abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:44:37 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220897856
Hier verder met slechte en/of irritante reclames.

Beargumenteer waarom je een reclame slecht/irritant vindt, maar hou je commentaar wel binnen de richtlijnen van de algemeen geldende FOK! policy…

Waar we voortborduren op Lebara en Trivago terreur.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:48:42 #2
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220897908
En Vodafone.
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 14:05:19 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220898044
De nieuwe WK reclame van Jumbo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 17:21:16 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220899730
"HOEVEEL STAAT HET, HENK?!"

:r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220899886
Die vodafone reclame met die Bente. Ik vind het helemaal niks. Een nummer van Grease lopen te verkrachten met haar jankstem.
pi_220899908
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220899924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
-O-
pi_220899954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Nou ja zeg. :{ ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220899955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Loeki is een pop. Geen levend wezen. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te wensen?

:{w
pi_220899969
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Die vodafone reclame met die Bente. Ik vind het helemaal niks. Een nummer van Grease lopen te verkrachten met haar jankstem.
Eens.
Waar ik nu echt doodziek van word, is dat stel dat elkaar in de stromende regen elkaar omhelst.
Deze kutreclame zie ik zo ongeveer 10 duizend keer per dag. Ongeacht het kanaal of zender.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hiddendoe op 27-05-2026 18:47:03 ]
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:30:12 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220900033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Spoor jij wel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  roze woensdag 27 mei 2026 @ 18:34:16 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220900050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Sow
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:37:52 #13
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220900062
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
De Loden Leeuw
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220900074
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Eens.
Waar ik nu echt doodziek van word, is dat stel dat elkaar in de stromende regen elkaar omhelst.
Deze kutreclame zie ik zo ongeveer 10 duizend keer per dag. Ongeacht het kanaal of zender.
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad. }:|
pi_220900078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Nee, niet Loekie! o|O
pi_220900093
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:40 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Oh man, wat een verschrikkelijke reclame is dat. Ik zap hem onmiddelijk weg, maar op de volgende zender komt hij binnen de kortste keren ook tevoorschijn inderdaad. }:|
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.
Zo'n flater.
pi_220900099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Erg he? Zo erg dat ik nu pas zie dat ik tweemaal het woord elkaar gebruik.
Zo'n flater.
Was me niet opgevallen. :)
Waarom gaan ze ook zo gruwelijk lang door met zo'n rot reclame, bedenk verdomme wat nieuws.
pi_220900121
En die met Tineke Schouten en een van haar typetjes.
Zo goedkoop en makkelijk. :{
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:58:41 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220900149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Vind het niet leuk als hij Eendje een klap geeft. :'(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:13:07 #20
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220901308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:58 schreef Hallojo het volgende:
Ze zouden Loekie kapot moeten schieten }:|
Bekijk deze YouTube-video
pi_220902149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:
En die met Tineke Schouten en een van haar typetjes.
Zo goedkoop en makkelijk. :{
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoel :? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:29:33 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220903474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef TLC het volgende:

[..]
Bij die reclame denk ik altijd dus als je 100 jaar bent krijg je een gratis stoel :? :D
Bij 101 krijg je zelfs geld toe! *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:34:31 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220908901
Jumbo. :{

Weer dat nummer. En een juich-jack. Zo makkelijk allemaal.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:37:52 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220968125
De nieuwe Bolletje-reclame met een of ander debiel mens, dat bijna klaarkomt als ze Bolletje-crackers geserveerd krijgt.
pi_220968849
Geef die bal ook eens aan Wesley o|O ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:45 #26
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_220971191
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:40:08 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220971228
Die Dove (wazeggie?) reclame voor deo voor mannen.

"Geef om je huid, zoals je om voetbal geeft".

Lijkt me geen goed plan, ik geef namelijk 0,0 om voetbal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:48:48 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220971270
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.

Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit). :{
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:24:22 #29
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:48 schreef Eightyone het volgende:
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.

Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit). :{
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.

Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.

Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:27:51 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220972061
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.

Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.

Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld. :P

Sbs kan je sowieso mijden.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:40:52 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:27 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld. :P

Sbs kan je sowieso mijden.
Nederlandse zenders kijk ik sowieso nooit naar, dus ik zal gelukkig weinig tot niets meekrijgen van het wk.

Heb de tv vaak meer op de achtergrond aan staan ipv dat ik echt kijk, en dan meestal op Nat Geo oid.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 juni 2026 @ 21:12:57 #32
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220988729
Lidl met Kleintje Pils Smoothie :')
pi_220990880
Terug van weggeweest: die stuitende close-ups van zich scherende mannen.
pi_220992003
Strato, met dat groeiende hoofd. Vreselijk vind ik deze reclame. 8)7
pi_220992013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:33 schreef MhZero het volgende:
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Behalve KPN.
Kat Louis. O+
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:41:46 #36
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_220994723
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:42 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Behalve KPN.
Kat Louis. O+
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_220994946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef MhZero het volgende:

[..]
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Nooit van gehoord.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:58:23 #38
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220996027
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:21:11 #39
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_220996223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Misschien denkt ie dat ie zijn eigen eiland heeft
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  woensdag 10 juni 2026 @ 09:38:23 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220998898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Dan liever Geoffrey the butler.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')