Nou ja zeg.quote:
Eens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Die vodafone reclame met die Bente. Ik vind het helemaal niks. Een nummer van Grease lopen te verkrachten met haar jankstem.
Spoor jij wel?quote:
De Loden Leeuwquote:
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens.
Waar ik nu echt doodziek van word, is dat stel dat elkaar in de stromende regen elkaar omhelst.
Deze kutreclame zie ik zo ongeveer 10 duizend keer per dag. Ongeacht het kanaal of zender.
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad.
Was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.
Zo'n flater.
Vind het niet leuk als hij Eendje een klap geeft.quote:
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoelquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
En die met Tineke Schouten en een van haar typetjes.
Zo goedkoop en makkelijk.
Bij 101 krijg je zelfs geld toe!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |