ik schaar daar vingerpoppetjes en pratende voorhoofden ook onder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle reclames in tekenfilmvorm. Daar vind ik nou niets aan. Die rare poppen.
Och, je ziet haar in ieder geval nog uit een raam duiken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:11 schreef Charmian het volgende:
Die vliegende Miljuschka in het Hello fresh spotje...dat je jezelf voor zoiets debiels laat lenen.
Die Simpel reclames vind ik wel leuk eigenlijk, op die nieuwste na dan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik schaar daar vingerpoppetjes en pratende voorhoofden ook onder.
Die is iddquote:Op zondag 23 augustus 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Is er hier al geklaagd over die nieuwste SIRE-reclame "Een praatje maakt je dag" ?
Dat ventje dat de hoofdrol speelt, is met net wat te blij en irritant. Ik krijg de neiging om een pleister op z'n mond te plakken die minstens een week blijft zitten.
LordofLeaves in TV / Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Is er hier al geklaagd over die nieuwste SIRE-reclame "Een praatje maakt je dag" ?
Ik vind het altijd wel leuk om de wetenschap dat die mensen er ook echt zelf werken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:16 schreef C64 het volgende:
Die Carglass reclames, zijn al 30 jaar vrijwel gelijk gebleven inclusief deuntje.
Schijtirritant.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 31 augustus 2026 18:16 schreef C64 het volgende:
Die Carglass reclames, zijn al 30 jaar vrijwel gelijk gebleven inclusief deuntje.
Schijtirritant.
Oh no they didn’tquote:
Deze toedeloe onzin iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:04 schreef lbosse het volgende:
Er is weer een campagne van de rijksoverheid met rap en hip gedoe
Je vraagt je echt af hoe dit steeds gaat. Hebben ze enig bewijs dat dit werkt? Misschien moet je gewoon normaal communiceren met jongeren en andere mensen. Want volgens mij krijgt iedereen hier alleen maar een hoge bloeddruk van.
Bekijk deze YouTube-video
Alle gokreclames sowieso. Sinds die er weer zijn zijn de gokverslavingen gestegen. En de overheid vindt dat blijkbaar primaquote:Op woensdag 2 september 2026 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Reclame voor krasloten. Enerzijds mensen aanmoedigen om te gaan krassen en dan de waarschuwing erachter: gokken is verslavend, weet wanneer je moet stoppen. Zend er dan ook geen reclame over uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |