Ik kwam precies voor dit! De rust duurde precies een halve dag ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De laatste maanden waren zwaar maar deze week had ze iets meer rust. Ik zou dan denken: neem die rust dan ook. Maar zij gaat tot 3.00 uur koffers inpakken om weer een weekend te vluchten. Verder gaat het goed hoor, ze is heel gelukkig en ze straalt!
Nee joh, ze eet helemaal niet weinig. Ze eet immers de hele dag zegt ze altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde in dat Björn borg pakje, ik snap niet dat ze het volhoud , met zo weinig eten
Ze heeft echt een ongezonde levensstijl.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik kwam precies voor dit! De rust duurde precies een halve dag ofzo.
Exact wat ik dacht. Zij was nergens druk mee. Zij filmde Dion die nog tot laat bezig was om de troep in de keet op te ruimen en in te pakken en op de dag van de verhuizing ging Sanneke met haar moeder op pad. Zij heeft zo’n verknipt beeld van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke nog steeds aan het zeuren om een weekendje weg 🤦♂️ nu over zonder mijan weg gaan.. en dat hij tijdens de verhuizing 2 nachten weg was maar ze toen zo druk bezig waren dat ze hem niet konden missen... 😂🤣 waarmee was sanne dan zo bezig? Kijken hoe mensen werkte en vanaf de stoel filmen en lachen??
Dan mag ze wel goed zoeken. Maar ze vist gewoon naar een uitnodiging, ze blijft net zo lang zeuren tot ze een nacht gratis heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:27 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke nog hard op zoek naar het hotel. ¤200 per nacht hoeft nu ook weer niet...
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:29 schreef LeSage het volgende:
Ik zou Sanneke zo graag steeds willen vertellen dat het ook anders kan.
Dat ik als baby van 10 maanden gewoon in de tent met mijn ouders ging kamperen. Dat er echt geen aparte kamers nodig zijn.
En geen enkel hotel doet wat zij precies wil hebben, belachelijk gewoon.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt niets kan vinden met een extra kamertje. Maar ze moet ook content maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke nog steeds aan het zeuren om een weekendje weg 🤦♂️ nu over zonder mijan weg gaan.. en dat hij tijdens de verhuizing 2 nachten weg was maar ze toen zo druk bezig waren dat ze hem niet konden missen... 😂🤣 waarmee was sanne dan zo bezig? Kijken hoe mensen werkte en vanaf de stoel filmen en lachen??
Ik herkende ook wel veel in een aantal reacties.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
En dan Maxine Rouwendal die reageert dat je dit niet wil lezen en waarom mensen reageren. Ehhh, omdat Lotte daar zelf om vraagt??
Jaren geleden vond ik haar best leuk om te volgen, zat een beetje in dezelfde “vibe” (🙈😂). Maar zoals met zoveel influencers worden ze zo nep zodra er geld mee verdiend kan worden. En haak ik af.
Efteling hotel ligt kind ook bij hun op de kamer he... dus kan sowieso nietquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:34 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.
Ik denk dat ze het 24 uur per dag met M om haar heen misschien zat begint te worden. Ik snap het hoor dat je wat zonder je kind wil, maar 1 nachtje is dan niet echt een structurele oplossing. Zoek een hobby buiten de deur, ga een avond sporten, wandelen weet ik veel. Ik vond het heel bijzonder dat ze tijdens hun vakantie Dion alles liet doen met M. en dat echt zag als 'haar' vakantie.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt niets kan vinden met een extra kamertje. Maar ze moet ook content maken.
Tijdens de verhuizing heeft ze het minimale gedaan. Heeft volgens een halve dag bij haar moeder doorgebracht terwijl andere er alles aan hebben gedaan om het huis ingericht te krijgen.
Ik bedoelde zonder kind daarnaartoe gaan. Maar ze zoekt echt weer problemen die er niet zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Efteling hotel ligt kind ook bij hun op de kamer he... dus kan sowieso niet
Misschien heeft ze ooit in een goede maand dat binnen geharkt, maar dat is echt niet haar standaard inkomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
Als je dacht dat die vorige doos van AM een zooi troep bij elkaar was voor een belachelijke prijs, dan heb je die van deze ronde nog niet gezien. Als je zoiets aanschaft voor ¤50 moet je jezelf echt laten nakijken hoor. En dan nog beweren dat er zogenaamd voor meer dan 200 euro aan rommel in zit. Een klein tubetje van een of ander masker wat dan ¤27,95 zou kosten. Wie gelooft dat? Een boekje over uitjes, zo een slome wastas (moet meteen weer denken aan Maarten die die partybus uitstapt met zo een ding om z'n schouder, zo charmant) een blikje Chai poeder en wat zeep.
En AM zou 30 ruggen in de maand verdienen? Nou weet ik wel dat dat influencer gedoe echt goed kan verdienen. Maar AM is niet haar eerste leugen gestikt en doet zich graag beter voor dan ze is en van die 30k geloof ik helemaal niets.
Ik heb weekendje weg naar de efteling met hotel geboekt in mijn solo ✌️ kost wel wat.... 🤣 maar zin in!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:43 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik bedoelde zonder kind daarnaartoe gaan. Maar ze zoekt echt weer problemen die er niet zijn.
Ze had het blijkbaar ook heel zwaar de afgelopen maand. 😕 Volgens mij maakt ze haar eigen leven zo zwaar en triggert ze zelf haar slaapprobleem.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft echt een ongezonde levensstijl.
Misschien niet elke maand. Maar ik denk wel dat ze flink verdiend heeft aan haar boeken en planners, plus daarbij de talloze boxen. Als je die inkomsten verdeelt over het hele jaar, komt ze vast aan een flink bedrag per maand.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:38 schreef Weerikier het volgende:
En AM zou 30 ruggen in de maand verdienen? Nou weet ik wel dat dat influencer gedoe echt goed kan verdienen. Maar AM is niet haar eerste leugen gestikt en doet zich graag beter voor dan ze is en van die 30k geloof ik helemaal niets.
Er wordt hier veel geschreven over de al dan niet bestaande diagnoses van fluflu’s. Veel daarvan zou ik zo op MCW kunnen plakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze had het blijkbaar ook heel zwaar de afgelopen maand. 😕 Volgens mij maakt ze haar eigen leven zo zwaar en triggert ze zelf haar slaapprobleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |