Nou ja zeg.quote:
Eens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Die vodafone reclame met die Bente. Ik vind het helemaal niks. Een nummer van Grease lopen te verkrachten met haar jankstem.
Spoor jij wel?quote:
De Loden Leeuwquote:
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens.
Waar ik nu echt doodziek van word, is dat stel dat elkaar in de stromende regen elkaar omhelst.
Deze kutreclame zie ik zo ongeveer 10 duizend keer per dag. Ongeacht het kanaal of zender.
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad.
Was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.
Zo'n flater.
Vind het niet leuk als hij Eendje een klap geeft.quote:
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoelquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
En die met Tineke Schouten en een van haar typetjes.
Zo goedkoop en makkelijk.
Bij 101 krijg je zelfs geld toe!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoel![]()
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:48 schreef Eightyone het volgende:
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.
Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit).
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.
Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.
Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
Nederlandse zenders kijk ik sowieso nooit naar, dus ik zal gelukkig weinig tot niets meekrijgen van het wk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld.
Sbs kan je sowieso mijden.
Behalve KPN.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:33 schreef MhZero het volgende:
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef MhZero het volgende:
[..]
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Misschien denkt ie dat ie zijn eigen eiland heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"
Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Dan liever Geoffrey the butler.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Dat moeten we vieren!"
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Dat moeten we vieren!"
Das een hele goeie!quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt.
Echt vreselijk. Dansie met Hansie. Zo nep.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef NoCigar het volgende:
Die reclame met Hans Kraay jr. en dan vooral dat superirritante muziekje dat al eerder, en ook irritant, gebruikt werd door Amazon, dus ook nog eens een rip off.
Die ga ik eens proberen bij een sollicitatie. Kijken of je dan ook zo omhelsd wordt.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Geen alcohol onder de 18.
Bestaan zulke modelkinderen echt?
Je hebt toch ook mensen die nooit uitgaan. Zoals een echte FOK!ker.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Lijkt mij sterk. Ik was op mijn derde al dronken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
En dankzij dat fijne nieuwe digitale scorebord raakt Henk mogelijk een hoop aanspraak kwijt, want waarom zou je naar hem toegaan om het te vragen als je de score van grote afstand zelf kunt zien?quote:
Wie?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug
Mijn vrouw keek die serie van hun als guilty pleasure en daar zie je haar zussen en dan denk je nog extra, WTF dacht je wel niet, met je body dysmorpic disorder?quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt.
Eén of ander middel om te stoppen met rokenquote:
Het is de gebruikelijke naiviteit en wereldvreemdheid van overheidsspotjes die het zo tenenkrommend maken. Ja, gewoon even er over praten en "afspraken" maken, en dan drinkt je kind braaf geen alcohol. Pubers die het dan stiekem gaan proberen, of het uit rebelsheid dan juist wel gaan doen, die bestaan niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:30 schreef Eightyone het volgende:
Pubers die glashard beweren op advies van pa geen alcohol te drinken onder de 18 ("ik heb altijd naar je geluisterd"), zie je iig weinig.
Stuk goedkoper als Ozempic zoquote:Op donderdag 18 juni 2026 00:45 schreef TLC het volgende:
Een oma die in haar lingerie met haar kont staat te schudden in de Zeeman reclame, weg eetlust
Yups...quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:37 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Yups...
En dan vooral dat zij een nieuwe BH hebben ontwikkeld..
Dat kreng was al een jaar geleden te koop via Chinese carriers...
Overigens een prima BH voor indoors![]()
Lies is er vandoor met een of andere vent en heeft de kids aan hun lot achtergelatenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Is Kruidvat gestopt met de reclames met Lies? Ze is opvallend stilletjes.
De verhaaltjes leken wel steeds vergezochter, dat wel.
Ik zag deze week nog een geprinte of digitale advertentie met haar foto en ik zag op TV ook nog de ingekorte commercial waar ze samen met die volwassen man met een stel kinderen op kamp is.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Eightyone het volgende:
Is Kruidvat gestopt met de reclames met Lies? Ze is opvallend stilletjes.
De verhaaltjes leken wel steeds vergezochter, dat wel.
deze is echt verschrikkelijk ja! ik hoorde die gisteren voor het eerst en moest er bijna van jankenquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:29 schreef DJ11 het volgende:
Er is een nieuwe radioreclame van Amazon Prime met één of andere vent die als een soort musicalster zingt dat hij "niet kan stoppen met zingen"
Echt bloedirritant.Graag de stembanden operatief verwijderen.
Gisteren dook opeens die ene op de camping weer op. Die met die vervelende vrouw.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag deze week nog een geprinte of digitale advertentie met haar foto en ik zag op TV ook nog de ingekorte commercial waar ze samen met die volwassen man met een stel kinderen op kamp is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |