abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:44:37 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220897856
Hier verder met slechte en/of irritante reclames.

Beargumenteer waarom je een reclame slecht/irritant vindt, maar hou je commentaar wel binnen de richtlijnen van de algemeen geldende FOK! policy…

Waar we voortborduren op Lebara en Trivago terreur.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:48:42 #2
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220897908
En Vodafone.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:05:19 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898044
De nieuwe WK reclame van Jumbo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 17:21:16 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220899730
"HOEVEEL STAAT HET, HENK?!"

:r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220899886
Die vodafone reclame met die Bente. Ik vind het helemaal niks. Een nummer van Grease lopen te verkrachten met haar jankstem.
pi_220899908
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220899924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
-O-
pi_220899954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Nou ja zeg. :{ ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220899955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Loeki is een pop. Geen levend wezen. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te wensen?

:{w
pi_220899969
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Die vodafone reclame met die Bente. Ik vind het helemaal niks. Een nummer van Grease lopen te verkrachten met haar jankstem.
Eens.
Waar ik nu echt doodziek van word, is dat stel dat elkaar in de stromende regen elkaar omhelst.
Deze kutreclame zie ik zo ongeveer 10 duizend keer per dag. Ongeacht het kanaal of zender.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hiddendoe op 27-05-2026 18:47:03 ]
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:30:12 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220900033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Spoor jij wel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 18:34:16 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220900050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Sow
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:37:52 #13
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220900062
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
De Loden Leeuw
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220900074
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Eens.
Waar ik nu echt doodziek van word, is dat stel dat elkaar in de stromende regen elkaar omhelst.
Deze kutreclame zie ik zo ongeveer 10 duizend keer per dag. Ongeacht het kanaal of zender.
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad. }:|
pi_220900078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Nee, niet Loekie! o|O
pi_220900093
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:40 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad. }:|
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.
Zo'n flater.
pi_220900099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.
Zo'n flater.
Was me niet opgevallen. :)
Waarom gaan ze ook zo gruwelijk lang door met zo'n rot reclame, bedenk verdomme wat nieuws.
pi_220900121
En die met Tineke Schouten en een van haar typetjes.
Zo goedkoop en makkelijk. :{
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:58:41 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220900149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Vind het niet leuk als hij Eendje een klap geeft. :'(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:13:07 #20
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220901308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Bekijk deze YouTube-video
pi_220902149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
En die met Tineke Schouten en een van haar typetjes.
Zo goedkoop en makkelijk. :{
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoel :? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:29:33 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef TLC het volgende:

[..]
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoel :? :D
Bij 101 krijg je zelfs geld toe! *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:34:31 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220908901
Jumbo. :{

Weer dat nummer. En een juich-jack. Zo makkelijk allemaal.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:37:52 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220968125
De nieuwe Bolletje-reclame met een of ander debiel mens, dat bijna klaarkomt als ze Bolletje-crackers geserveerd krijgt.
pi_220968849
Geef die bal ook eens aan Wesley o|O ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:45 #26
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_220971191
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:40:08 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220971228
Die Dove (wazeggie?) reclame voor deo voor mannen.

"Geef om je huid, zoals je om voetbal geeft".

Lijkt me geen goed plan, ik geef namelijk 0,0 om voetbal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:48:48 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220971270
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.

Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit). :{
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:24:22 #29
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:48 schreef Eightyone het volgende:
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.

Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit). :{
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.

Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.

Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:27:51 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220972061
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.

Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.

Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld. :P

Sbs kan je sowieso mijden.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:40:52 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:27 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld. :P

Sbs kan je sowieso mijden.
Nederlandse zenders kijk ik sowieso nooit naar, dus ik zal gelukkig weinig tot niets meekrijgen van het wk.

Heb de tv vaak meer op de achtergrond aan staan ipv dat ik echt kijk, en dan meestal op Nat Geo oid.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 juni 2026 @ 21:12:57 #32
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220988729
Lidl met Kleintje Pils Smoothie :')
pi_220990880
Terug van weggeweest: die stuitende close-ups van zich scherende mannen.
pi_220992003
Strato, met dat groeiende hoofd. Vreselijk vind ik deze reclame. 8)7
pi_220992013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:33 schreef MhZero het volgende:
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Behalve KPN.
Kat Louis. O+
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:41:46 #36
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_220994723
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:42 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Behalve KPN.
Kat Louis. O+
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_220994946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef MhZero het volgende:

[..]
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Nooit van gehoord.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:58:23 #38
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220996027
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:21:11 #39
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_220996223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Misschien denkt ie dat ie zijn eigen eiland heeft
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  woensdag 10 juni 2026 @ 09:38:23 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220998898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Dan liever Geoffrey the butler.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220998968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220999753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt. :')
Das een hele goeie! _O- _O- _O-
pi_221015424
De voetbalreclames van Jumbo en AH, waarbij Jumbo nog nét iets irritanter is. Groot probleem dat je ze ook in de winkels hoort. Ik dacht lang dat het de makers van zulke reclames het juist te doen was om mensen te irriteren. Maar stukje bij beetje begon ik in te zien dat er echt mensen zijn die dit aanspreekt.
Die reclame met Hans Kraay jr. en dan vooral dat superirritante muziekje dat al eerder, en ook irritant, gebruikt werd door Amazon, dus ook nog eens een rip off.
  donderdag 11 juni 2026 @ 23:57:49 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221015481
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef NoCigar het volgende:
Die reclame met Hans Kraay jr. en dan vooral dat superirritante muziekje dat al eerder, en ook irritant, gebruikt werd door Amazon, dus ook nog eens een rip off.
Echt vreselijk. Dansie met Hansie. Zo nep.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221015534
Trivago, by far.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221020013
Lebara :{
A mind with a heart of it's own
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 juni 2026 @ 17:44:17 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_221029887
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug :r
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:05:19 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221029992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:50 schreef DrMarten het volgende:
Lebara :{
Die ga ik eens proberen bij een sollicitatie. Kijken of je dan ook zo omhelsd wordt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:50:05 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221030216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug :r
Wie?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 13 juni 2026 @ 19:54:10 #50
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221030553
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 22:05:04 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221032003
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
:Y

Ik dronk zelfs geen alcohol boven de 18 O~)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221032011
Als je naar een openbaar toilet gaat kijk je toch eerst of er toiletpapier is :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221032060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
Je hebt toch ook mensen die nooit uitgaan. Zoals een echte FOK!ker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 14 juni 2026 @ 09:21:07 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221036159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
Lijkt mij sterk. Ik was op mijn derde al dronken. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 14 juni 2026 @ 09:30:12 #55
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221036199
Pubers die glashard beweren op advies van pa geen alcohol te drinken onder de 18 ("ik heb altijd naar je geluisterd"), zie je iig weinig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 juni 2026 @ 10:59:41 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_221036857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"HOEVEEL STAAT HET, HENK?!"

:r
En dankzij dat fijne nieuwe digitale scorebord raakt Henk mogelijk een hoop aanspraak kwijt, want waarom zou je naar hem toegaan om het te vragen als je de score van grote afstand zelf kunt zien?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:02:59 #57
136 V.
Like tears in rain...
pi_221037231
...
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:04:55 #58
136 V.
Like tears in rain...
pi_221037246
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug :r
Wie?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt. :')
Mijn vrouw keek die serie van hun als guilty pleasure en daar zie je haar zussen en dan denk je nog extra, WTF dacht je wel niet, met je body dysmorpic disorder?
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 juni 2026 @ 16:01:30 #59
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221039134
De Landal reclames waar men ineens Landal op zijn Engels uitspreekt.

Niet eens omdat ze overgenomen zijn door een Engelse toko.. Nee omdat ze internationaal zijn en overal dezelfde naam willen...
The name is Putler, Vladimir Putler
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 juni 2026 @ 06:46:33 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_221048430
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:04 schreef V. het volgende:

Wie?

Eén of ander middel om te stoppen met roken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_221050628
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:30 schreef Eightyone het volgende:
Pubers die glashard beweren op advies van pa geen alcohol te drinken onder de 18 ("ik heb altijd naar je geluisterd"), zie je iig weinig.
Het is de gebruikelijke naiviteit en wereldvreemdheid van overheidsspotjes die het zo tenenkrommend maken. Ja, gewoon even er over praten en "afspraken" maken, en dan drinkt je kind braaf geen alcohol. Pubers die het dan stiekem gaan proberen, of het uit rebelsheid dan juist wel gaan doen, die bestaan niet.
pi_221052750
Oma die zei dat je in stenen moet investeren..

Body-spray waar je 'zelfs hier' lekker van gaat ruiken..
pi_221076456
Een oma die in haar lingerie met haar kont staat te schudden in de Zeeman reclame, weg eetlust :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221077275
De Lidl met zijn ´en brood´ hangt mij inmiddels ook mijn strot uit. :{w
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:39:35 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221077309
De Buut Bank. Gierige ouders die maar een tientje bijlappen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:16:59 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221081110
Wat heeft de Vinted-reclame een slechte voice-over.

Tenzij het juist de bedoeling was om te klinken als je buurmeisje dat hobbymatig wat inspreekt. Lekker herkenbaar of zo.
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:18:52 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221081129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:45 schreef TLC het volgende:
Een oma die in haar lingerie met haar kont staat te schudden in de Zeeman reclame, weg eetlust :r
Stuk goedkoper als Ozempic zo :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:56 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221083180
Donnie met de commercial over statiegeld. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221085648
Er mag trouwens n atoombom vallen op dat stel van NL ziet
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:52:19 #70
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221086112
Kunnen we ook Elise Schaap over de grens zetten, zodat ze niet in elke tweede reclame voorbij komt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:28:26 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221090691
Hema's 'blije borsten-bh'. :')

Eerder hadden ze ook al de 'ongelukjes-onderbroek'. :|W

[ Bericht 20% gewijzigd door Eightyone op 19-06-2026 19:37:23 ]
pi_221090762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:28 schreef Eightyone het volgende:
Hema's 'blije borsten-bh'. :')
Yups...
En dan vooral dat zij een nieuwe BH hebben ontwikkeld..
Dat kreng was al een jaar geleden te koop via Chinese carriers...
Overigens een prima BH voor indoors O-)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:39:00 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221090771
Die reclames hebben een ondertoon alsof al dat ondergoed van ze voor baby's ontwikkeld wordt, maar die dragen nog geen bh's.

Misschien ligt het aan de stem van dat mens.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:58:30 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221090910
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:37 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Yups...
En dan vooral dat zij een nieuwe BH hebben ontwikkeld..
Dat kreng was al een jaar geleden te koop via Chinese carriers...
Overigens een prima BH voor indoors O-)
Pics or it didn't happen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221104354
Hoeveel tanden in de bovenste kaak heeft Jurgen Klopp wel niet :o :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 20 juni 2026 @ 23:25:33 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_221104636
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef TLC het volgende:
Jurgen Klopp
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 21 juni 2026 @ 13:13:52 #77
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221108378
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Stuk goedkoper als Ozempic zo :D
dan
  maandag 22 juni 2026 @ 18:15:37 #78
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221119548
Is Kruidvat gestopt met de reclames met Lies? Ze is opvallend stilletjes.

De verhaaltjes leken wel steeds vergezochter, dat wel.
pi_221121022
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Is Kruidvat gestopt met de reclames met Lies? Ze is opvallend stilletjes.

De verhaaltjes leken wel steeds vergezochter, dat wel.
Lies is er vandoor met een of andere vent en heeft de kids aan hun lot achtergelaten :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:29:26 #80
469185 DJ11
Radio 49
pi_221136440
Er is een nieuwe radioreclame van Amazon Prime met één of andere vent die als een soort musicalster zingt dat hij "niet kan stoppen met zingen"

Echt bloedirritant. :X Graag de stembanden operatief verwijderen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:30:43 #81
469185 DJ11
Radio 49
pi_221136478
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Is Kruidvat gestopt met de reclames met Lies? Ze is opvallend stilletjes.

De verhaaltjes leken wel steeds vergezochter, dat wel.
Ik zag deze week nog een geprinte of digitale advertentie met haar foto en ik zag op TV ook nog de ingekorte commercial waar ze samen met die volwassen man met een stel kinderen op kamp is.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:54:18 #82
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_221137300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:29 schreef DJ11 het volgende:
Er is een nieuwe radioreclame van Amazon Prime met één of andere vent die als een soort musicalster zingt dat hij "niet kan stoppen met zingen"

Echt bloedirritant. :X Graag de stembanden operatief verwijderen.
deze is echt verschrikkelijk ja! ik hoorde die gisteren voor het eerst en moest er bijna van janken
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:13:55 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221137414
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:30 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik zag deze week nog een geprinte of digitale advertentie met haar foto en ik zag op TV ook nog de ingekorte commercial waar ze samen met die volwassen man met een stel kinderen op kamp is.
Gisteren dook opeens die ene op de camping weer op. Die met die vervelende vrouw.

Maar die is dus al van vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')