Hoevaak is dat eerste boek verkocht? Er staat me iets van bij 60.000 maar als ik het zo typ dan klinkt dat als heeel erg veel. Maar dat x 3 euro is goed geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:11 schreef MonaB het volgende:
Toen bij Pascal stond dat ze begin juli in opname kon, was het eerste wat ik dacht: als die datum nog maar haalt... Laat ons hopen.
AM en haar inkomsten... ik twijfel er ook aan eigenlijk. Met boeken wordt algemeen veel minder verdiend dan gedacht. Geen idee hoeveel zij er verkocht heeft, maar je mag er waarschijnlijk vanuit gaan dat ze één à drie euro per verkocht boek ontvangt. En bij die boxen zal toch ook wel wat opbrengst blijven hangen bij degenen die die boxen helpen samenstellen en verdelen? Toch niet alle winst is voor haar? (Zo nauwgezet volg ik haar niet - ECHT GEEN TIJD VOOR - dus ik weet niet precies hoe de verdeling van die boxen georganiseerd is...)
Als je ziet hoeveel outfits en schoenen die meesleept op elk tripje dan is er wel een koffer nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:12 schreef papierentas het volgende:
MCW; koffers pakken voor Parijs. Ik moet elke keer zo lachen om haar en haar koffers. Mens je gaat 4? dagen naar Parijs, wat heb je nodig dat je koffers moet pakken? De kleding van je lover en jezelf passen prima in 1 tas/ kleine koffer, komen zij weer aan met koffers vol alsof ze een halfjaar geen wasmachine tegenkomen.
Ze zal precies moeten doen wat haar gezegd wordt. Verstand op 0 bij wijze van spreke en de adviezen klakkeloos opvolgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 06:37 schreef Kaatje35 het volgende:
Gelukkig heeft Pascal een organisatie gevonden die wel de doelmatigheid inzien en haar wel een kans op leven gunnen.
Ik hoop echt voor haar dat ze hier uit kan komen en gun haar het allerbeste.
Haar mindset vind ik diep triest. Ze mag daar flink mee aan de bak als ze voor echt herstel gaat.
Even vanuit Vlaanderen gesproken: 25.000? Jullie Nederlanders zijn echt een ras apart.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:13 schreef AnnArt het volgende:
2 euro per verkocht boek (a 20 euro) zegt chatgpt. Van het eerste boek Komt goed zijn 25000 exemplaren verkocht. 50 duizend euro dus.(Mag ze daarover nog belasting betalen?)
Ja ik denk ook dat dat haar heel zwaar valt, en het is ook intensief om non stop voor een baby/dreumes te zorgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het 24 uur per dag met M om haar heen misschien zat begint te worden. Ik snap het hoor dat je wat zonder je kind wil, maar 1 nachtje is dan niet echt een structurele oplossing. Zoek een hobby buiten de deur, ga een avond sporten, wandelen weet ik veel. Ik vond het heel bijzonder dat ze tijdens hun vakantie Dion alles liet doen met M. en dat echt zag als 'haar' vakantie.
Ohh 25000 exemplaren was hetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:19 schreef MonaB het volgende:
[..]
Even vanuit Vlaanderen gesproken: 25.000? Jullie Nederlanders zijn echt een ras apart.
Of ga werken 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het 24 uur per dag met M om haar heen misschien zat begint te worden. Ik snap het hoor dat je wat zonder je kind wil, maar 1 nachtje is dan niet echt een structurele oplossing. Zoek een hobby buiten de deur, ga een avond sporten, wandelen weet ik veel. Ik vond het heel bijzonder dat ze tijdens hun vakantie Dion alles liet doen met M. en dat echt zag als 'haar' vakantie.
Als ze eens wat minder zooi zou kopen kan ze een duurdere kamer boeken. Sterker nog, ze zou vaker weekenden weg kunnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:20 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat dat haar heel zwaar valt, en het is ook intensief om non stop voor een baby/dreumes te zorgen.
Jammergenoeg zoekt ze de oplossing hiervoor totaal in de verkeerde hoek.
Oh en er zijn zat hotels met een extra slaapkamer boeken wij ook altijd maarja dat is wel wat duurder he.
Ja, dat bedoel ik. Zij neemt koffers vol kleding, schoenen en andere troep mee die je niet nodig hebt. Je hebt kleding aan, je neemt je basis dingen mee, 1 of 2 broeken en shirtjes en klaar. Maar ik denk vast te simpel. Haar hele leven is een kijk mij eens show.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel outfits en schoenen die meesleept op elk tripje dan is er wel een koffer nodig
Ze kan, gezien haar uitgavenpatroon, meer dan prima zo’n duurdere kamer boeken. Maar dan heeft ze nu niks om over te klagen. En ze kan toch ook prima nu testen hoe M. reageert als hij eens wat later naar bed gaat? Het is gewoon een kunst om in zoveel onmogelijkheden te denken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ze eens wat minder zooi zou kopen kan ze een duurdere kamer boeken. Sterker nog, ze zou vaker weekenden weg kunnen.
Ik heb het even opgezocht. Ze zit inderdaad in een ander pand, nog net in het centrum van Alphen aan den Rijn. Je kan nog steeds alle prul kopen en de locatie huren voor vergaderingen, workshops etc..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:31 schreef Harper het volgende:
AM gaat morgen naar de openingsdag van Liefslabel. Op het programma: boek signeren, boekpresentatie en een bingoshow met demammmavan prijzen.
Ik begrijp hier weinig van. Openingsdag? Ik dacht dat ze ging/moest stoppen met haar bedrijf maar nu dus een nieuw pand? En de dag draait dus eigenlijk om Annemarie? En hoezo een boekpresentatie als haar boeken al tijdenlang uit zijn?
Wat heerlijk! Ga je in het nieuwe hotel?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb weekendje weg naar de efteling met hotel geboekt in mijn solo ✌️ kost wel wat.... 🤣 maar zin in!
Ik vind dat als je het niet kan betalen moet je het niet doen maar ook niet zeiken.... en als je het wel hebt lekker doen en ook niet zeiken 👍
Té gekke prijzen nog wel he?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:31 schreef Harper het volgende:
AM gaat morgen naar de openingsdag van Liefslabel. Op het programma: boek signeren, boekpresentatie en een bingoshow met demammmavan prijzen.
Ik begrijp hier weinig van. Openingsdag? Ik dacht dat ze ging/moest stoppen met haar bedrijf maar nu dus een nieuw pand? En de dag draait dus eigenlijk om Annemarie? En hoezo een boekpresentatie als haar boeken al tijdenlang uit zijn?
Zeker.... en hoe meer je laat zien hoe hoger het prijskaartjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:21 schreef Donna het volgende:
De bedragen die om gaan in de fluflu wereld zijn echt niet mals hoor.
Een middag lachen, gieren, brullen. Ik zie het niet gebeuren 🙈quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze zit inderdaad in een ander pand, nog net in het centrum van Alphen aan den Rijn. Je kan nog steeds alle prul kopen en de locatie huren voor vergaderingen, workshops etc..
Morgen is het kennelijk de grote AM en Brenda show;
DE MAMMA VAN ➸ Zaterdag 30 mei 2026 | Bingoshow
¤19,95
Op voorraad
Laat de ballen maar vallen! Een hilarische middag lachen, gieren, brullen… op onze nieuwe en inspirerende locatie in Alphen aan den Rijn! Onder begeleiding van de enige echte @:demammavan Annemarie en Brenda van LiefsLabel.
PROGRAMMA
Winkel Open / Ontvangst van 10.00 – 16.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Inloop / Boek signeren 11-12.30 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Boekpresentatie 14.00 uur Gratis toegang Iedereen is welkom
Bingoshow 15.00 uur | 3x kaarten 9x rondes & te gekke De Mamma Van prijzen (max 50 tickets)
Ik kan nog 47 tickets kopen
Maar dat vindt Mijan leuk, die houdt niet van speeltuinen, dierentuinen of pretparken. Die wil shoppen met zijn MOEDER.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke wil op stedentrip naar Antwerpen. En daar wil ze niet te veel geld aan uitgeven en een aparte kamer voor Mijan.
Wat heeft dat kind sowieso aan een citytrip?! En sowieso als je naar Antwerpen gaat dan ga je daar flink geld aan uitgeven of je nou gaat shoppen of naar musea gaat...
Nee het oude... maar ben van plan om met mijn oudste 2 naar het nieuwe te gaan als ze geslaagd zijn! (Volgend jaar) ben nu alleen en toch niet van plan veel in het hotel te zijn 🤣quote:
Dat zie ik haar zeker niet doen. Er zal welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke wil op stedentrip naar Antwerpen. En daar wil ze niet te veel geld aan uitgeven en een aparte kamer voor Mijan.
Wat heeft dat kind sowieso aan een citytrip?! En sowieso als je naar Antwerpen gaat dan ga je daar flink geld aan uitgeven of je nou gaat shoppen of naar musea gaat...
Tja volgens Sanneke is M ook geen buitenkind.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Oh die is ook mooi!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee het oude... maar ben van plan om met mijn oudste 2 naar het nieuwe te gaan als ze geslaagd zijn! (Volgend jaar) ben nu alleen en toch niet van plan veel in het hotel te zijn 🤣
Erg he. Ik hoop altijd maar dat dit is omdat moeder haar stem niet op het filmpje wil, en dat ze buiten het filmen om gewoon antwoordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:08 schreef Mirp het volgende:
Och en die mannetje van HVK steeds praten en dingen aanwijzen, en mama geeft gewoon nooit antwoord. Triest.
Het kind vindt het leuk om mensen te zien. Dat lukt wel tijdens een stedentrip. Sanneke wil alleen naar de Hema en uit eten. En Dion mag betalen. Zo heeft iedereen wat.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:06 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop met je mee, maar ik vraag het me serieus af daar.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Erg he. Ik hoop altijd maar dat dit is omdat moeder haar stem niet op het filmpje wil, en dat ze buiten het filmen om gewoon antwoordt.
Echt, iedereen, zelfs de meest gemankeerde persoon, zal reageren als een kind dingen aanwijst en probeert te praten. Soort natuurlijke reflex.
Het huis zal wel rond zijn. Een zwangerschapsaankondiging doet ze vast niet op die manier op de stoep bij moeders.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:21 schreef poohenzo het volgende:
Ach AM en Juul gooien er nog even in dat Juul zwanger is … zal wel weer een dijenkletser van de Geertsen zijn
We positief: sinds hij op die (pre?)school zit, praat hij wel meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:08 schreef Mirp het volgende:
Och en die mannetje van HVK steeds praten en dingen aanwijzen, en mama geeft gewoon nooit antwoord. Triest.
Als ze gewoon zou gaan werken zou ze zulke luxe kunnen betalen, dat lijkt me in haar geval echt de enige oplossing.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:34 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze komt ook niet verder dan hotels of airbnb. Zoek een camping / park met chalets of trekkershutten of iets. Zijn er zat die dat voor 1 nacht aanbieden. Maar ze wil gewoon gratis in een hotel. Als ze nou niet zo achterlijk met geld omgaat, had ze nu het Efteling hotel kunnen boeken.
Wat zeg jij nou weer voor rare lelijke dingen 😱 ze heeft autisme is dik en heeft een kind dat plakt he!!! En het waait ook nogquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Als ze gewoon zou gaan werken zou ze zulke luxe kunnen betalen, dat lijkt me in haar geval echt de enige oplossing.
Vergeet ook de mymuesli bussen niet hè waar ze 2,50 per verkochte bus van ontving.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:21 schreef Donna het volgende:
De bedragen die om gaan in de fluflu wereld zijn echt niet mals hoor.
Ja en waar was ze ook alweer topverkoper van? Zei ze van de weekquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:
[..]
Vergeet ook de mymuesli bussen niet hè waar ze 2,50 per verkochte bus van ontving.
Dat tikt lekker aan
Ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:23 schreef Missinglink24 het volgende:
AM rekent het wekelijkse knol hobbel uurtje als sport.
Begrijp me niet verkeerd, paardrijden is een sport, zelf ook jaren gedaan.
Maar hoe dat daar bij die manege gaat, ook nog lekker aan de zuip op een paard, nee, daar word je echt niet fitter van.
Niet piemeltje kleien en nog niemand heeft brood gezien... dus ze heeft de doos en al die andere broodbak meuk voor Piet snot gekocht.... en maar lachen dat dion zoveel werkt 👌quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze heeft gisteren niet meegedaan aan het piemelkleien, maar het is wel een onwijs leuke doos 😍😍’
In Antwerpen zit wel het chocolademuseumquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat zie ik haar zeker niet doen. Er zal wel
Een speciale winkel van iets zitten?
En sowieso uit eten. Waarbij ze wel weer zal klagen over de stoelen, de prijzen, het gebrek aan vegetarische opties de openingstijden, wat er voor kinderen op het menu staat. Etcetera.
Dat is wel echt een stukje autisme. Zij kan inderdaad alleen maar vanuit haar eigen perspectief redeneren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sanneke redeneert zo vaak alleen vanuit haar eigen perspectief.
‘Ik vind dat alle winkels grote maten moeten verkopen’
‘Ik wil dat er een aparte ruimte is in een hotelkamer zodat dat een klein kind mee kan. Een muurtje of gordijntje ofzo, of een vide’
Niet echt een aparte ruimte.
Is ze van plan om ontzettend van bil te gaan en moet dat afgeschermd worden dmv een gordijntje?
Maar ook dat zijn haar woorden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:
[..]
Vergeet ook de mymuesli bussen niet hè waar ze 2,50 per verkochte bus van ontving.
Dat tikt lekker aan
Te druk, te duur, te weinig smaken die nog niet bestaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Antwerpen zit wel het chocolademuseum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |