel verwend en asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:30 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat is wel echt een stukje autisme. Zij kan inderdaad alleen maar vanuit haar eigen perspectief redeneren.
Niet iedereen met autisme doet dat zo, maar het is bij haar wel vanuit die diagnose te plaatsen zeg maar.
Ik zou haar toewensen dat ze daar hulp bij krijgt, want er is iets aan te doen en op deze manier is het niet zo aantrekkelijk voor anderen om met haar om te gaan.
Haar wenkies lijken wel met de dag dikker te worden. En dan geeft ze haar ogen vaak zo dicht zitten en praat ze op een typische manier. Gister die blouse die ze steeds moest ophijsen en de dames los in het netje. Het ziet er allemaal heel oncomfortabel uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Pfoe Familiekoning kan beter niet haar make up even gaan bijwerken en nog meer bijsmeren. Ik schrik gewoon weer van haar.
Ja ik vind het heftig... echt heel heftig. En dan die donkere counterachtige streep op haar neus die juist haar neus extra accentueert. Ik snap het niet. En inderdaad die kleding...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haar wenkies lijken wel met de dag dikker te worden. En dan geeft ze haar ogen vaak zo dicht zitten en praat ze op een typische manier. Gister die blouse die ze steeds moest ophijsen en de dames los in het netje. Het ziet er allemaal heel oncomfortabel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |