abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220905898
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220905908
Sanneke, threads:
Iemand vraagt als reactie ergens op: Is het dat vogelbadje met de kikker erin, of bijzettafel teckel?

Reactie S: OMG, maar die wil ik allebei!

Hoe lang zal het duren voor het in de tuin staat?
pi_220905991
Doet Fok ook al aan piemel-censuur?
😉
pi_220906225
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke, threads:
Iemand vraagt als reactie ergens op: Is het dat vogelbadje met de kikker erin, of bijzettafel teckel?

Reactie S: OMG, maar die wil ik allebei!

Hoe lang zal het duren voor het in de tuin staat?
Als Sanneke iets wil dan komt het er. Zal waarschijnlijk niet zo lang duren. Misschien dit weekend als Dion thuis is?
pi_220906277
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:42 schreef Harper het volgende:
Doet Fok ook al aan piemel-censuur?
😉
Ik heb playdoh gescoord en ga uit protest een aubergine maken vanavond 👍
pi_220906281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:01 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Als Sanneke iets wil dan komt het er. Zal waarschijnlijk niet zo lang duren. Misschien dit weekend als Dion thuis is?
Nee voor hij er is... dus denk vandaag of morgen
pi_220906334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee voor hij er is... dus denk vandaag of morgen
Misschien kan ze er zelf 1 maken van de klei uit het pakket van AM, aangezien ze nog niet wist of ze mee ging doen met de workshop. Net als dat ik me inmiddels afvraag of ze de workshop broodbakken wel heeft gevolgd, nog geen starter, brood, of zaadcracker gezien bij Sanneke. Pakket voor de heb, snel het volgende pakket bestellen.
pi_220906368
DBM lekker aan het gamen want wie weet mag ze zo naar pretpark het ziekenhuis!
Die meid is zo moe, maar van wat? Sandalen kopen?! Shakes maken? Weet wel waarom zij zo moe is, van zoveel calorieën wordt je ook moe!
Suiker dumpies de hele dag die meid! Aansteller
pi_220906369
Dan koop je zo'n rommelbox van AM en dan krijg je welgeteld 1 kaartje voor haar "live event", die benaming alleen al is te hilarisch. Zo proberen ze dus hun omzet op te krikken want nagenoeg niemand wil alleen naar zoiets en dus koopt vriendin van volgmoeke ook een box. Benieuwd ook hoe ze het voor zich zien. Die parkeerplaats daar is 3x niks, kunnen misschien 30 auto's staan. Of denken ze echt dat iedereen met OV komt om met die achterlijke trekker opgehaald te worden?
pi_220906401
Maar wie wil nu niet die kleurloze Mirjam van Groenland ontmoeten? Dat mens wordt, i kid you not, opgevoerd als act op de fandag. Serieus.
Misschien plakt AM wel een oestrogeenpleister te veel op dit moment.
pi_220906413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:28 schreef Jenn1806 het volgende:
Dan koop je zo'n rommelbox van AM en dan krijg je welgeteld 1 kaartje voor haar "live event", die benaming alleen al is te hilarisch. Zo proberen ze dus hun omzet op te krikken want nagenoeg niemand wil alleen naar zoiets en dus koopt vriendin van volgmoeke ook een box. Benieuwd ook hoe ze het voor zich zien. Die parkeerplaats daar is 3x niks, kunnen misschien 30 auto's staan. Of denken ze echt dat iedereen met OV komt om met die achterlijke trekker opgehaald te worden?
Of dat er zich maar weinig voor het live event aanmelden en ze zo nog flink wat losse kaartjes kan verkopen.
pi_220906431
Dbm kan niet tegen kauwgwluidwn
Maar een plastic zakje frommelen
Een blender aandoen en gamen lukt dan weer wel
pi_220906623
Zou de familie Geerts nooit eens uitgekauwd zijn op die eeuwige fantasieloze komkommer-tomaat-witte kaas salade, die ze minstens 3 x per week eten.
pi_220906642
Ik word vandaag echt een beetje kriegel van AM. Hoe druk kun je zijn met niks doen?

5 uur geleden vertelde ze dat ze "straks" vast ging koken omdat Jim dat niet kon.
Daarna een heeeeeel verhaal over wie er wanneer komt oppassen. Plus veel gebazel over "De Box". Maar om de vragen daarover te beantwoorden heeft ze vanavond pas tijd.
5 min geleden heeft ze eindelijk wat groenten gesneden. Bijna alles staat klaar. Alleen de saus nog. En de spaghetti koken.
Oh en ondertussen mochten we kijken hoe Lot (met hoofd achterover, want anders komt haar (losse) haar in haar mond) zo ontzettend goed een cracker kan eten.

Ze zou eens een normale baan hebben zeg.
pi_220906683
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM lekker aan het gamen want wie weet mag ze zo naar pretpark het ziekenhuis!
Die meid is zo moe, maar van wat? Sandalen kopen?! Shakes maken? Weet wel waarom zij zo moe is, van zoveel calorieën wordt je ook moe!
Suiker dumpies de hele dag die meid! Aansteller
Ze heeft geen galblaas meer en vaak maagpijn, ik heb ook geen galblaas meer en krijg van kwark mega maagpijn. (Enorm opgeblazen gevoel) Maar van die shake die ze vanmorgen maakte krijg ik al maagpijn bij het kijken naar die shake. Neem aan dat zij daar geen last van heeft, anders eet je het niet in die hoeveelheid.
pi_220906691
Ik weet weer waarom ik niet meer bij DBM kijk. Zij gaat bij mij verder dan irritatie. Donderdag haar rustdag? WTF? Ze heeft elke dag een rustdag. Maar dat de post van zorgouders haar zo raakt, echt; donder op. Als jij zoveel tijd hebt én ruimte in je hoofd hebt om te netflixen, gamen, shoppen, insta vol lullen, dan snap je echt niet hoe het is om een echte zorgouder te zijn. Het maakt me zo boos en ergens ook verdrietig. Hoe durft ze. Zij is op 1 manier maar zorgouder; zorgen over haar als ouder.
pi_220906735
De kinderen van AM kunnen de zolder in huis niet vinden 🙄 De werkplek van MG, nadat hij ze 's ochtends uitzwaait en 's middags een boterham met ze eet. Ze zien hem hooguit 3 uur (vier dagen per week) niet. Dan zit hij op hun slaapkamer.
Met 1 thuisblijfmoeder en 1 thuiswerkvader, zien de Geertskinderen hun ouders echt heel veel.
pi_220906946
Oh my. Elise Boers zoekt een in house-nanny voor de maand augustus die ze in Nederland doorbrengen.
Dat is wat mij betreft echt next level hoor. In zo´n maand vakantie niet zelf, met familie en vrienden om je heen, voor je gezin kunnen/willen zorgen.
pi_220907201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:59 schreef Harper het volgende:
Ik word vandaag echt een beetje kriegel van AM. Hoe druk kun je zijn met niks doen?

5 uur geleden vertelde ze dat ze "straks" vast ging koken omdat Jim dat niet kon.
Daarna een heeeeeel verhaal over wie er wanneer komt oppassen. Plus veel gebazel over "De Box". Maar om de vragen daarover te beantwoorden heeft ze vanavond pas tijd.
5 min geleden heeft ze eindelijk wat groenten gesneden. Bijna alles staat klaar. Alleen de saus nog. En de spaghetti koken.
Oh en ondertussen mochten we kijken hoe Lot (met hoofd achterover, want anders komt haar (losse) haar in haar mond) zo ontzettend goed een cracker kan eten.

Ze zou eens een normale baan hebben zeg.
Nou, echt hè. Nou is onzinnige story's met geblaat posten natuurlijk haar werk, maar wat een daginvulling.

En wat boeit het dat Juul een vrouw is en dus (?) beter in overzicht houden. En dat jim 's nachts werkt. En dat uiteindelijk toch weer onverantwoord is als de kinderen zonder ouders zijn, maar toch ook weer niet (want Juul kon het zo goed), want ze zien het niet en ze hebben lol.

Wat een gewauwel weer.
pi_220907230
En zou ze echt denken dat je samen met je vriendin, buurvrouw, zus of moeder een (rommel)box gaat kopen zodat je 2 tickets hebt? Want wie gaat er nou een dag in je eentje naar haar event. Als ik Jim of Sam was zou ik voortaan afhaken bij het oppassen, tenzij het vet betaalt. Want er wordt toch maar even verteld dat ze het eigenlijk niet goed kunnen, en dat alleen de grote zus hier goed in is. En dan ook nog de opmerking omdat zij vrouw is... alle tradwifes kunnen weer juichen bij zo'n opmerking.
pi_220907252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:10 schreef AnnArt het volgende:
De kinderen van AM kunnen de zolder in huis niet vinden 🙄 De werkplek van MG, nadat hij ze 's ochtends uitzwaait en 's middags een boterham met ze eet. Ze zien hem hooguit 3 uur (vier dagen per week) niet. Dan zit hij op hun slaapkamer.
Met 1 thuisblijfmoeder en 1 thuiswerkvader, zien de Geertskinderen hun ouders echt heel veel.
Ik zie beelden van Maarten aan het ontbijt, Maarten tig keer per dag koffie drinken met Annemarie en de uitwonende kinderen, uitgebreid lunchen, af en toe klusjes opknappen en dan ook nog 3 dagen per week werken op zolder. Verder een man die zelden van huis is, op een keer paardrijden na weinig hobby's lijkt te hebben, alleen af en toe wat met de oudste zonen doet (nooit iets met de oudste dochter of de jongste zoon, zo het lijkt).

En dan is Annemarie verbolgen dat ze te horen krijgt dat ze vaak weg is. Dat is ze ook. En het is haar goed recht dat ze vindt dat het nu haar buurt is. Maar benoem het dan ook zo. En kom niet met een flutargument. Als Maarten elke maand meerdere een paar nachten weg was geweest, had namelijk hetzelfde voor hem gegolden.

Ik word vandaag ook inderdaad bijzonder kriegel van de teksten van Annemarie.
pi_220907278
Ja AM is vandaag weer lekker op dreef met haar hoog irritatie opwekkende posts. Alsjeblieft zeg.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220907285
En Michelle, doet die nog wat anders als janken?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220907305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:52 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zie beelden van Maarten aan het ontbijt, Maarten tig keer per dag koffie drinken met Annemarie en de uitwonende kinderen, uitgebreid lunchen, af en toe klusjes opknappen en dan ook nog 3 dagen per week werken op zolder. Verder een man die zelden van huis is, op een keer paardrijden na weinig hobby's lijkt te hebben, alleen af en toe wat met de oudste zonen doet (nooit iets met de oudste dochter of de jongste zoon, zo het lijkt).

En dan is Annemarie verbolgen dat ze te horen krijgt dat ze vaak weg is. Dat is ze ook. En het is haar goed recht dat ze vindt dat het nu haar buurt is. Maar benoem het dan ook zo. En kom niet met een flutargument. Als Maarten elke maand meerdere een paar nachten weg was geweest, had namelijk hetzelfde voor hem gegolden.

Ik word vandaag ook inderdaad bijzonder kriegel van de teksten van Annemarie.
Zij ziet haar uitjes als werk, en daarom zit ze weer in haar zeur- en klaagmodus. Want wij zien niet hoe hard ze aan het werk is, dat haar mental load veel meer is dan die van MG, dat ze echt een mega superdrukke baan heeft waarbij ze ook in vakanties en weekenden door moet werken. Ik zie vooral een zeurdoos die weliswaar mooie filmpjes kan maken (of maakt MG die?), die daarvoor haar hele gezin héél hard laat werken, die opmerkingen maakt alsof ze nog in het stenen tijdperk leeft, de hele dag als thuisblijfmoeder alle tijd heeft want naast pauze gewoon nog een uur rust. En dan vindt dat ze een zwaar en druk (werk)leven heeft. Maar één ding is haar wel gelukt: van zeuren en overal tegenaan schoppen je werk maken...
pi_220907314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Missinglink24 het volgende:
En Michelle, doet die nog wat anders als janken?
Ja reizen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')