abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Missinglink24 het volgende:
En Michelle, doet die nog wat anders als janken?
Die gaat van maximale highs naar maximale lows. Maar verder gaat het top!
pi_220907328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Missinglink24 het volgende:
En Michelle, doet die nog wat anders als janken?
Haar gedrag is de laatste tijd al erg infantiel en klef, maar die foto's en filmpjes met haar vader vind ik 'bijzonder'. En dan druk ik me nog zacht uit. Close met je ouders zijn kan best, maar ik ken echt niemand die zo met zijn of haar ouders op beeld staat. Het was in ieder geval een grote Michelle-show met Tim als sidekick.
pi_220907338
Dus mwb en tim zijn boodschappen doen en de oudste zoon van 10 past op 3 kinderen. Ik vind dat best een grote verantwoordelijkheid ook al zijn ze naar eigen zeggen alleen een boodschap doen om de hoek
pi_220907361
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze heeft geen galblaas meer en vaak maagpijn, ik heb ook geen galblaas meer en krijg van kwark mega maagpijn. (Enorm opgeblazen gevoel) Maar van die shake die ze vanmorgen maakte krijg ik al maagpijn bij het kijken naar die shake. Neem aan dat zij daar geen last van heeft, anders eet je het niet in die hoeveelheid.
Toch zit daar wel verschil in , mijn man heeft ook geen galblaas meer en die kan alles eten .
Maar vervelend als je dat niet kunt .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220907411
quote:

[..]
Ze heeft geen galblaas meer en vaak maagpijn, ik heb ook geen galblaas meer en krijg van kwark mega maagpijn. (Enorm opgeblazen gevoel) Maar van die shake die ze vanmorgen maakte krijg ik al maagpijn bij het kijken naar die shake. Neem aan dat zij daar geen last van heeft, anders eet je het niet in die hoeveelheid.
Ik ben lactose intolerant dus sowieso maag/buikpijn van haar gekwakte kwark, daarbij vind ik eiwit poeder echt vies haha en dan ook nog twee gekookte eieren erbij! Bah krijg het er zuur van. Nu ben ik echt een shake ontbijter maar hoef er niets bij, en zou helemaal misselijk worden van eieren en een shake 🤣🤣

Maar deze meid eet zoveel ze heeft het niet eens door, en denken dat het goed is

Ben benieuwd of Flappie naar het ziekenhuis moest en Flippie het museum heeft overleefd
pi_220907420
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus mwb en tim zijn boodschappen doen en de oudste zoon van 10 past op 3 kinderen. Ik vind dat best een grote verantwoordelijkheid ook al zijn ze naar eigen zeggen alleen een boodschap doen om de hoek
Want zelfs alleen even boodschappen doen kan ze niet, hulpje Tim moet mee. Maar... tegelijk de vraag of ze echt de oudste alleen op de 'farm' heeft gelaten met de andere drie. Het geeft wel weer content om aan te tonen dat het echt al een puber is met hele wijze uitspraken. Soms hoop ik dat hij bij Koen gewoon lekker een tienjarig jongetje mag zijn zonder die druk van zijn moeder.
pi_220907449
Ik vind mw altijd zo overheersend en energiezuigend overkomen. Met die speech ook, constant zo’n klauwtje om Tim. En na de speech grijpt ze z’n gezicht met 2 armen om weer wat kusjes op z’n gezicht te drukken. Ook dat gezoen en geklef met familie en vrienden, ik vraag me af of ze dat onderling allemaal ook doen of alleen met haar omdat dat mw haar ding is. Ik vind Tim ook echt een treurig schoothondje. Je vervult precies dezelfde levens als Koen en Jacqueline halen; er zit niks van jezelf bij man. Je mag mee met haar vriendenclub, je werkt in haar bedrijf, je woont in haar huis, gaat op reis naar haar vrienden/werk/podcast, moet aan haar tradities/regels meedoen. Grow Some balls. Hij lijkt me overigens wel hopeloos verliefd, op haar of haar leventje vooral. Ik denk dat zij er met een tijdje wel weer genoeg van heeft. Is toch ook niet mannelijk zo’n puppy zonder eigen leven?
pi_220907457
Jim werkt veel ‘s nachts en moet overdag slapen , zit hij ook nog op school?
Want ‘s nachts werken en een schoolopleiding volgen lijkt mij geen goede combinatie.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220907460
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Toch zit daar wel verschil in , mijn man heeft ook geen galblaas meer en die kan alles eten .
Maar vervelend als je dat niet kunt .
Ik eet wel alles, maar met mate en neem de gevolgen voor lief. (Moet ook wel anders kan ik helemaal niks meer eten)
pi_220907463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ben lactose intolerant dus sowieso maag/buikpijn van haar gekwakte kwark, daarbij vind ik eiwit poeder echt vies haha en dan ook nog twee gekookte eieren erbij! Bah krijg het er zuur van. Nu ben ik echt een shake ontbijter maar hoef er niets bij, en zou helemaal misselijk worden van eieren en een shake 🤣🤣

