abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220891334


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
pi_220891339
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:52:06 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_220891349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Prepared for the future. *O*
For great justice!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:52:21 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891352
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, deze had jij toch gehaald? https://nl.pepper.com/aan(...)is-via-scoupy-405310
Klopt.
Your beauty never ever scared me.
pi_220891354
Of lavendel, maar die moet je soms wel snoeien.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:52:59 #6
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Schijn je ook goed achter te kunnen zitten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 13:53:05 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891358
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef Q. het volgende:

[..]
Prepared for the future. *O*
Geraniums op een Harley Davidson.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220891360
Fles is nog te jong om achter de geraniums te zitten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220891369
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Schijn je ook goed achter te kunnen zitten
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:57:24 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja duh die bloeien sowieso in maart
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijk :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:59:28 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.
Ook een beetje vreemd om op je planten te gaan zitten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891416
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijk :+
Ze zijn er nu sowieso wel klaar mee :P
Die van mij gingen in januari de grond in en zijn er ook al een tijdje uit.
Tap tap tap
pi_220891419
Ben alweer vergeten wat ik vorige week gezaaid heb. Allemaal van die vlinderbloemen geloof ik, en in 1 pot zitten dwergzonnebloemen.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:04:03 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891433
quote:
High Temperature
31.7°C at 13:59
Het gaat lekker
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ben alweer vergeten wat ik vorige week gezaaid heb. Allemaal van die vlinderbloemen geloof ik, en in 1 pot zitten dwergzonnebloemen.
Gewoon cannabis, geef maar toe :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220891445
quote:
82s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gewoon cannabis, geef maar toe :{w
Ssst, die staat op het geheime balkon.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:08:01 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891458
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220891485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
:o
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:15:12 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891496
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:o
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
MissGerrie :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220891521
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:o
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Nee die is bij @AirwiN
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:21:29 #21
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891523
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee die is bij @:Airwin
Jullie runnen hem samen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:23:34 #22
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891534
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap





https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891539
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
pi_220891542
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220891545
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee die is bij @:Airwin
Dat zal dan wel een bunkercomplex zijn dat de hele buurt beslaat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 14:26:19 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891547
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
zijn dat tochtgaten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:27:21 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891555
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
Die omgebadgde Opel Corsa?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:27:43 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891558
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Jij het blijft toch een Fiat he :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:28:38 #29
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891566
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Klopt.
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:32:35 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220891584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs? :o
Ja, zowaar. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:34:10 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:

[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

[ afbeelding ]
Aah ja :D hij is nu echt perfect! Zal zo even naar de laptop lopen. Dankjewel. O+ O+
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:40:48 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891628
Ja leuk leuk. *O* Als NL nu de finale niet gaat halen weet ik het ook niet meer. :(
Your beauty never ever scared me.
pi_220891644
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij het blijft toch een Fiat he :+
En ze mogen 'm houden :+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:45:15 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:

[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

[ afbeelding ]
@Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze ?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:45:50 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891657
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:47:09 #36
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891665
Buikpijn ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:47:49 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891670
@LTVDK heeft onbewust al een passende UI voor het WK.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:15 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891693
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Buikpijn ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891694
wanneer is dat wk eigenlijk?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:26 #40
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891695
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleur :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:28 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891696
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Juni
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:33 #42
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891697
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Een mannetje die een muntje vindt? :D
Kan wel eens kijken hoor, maar vandaag en morgen helaas weinig tijd.
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:44 #43
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Van de 11e tot de 11e
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Juni
ah, bijna
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:53:49 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891704
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Nou ik weet toevallig dat de eerste wedstrijd voor Nederland is op zondag 14 juni omdat ik dan als het goed is net de laatste dingen heb geverfd als ik kijk. _O-

Maar woonkamer doen we dag ervoor al dus die is dan wel weer in orde om chill te zitten.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:56:15 #46
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Van de 11e tot de 11e
Gwoon unne soort kerrenaval
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:56:25 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891725
Oh verhip, ik kan in theorie weer op dat grote waterpolotoernooi in de feesttent een wedstrijd kijken net als 2 jaar geleden zie ik nu :o

Als Nederland poulewinnaar wordt en de eerste ko wedstrijd wint ga ik het weer helemaal meemaken _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gwoon unne soort kerrenaval
verkleden, bier drinken, domme muziek. Ja, checks out.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:57:54 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891735
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Buikpijn ;(
;( :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:58:24 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891738
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Topman Apple heeft hier een hand in gehad. It shows.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:59:12 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220891744
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk. :o

Er stond wel een harde wind.

Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 15:00:45 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891753
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk. :o

Er stond wel een harde wind.

Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet. :')
Ik heb een motorrijles op de weg met zulk weer gehad. Zolang je reed, heerlijk. Zodra je stilstond, niet meer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:03:07 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891764
De 24 is thuis bereikt. Hier op kantoor ook, op zich wel fijn dat dat constant is :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:03:25 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891769
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Leuk om je hubby de kids mee naar school te laten brengen. Valt niet eens op tussen de tesla's.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:05:57 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891777
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
De Ferrariziekte is flink verspreid vanaf de pitmuur.

Dit is toch geen Ferrari man
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891779
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Wat een lelijk ding
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:06:46 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891782
Misschien zou de geheel rode versie nog wel een beetje meevallen, maar dit is het zeker niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:07:22 #58
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891784
Ferrari kan ook kutauto's maken dus.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:08:00 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ferrari kan ook kutauto's maken dus.
F1 fans wisten dit allang.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891797
Zou die Ferrari wel kopen eigenlijk :@
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:09:29 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk. :o

Er stond wel een harde wind.

Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet. :')
Ja het is daar ook 5 graden kouder op die schiereilanden bij jou :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891807
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Wat een lelijk ding
ik vind hem op zich niet slecht
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:10:53 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De Ferrariziekte is flink verspreid vanaf de pitmuur.

Dit is toch geen Ferrari man
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891810
30 graden hier
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:12:22 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:08 schreef Haags het volgende:
Zou die Ferrari wel kopen eigenlijk :@
Overspelige hockeymoedertjes mee schaken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
30 graden hier
oh ja, even alvast de ramen van de auto open zetten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:15:09 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891825
@essnhills mag weer rood toevoegen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891828
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Overspelige hockeymoedertjes mee schaken.
Nou nou nou
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:17:46 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
30 graden hier
quote:
High Temperature
32.2°C at 15:09
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:18:15 #70
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891847
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleur :P
Zoiets is niks zeker? _O-

It's weird being the same age as old people
pi_220891878
:W
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:26:43 #72
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220891880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:15 schreef Haags het volgende:

[..]
Nou nou nou
Echt he, wat een taalgebruik weer.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:27:49 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
:W
Balle Yas :W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891888
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Balle Yas :W
:')
pi_220891889
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
pi_220891893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
Kun je niet een van die honden daar bij je voordeur leggen als waakhond?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:30:41 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891908
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:33:28 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:18 schreef Flory- het volgende:

[..]
Zoiets is niks zeker? _O-

[ afbeelding ]
Meh :D

maar heeft geen haast hoor :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:35:26 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220891937
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?
Geen werk, ging nooit naar de lessen van de vechtsport die ze zou gaan doen volgens haar visum. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:39:09 #80
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891965
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Echt he, wat een taalgebruik weer.
Eerst overspelige hockeymoedertjes schaken, dan overspelige hockeymoedertjes dammen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220892003
quote:
De hitte zorgde in Frankrijk ook voor hinder tijdens een grote treinstoring zondagavond. Verschillende hogesnelheidstreinen kwamen stil te staan door een stroomstoring. Reizigers moesten zeker een uur wachten in de treinen, die snel opwarmden doordat de airco was uitgevallen.
De passagiers konden pas na een uur onder begeleiding van hulpdiensten de trein verlaten, om langs het spoor of in een nabijgelegen school te wachten. Na zes uur was de storing verholpen en konden ze hun treinreis vervolgen.
Ik neem maar wat extra flesjes water mee :')
pi_220892030
en een hamer om een raam in te slaan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:50:41 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik neem maar wat extra flesjes water mee :')
*zorgt voor een gevulde bidon voor vertrek naar huis*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:50:46 #84
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220892038
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerst overspelige hockeymoedertjes schaken, dan overspelige hockeymoedertjes dammen.
Klinkt als een goed plan. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:51:13 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892042
Dacht ik vanmorgen ook te hebben, maar hij was bijna leeg, zat ik dan met m'n droge bakkes na het fietsen ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220892055
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Echt he, wat een taalgebruik weer.
Ben het niet van hem gewend.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:58:25 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892072
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220892075
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
Denk dat ze niet meer durft.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 15:58:55 #89
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892076
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
yup
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:59:34 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892078
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 16:00:55 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892084
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
Altijd weer dezelfden. Nu zelfs de koningin van Thailand weggejaagd, manmanman.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 16:03:54 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220892098
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 16:04:20 #93
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892101
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
-O-
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220892105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik neem maar wat extra flesjes water mee :')
Britneypack, doe der ook maar een luier in
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:07:43 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Denk dat ze niet meer durft.
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef Nizno het volgende:

[..]
yup
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Altijd weer dezelfden. Nu zelfs de koningin van Thailand weggejaagd, manmanman.
;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220892122
Gewandeld en gewond geraakt, de waterval bleek een druiper te zijn
Zit nu weer veilig aan het bier bij het zwembad

Oja en ik kwam mooie steaks tegen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:11:07 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892127
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:09 schreef Karzai het volgende:
Gewandeld en gewond geraakt, de waterval bleek een druiper te zijn
Zit nu weer veilig aan het bier bij het zwembad

Oja en ik kwam mooi steaks tegen
[ afbeelding ]
Duimpje voor het wandelen. Niet voor het gewond raken. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220892136
pi_220892145
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 16:16:35 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
dat kun je beter niet doen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220892161
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:16 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat kun je beter niet doen
Goh
pi_220892175
Ach het past wel een beetje bij de kneuzenkermis hier @CherryLips
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:22:38 #103
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220892194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?
alles van mij lag bij die advocaat
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:22:45 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
Haha lomp :P Nou ja zo te zien valt het wel mee :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:23:28 #105
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220892202
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
nee ik had op fb op een nieuwsbericht gereageerd dat de info niet klopte over ons en nu willen mensen mij bellen omdat ze zo bang zijn. was ner aan de tel met een vrouw die op samui woont
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:23:47 #106
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220892205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
-O-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:24:35 #107
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892212
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
Flinke snee. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:28:05 #108
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892224
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Flinke snee. :o
beetje krasje, het is al dicht zo te zien :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 16:28:34 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892227
Wat gaan we eten met deze warmte?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:29:11 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892233
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we eten met deze warmte?
IJsjes?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220892234
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Flinke snee. :o
Mja ben daarna met de taxi naar een apotheek gereden ontsmettingsmiddel gehaald en pleisters.
Het bloed niet meer en lijkt alweer dicht te gaan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:29:55 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892236
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we eten met deze warmte?
dooie beest van de plaat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:30:37 #113
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220892242
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:29 schreef Karzai het volgende:

[..]
Mja ben daarna met de taxi naar een apotheek gereden ontsmettingsmiddel gehaald en pleisters.
Het bloed niet meer en lijkt alweer dicht te gaan
Tetanusprikje?
Tap tap tap
pi_220892249
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we eten met deze warmte?
Denk weer vis, octopus of garnalen met een beetje sla en gegrilde groente
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:33:02 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]
alles van mij lag bij die advocaat
Oh dat was wel makkelijk voor ze dan ja
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 16:33:21 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892274
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we eten met deze warmte?
Chinees.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:33:38 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892277
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:23 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee ik had op fb op een nieuwsbericht gereageerd dat de info niet klopte over ons en nu willen mensen mij bellen omdat ze zo bang zijn. was ner aan de tel met een vrouw die op samui woont
Misschien moet je een nieuw beroep zoeken, ipv huisjesverhuurder kun je nu als ervaringsdeskundige fungeren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 16:33:50 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892280
Voor iedereen die heeft gewed dat m'n auto eerder verkocht gaat worden dan dat ik weer een date heb, heb ik goed nieuws :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:34:32 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Chinees.
:o

