Dezelfde misser als 'sloopmelk'. Het klinkt gewoon niet lekker, het gaat geen ding worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En hoe hard ze het ook proberen, niemand gaat 'effe bollen' als werkwoord gebruiken.
Dit is echt een hele slechte voor mijn introverte ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een diep persoonlijk niveau raakt me dit.
Waarom zou je mensen aansporen tegen me te praten. Vieze rando's die tegen me praten alsof we iets te bespreken hebben, verzieken mijn dag. Welke bloedhond heeft bedacht mensen daartoe aan te sporen?
LAAT ME MET RUST
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dit is echt een hele slechte voor mijn introverte ik.
GA WEG!!!quote:
Die knipoog aan t einde belooft al niet veel goedsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Die vreemde reclame van Goud Tour. Riekt naar oplichting.
Begint wel heeeel opzichtig een kopie van van de Prijsvrij-dynamiek te worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik de nieuwe Jumbo reclames met die gast van Snollebollekes best te pruimen vind.
quote:
Hier wordt toch iedereen zwaar aggressief vanquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Die nieuwe SIRE reclame " Een praatje maakt je dag.' overstijgt iedere vorm van reclame ergernissen.
Bekijk deze YouTube-video
Ik had meteen zijn kop dicht moeten tremmenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een diep persoonlijk niveau raakt me dit.
Waarom zou je mensen aansporen tegen me te praten. Vieze rando's die tegen me praten alsof we iets te bespreken hebben, verzieken mijn dag. Welke bloedhond heeft bedacht mensen daartoe aan te sporen?
LAAT ME MET RUST
Ze hopen dat het een hype(/viral) wordt en dat iedereen het gaat zingen, gok ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:34 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]Dat is wel een dieptepunt voor BOL, alsof ze ineens hun klanten tot kleuters reduceren
FLESSIESquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:26 schreef Eightyone het volgende:
Je zou bijna denken dat Donnie die teksten heeft geschreven. Ik vind ze typisch iets voor hem.
Jep, gelukkig komt hij niet vaak voorbij.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:39 schreef lbosse het volgende:
[..]
Hier wordt toch iedereen zwaar aggressief van
Toch zijn er wel mensen die reclames zien en op basis daarvan op aanschaf van een product over gaan, dus volkomen verspilde moeite zal het vast niet izjn, en dus hoeven ze het ook niet af te schaffen.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:33 schreef Stokker het volgende:
Alle reclames zijn irritant. Als er reclame op is, dan loop ik naar de keuken, ga naar de wc of pak m'n telefoon. Dus helaas ik kan niet met jullie delen welke ik het meest irritant vind. Reclames kunnen ze net zo goed afschaffen. Ik kijk er nooit naar. Verspilde moeite.
Sow, echt he!quote:Op maandag 13 juli 2026 09:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als ik de smerige beelden moet geloven die geregeld voorbijkomen als ik een nieuwe internetpagina open, heeft heel Nederland last van kalknagels en slaapapneu.
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien met geluid aan. Dit is inderdaad een reclame door idioten voor idioten.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:39 schreef lbosse het volgende:
[..]
Hier wordt toch iedereen zwaar aggressief van
De manier waarop 'ie in de bus dat gesprekje aanknoopt doet me denken aan de eerste pagina's van de gemiddelde taalles.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien met geluid aan. Dit is inderdaad een reclame door idioten voor idioten.
De productnaam wordt bekender en we kopen het liefst bij een ons bekende naam.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch zijn er wel mensen die reclames zien en op basis daarvan op aanschaf van een product over gaan, dus volkomen verspilde moeite zal het vast niet izjn, en dus hoeven ze het ook niet af te schaffen.
En ook al ga je wat anders doen, je pikt er onbewust toch altijd wel wat van mee.
Is dat die kerel met het kunstgebit?quote:Op maandag 13 juli 2026 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
De Jurgen Klopp met Trivago terreur is weer begonnen.
Die knakker scoort zeer hoog op mijn irritatie schaal.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:51 schreef TLC het volgende:
Jurgen-hoeveel-tanden-in-een-bovenkaak-kan-een-mens-in-Godsnaam-hebben-Klopp
In ieder geval de veel te witte tandenquote:Op maandag 13 juli 2026 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat die kerel met het kunstgebit?
Dat zijn nog de vreselijkste reclamesquote:Op maandag 13 juli 2026 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
De Jurgen Klopp met Trivago terreur is weer begonnen.
@hemarookworstquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:28 schreef Eightyone het volgende:
Hema's 'blije borsten-bh'.
Eerder hadden ze ook al de 'ongelukjes-onderbroek'.![]()
Now that is what winning looks likequote:Op maandag 13 juli 2026 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die knakker scoort zeer hoog op mijn irritatie schaal.
Als ik hem ooit tegen kom, ga ik American History X met hem naspelen![]()
Zegt mij niksquote:Op maandag 13 juli 2026 20:24 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
@:hemarookworst
Blije borsten bh![]()
Er is een reden dat ik geen lineaire tv kijk.
Wat moeten tv-kijkers jaren terug wel niet door hebben gemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als ik de smerige beelden moet geloven die geregeld voorbijkomen als ik een nieuwe internetpagina open, heeft heel Nederland last van kalknagels en slaapapneu.
Ik ben heel mild voor dat bedrijf, hun recoveryvoer heeft het leven van mijn kat gered.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Niet echt irritant, maar Hills is volgens eigen zeggen: wetenschappelijk bewezen voeding
Over loze kreten gesproken
Het nagellift moment:quote:Op dinsdag 14 juli 2026 07:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat moeten tv-kijkers jaren terug wel niet door hebben gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
Dat is mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben heel mild voor dat bedrijf, hun recoveryvoer heeft het leven van mijn kat gered.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |