abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220910637
En dan Maxine Rouwendal die reageert dat je dit niet wil lezen en waarom mensen reageren. Ehhh, omdat Lotte daar zelf om vraagt??
Jaren geleden vond ik haar best leuk om te volgen, zat een beetje in dezelfde “vibe” (🙈😂). Maar zoals met zoveel influencers worden ze zo nep zodra er geld mee verdiend kan worden. En haak ik af.
pi_220910645
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 07:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De laatste maanden waren zwaar maar deze week had ze iets meer rust. Ik zou dan denken: neem die rust dan ook. Maar zij gaat tot 3.00 uur koffers inpakken om weer een weekend te vluchten. Verder gaat het goed hoor, ze is heel gelukkig en ze straalt!
Ik kwam precies voor dit! De rust duurde precies een halve dag ofzo.
pi_220910666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde in dat Björn borg pakje, ik snap niet dat ze het volhoud , met zo weinig eten
Nee joh, ze eet helemaal niet weinig. Ze eet immers de hele dag zegt ze altijd.
pi_220910693
Sanneke nog steeds aan het zeuren om een weekendje weg 🤦‍♂️ nu over zonder mijan weg gaan.. en dat hij tijdens de verhuizing 2 nachten weg was maar ze toen zo druk bezig waren dat ze hem niet konden missen... 😂🤣 waarmee was sanne dan zo bezig? Kijken hoe mensen werkte en vanaf de stoel filmen en lachen??
pi_220910712
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik kwam precies voor dit! De rust duurde precies een halve dag ofzo.
Ze heeft echt een ongezonde levensstijl.
pi_220910730
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke nog steeds aan het zeuren om een weekendje weg 🤦‍♂️ nu over zonder mijan weg gaan.. en dat hij tijdens de verhuizing 2 nachten weg was maar ze toen zo druk bezig waren dat ze hem niet konden missen... 😂🤣 waarmee was sanne dan zo bezig? Kijken hoe mensen werkte en vanaf de stoel filmen en lachen??
Exact wat ik dacht. Zij was nergens druk mee. Zij filmde Dion die nog tot laat bezig was om de troep in de keet op te ruimen en in te pakken en op de dag van de verhuizing ging Sanneke met haar moeder op pad. Zij heeft zo’n verknipt beeld van de werkelijkheid.
pi_220910755
Sanneke nog hard op zoek naar het hotel. ¤200 per nacht hoeft nu ook weer niet...
pi_220910770
Ik zou Sanneke zo graag steeds willen vertellen dat het ook anders kan.
Dat ik als baby van 10 maanden gewoon in de tent met mijn ouders ging kamperen. Dat er echt geen aparte kamers nodig zijn.
En geen enkel hotel doet wat zij precies wil hebben, belachelijk gewoon.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220910781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:27 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke nog hard op zoek naar het hotel. ¤200 per nacht hoeft nu ook weer niet...
Dan mag ze wel goed zoeken. Maar ze vist gewoon naar een uitnodiging, ze blijft net zo lang zeuren tot ze een nacht gratis heeft.
pi_220910794
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:29 schreef LeSage het volgende:
Ik zou Sanneke zo graag steeds willen vertellen dat het ook anders kan.
Dat ik als baby van 10 maanden gewoon in de tent met mijn ouders ging kamperen. Dat er echt geen aparte kamers nodig zijn.
En geen enkel hotel doet wat zij precies wil hebben, belachelijk gewoon.
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.
pi_220910805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt niets kan vinden met een extra kamertje. Maar ze moet ook content maken.
Tijdens de verhuizing heeft ze het minimale gedaan. Heeft volgens een halve dag bij haar moeder doorgebracht terwijl andere er alles aan hebben gedaan om het huis ingericht te krijgen.
pi_220910816
Als je dacht dat die vorige doos van AM een zooi troep bij elkaar was voor een belachelijke prijs, dan heb je die van deze ronde nog niet gezien. Als je zoiets aanschaft voor ¤50 moet je jezelf echt laten nakijken hoor. En dan nog beweren dat er zogenaamd voor meer dan 200 euro aan rommel in zit. Een klein tubetje van een of ander masker wat dan ¤27,95 zou kosten. Wie gelooft dat? Een boekje over uitjes, zo een slome wastas (moet meteen weer denken aan Maarten die die partybus uitstapt met zo een ding om z'n schouder, zo charmant) een blikje Chai poeder en wat zeep. En een handdoekje waar je tanden niet van gaan jeuken.

En AM zou 30 ruggen in de maand verdienen? Nou weet ik wel dat dat influencer gedoe echt goed kan verdienen. Maar AM is niet haar eerste leugen gestikt en doet zich graag beter voor dan ze is en van die 30k geloof ik helemaal niets.
pi_220910817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
En dan Maxine Rouwendal die reageert dat je dit niet wil lezen en waarom mensen reageren. Ehhh, omdat Lotte daar zelf om vraagt??
Jaren geleden vond ik haar best leuk om te volgen, zat een beetje in dezelfde “vibe” (🙈😂). Maar zoals met zoveel influencers worden ze zo nep zodra er geld mee verdiend kan worden. En haak ik af.
Ik herkende ook wel veel in een aantal reacties.
Over haar buik en over hoe ergens ook wel een lichtje brande als jij 's nachts wakker bent met baby.
Ik vond haar altijd een beetje zweverig, maar ik zat in een zelfde fase en het is dan toch herkenbaar. Helemaal omdat wij een baby hadden die zoveel huilde dat slapen er niet bij was. Maarja, toen had ze ook nog een baan bij een baas waar je toch je verantwoordelijkheid moet nemen.
Nu staat ze zo ver van de realiteit af, alles moet gevoeld worden, haar pet moet goed staan anders kan ze niks, dan schakelt ze af. Dan is alles te veel, de kinderen, koken, huishouden, 'werk' (ja sorry ik vind fluflu zijn nog steeds geen werk). En gelukkig is Joeri er dan om een maaltijd op tafel te zetten, want koken voelt ze ook niet als er geen samenwerking is met Hello Fresh. Als dan de kinderen weer weg zijn voelt ze weer van alles en kan ze lekker dansen op eem festival, waar Joeri haar dan weer kan filmen.

Voor mij kwam het kantelpunt een beetje toen ze aan dat kanteltraject begon.
Ik vind het nog steeds een beetje een rare organisatie en dan stond ze weer ergens op een parkeerplaats oefeningen te doen en maakte ze vriendinnen voor het leven die je daarna nooit meer voorbij zag komen.
pi_220910822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:34 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.
Efteling hotel ligt kind ook bij hun op de kamer he... dus kan sowieso niet
pi_220910826
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:36 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt niets kan vinden met een extra kamertje. Maar ze moet ook content maken.
Tijdens de verhuizing heeft ze het minimale gedaan. Heeft volgens een halve dag bij haar moeder doorgebracht terwijl andere er alles aan hebben gedaan om het huis ingericht te krijgen.
Ik denk dat ze het 24 uur per dag met M om haar heen misschien zat begint te worden. Ik snap het hoor dat je wat zonder je kind wil, maar 1 nachtje is dan niet echt een structurele oplossing. Zoek een hobby buiten de deur, ga een avond sporten, wandelen weet ik veel. Ik vond het heel bijzonder dat ze tijdens hun vakantie Dion alles liet doen met M. en dat echt zag als 'haar' vakantie.
pi_220910834
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Efteling hotel ligt kind ook bij hun op de kamer he... dus kan sowieso niet
Ik bedoelde zonder kind daarnaartoe gaan. Maar ze zoekt echt weer problemen die er niet zijn.
pi_220910835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Als je dacht dat die vorige doos van AM een zooi troep bij elkaar was voor een belachelijke prijs, dan heb je die van deze ronde nog niet gezien. Als je zoiets aanschaft voor ¤50 moet je jezelf echt laten nakijken hoor. En dan nog beweren dat er zogenaamd voor meer dan 200 euro aan rommel in zit. Een klein tubetje van een of ander masker wat dan ¤27,95 zou kosten. Wie gelooft dat? Een boekje over uitjes, zo een slome wastas (moet meteen weer denken aan Maarten die die partybus uitstapt met zo een ding om z'n schouder, zo charmant) een blikje Chai poeder en wat zeep.

En AM zou 30 ruggen in de maand verdienen? Nou weet ik wel dat dat influencer gedoe echt goed kan verdienen. Maar AM is niet haar eerste leugen gestikt en doet zich graag beter voor dan ze is en van die 30k geloof ik helemaal niets.
Misschien heeft ze ooit in een goede maand dat binnen geharkt, maar dat is echt niet haar standaard inkomen.

Kijk maar naar haar samenwerkingen en gesponsorde posts. Daar kan ze nooit zoveel mee verdienen.
pi_220910856
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:43 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik bedoelde zonder kind daarnaartoe gaan. Maar ze zoekt echt weer problemen die er niet zijn.
Ik heb weekendje weg naar de efteling met hotel geboekt in mijn solo ✌️ kost wel wat.... 🤣 maar zin in!
Ik vind dat als je het niet kan betalen moet je het niet doen maar ook niet zeiken.... en als je het wel hebt lekker doen en ook niet zeiken 👍
pi_220910860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft echt een ongezonde levensstijl.
Ze had het blijkbaar ook heel zwaar de afgelopen maand. 😕 Volgens mij maakt ze haar eigen leven zo zwaar en triggert ze zelf haar slaapprobleem.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220910864
Dbm nog niet wakker of weer de hele nacht haar kind van hap naar hap getrokken??? Zwaar leven en weer niet naar de autistenclub?
pi_220910879
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Misschien niet elke maand. Maar ik denk wel dat ze flink verdiend heeft aan haar boeken en planners, plus daarbij de talloze boxen. Als je die inkomsten verdeelt over het hele jaar, komt ze vast aan een flink bedrag per maand.
pi_220910924
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze had het blijkbaar ook heel zwaar de afgelopen maand. 😕 Volgens mij maakt ze haar eigen leven zo zwaar en triggert ze zelf haar slaapprobleem.
Er wordt hier veel geschreven over de al dan niet bestaande diagnoses van fluflu’s. Veel daarvan zou ik zo op MCW kunnen plakken.
pi_220910939
Is dat jezelf indelen in een hoger segment geen marketingtruc? Dat bedrijven daardoor denken dat ze één of ander high class-merk fluflu is. Dan moet je ook kunnen aantonen in je volgersaantallen, al zijn ze gekocht. Ik denk dat het gebakken lucht is die 10 tot 30 k.
pi_220910958
Toen bij Pascal stond dat ze begin juli in opname kon, was het eerste wat ik dacht: als die datum nog maar haalt... Laat ons hopen.

AM en haar inkomsten... ik twijfel er ook aan eigenlijk. Met boeken wordt algemeen veel minder verdiend dan gedacht. Geen idee hoeveel zij er verkocht heeft, maar je mag er waarschijnlijk vanuit gaan dat ze één à drie euro per verkocht boek ontvangt. En bij die boxen zal toch ook wel wat opbrengst blijven hangen bij degenen die die boxen helpen samenstellen en verdelen? Toch niet alle winst is voor haar? (Zo nauwgezet volg ik haar niet - ECHT GEEN TIJD VOOR - dus ik weet niet precies hoe de verdeling van die boxen georganiseerd is...)
pi_220910991
2 euro per verkocht boek (a 20 euro) zegt chatgpt. Van het eerste boek Komt goed zijn 25000 exemplaren verkocht. 50 duizend euro dus.(Mag ze daarover nog belasting betalen?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')