abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:45 #26
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_220971191
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:40:08 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220971228
Die Dove (wazeggie?) reclame voor deo voor mannen.

"Geef om je huid, zoals je om voetbal geeft".

Lijkt me geen goed plan, ik geef namelijk 0,0 om voetbal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:48:48 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220971270
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.

Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit). :{
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:24:22 #29
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:48 schreef Eightyone het volgende:
Dat worden iig een paar saaie tv-weken.

Ik ga wel wat zinnige klusjes verzinnen die in huis nog gedaan moeten worden (terwijl een groot deel van Nederland gespannen op de bank zit). :{
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.

Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.

Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:27:51 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220972061
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ff gekeken, maar 1 wedstrijd van Nederland begint om 19.00u Nederlandse tijd.
De overige 2 beginnen pas om 22.00u en 01.00u.

Dus wees gerust, je hoeft er geen klusjes voor te verzinnen.

Ik zet zelf gewoon de PS5 wel aan.
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld. :P

Sbs kan je sowieso mijden.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:40:52 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220972120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:27 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de uren voor de wedstrijden wordt de komende weken ook halve tijd over voetbal geluld. :P

Sbs kan je sowieso mijden.
Nederlandse zenders kijk ik sowieso nooit naar, dus ik zal gelukkig weinig tot niets meekrijgen van het wk.

Heb de tv vaak meer op de achtergrond aan staan ipv dat ik echt kijk, en dan meestal op Nat Geo oid.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 juni 2026 @ 21:12:57 #32
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220988729
Lidl met Kleintje Pils Smoothie :')
pi_220990880
Terug van weggeweest: die stuitende close-ups van zich scherende mannen.
pi_220992003
Strato, met dat groeiende hoofd. Vreselijk vind ik deze reclame. 8)7
pi_220992013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:33 schreef MhZero het volgende:
Die Vodafone reclame en alle WK reclames. Altijd schijt irritant.
Behalve KPN.
Kat Louis. O+
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:41:46 #36
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_220994723
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 09:42 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Behalve KPN.
Kat Louis. O+
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_220994946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef MhZero het volgende:

[..]
Enige plus in die reclame is Greg Shapiro.
Nooit van gehoord.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:58:23 #38
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220996027
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:21:11 #39
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_220996223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Misschien denkt ie dat ie zijn eigen eiland heeft
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  woensdag 10 juni 2026 @ 09:38:23 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220998898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Dan liever Geoffrey the butler.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220998968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:58 schreef camilero het volgende:
"Pap, mam, dit is Jeffrey"
"Dat moeten we vieren!"

Waarom zou je in godsnaam vieren dat iemand Jeffrey is:?
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220999753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 09:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het wel grappig dat Melisa met haar opgespoten lippen zo lelijk is geworden dat je nog liever naar Andy kijkt. :')
Das een hele goeie! _O- _O- _O-
pi_221015424
De voetbalreclames van Jumbo en AH, waarbij Jumbo nog nét iets irritanter is. Groot probleem dat je ze ook in de winkels hoort. Ik dacht lang dat het de makers van zulke reclames het juist te doen was om mensen te irriteren. Maar stukje bij beetje begon ik in te zien dat er echt mensen zijn die dit aanspreekt.
Die reclame met Hans Kraay jr. en dan vooral dat superirritante muziekje dat al eerder, en ook irritant, gebruikt werd door Amazon, dus ook nog eens een rip off.
  donderdag 11 juni 2026 @ 23:57:49 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221015481
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:44 schreef NoCigar het volgende:
Die reclame met Hans Kraay jr. en dan vooral dat superirritante muziekje dat al eerder, en ook irritant, gebruikt werd door Amazon, dus ook nog eens een rip off.
Echt vreselijk. Dansie met Hansie. Zo nep.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221015534
Trivago, by far.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221020013
Lebara :{
A mind with a heart of it's own
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 juni 2026 @ 17:44:17 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_221029887
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug :r
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:05:19 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221029992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:50 schreef DrMarten het volgende:
Lebara :{
Die ga ik eens proberen bij een sollicitatie. Kijken of je dan ook zo omhelsd wordt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:50:05 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221030216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Die kneuzenkop met zijn sigaret is ook weer terug :r
Wie?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 13 juni 2026 @ 19:54:10 #50
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221030553
Geen alcohol onder de 18.

Bestaan zulke modelkinderen echt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')