Is dat J's vader?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef Lipisu het volgende:
Hvk zit op het strand, zit er nu een man met paardenstaart bij Zayn en de spullen?
Ik vind dat ook echt ontzettend onbeschoft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
Fam Koning: ‘wanneer ik iets heb afgesproken maar veel later kom doordat ik iedereen in de wijk tegenkom’
Ik vind dat onbeschoft. Jouw tijd is belangrijker dan die van mij? Ik ben niet belangrijk genoeg om op tijd te komen?
Dat idee heb ik dus ook. De naam is ook verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:45 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat een raar briefje, dat heeft Sanneke toch niet geschreven? Zal wel van zijn ouders zijn ofzo die mee hebben betaald aan het kado.
En daarna in caps met uitroepteken goed. Zal dat Sanneke zijn geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook. De naam is ook verkeerd geschreven.
Of het kind zelf. Hij loopt immers voor!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En daarna in caps met uitroepteken goed. Zal dat Sanneke zijn geweest?
Maar het is toch ook raar als opa/oma zijn naam verkeerd schrijft? 😅quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:45 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat een raar briefje, dat heeft Sanneke toch niet geschreven? Zal wel van zijn ouders zijn ofzo die mee hebben betaald aan het kado.
Vind ik wel maar toch kan ik me daar nog iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar het is toch ook raar als opa/oma zijn naam verkeerd schrijft? 😅
🙇♂️ hier schrijft oma/schoonmoeder regelmatig de naam van 1 van mijn kinderen verkeerd 🙇♂️ (er zijn 2 verschillende spellingen en ze vind de andere mooier 🙇♂️)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dat als oma zijnde express doen wel heel erg stom.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🙇♂️ hier schrijft oma/schoonmoeder regelmatig de naam van 1 van mijn kinderen verkeerd 🙇♂️ (er zijn 2 verschillende spellingen en ze vind de andere mooier 🙇♂️)
Ja het was natuurlijk wel ontzettend plak weer en dan verdraag ik ook geen BH dus dat snap ik ergens nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Het is wel echt de tijd van borsten die uit shirts of jurken komen he? Ik zie echt stories vol de laatste dagen.
Bij Lterveld hangen ze er ook flink uit.
Ja is ook maar nog raarder als zijn MOEDER zijn naam verkeerd schrijft 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
ik zou dat geen roti durven noemen, wat is er met die roti plaat gebeurdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Gatverdamme bij de Geertsen, roti met feta salade
Nou vooral dat laatste vind ik een ding, Ik moet eerlijk zeggen op dit moment ook soms even geen bh te dragen in bepaalde jurkjes maar ik voel dan niet de behoefte om dit te posten. 😂 Maar die enorme, enorme inkijk ook gewoon. Je hoeft jezelf niet in een burka te hijsen maar je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja het was natuurlijk wel ontzettend plak weer en dan verdraag ik ook geen BH dus dat snap ik ergens nog wel
Of het allemaal op insta moet is de volgende vraag natuurlijk 😅
Mijn moeder heeft overigens mij ooit gefeliciteerd op Facebook en mijn naam verkeerd geschreven...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja is ook maar nog raarder als zijn MOEDER zijn naam verkeerd schrijft 😂
🤣 volgens mij draagt nooit iemand creamy behalve als het weer tijd is voor een reclamequote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:51 schreef Harper het volgende:
Ik weet niet of JvP vandaag een bh van Creamy droeg, maar zo ja, dan is het geen goede reclame.
🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft overigens mij ooit gefeliciteerd op Facebook en mijn naam verkeerd geschreven...Ik vond het vreselijk! Dit komt nu ineens omhoog.
Oh jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bijnamen voor het kind denk ik. Binkie wordt ie vaak genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |