Nou ja zeg.quote:
Eens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Die vodafone reclame met die Bente. Ik vind het helemaal niks. Een nummer van Grease lopen te verkrachten met haar jankstem.
Spoor jij wel?quote:
De Loden Leeuwquote:
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens.
Waar ik nu echt doodziek van word, is dat stel dat elkaar in de stromende regen elkaar omhelst.
Deze kutreclame zie ik zo ongeveer 10 duizend keer per dag. Ongeacht het kanaal of zender.
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad.
Was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.
Zo'n flater.
Vind het niet leuk als hij Eendje een klap geeft.quote:
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoelquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
En die met Tineke Schouten en een van haar typetjes.
Zo goedkoop en makkelijk.
Bij 101 krijg je zelfs geld toe!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoel![]()
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:48 schreef Eightyone het volgende:
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.
Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit).
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.
Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.
Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
Nederlandse zenders kijk ik sowieso nooit naar, dus ik zal gelukkig weinig tot niets meekrijgen van het wk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld.
Sbs kan je sowieso mijden.
Behalve KPN.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:33 schreef MhZero het volgende:
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef MhZero het volgende:
[..]
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Misschien denkt ie dat ie zijn eigen eiland heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"
Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Dan liever Geoffrey the butler.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"
Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |