abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze best wat mentale problemen heeft. In de podcast vertelde ze dat ze soms errors krijgt. Zelfs een keer tot de crisisdienst aan toe.
Even tussen neus en lippen door, de crisisdienst.
Het is echt heel heftig als de crisisdienst voor je langskomt. Dan heb je niet even een error, maar is het goed mis. Zorgelijk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220908067
Volgen jullie Lousje Sassen? Het verhaal wordt steeds vreemder naarmate ze het verder uitlegt. Ik weet niet wat ik er van moet denken allemaal. Ze lijkt me wel een typ die problemen aantrekt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220908152
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze best wat mentale problemen heeft. In de podcast vertelde ze dat ze soms errors krijgt. Zelfs een keer tot de crisisdienst aan toe.
Ik luister de podcast niet meer maar als dit klopt vraag ik me af waarom haar omgeving mee blijft gaan in de online show die er wordt opgevoerd door MCW. De crisisdienst is er niet voor een snotneus.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 28-05-2026 20:10:18 ]
pi_220908172
Maar de crisisdienst is langs geweest voor mies? Huh wat wanneer dan
pi_220908205
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:57 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar de crisisdienst is langs geweest voor mies? Huh wat wanneer dan
Dit is wat ze daarover zegt in de laatste podcast:

quote:
Want ik kan eh heel lang heel veel en ook heel veel tegelijk, maar dan kan er één ding gebeuren. Nou, je hebt het afgelopen weekend gezien, dan kan er één dingetje gebeuren en dan is het een druppel en
dan krijg ik een echt een complete error. Kortsluiting.

Echt kortsluiting. En dan gaat het gewoon echt het meest in mijn hoofd. En ik heb dat één keer eerder gehad, zelfs tot de crisisdienst. En toen zeg maar dat ik gewoon .... Ik kan heel lang dat mensen zeggen wat hoe hoe dan? En dan is het iets relatief kleins en eigenlijk ook onbenullig, maar dan krijg ik het gewoon niet meer. Dan is het gewoon teveel. Dan kan ik het niet meer zeg maar op een rijtje helder in mijn hoofd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220908209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het is echt heel heftig als de crisisdienst voor je langskomt. Dan heb je niet even een error, maar is het goed mis. Zorgelijk.
Het kan ook zijn dat de huisartsenpost haar doorverbonden heeft met de crisisdienst voor een beoordeling. Ik schat niet in dat er een huisbezoek is geweest.
pi_220908299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgen jullie Lousje Sassen? Het verhaal wordt steeds vreemder naarmate ze het verder uitlegt. Ik weet niet wat ik er van moet denken allemaal. Ze lijkt me wel een typ die problemen aantrekt.
Zij komt op mij ook altijd wat manisch of bipolair over. Het ene moment wil ze gaan werken en op wereldreis, dan naar australie, dan opeens naar Senegal waar ze blijft om mensen te helpen. Ik geloof niet dat zij verkeerde intenties heeft per se, maar ze heeft zelf gezegd dat ze slecht met geld kan omgaan en dan heeft ze opeens beschikking over veel geld na die crowdfunding. Oja en laatst postte ze ook nog dat ze ook op zoek is naar liefde!
pi_220908305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het kan ook zijn dat de huisartsenpost haar doorverbonden heeft met de crisisdienst voor een beoordeling. Ik schat niet in dat er een huisbezoek is geweest.
Dat, of je gaat er zelf langs (onder begeleiding).
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220908325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Zelfs dat gebeurt niet zomaar.
pi_220908366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Cyan het volgende:

[..]
[..]

Helder verwoord ook door de volwassen Michelle 👌
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:17:34 #61
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_220908369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:37 schreef Maanstteen55 het volgende:
De countdown van Veerle is van vanochtend 3 dagen naar zojuist 0 dagen gegaan, zou ze het dan toch een soort van live laten meelopen?
Ze heeft in het begin wel eens haar uitgerekende datum genoemd in haar comments, ik ben in dezelfde week uitgerekend. Ik ben nu 37 weken, dus zou een logisch termijn zijn om nu te bevallen/ingeleid te worden, met een tweeling.

Ik denk hoogstens een paar dagen “vooruit” gewerkt, of ze moet er echt vanaf het begin al een hele alternatieve tijdlijn op nagehouden hebben.
In dat geval geef ik haar overigens ook geen ongelijk. Ik hoef er maar 1 baby te maken, werk in social media (wel voor een bedrijf), wat best chill werk is.
Maar alsnog goddank voor verlof, haha.

Had me er alles bij voor kunnen stellen dat je met een (zware) tweelingzwangerschap echt geen zin hebt in een last-minute countdown (en je wil toch engagement houden als het je inkomen is), maar ik denk dus dat de tijdlijn gewoon klopt.
pi_220908379
quote:

[..]
De eerste vraag die bij mij opkomt is of ze wel de daadwerkelijke crisisdienst bedoeld. Die komen idd niet zomaar, dan ben je een gevaar voor jezelf of anderen.

Ik neem die opmerking met een maximale korrel zout🙈
pi_220908381
quote:

[..]
[..]

Vind altijd lastig met wat ze verteld hoe verre zo is, maar wel zo is mag ze echt beter leefstijl aangaan passen dan wat ze nu doet.. met verdovende middelen, nachten doorgaan meerdere redbulls op een dag.
pi_220908383
Ze is wel met die crisisdienst ik aanraking geweest weet ik uit betrouwbare bron en ze zegt het zelf dus ook.

Maar even he, die ouders zijn toch ook best aandachtsge*l?
pi_220908400
quote:

[..]
[..]

Van deze woordenbrij krijg ik ook error 🫠
pi_220908448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:18 schreef Hyacinth het volgende:
Ze is wel met die crisisdienst ik aanraking geweest weet ik uit betrouwbare bron en ze zegt het zelf dus ook.

Maar waarom fasciliteert iedereen haar dan zo in haar levenstijl? Als je toch van iemand houdt dan wil je dit toch niet in stand houden?
(Ik bedoel niet te zeggen dat haar familie etc niet van haar houden, ik begrijp het gewoon oprecht niet)

Ik ben zwaar depressief geweest en dat uitte zich in eerste instantie door vluchtgedrag, veel werken, veel op stap, veel drinken, softdrugs gebruik. Tot mijn man en ouders me (bij wijze van spreken) aan mijn haren naar de huisarts trokken en zeiden: dit kan niet langer. Toen was ik daar natuurlijk heel boos over, want er was echt NIKS aan de hand met mij. Maar dat heeft me wel 'gered', tuurlijk storte ik in, maar kon daarna wel, op een gezonde manier, weer opkrabbelen.
pi_220908495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou door dat ze hier recent genoemd werd ben ik gaan kijken en was ik heel benieuwd naar de update. Maar ik dacht gister, ergens las ik dat ze psychotisch is geweest. Is ze dat nu niet weer?
De blik in haar ogen vind ik vrij manisch, heb even eea van haar terug gekeken vorige week, en als ik haar dan nu hoor. Wazig verhaal, kan het slecht volgen. Maar deel de mening van velen; weg daar! Maar vandaag wil ze alles even goed praten van wat ze gister zei.
Ze wilde met een sterk verhaal komen gister, dat bleek te sterk dus vandaag word het ff herzien ..?
pi_220908530
quote:

[..]
[..]

Wat een woordenbrij. Precies de reden dat het luisteren naar de podcast mij niet lukt.
pi_220908557
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar waarom fasciliteert iedereen haar dan zo in haar levenstijl? Als je toch van iemand houdt dan wil je dit toch niet in stand houden?
(Ik bedoel niet te zeggen dat haar familie etc niet van haar houden, ik begrijp het gewoon oprecht niet)

Ik ben zwaar depressief geweest en dat uitte zich in eerste instantie door vluchtgedrag, veel werken, veel op stap, veel drinken, softdrugs gebruik. Tot mijn man en ouders me (bij wijze van spreken) aan mijn haren naar de huisarts trokken en zeiden: dit kan niet langer. Toen was ik daar natuurlijk heel boos over, want er was echt NIKS aan de hand met mij. Maar dat heeft me wel 'gered', tuurlijk storte ik in, maar kon daarna wel, op een gezonde manier, weer opkrabbelen.
Heel veel mensen durven niet de confrontatie aan te gaan, en dat kan 1001 redenen hebben. Jij hebt geluk gehad met zulke lieve & stoere mensen om je heen die je daarin willen helpen een betere versie van jezelf te worden. Vergis je niet: het is heel zwaar en eng om zoiets te doen.

En ik heb al langer het donkerbruine vermoeden dat er heel veel (onuitgesproken) zeer zit tussen al die mensen wat maar niet opgehelderd wordt door goed met elkaar in gesprek te gaan en waar er wederzijds open wordt gestaan voor kritiek/feedback. Wellicht kan het zo zijn dat die gesprekken in het verleden heel verkeerd uitpakten. Je ziet het al doorsijpelen in wat je nu ziet, het verschil met een aantal jaar terug, etc. En Michelle is natuurlijk van de swiffer swiffer en het blocken. Moet je nagaan wat zo iemand IRL kan doen. Is lastig hoor.
pi_220908558
quote:

[..]
Toen ik door mn ex mishandeld was en alleen was (kreeg geen gezonde support van mn familie of überhaupt vrienden of bekenden) toen kwam de politie ook polshoogte nemen ivm zorgen. Ik was niet voor rede vatbaar, belde de politie of ze alsjeblieft de aangifte in konden trekken en deed de deur niet open. Na een tijdje waren ze toch binnen (ze klommen over mijn tuinhek) en schakelden ze met de crisisdienst of ik daar naartoe kon. Ik was een te 'licht' geval dus kon thuis blijven. Toen ging bij mij juist de knop om: hoe erg de situatie ook was, dit was hij niet waard.

Kun je nagaan hoe heftig het is als je daar wel beland.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 20:41:23 #71
184769 crew  Deisyy
pi_220908583
quote:

[..]
[..]

Zo dan, dat is best heel heftig, ik vind het wel heel goed dat ze hier zo open en eerlijk over is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220908606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:18 schreef Hyacinth het volgende:

Wat is contact met de crisisdienst, want het kan ook gewoon triage geweest zijn, wil nog niet zeggen dat het een crisisbeoordeling is geweest. Maar als je weet dat je 'crisisgevoelig' bent, vanuit niets een error kan krijgen (en wat houdt dat dan in bij haar), dan zou de beste optie zijn om je leven zo in te richten dat de kans op een error zo klein mogelijk is. Maar zij gaat van maximaal janken naar maximaal in de lampen hangen en weer terug. Dus de kans op herhaling maakt ze zelf op die manier alleen maar groter.
pi_220908637
En ze is weer na parijs…
pi_220908642
MCW is in Parijs. Mocht iemand denken dat ze rustig op de boerderij is: nog niet misschien.
pi_220908649
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zo dan, dat is best heel heftig, ik vind het wel heel goed dat ze hier zo open en eerlijk over is.
Mwah... ik vind haar open en eerlijk zijn vooral weer een vorm van aandacht. Het is echt niet zo dat je bij een 'error' gelijk het hele crisisdienstteam in je huis hebt. Alleen als je een gevaar voor jezelf of voor je omgeving bent. Het is net zoals dat ze in de ambulance lag en een paar dagen later weer in het vliegtuig zat, of die knie die maximaal kapot is maar waarbij ze op hakken kan blijven lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')