Als Sanneke iets wil dan komt het er. Zal waarschijnlijk niet zo lang duren. Misschien dit weekend als Dion thuis is?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke, threads:
Iemand vraagt als reactie ergens op: Is het dat vogelbadje met de kikker erin, of bijzettafel teckel?
Reactie S: OMG, maar die wil ik allebei!
Hoe lang zal het duren voor het in de tuin staat?
Nee voor hij er is... dus denk vandaag of morgenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:01 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Als Sanneke iets wil dan komt het er. Zal waarschijnlijk niet zo lang duren. Misschien dit weekend als Dion thuis is?
Misschien kan ze er zelf 1 maken van de klei uit het pakket van AM, aangezien ze nog niet wist of ze mee ging doen met de workshop. Net als dat ik me inmiddels afvraag of ze de workshop broodbakken wel heeft gevolgd, nog geen starter, brood, of zaadcracker gezien bij Sanneke. Pakket voor de heb, snel het volgende pakket bestellen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee voor hij er is... dus denk vandaag of morgen
Of dat er zich maar weinig voor het live event aanmelden en ze zo nog flink wat losse kaartjes kan verkopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:28 schreef Jenn1806 het volgende:
Dan koop je zo'n rommelbox van AM en dan krijg je welgeteld 1 kaartje voor haar "live event", die benaming alleen al is te hilarisch. Zo proberen ze dus hun omzet op te krikken want nagenoeg niemand wil alleen naar zoiets en dus koopt vriendin van volgmoeke ook een box. Benieuwd ook hoe ze het voor zich zien. Die parkeerplaats daar is 3x niks, kunnen misschien 30 auto's staan. Of denken ze echt dat iedereen met OV komt om met die achterlijke trekker opgehaald te worden?
Ze heeft geen galblaas meer en vaak maagpijn, ik heb ook geen galblaas meer en krijg van kwark mega maagpijn. (Enorm opgeblazen gevoel) Maar van die shake die ze vanmorgen maakte krijg ik al maagpijn bij het kijken naar die shake. Neem aan dat zij daar geen last van heeft, anders eet je het niet in die hoeveelheid.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM lekker aan het gamen want wie weet mag ze zo naar pretpark het ziekenhuis!
Die meid is zo moe, maar van wat? Sandalen kopen?! Shakes maken? Weet wel waarom zij zo moe is, van zoveel calorieën wordt je ook moe!
Suiker dumpies de hele dag die meid! Aansteller
Nou, echt hè. Nou is onzinnige story's met geblaat posten natuurlijk haar werk, maar wat een daginvulling.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:59 schreef Harper het volgende:
Ik word vandaag echt een beetje kriegel van AM. Hoe druk kun je zijn met niks doen?
5 uur geleden vertelde ze dat ze "straks" vast ging koken omdat Jim dat niet kon.
Daarna een heeeeeel verhaal over wie er wanneer komt oppassen. Plus veel gebazel over "De Box". Maar om de vragen daarover te beantwoorden heeft ze vanavond pas tijd.
5 min geleden heeft ze eindelijk wat groenten gesneden. Bijna alles staat klaar. Alleen de saus nog. En de spaghetti koken.
Oh en ondertussen mochten we kijken hoe Lot (met hoofd achterover, want anders komt haar (losse) haar in haar mond) zo ontzettend goed een cracker kan eten.
Ze zou eens een normale baan hebben zeg.
Ik zie beelden van Maarten aan het ontbijt, Maarten tig keer per dag koffie drinken met Annemarie en de uitwonende kinderen, uitgebreid lunchen, af en toe klusjes opknappen en dan ook nog 3 dagen per week werken op zolder. Verder een man die zelden van huis is, op een keer paardrijden na weinig hobby's lijkt te hebben, alleen af en toe wat met de oudste zonen doet (nooit iets met de oudste dochter of de jongste zoon, zo het lijkt).quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:10 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van AM kunnen de zolder in huis niet vinden 🙄 De werkplek van MG, nadat hij ze 's ochtends uitzwaait en 's middags een boterham met ze eet. Ze zien hem hooguit 3 uur (vier dagen per week) niet. Dan zit hij op hun slaapkamer.
Met 1 thuisblijfmoeder en 1 thuiswerkvader, zien de Geertskinderen hun ouders echt heel veel.
Zij ziet haar uitjes als werk, en daarom zit ze weer in haar zeur- en klaagmodus. Want wij zien niet hoe hard ze aan het werk is, dat haar mental load veel meer is dan die van MG, dat ze echt een mega superdrukke baan heeft waarbij ze ook in vakanties en weekenden door moet werken. Ik zie vooral een zeurdoos die weliswaar mooie filmpjes kan maken (of maakt MG die?), die daarvoor haar hele gezin héél hard laat werken, die opmerkingen maakt alsof ze nog in het stenen tijdperk leeft, de hele dag als thuisblijfmoeder alle tijd heeft want naast pauze gewoon nog een uur rust. En dan vindt dat ze een zwaar en druk (werk)leven heeft. Maar één ding is haar wel gelukt: van zeuren en overal tegenaan schoppen je werk maken...quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:52 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik zie beelden van Maarten aan het ontbijt, Maarten tig keer per dag koffie drinken met Annemarie en de uitwonende kinderen, uitgebreid lunchen, af en toe klusjes opknappen en dan ook nog 3 dagen per week werken op zolder. Verder een man die zelden van huis is, op een keer paardrijden na weinig hobby's lijkt te hebben, alleen af en toe wat met de oudste zonen doet (nooit iets met de oudste dochter of de jongste zoon, zo het lijkt).
En dan is Annemarie verbolgen dat ze te horen krijgt dat ze vaak weg is. Dat is ze ook. En het is haar goed recht dat ze vindt dat het nu haar buurt is. Maar benoem het dan ook zo. En kom niet met een flutargument. Als Maarten elke maand meerdere een paar nachten weg was geweest, had namelijk hetzelfde voor hem gegolden.
Ik word vandaag ook inderdaad bijzonder kriegel van de teksten van Annemarie.
Ja reizenquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Missinglink24 het volgende:
En Michelle, doet die nog wat anders als janken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |