abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220914010
Hoe vaak ga ik het nog zeggen.. geen idee. Maar het is gewoon knap hoe Sanneke van alles een probleem kan maken.
maat 86 zei ze laatst toch en hij is 1,5 toch? is vrij normaal.
pi_220914031
Zo te zien gaan AM en Maarten binnenkort naar Griekenland. Normaal gesproken zou ik zeggen: leuk voor ze! Maar ik vind het wel veel worden. Als ik AM was geweest had ik daarvoor wat geminderd met al die promotieweekendjes weg. Ik snap best dat ze het zorgen moe is maar tegenwoordig is ze maar al te graag weg op momenten dat iedereen thuis is.
En nee, dat kun je niet vergelijken met een normale baan waarvoor je 4/5 dagen het huis uit bent.
pi_220914106
Mevrouw Koning doet me denken aan Jaylinm van Vlogmania😅
pi_220914182
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft weer iets gevonden wat lastig is🥳
Haar kind is groot voor z’n leeftijd en daardoor wordt er teveel van hem verwacht.

Ik verwacht nooit iets van een kind. Groot, klein, dik, dun. Het maakt niet uit. En ik geloof ook niet dat dat bij Sanneke haar kind wel zo is.
De gemiddelde mens kan de leeftijd van een kind überhaupt niet inschatten, zeker niet als ze zelf al even uit de kleine kinderen zijn.
Gezever weer.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220914201
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft medisch advies ingewonnen bij chatgpt.
Ze heeft t zo druk
Huishouden -> kinderen -> overleven-> sporten -> repeat. Jommens, jommens, jommens toch. Wat een drukte.
Ik stuurde zielige, sturende berichten naar ChatGPT en wat er toen gebeurde zal u verbazen.
pi_220914260
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:52 schreef LeSage het volgende:

[..]
De gemiddelde mens kan de leeftijd van een kind überhaupt niet inschatten, zeker niet als ze zelf al even uit de kleine kinderen zijn.
Gezever weer.
En als iemand zovaak goedemorgen tegen een kind zegt en er komt geen reactie zeg je als ouder zijnde toch eerder dat hij nog niet praat? Rare reacti e ook van Sanneke om.zo lang iemand goedemorgen tegen je niet terug sprekende kind door te laten praten
pi_220914281
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En als iemand zovaak goedemorgen tegen een kind zegt en er komt geen reactie zeg je als ouder zijnde toch eerder dat hij nog niet praat? Rare reacti e ook van Sanneke om.zo lang iemand goedemorgen tegen je niet terug sprekende kind door te laten praten
Dit dus echt 😂 hoe sta je daar naast dan?
pi_220914325
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:54 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik stuurde zielige, sturende berichten naar ChatGPT en wat er toen gebeurde zal u verbazen.
Misschien gaat ze nog wel een besteller schrijven
pi_220914341
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
‘Hij is pas anderhalf en kan nog niet praten, haha.’
Klaar.
pi_220914398
Hvk zit op het strand, zit er nu een man met paardenstaart bij Zayn en de spullen?
pi_220914521
Wel jammer haar vrienden Nino Lisanne en Marcel geven geen hartjes en veren in haar asss
pi_220914532
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft weer iets gevonden wat lastig is🥳
Haar kind is groot voor z’n leeftijd en daardoor wordt er teveel van hem verwacht.

Ik verwacht nooit iets van een kind. Groot, klein, dik, dun. Het maakt niet uit. En ik geloof ook niet dat dat bij Sanneke haar kind wel zo is.
Heb de story niet gezien, maar wie verwacht precies teveel van hem? De winkelmedewerkers denken dat hij komt vakkenvullen ofzo? Ze zien toch amper andere mensen die iets van hem kunnen verwachten
pi_220914657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Heb de story niet gezien, maar wie verwacht precies teveel van hem? De winkelmedewerkers denken dat hij komt vakkenvullen ofzo? Ze zien toch amper andere mensen die iets van hem kunnen verwachten
Een mevrouw zei wel 20x goedemorgen tegen hem en wachtte op het moment dat hij goedemorgen terug zou zeggen.
pi_220914747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een goed gesprek gehad met chatgpt 🤔 hoe eenzaam ben je dan? Ik had vanmorgen een goed gesprek met de buurvrouw... en net op schoolplein met een andere moeder... en net thuisgekomen met mijn dochter 🤔 kan niet zeggen dat ik uren aan 1 stuk klets maar als ik een gesprek met een AI iets een mooi of goed gesprek ga noemen ga ik me zorgen maken 🤔
Maar chatgpt vind haar een goede moeder 👌 weet chatgpt ook dat ze alle prive info van haar kinderen openbaar deelt? En chatgpt vind dat ze het druk heeft 😂👌 tja....
Nou.... lekker veel op bed ... pret ritjes naar de hap om je kinderen te bestickeren en vergeet de action niet 👍 wat een heftig druk leven heeft die vrouw! Maar goed dat ze niet ook nog hoeft te werken
Voordat ik ging werken dacht ik laat ik chatgpt eens vragen wanneer er hier regen en evt onweer komt. Onweer en noodweer zou hier niet komen en regen pas na 16u. Chat kijk ik dus nooit meer aan he, we hebben hier zulk noodweer gehad en de eerste buien vielen al voor 16u, en ik was zo bang. Ik vertrouw voortaan op de buienradar en niet op chat.
pi_220914748
Gatverdamme bij de Geertsen, roti met feta salade
pi_220914811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef Lipisu het volgende:
Hvk zit op het strand, zit er nu een man met paardenstaart bij Zayn en de spullen?
Jup!
pi_220914913
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een mevrouw zei wel 20x goedemorgen tegen hem en wachtte op het moment dat hij goedemorgen terug zou zeggen.
Nou, Sanneke vónd dat die vrouw daarop wachtte. Misschien zei ze 3x ‘goedemorgen’ omdat hij daarom moest lachen ofzo.
pi_220914916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:36 schreef Harper het volgende:
Zo te zien gaan AM en Maarten binnenkort naar Griekenland. Normaal gesproken zou ik zeggen: leuk voor ze! Maar ik vind het wel veel worden. Als ik AM was geweest had ik daarvoor wat geminderd met al die promotieweekendjes weg. Ik snap best dat ze het zorgen moe is maar tegenwoordig is ze maar al te graag weg op momenten dat iedereen thuis is.
En nee, dat kun je niet vergelijken met een normale baan waarvoor je 4/5 dagen het huis uit bent.
Het is weer een gesponsord uitje van de reismevrouw. Dus dan moet je hè? 🤪
pi_220914940
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou, Sanneke vónd dat die vrouw daarop wachtte. Misschien zei ze 3x ‘goedemorgen’ omdat hij daarom moest lachen ofzo.
Alles wat Sanneke zegt neem ik met een korreltje zout. Laatst vertelde ze ook dat iemand heel boos naar haar kind keek. Ook niet gebeurd denk ik.
pi_220914990
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Alles wat Sanneke zegt neem ik met een korreltje zout. Laatst vertelde ze ook dat iemand heel boos naar haar kind keek. Ook niet gebeurd denk ik.
Of wel... maar lekker boeiend... als ik iedere keer dat iemand boos naar mijn kind keek zonder reden zou melden heb ik ook een drukke insta
pi_220915045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wie kijkt er dan boos naar een kind in een buggy? Liet ze hem alles uit de stelling trekken ? Ik denk ook niet gebeurd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220915212
Dbm heeft dezelfde dokter als Debbie, hun grote vriend chat
pi_220915244
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Wie kijkt er dan boos naar een kind in een buggy? Liet ze hem alles uit de stelling trekken ? Ik denk ook niet gebeurd
Het was in de supermarkt. Kind zat in het winkelwagentje en iemand keek boos. Dion was er ook bij maar die bevestigde het niet.
pi_220915283
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
Gatverdamme bij de Geertsen, roti met feta salade
Wéér die eeuwige komkommer-tomaat-witte kassalade....4e keer deze week.

Mag ik even met mijn ogen rollen om die puberale humor over een zwangere J....allemachtig. Hoe kinderachtig.
pi_220915286
Dat briefje voor Dion is raar. De naam van hun kind is verkeerd geschreven, lijkt me niet dat Sanneke dat heeft gedaan. En Sanneke wil graag een wafel en koeken.

Toevoeging: graag tips voor restaurants, lunch, ontbijt, winkels en dingen om te doen. Geen idee hoeveel tijd ze heeft om dingen te doen. Liever tips voor eten en winkelen vermoed ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')