Ik ook niet. Maar het lukt me nu niet om beter uit te leggen wat ik bedoel. In mijn ogen is de reden dat MCW hier zo open over is niet de goede, en vind ik het dus niet knap.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Pascal en Mies niet met elkaar te vergelijken.
Dit denk ik ook ja. Alsnog zorgwekkend hoor. Zij gaat een keer instorten en dan "zat het er natuurlijk al heel lang aan te komen".quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Was toch ‘gewoon’ een ambulance met een ambulace-mevrouw?
Dat was een andere keer. Het zorgpersoneel heeft het maar druk met madam. En vervolgens gaat zij gewoon door met zichzelf maximaal slopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Was toch ‘gewoon’ een ambulance met een ambulace-mevrouw?
De laatste maanden waren zwaar maar deze week had ze iets meer rust. Ik zou dan denken: neem die rust dan ook. Maar zij gaat tot 3.00 uur koffers inpakken om weer een weekend te vluchten. Verder gaat het goed hoor, ze is heel gelukkig en ze straalt!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:25 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat was een andere keer. Het zorgpersoneel heeft het maar druk met madam. En vervolgens gaat zij gewoon door met zichzelf maximaal slopen.
Die vrouw kent gewoon geen rem. Gewoon lekker volgas blijven gaan terwijl je lichaam/geest je allang teruggeroepen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De laatste maanden waren zwaar maar deze week had ze iets meer rust. Ik zou dan denken: neem die rust dan ook. Maar zij gaat tot 3.00 uur koffers inpakken om weer een weekend te vluchten. Verder gaat het goed hoor, ze is heel gelukkig en ze straalt!
Heao geloof ik. Niet het eindexamen van de middelbare school.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Volgens mij was ze zwanger toen ze eindexamen deed/afstudeerde, en heeft ze nooit gewerkt?
Ik herinner me vooral de beelden van een kleine Michelle die zegt: ik ben toch ook lief? En een pa die het prachtig vond dat zn puberdochter pitspoes werd. En laten we heel eerlijk zijn...veel mannen houden van pitspoezen, zolang het maar absoluut niet hun dochter is!quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat tv programma liet al zien dat het daar helemaal niet zo hallelujah is als dat ze doet voorkomen. Zo zag ik het tenminste.
Ze doet ook meer haar best in de lopende samenwerkingen viel me op, en het kopen van volgers heeft een reden natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:41 schreef Cato99 het volgende:
Wat mij opvalt is dat de samenwerkingen van AM wel echt minder zijn geworden de laatste tijd. Ze is ook meer aan het vissen voor nieuwe samenwerkingen (denk aan Dilling maar ook een tijd geleden voor de badkamer. Wat overigens niet is gelukt want Maarten heeft dit uiteindelijk zelf maar opgelost toen AM een tijdje geleden een weekend weg was)
Ze heeft er nu nog een paar samenwerkingen die ze ook al had voor het akkefietje met Tim Hofman. Wellicht is dat contracten nog doorlopen. Ben heel benieuwd of dit ook zo blijft.
Een aantal jaren geleden deed AM ook nog wel eens gratis spullen/bedrijven promoten. Om zo een startende ondernemer te helpen. Zie dat al een lange tijd niet meer gebeuren. Wellicht kan het ook zo zijn dat ze er wel betaald voor werd en dit gewoon niet benoemde. Toen vond ik haar in ieder geval een stuk sympathieker dan nu.
Ik kan niet goed uitleggen hoe het op mij overkwam. Het was, om een woord van MCW te gebruiken, de hele vibe. MCW die vooral aan de verwachtingen van haar vader wilde voldoen, haar moeder die nauwelijks iets zei en steeds naar haar man keek alsof ze goedkeuring nodig had, dat pitspoezen verhaal inderdaad ook. Heel ongemakkelijk allemaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral de beelden van een kleine Michelle die zegt: ik ben toch ook lief? En een pa die het prachtig vond dat zn puberdochter pitspoes werd. En laten we heel eerlijk zijn...veel mannen houden van pitspoezen, zolang het maar absoluut niet hun dochter is!
Pa en ma Walk hadden wat issues denk ik.
Ik ben er bang voor...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:37 schreef Kaatje35 het volgende:
Gelukkig heeft Pascal een organisatie gevonden die wel de doelmatigheid inzien en haar wel een kans op leven gunnen.
Ik hoop echt voor haar dat ze hier uit kan komen en gun haar het allerbeste.
Haar mindset vind ik diep triest. Ze mag daar flink mee aan de bak als ze voor echt herstel gaat.
Ja, ze weet het weer mooi te verwoorden. Ondertussen is ze toch echt zelf degene die de behandelingen heeft gestopt en voortijdig, tegen medisch advies in de kliniek heeft verlaten. Ik ben bang dat dit niet veel beter zal verlopen, maar hoop vooral voor haar omgeving dat ik ongelijk hebquote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:37 schreef Kaatje35 het volgende:
Gelukkig heeft Pascal een organisatie gevonden die wel de doelmatigheid inzien en haar wel een kans op leven gunnen.
Ik hoop echt voor haar dat ze hier uit kan komen en gun haar het allerbeste.
Haar mindset vind ik diep triest. Ze mag daar flink mee aan de bak als ze voor echt herstel gaat.
Ja als er iemand niet tegen kritiek kan..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:02 schreef meesterinbreekster het volgende:
Lotteb vraagt wat mensen van haar vinden, en post vervolgens hoe wow het is dat iedereen toch door zijn eigen koker kijkt 🤡
Ik denk trouwens ook dat zij en joeri over niet al te lange tijd gaan samenwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |