abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 22:05:04 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221032003
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
:Y

Ik dronk zelfs geen alcohol boven de 18 O~)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221032011
Als je naar een openbaar toilet gaat kijk je toch eerst of er toiletpapier is :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221032060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
Je hebt toch ook mensen die nooit uitgaan. Zoals een echte FOK!ker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 14 juni 2026 @ 09:21:07 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221036159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:54 schreef Eightyone het volgende:
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
Lijkt mij sterk. Ik was op mijn derde al dronken. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 14 juni 2026 @ 09:30:12 #55
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221036199
Pubers die glashard beweren op advies van pa geen alcohol te drinken onder de 18 ("ik heb altijd naar je geluisterd"), zie je iig weinig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 juni 2026 @ 10:59:41 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_221036857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"HOEVEEL STAAT HET, HENK?!"

:r
En dankzij dat fijne nieuwe digitale scorebord raakt Henk mogelijk een hoop aanspraak kwijt, want waarom zou je naar hem toegaan om het te vragen als je de score van grote afstand zelf kunt zien?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:02:59 #57
136 V.
Like tears in rain...
pi_221037231
...
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:04:55 #58
136 V.
Like tears in rain...
pi_221037246
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug :r
Wie?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt. :')
Mijn vrouw keek die serie van hun als guilty pleasure en daar zie je haar zussen en dan denk je nog extra, WTF dacht je wel niet, met je body dysmorpic disorder?
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 juni 2026 @ 16:01:30 #59
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221039134
De Landal reclames waar men ineens Landal op zijn Engels uitspreekt.

Niet eens omdat ze overgenomen zijn door een Engelse toko.. Nee omdat ze internationaal zijn en overal dezelfde naam willen...
The name is Putler, Vladimir Putler
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 juni 2026 @ 06:46:33 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_221048430
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:04 schreef V. het volgende:

Wie?

Eén of ander middel om te stoppen met roken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_221050628
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:30 schreef Eightyone het volgende:
Pubers die glashard beweren op advies van pa geen alcohol te drinken onder de 18 ("ik heb altijd naar je geluisterd"), zie je iig weinig.
Het is de gebruikelijke naiviteit en wereldvreemdheid van overheidsspotjes die het zo tenenkrommend maken. Ja, gewoon even er over praten en "afspraken" maken, en dan drinkt je kind braaf geen alcohol. Pubers die het dan stiekem gaan proberen, of het uit rebelsheid dan juist wel gaan doen, die bestaan niet.
pi_221052750
Oma die zei dat je in stenen moet investeren..

Body-spray waar je 'zelfs hier' lekker van gaat ruiken..
pi_221076456
Een oma die in haar lingerie met haar kont staat te schudden in de Zeeman reclame, weg eetlust :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221077275
De Lidl met zijn ´en brood´ hangt mij inmiddels ook mijn strot uit. :{w
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:39:35 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221077309
De Buut Bank. Gierige ouders die maar een tientje bijlappen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:16:59 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221081110
Wat heeft de Vinted-reclame een slechte voice-over.

Tenzij het juist de bedoeling was om te klinken als je buurmeisje dat hobbymatig wat inspreekt. Lekker herkenbaar of zo.
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:18:52 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221081129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:45 schreef TLC het volgende:
Een oma die in haar lingerie met haar kont staat te schudden in de Zeeman reclame, weg eetlust :r
Stuk goedkoper als Ozempic zo :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:56 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221083180
Donnie met de commercial over statiegeld. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221085648
Er mag trouwens n atoombom vallen op dat stel van NL ziet
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:52:19 #70
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221086112
Kunnen we ook Elise Schaap over de grens zetten, zodat ze niet in elke tweede reclame voorbij komt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:28:26 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221090691
Hema's 'blije borsten-bh'. :')

Eerder hadden ze ook al de 'ongelukjes-onderbroek'. :|W

[ Bericht 20% gewijzigd door Eightyone op 19-06-2026 19:37:23 ]
pi_221090762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:28 schreef Eightyone het volgende:
Hema's 'blije borsten-bh'. :')
Yups...
En dan vooral dat zij een nieuwe BH hebben ontwikkeld..
Dat kreng was al een jaar geleden te koop via Chinese carriers...
Overigens een prima BH voor indoors O-)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:39:00 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221090771
Die reclames hebben een ondertoon alsof al dat ondergoed van ze voor baby's ontwikkeld wordt, maar die dragen nog geen bh's.

Misschien ligt het aan de stem van dat mens.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:58:30 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221090910
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:37 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Yups...
En dan vooral dat zij een nieuwe BH hebben ontwikkeld..
Dat kreng was al een jaar geleden te koop via Chinese carriers...
Overigens een prima BH voor indoors O-)
Pics or it didn't happen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221104354
Hoeveel tanden in de bovenste kaak heeft Jurgen Klopp wel niet :o :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')