Over "opzwellende maandverbanden" als ze zich "helemaal laten gaan"quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Door deze reclames weet ik eindelijk waar vrouwen over praten tijdens de yogales.
En weer daarvoor bij Hak.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo aids met Elise Schaap. Elise zat hiervoor bij Amazon.
Als je (langdurig) het vaste gezicht bent voor een groot, landelijk, bedrijf, is het zeer goed verdienen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En weer daarvoor bij Hak.
Misschien verdient het reguliere acteerwerk niet (meer) zo goed.
Ik vind de reclame in het stadion van Souf en Nico erg leuk. Vooral die eerste waar hij opschrikt van die lege stoel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:51 schreef Zipportal het volgende:
VriendenLoterij reclames mogen er ook bij. Vooral te zien bij ESPN. Aids.
Nu, niet straks he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:25 schreef King_Merc het volgende:
Die Aldi reclame… moet echt van de tv af.. echt “NU!”
Ik wou 'm juist gaan posten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:25 schreef King_Merc het volgende:
Die Aldi reclame… moet echt van de tv af.. echt “NU!”
Die oma is echt vies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
“Hai lieverd. Heb jij wc papier nodig?”
Ik snap sowieso niet waarom je naar een toilet gaat waar je bij binnenkomst ziet dat er geen wc papier isquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
“Hai lieverd. Heb jij wc papier nodig?”
Ja of die drie gasten onder het strandzand.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:50 schreef Man49 het volgende:
Ik ga echt dood van die Trivago man met zijn gebit
AI slop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 23:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja of die drie gasten onder het strandzand.
I should have checked Trivago
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |