abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220908670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW is in Parijs. Mocht iemand denken dat ze rustig op de boerderij is: nog niet misschien.
Kwam vast spontaan op?
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 20:52:43 #77
184769 crew  Deisyy
pi_220908676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Mwah... ik vind haar open en eerlijk zijn vooral weer een vorm van aandacht. Het is echt niet zo dat je bij een 'error' gelijk het hele crisisdienstteam in je huis hebt. Alleen als je een gevaar voor jezelf of voor je omgeving bent. Het is net zoals dat ze in de ambulance lag en een paar dagen later weer in het vliegtuig zat, of die knie die maximaal kapot is maar waarbij ze op hakken kan blijven lopen.
Influencers gaan nu eenmaal voor aandacht ;)

Ik weet maar al te goed waar een crisis dienst wel en niet voor komt en ik denk niet meteen dat mensen ergens over liegen, dus vind ik het knap dat zij hier zo open over vertelt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 20:53:11 #78
184769 crew  Deisyy
pi_220908680
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:51 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Kwam vast spontaan op?
De koffer lag al/nog in de kofferbak.
pi_220908688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik ook niet . Behalve na een pilletje misschien.
Maar ik ga ook niet zo met mijn vader om.

Wat is ze vel over been trouwens. Die foto in dat Bjorn Borg pakje, echt geen reclame eerlijk gezegd.
Ik dacht hetzelfde in dat Björn borg pakje, ik snap niet dat ze het volhoud , met zo weinig eten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220908699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:51 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Kwam vast spontaan op?
Dat zal het zijn! Ik zag dat ze de grote LV tas ook mee had naar het festival, misschien met de verwachting daar te kunnen overnachten.

Voor iemand die pas beweerde dat ze zich zo thuis voelt op de boerderij is ze er trouwens wel heel weinig.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 20:56:24 #81
184769 crew  Deisyy
pi_220908701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik ook niet . Behalve na een pilletje misschien.
Maar ik ga ook niet zo met mijn vader om.

Wat is ze vel over been trouwens. Die foto in dat Bjorn Borg pakje, echt geen reclame eerlijk gezegd.
Ze is heel mager, van de week zag ik haar met blote buik, ik schrok er een beetje van.
pi_220908712
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ze is heel mager, van de week zag ik haar met blote buik, ik schrok er een beetje van.
Die foto was echt niet oké.
pi_220908713
Die foto van mwb met het vocht in dr knie. Ik zou me daar toch zorgen over maken. En zij paradeert op hoge hakken door de stad van de liefde🤔
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 20:58:01 #84
184769 crew  Deisyy
pi_220908714
Ze gaan Roland Garros uitspelen _O-
pi_220908717
Sjonge en MCW moet ook nog even showen voor hoeveel geld ze ondergoed koopt. 14 boxers voor 140 euro voor haar kind?? Mijn hemel, dan koop ik ze wel gewoon bij de zeeman of hema hoor.

Hierboven schreef iemand over oud zeer en niet praten in het verleden. Ze schrijft zelf ook iets van dat zij en haar vader kampioen silent treatment zijn (wel beeld, geen geluid). Lekker stelletje daar.
pi_220908735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:58 schreef Keesie123 het volgende:
Sjonge en MCW moet ook nog even showen voor hoeveel geld ze ondergoed koopt. 14 boxers voor 140 euro voor haar kind?? Mijn hemel, dan koop ik ze wel gewoon bij de zeeman of hema hoor.

Hierboven schreef iemand over oud zeer en niet praten in het verleden. Ze schrijft zelf ook iets van dat zij en haar vader kampioen silent treatment zijn (wel beeld, geen geluid). Lekker stelletje daar.
Dat tv programma liet al zien dat het daar helemaal niet zo hallelujah is als dat ze doet voorkomen. Zo zag ik het tenminste.
pi_220908756
Och en die Minibelle.. ik gok dat het arme meisje haar toetsen niet goed gedaan heeft en er nu bericht is dat ze moet afstromen na de zomer. En dat kan mama niet aan. Als het kind echt HB is dan ben je als ouder ook prima blij met vmbo of havo hoor, zeker als dat zorgt dat je kind wel met plezier naar school gaat. Maar nee bij Minibelle is alleen het allerhoogste goed genoeg. Ik vraag me af welke mentale problemen deze kinderen nog gaan krijgen, echt een recept voor somberheid/depressie, angststoornissen, somatisch onverklaarbare klachten (goh die knie) of eetstoornissen bijvoorbeeld. Ik hoop dat die meisjes hier gelukkig uitkomen.
pi_220908801
Ik gok zomaar dat DBM even rondje HAP/SEH doet, dat is naast de action ook haar happy place...
pi_220908832
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:58 schreef Keesie123 het volgende:
Ze schrijft zelf ook iets van dat zij en haar vader kampioen silent treatment zijn (wel beeld, geen geluid). Lekker stelletje daar.
Dat vond ik ook heel toxisch klinken
pi_220908841
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Influencers gaan nu eenmaal voor aandacht ;)

Ik weet maar al te goed waar een crisis dienst wel en niet voor komt en ik denk niet meteen dat mensen ergens over liegen, dus vind ik het knap dat zij hier zo open over vertelt.
In haar geval kan ik dat niet knap vinden geloof ik. Ze vertelt het naar mijn idee om weer aandacht te genereren.
Vind je Pascal dan ook knap dat ze haar es etaleert op sm?
Ik denk dat beide vrouwen niet de goede beweegredenen hebben waarom ze het bespreekbaar maken.
pi_220908847
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:44 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Wat is contact met de crisisdienst, want het kan ook gewoon triage geweest zijn, wil nog niet zeggen dat het een crisisbeoordeling is geweest. Maar als je weet dat je 'crisisgevoelig' bent, vanuit niets een error kan krijgen (en wat houdt dat dan in bij haar), dan zou de beste optie zijn om je leven zo in te richten dat de kans op een error zo klein mogelijk is. Maar zij gaat van maximaal janken naar maximaal in de lampen hangen en weer terug. Dus de kans op herhaling maakt ze zelf op die manier alleen maar groter.
Veilige omgeving voor de kinderen dan ook...
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 21:19:39 #92
184769 crew  Deisyy
pi_220908848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:18 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
In haar geval kan ik dat niet knap vinden geloof ik. Ze vertelt het naar mijn idee om weer aandacht te genereren.
Vind je Pascal dan ook knap dat ze haar es etaleert op sm?
Ik denk dat beide vrouwen niet de goede beweegredenen hebben waarom ze het bespreekbaar maken.
Ik vind Pascal en Mies niet met elkaar te vergelijken.
pi_220908914
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik krijg bij Michelle steeds meer zo een; "Dont stick your dick in crazy" gevoel. Ze is zo onstabiel en het ene moment 12 uur slapen en dan weer nachten doorhalen. Ze lijkt me er zo eentje die er dan voor zorgt dat je helemaal in haar ban raakt, veel sex, veel emoties, grootse liefde en helemaal opzuigen in haar wereld.
En uiteindelijk blijkt zo iemand helemaal koekkoek te zijn en staan ze snachts naast je bed te kijken hoe slaapt (bij wijze van spreken). Ik krijg steeds meer de kriebels van die vrouw.
Ze doet me denken aan Rose van Two-and-a-half men 😁
pi_220908998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:10 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok zomaar dat DBM even rondje HAP/SEH doet, dat is naast de action ook haar happy place...
Ik kwam een post van haar tegen over kinderen “op het spectrum” en dat ze daar open over wil praten omdat dat bijna niet gedaan wordt. (Heb het verder niet gelezen) Maar volgens mij wordt er anno 2026 best veel gesproken over kinderen met autisme of iets aanverwants. Men is daar niet zo gesloten meer in maar goed DBM treft geen andere volwassenen (alleen de andere autisten van haar autisten groepje) dus misschien dat ze dat daarom denkt.
pi_220909021
Mcw heeft eigenlijk nooit quality time met haar kinderen, maar ze ophalen van school is haar ultieme geluksmomentje
pi_220909022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:04 schreef Keesie123 het volgende:
Och en die Minibelle.. ik gok dat het arme meisje haar toetsen niet goed gedaan heeft en er nu bericht is dat ze moet afstromen na de zomer. En dat kan mama niet aan. Als het kind echt HB is dan ben je als ouder ook prima blij met vmbo of havo hoor, zeker als dat zorgt dat je kind wel met plezier naar school gaat. Maar nee bij Minibelle is alleen het allerhoogste goed genoeg. Ik vraag me af welke mentale problemen deze kinderen nog gaan krijgen, echt een recept voor somberheid/depressie, angststoornissen, somatisch onverklaarbare klachten (goh die knie) of eetstoornissen bijvoorbeeld. Ik hoop dat die meisjes hier gelukkig uitkomen.
Moeder schreef zelf na de pijn in de knie dat meisje bang was dat ze niet aan de verwachtingen van anderen kon voldoen nu. Ik vind dat heftig voor een puber.

Blessures zijn ontzettend vervelend als je fanatiek sport en dus des te meer een taak aan de ouders om gerust te stellen en het vertrouwen te geven dat het wel weer goed komt (moeder gaat hier gewoon mee in de paniek).

En het is gewoon een feit dat niet ieder hoogbegaafd kind vwo kan doen of daar past (het zijn net gewone mensen). En dan zoek je naar wat anders. Na havo kun je alsnog vwo doen en er zijn zoveel meer wegen die naar Rome leiden.
pi_220909094
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Moeder schreef zelf na de pijn in de knie dat meisje bang was dat ze niet aan de verwachtingen van anderen kon voldoen nu. Ik vind dat heftig voor een puber.

Blessures zijn ontzettend vervelend als je fanatiek sport en dus des te meer een taak aan de ouders om gerust te stellen en het vertrouwen te geven dat het wel weer goed komt (moeder gaat hier gewoon mee in de paniek).

En het is gewoon een feit dat niet ieder hoogbegaafd kind vwo kan doen of daar past (het zijn net gewone mensen). En dan zoek je naar wat anders. Na havo kun je alsnog vwo doen en er zijn zoveel meer wegen die naar Rome leiden.
Andersom net zo, mijn kind deed praktijkonderwijs maar kwa niveau theoretische vakken was het te makkelijk maar een kind is zoveel meer dan alleen “leerniveau”. Hij doet nu mbo 2 en nog steeds is het niveau van Nederlands bv te makkelijk maar wederom zijn er andere onderdelen waarvan ik hoofdpijn krijg. (Kinderen schoppen mag niet he? 🥴)
pi_220909153
MCW is niet heel creatief in haar teksten “hi trainer” “verliefd op mijn collega” dit gebruikte ze precies bij Koen en jacq.

Het gelebber met iedereen is al benoemd maar ik krijg sowieso een beetje vreemde vibes van vader had ik in het mooiste meisje ook al.

Maar gelukkig kan ze niet weer op hakjes in Parijs struinen met de kapotte knie :)
pi_220909247
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:04 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw heeft eigenlijk nooit quality time met haar kinderen, maar ze ophalen van school is haar ultieme geluksmomentje
Maar echt, ze is vrijwel nooit alleen met haar kinderen. Maar dit is t ultieme geluksmoment
pi_220909341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Even tussen neus en lippen door, de crisisdienst.
Het is echt heel heftig als de crisisdienst voor je langskomt. Dan heb je niet even een error, maar is het goed mis. Zorgelijk.
Was toch ‘gewoon’ een ambulance met een ambulace-mevrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')