Maar deze meid eet zoveel ze heeft het niet eens door, en denken dat het goed is

Ben benieuwd of Flappie naar het ziekenhuis moest en Flippie het museum heeft overleefd
Eieren zijn bij mij helemaal een no-go en al helemaal in combinatie met kwark 🤢
pi_220907499
De countdown van Veerle is van vanochtend 3 dagen naar zojuist 0 dagen gegaan, zou ze het dan toch een soort van live laten meelopen?
pi_220907506
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Jim werkt veel ‘s nachts en moet overdag slapen , zit hij ook nog op school?
Want ‘s nachts werken en een schoolopleiding volgen lijkt mij geen goede combinatie.
Hij werkt in de kroeg, dus echt de hele nacht werken is dat sws doordeweeks niet.
pi_220907530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Hij werkt in de kroeg, dus echt de hele nacht werken is dat sws doordeweeks niet.
En ze schreef van de week dat hij het er bij vond horen omdat hij op zn 25ste weer naar school is gegaan
pi_220907538
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:27 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik vind mw altijd zo overheersend en energiezuigend overkomen. Met die speech ook, constant zo’n klauwtje om Tim. En na de speech grijpt ze z’n gezicht met 2 armen om weer wat kusjes op z’n gezicht te drukken. Ook dat gezoen en geklef met familie en vrienden, ik vraag me af of ze dat onderling allemaal ook doen of alleen met haar omdat dat mw haar ding is. Ik vind Tim ook echt een treurig schoothondje. Je vervult precies dezelfde levens als Koen en Jacqueline halen; er zit niks van jezelf bij man. Je mag mee met haar vriendenclub, je werkt in haar bedrijf, je woont in haar huis, gaat op reis naar haar vrienden/werk/podcast, moet aan haar tradities/regels meedoen. Grow Some balls. Hij lijkt me overigens wel hopeloos verliefd, op haar of haar leventje vooral. Ik denk dat zij er met een tijdje wel weer genoeg van heeft. Is toch ook niet mannelijk zo’n puppy zonder eigen leven?
Op 1 van de foto's op dat 7 iets feest pakt ze een vriendin ook vol op dr mond. Zal normaal zijn in haar kringen maar ik ken niemand die dat doet
pi_220907601
Ja maar Juul heeft echt gevoel voor grote groepen, daarom heeft zij de eindverantwoording. Het is een groot gezin, met 3 volwassen uitwonende kinderen. Waar hebben we het over in dit geval? Een tweeling van 13, een 9- en een 5-jarige. Want 17 kan zz echt wel redden. De grootste kleuter van de "groep" is de eindverantwoordelijke zelf.

En zie ik nu het planwonder weer krap aan binnenklossen?
pi_220907607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:27 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik denk ook dat ze een energievreter is. In de podcast weet ze ook ieder verhaal of iedere opmerking zo te draaien dat het over haar gaat. Ze komt op mij over als iemand die heel veel ruimte inneemt en de sfeer bepaald.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220907636
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En ze schreef van de week dat hij het er bij vond horen omdat hij op zn 25ste weer naar school is gegaan
Dat snap ik op zich wel. Hij is lang en breed volwassen. Hij zal toch moeten leven ook.
Wanneer ik weer ga studeren moet ik ook gewoon voor mezelf zorgen en dus werken.
pi_220907653
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Op 1 van de foto's op dat 7 iets feest pakt ze een vriendin ook vol op dr mond. Zal normaal zijn in haar kringen maar ik ken niemand die dat doet
Ik ook niet . Behalve na een pilletje misschien.
Maar ik ga ook niet zo met mijn vader om.

Wat is ze vel over been trouwens. Die foto in dat Bjorn Borg pakje, echt geen reclame eerlijk gezegd.
pi_220907673
quote:

[..]
Ik heb wel een galblaas en krijg ook maagpijn als ik er naar kijk 😂
pi_220907750
Ik krijg bij Michelle steeds meer zo een; "Dont stick your dick in crazy" gevoel. Ze is zo onstabiel en het ene moment 12 uur slapen en dan weer nachten doorhalen. Ze lijkt me er zo eentje die er dan voor zorgt dat je helemaal in haar ban raakt, veel sex, veel emoties, grootse liefde en helemaal opzuigen in haar wereld.
En uiteindelijk blijkt zo iemand helemaal koekkoek te zijn en staan ze snachts naast je bed te kijken hoe slaapt (bij wijze van spreken). Ik krijg steeds meer de kriebels van die vrouw.
pi_220907773
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik krijg bij Michelle steeds meer zo een; "Dont stick your dick in crazy" gevoel. Ze is zo onstabiel en het ene moment 12 uur slapen en dan weer nachten doorhalen. Ze lijkt me er zo eentje die er dan voor zorgt dat je helemaal in haar ban raakt, veel sex, veel emoties, grootse liefde en helemaal opzuigen in haar wereld.
En uiteindelijk blijkt zo iemand helemaal koekkoek te zijn en staan ze snachts naast je bed te kijken hoe slaapt (bij wijze van spreken). Ik krijg steeds meer de kriebels van die vrouw.
Ik denk dat ze best wat mentale problemen heeft. In de podcast vertelde ze dat ze soms errors krijgt. Zelfs een keer tot de crisisdienst aan toe.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220907777
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Weerikier het volgende:
Ze heeft iig een maximaal talent om mensen te laten figureren in haar leven.
pi_220907805
Ze word eerder ingeleid omdat de echo vandaag niet zo goed was.
Veerle dus
pi_220907806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze best wat mentale problemen heeft. In de podcast vertelde ze dat ze soms errors krijgt. Zelfs een keer tot de crisisdienst aan toe.
Heftig zeg.. Waarom gaat zo een vrouwtje nou toch door met dat hele influencer gebeuren vraag ik mij dan af, daar word je mentaal echt niet beter van. En dan die arme kinderen die vol in beeld worden mee gesleurd in de grillen van een moeder die ze duidelijk niet alle 24 in een kratje heeft.
pi_220907977
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:30 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Heftig zeg.. Waarom gaat zo een vrouwtje nou toch door met dat hele influencer gebeuren vraag ik mij dan af, daar word je mentaal echt niet beter van. En dan die arme kinderen die vol in beeld worden mee gesleurd in de grillen van een moeder die ze duidelijk niet alle 24 in een kratje heeft.
De kick/ dopamine van elke vorm van positieve aandacht die je krijgt van totaal onbekenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')