Denk dat die hier dicht is vandaag want die was gisteren open ivm feestdag (normaal op maandag dicht)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 16:35:19 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]
:o

Denk dat die hier dicht is vandaag want die was gisteren open ivm feestdag (normaal op maandag dicht)
Staat gelukkig al in m'n koelkast.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:37:06 #121
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Staat gelukkig al in m'n koelkast.
Zou het nog wel even opwarmen dan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:37:26 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Voor iedereen die heeft gewed dat m'n auto eerder verkocht gaat worden dan dat ik weer een date heb, heb ik goed nieuws :o
Fiddy cents? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:37:52 #123
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220892321
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Misschien moet je een nieuw beroep zoeken, ipv huisjesverhuurder kun je nu als ervaringsdeskundige fungeren
_O-

ja mag er geen geld voor vragen want ik heb geen werkvergunning :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:37:53 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892322
Of heb je gewoon weer een blauwtje gelopen @Nattekat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:38:23 #125
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892327
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
_O-

ja mag er geen geld voor vragen want ik heb geen werkvergunning :P
Echt wat doe je daar mens, kom terug.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:38:36 #126
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:29 schreef Karzai het volgende:

[..]
Mja ben daarna met de taxi naar een apotheek gereden ontsmettingsmiddel gehaald en pleisters.
Het bloed niet meer en lijkt alweer dicht te gaan
Gelukkig maar. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:39:15 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892338
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
_O-

ja mag er geen geld voor vragen want ik heb geen werkvergunning :P
Maar wat als ze je het als 'gift' schenken |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:39:43 #128
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892348
Ik heb nu een magnum
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 16:39:48 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892350
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Of heb je gewoon weer een blauwtje gelopen @:nattekat
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date heb :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:40:11 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892355
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar wat als ze je het als 'gift' schenken |:)
Je mag mij, voor mijn advies, een gift van ¤ 2.500 geven. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:40:13 #131
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220892356
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar wat als ze je het als 'gift' schenken |:)
beter niet, kan gezien worden als werk
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:40:17 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nu een magnum
:9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:40:48 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892366
Hoezo is het opeens al 16:30 geweest.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 16:42:14 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220892383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nu een magnum
.357?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:42:39 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]
beter niet, kan gezien worden als werk
Weet niet hoe goed ze je nu in de gaten houden :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:43:04 #136
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
.357?
Caramel Billionaire Gold
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:43:09 #137
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220892395
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Weet niet hoe goed ze je nu in de gaten houden :+
bij mij denk ik nu erg goed
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 16:43:40 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nu een magnum
Welke? :9
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:44:08 #139
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date heb :P
Either way, goed nieuws ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 16:44:20 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220892406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Caramel Billionaire Gold
Ik las Caliber Billionaire Gold :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 16:44:39 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220892407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date heb :P
Noice. Goede prijs?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 16:44:40 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892409
Ventilator doet goed zijn best vandaag.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:44:54 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
bij mij denk ik nu erg goed
Ja gewoon weer de brave bal zijn die je altijd al bent :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:45:25 #144
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik las Caliber Billionaire Gold :')
Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:46:50 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892422
quote:
High Temperature
33.3°C at 16:05
Warmer hier dan in Thailand
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 16:48:52 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220892430
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Warmer hier dan in Thailand
:o :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:49:00 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892433
quote:
quote:
Viben is een lied van de Nederlandse muziekgroep K-Liber. Het werd in 2004 uitgebracht
:{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 16:49:09 #148
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892435
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens al 16:30 geweest.
nope I won't say it
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 16:49:25 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
:{
Ik voel me oud nu.
Your beauty never ever scared me.
pi_220892444
Gezellig, zaterdag een demonstratie van extreem rechts in de stad. Ik blijf thuis.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:50:54 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892445
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik voel me oud nu.
Er zijn destijds kinderen op verwekt die inmiddels hun vervolgstudie al hebben afgerond :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220892448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Voor iedereen die heeft gewed dat m'n auto eerder verkocht gaat worden dan dat ik weer een date heb, heb ik goed nieuws :o
*O*
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 16:54:21 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892472
Ik heb helemaal nog geen ijsje gehad vandaag.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:55:04 #154
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220892484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nu een magnum
Ik kreeg vanmiddag een cola Calipo. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:56:50 #155
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892505
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb helemaal nog geen ijsje gehad vandaag.
Nee ik ook niet. Kan wel even naar koffiegodinnetje lopen. Die heeft vandaag vast helemaal niks aan :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:05:57 #156
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892604
Nou, inderdaad maar even een rondje lopen, de zonkracht is alweer ernstig minder.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:06:15 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Noice. Goede prijs?
Ja, wat ik er minimaal voor wilde hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:06:37 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892614
Tis warm op de fiets in lange broek.

Einde bericht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:11:45 #159
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220892655
Zo. Weer thuis. Wat garnols en een vleesje voor op de barbie gekocht straks :9
-XOXO-
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 17:12:07 #160
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Tis warm op de fiets in lange broek.

Einde bericht.
En straks spring je in de sloot om te melden dat het water daar nat is?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:12:16 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892661


Dit vat het wel goed samen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:12:40 #162
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220892662
Nu nog even in mijn blootje in de tuin liggen :s)
-XOXO-
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 17:12:45 #163
128465 Wrapster
pi_220892664
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
Zo. Weer thuis. Wat garnols en een vleesje voor op de barbie gekocht straks :9
Wat voor vleesje? Lekkere dikke BBQ worst?
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 17:13:07 #164
128465 Wrapster
pi_220892666
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Nu nog even in mijn blootje in de tuin liggen :s)
Goed smeren :Y
heeft FOK verlaten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:13:40 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892669
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En straks spring je in de sloot om te melden dat het water daar nat is?
Zou kunnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 17:16:32 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892677

geen zin om te koken of iets..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220892714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:15 schreef Nattekat het volgende:
@:essnhills mag weer rood toevoegen
Ja *G*

Denk niet dat het nog donkerrood gaan worden

Maar rood dik gehaald *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:23:10 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892751
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:16 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
geen zin om te koken of iets..
Die zien er goed uit.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:24:18 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892762
@ESF1Gamer Ik ben nu in de serie bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:27:51 #170
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892792
Nou dat was weer een rondje. 5700+ stapjes nu. De 10k gaat vandaag echt niet lukken. Misschien dee 8k nog maar ook dan moet ik rond 9 uur nog even naar buiten. Nu eerst maar een ijsje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:28:39 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892804
Ik ga even afwassen en dan vind ik het ook wel tijd voor een ijsje. Weinig eten gehad net want 0 inspiratie. :+
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:30:15 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892815
Chinees is genuttigd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:30:43 #173
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220892817
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wat voor vleesje? Lekkere dikke BBQ worst?
Picanha met straks wat homemade chimichurri :9
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:30:44 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892818
Straks ook maar ijsje als toetje, eerst even iets regelen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:31:42 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Chinees is genuttigd
Nu word ik er weer aan herinnerd dat ik met lekker weer geen Chinees meer kan halen. :(
Your beauty never ever scared me.
pi_220892832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Straks ook maar ijsje als toetje, eerst even iets regelen.
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was :')
Zonder wrijving geen glans
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:32:03 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Straks ook maar ijsje als toetje, eerst even iets regelen.
Een date?
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:32:40 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Haags het volgende:

[..]
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was :')
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
Your beauty never ever scared me.
pi_220892862
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 17:34:16 #180
128465 Wrapster
pi_220892863
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Picanha met straks wat homemade chimichurri :9
Dat kan er goed mee door ja :7
heeft FOK verlaten
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:35:05 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892873
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
Met dit weer ligt er vooral nog wat niemand eigenlijk wil kopen. Of de dure merken.
Your beauty never ever scared me.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 17:35:42 #182
128465 Wrapster
pi_220892878
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Met dit weer ligt er vooral nog wat niemand eigenlijk wil kopen. Of de dure merken.
Zelf ijsjes maken :Y
heeft FOK verlaten
pi_220892910
Die Grieken rijden hier ook in de meest aftandse auto s rond die elk moment uit elkaar lijken te vallen
Een helm hoef je ook niet op op de motor of scooter en ik heb hier geloof ik 2 keer een politieauto zien rijden
pi_220892916
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
Ja I know. Maar soms lukt dat even niet :(
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:42:25 #185
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892933
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
ammel opperdepop nu :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:51:21 #186
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220892978
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
Het Snickers-ijs etc was hier in de aanbieding, die hadden ze nog. Maar de rest van de koeling was helemaal leeg :') Kwark eigen merk en afbakbroodjes waren op, magere Griekse yoghurt was op, vlees was grotendeels op.
Kortom, ik ben moed aan het verzamelen om nog naar de AH te lopen.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:52:14 #187
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220892984
En ze hebben nu deze week avondvierdaagse, nu vraag ik me af wat die blagen hier vorige week dan allemaal deden. Het verschil is ook groot want ik kwam net m'n straat amper in want mensen met kinderen denken dat de straat van hen is.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 17:53:12 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:52 schreef CherryLips het volgende:
En ze hebben nu deze week avondvierdaagse, nu vraag ik me af wat die blagen hier vorige week dan allemaal deden. Het verschil is ook groot want ik kwam net m'n straat amper in want mensen met kinderen denken dat de straat van hen is.
in Deventer is het afgelast.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:54:48 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het Snickers-ijs etc was hier in de aanbieding, die hadden ze nog. Maar de rest van de koeling was helemaal leeg :') Kwark eigen merk en afbakbroodjes waren op, magere Griekse yoghurt was op, vlees was grotendeels op.
Kortom, ik ben moed aan het verzamelen om nog naar de AH te lopen.
Oh dat is wel heel erg karig. :D
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:56:08 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893010
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Nizno het volgende:

[..]
in Deventer is het afgelast.
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:56:41 #191
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893014
Pizza in de oven.(Casa di Mama)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 17:58:36 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
ik zag het op feesboek idd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:01:02 #193
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Wij zijn dat hier in het binnenland wel gewend.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:01:25 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Mietjes
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:01:28 #195
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893038
Ik kan me nog een avondvierdaagse herinneren dat we ergens door de weilanden liepen en het begon te onweren _O- Good times.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:03:37 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Haags het volgende:

[..]
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was :')
Ik ben gelukkig slim geweest en heb op tijd ingeslagen :!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 18:04:25 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gelukkig slim geweest
dat is ook voor het eerst.
Ik hoop dat je diezelfde dag ook een staatslot heb gekocht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:07:06 #198
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893055
Ik ga eens wat zooi op de plaat mikken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:08:19 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893060
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
Dat is geen peer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893067
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ammel opperdepop nu :P
Nog niet.. :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is geen peer.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:10:33 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893076
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:09 schreef essnhills het volgende:

[..]
|:)
Zo ken ik jou niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo ken ik jou niet
Ik heb watermeloen, liuk, chocosticks, ananas, blauwe bessen, frambozen, appel en kersen qua smaken ijsjes

Maar idd geen peer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893114


360 gedaan, nog 5 te gaan *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:18:18 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893119
Ik moest nieuwe haarverf kopen dus ben nu voor een iets donkere tint roze gegaan. :)

Het was nu knalroze haha. Nog steeds deels wel trouwens, andere deel is er wel uit.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:19:23 #206
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893128
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:18 schreef Ama het volgende:
Ik moest nieuwe haarverf kopen dus ben nu voor een iets donkere tint roze gegaan. :)
[ afbeelding ]
Het was nu knalroze haha. Nog steeds deels wel trouwens, andere deel is er wel uit.
Gaat wel richting paars of niet?? :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:21:02 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893139
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gaat wel richting paars of niet?? :@ :@ :@
Ja misschien wel een beetje. Maar goed dat is voordeel van semi permanent. :+ Als ik het toch te donker vind gooi ik er over een tijdje weer wat anders in haha.

Eigenlijk was dit wel wat ik oorspronkelijk wou maar ja heb nu bijna 2 maanden met knalroze haar rondgelopen en dat went ook wel. :')
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:22:54 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893149
Zuurkool ovenschotel :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:24:08 #209
128465 Wrapster
pi_220893159
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gaat wel richting paars of niet?? :@ :@ :@
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...
heeft FOK verlaten
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:25:59 #210
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893168
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:24 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...
Ja het neigt wel beetje richting paars.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 18:26:17 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893170
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zuurkool ovenschotel :9
kom maar brengen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220893173
Ik heb een halve pizza :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:28:06 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893175
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zuurkool ovenschotel :9
It's the most wonderful time of the year
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:28:21 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893178
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een halve pizza :9
Ik inmiddels ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:31:28 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893196
Dan maar naar de AH.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:31:44 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893198
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet :')
quote:
High Temperature
34.1°C at 18:22
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:32:29 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893204
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet :')
[..]

:{
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:36:54 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_220893227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet :')
[..]

RIP aan je nabestaanden. ;(
For great justice!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:37:00 #219
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893229
twitter
-XOXO-
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:38:20 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893237
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:39:43 #221
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893240
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Wat een mietjes. Toen ik nog bij de marine zat moesten we gewoon 100 kilometer in 35+ graden. Woestijntraining noemden we dat :{w
-XOXO-
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:40:29 #222
128465 Wrapster
pi_220893244
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:25 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja het neigt wel beetje richting paars.
Mijn kleurenblindheid helpt ook niet mee. Ik kan roze en paars sowieso al lastig onderscheiden...
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:32 #223
128465 Wrapster
pi_220893248
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een halve pizza :9
Ik brood want veel te warm voor warm eten...
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:57 #224
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893249
Tijd voor een toetje
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:42:11 #225
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893251
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:42:47 #226
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893256
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik brood want veel te warm voor warm eten...
misschien was de pizza van ess wel koud
-XOXO-
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:43:39 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893259
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
Was net vervelend bedoeld hoor :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:44:59 #228
128465 Wrapster
pi_220893264
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
misschien was de pizza van ess wel koud
Bah, koude pizza ;(
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:45:46 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893268
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een halve pizza :9
Halfvol of halfleeg? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:46:29 #230
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Halfvol of halfleeg? ;)
Half gebakken, beetje nat deeg en halfgaar vlees
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:46:51 #231
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893279
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Half gebakken, beetje nat deeg en halfgaar vlees
Whehe, iew!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:48:13 #232
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893288
Wat een tyfusbedrijf is dat UPS ook zeg de tering hee. Heb ik iets besteld, komt op een dag dat ik er niet ben. Wil je je bezorging wijzingen. Moet je eerst een account aanmaken. Maak je een account aan, wil je je bezorging wijzigen? Ja nee dan moet je eerst nog lid worden van UPS MyChoice. ZUCHTTTT nou okee dat gedaan. Werkt het nog niet. Steeds weer fatal loops. YOU HAD ONE JOB hef jezelf toch op stelletje hoerengebroed :r Bommen op UPS.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:49:43 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893299
quote:
87s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een tyfusbedrijf is dat UPS ook zeg de tering hee. Heb ik iets besteld, komt op een dag dat ik er niet ben. Wil je je bezorging wijzingen. Moet je eerst een account aanmaken. Maak je een account aan, wil je je bezorging wijzigen? Ja nee dan moet je eerst nog lid worden van UPS MyChoice. ZUCHTTTT nou okee dat gedaan. Werkt het nog niet. Steeds weer fatal loops. YOU HAD ONE JOB hef jezelf toch op stelletje hoerengebroed :r Bommen op UPS.
Rustig Fles, pak een ijsje
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:52:07 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893308
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:17 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik heb watermeloen, liuk, chocosticks, ananas, blauwe bessen, frambozen, appel en kersen qua smaken ijsjes

Maar idd geen peer
Manmanman
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:52:35 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893311
Auto weer schoon. Alweer.

Dat ding is nu 3x gewassen in een maand tijd, tis goed nu }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 18:58:44 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893343
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Was net vervelend bedoeld hoor :{
don't lie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:12 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893345
Ik denk dat Hedwig ergens buiten knockout in de bosjes ligt te slapen ofzo. Zelfs de kat van de buren zie ik niet vervelend doen hier.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:41 #238
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893349
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:58 schreef Nizno het volgende:

[..]
don't lie
Ik lieg niet :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:00:00 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik lieg niet :N
Je heupen niet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 19:00:27 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893356
TV / Beeld & Geluid: De Schatkamer gaat vanavond online dit is wel tof trouwens. Er ontbreekt nog wel het één en ander maar komt er vast wel op.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:06:21 #241
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893397
Wat een circus is zo'n vierdaagse. Er staan tenten en een boog en er wordt hard muziek afgespeeld en dingen omgeroepen.
De fuck dit is de eerste avond.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:06:38 #242
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893400
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:06:38 #243
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893401
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
TV / Beeld & Geluid: De Schatkamer gaat vanavond online dit is wel tof trouwens. Er ontbreekt nog wel het één en ander maar komt er vast wel op.
Zulke dingen kan ik echt veel te veel tijd aan kwijt zijn :') :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:07:06 #244
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893404
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
Hoe krijg je je bonuskaart geblokkeerd :?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220893411
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
[..]
misschien was de pizza van ess wel koud
Voordat ik hem in de oven deed wel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893416



Speelballetje klaar *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893418
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Halfvol of halfleeg? ;)
Diagonaal natuurlijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893421
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Auto weer schoon. Alweer.

Dat ding is nu 3x gewassen in een maand tijd, tis goed nu }:|
De maand is over een paar maanden voorbij :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:11:51 #249
128465 Wrapster
pi_220893422
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:10 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Speelballetje klaar *G*
Veel blauw O+
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:12:14 #250
128465 Wrapster
pi_220893425
En mooie bal _O_
heeft FOK verlaten
pi_220893428
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Veel blauw O+
Ik manifesteer koelere temperaturen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 19:13:04 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je je bonuskaart geblokkeerd :?
die van mij is 1 keer 'geblokkeerd' omdat ik zou zelfscannen maar toen bleek mn neefje achter de kassa te zitten en heb ik bij hem afgerekend...
en blijkbaar hangt die zelfscanner dan nog aan de app en moeten ze daar even een tik tegen aan geven.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:13:27 #253
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893437
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
RAMPSPOED :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220893474
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Manmanman
:@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:19:20 #255
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893478
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
Diagonaal natuurlijk
:!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:26:21 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893519
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
De maand is over een paar maanden voorbij :Y
Lange mei dan.

Mijn bezit van deze auto is hopelijk morgen voorbij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893525
Ik zweet nog erger dan Mboko Mboko

@Haags
pi_220893528
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lange mei dan.

Mijn bezit van deze auto is hopelijk morgen voorbij.
Mei duurt de hele zomer :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893531
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
De maand is over een paar maanden voorbij :Y
Hier gaat wat mis
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:28:10 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893534
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:27 schreef essnhills het volgende:

[..]
Mei duurt de hele zomer :Y
Met dit mooie weer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met dit mooie weer?
Hopelijk een paar graden koeler
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:41:33 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893626
Like van best leuk iemand :o *O*

"Heeft kinderen"

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:45:15 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893656
Calippo :9
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:47:21 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893674
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Veel blauw O+
U riep?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:48:29 #265
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je je bonuskaart geblokkeerd :?
Het is een gave.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:49:15 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893694
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:50:45 #267
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893708
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
slecht systeem.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:51:27 #268
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
slecht systeem.
Dit. Slecht getest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:03 #269
128465 Wrapster
pi_220893723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
U riep?
Bij lieve Essie O+
heeft FOK verlaten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:20 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893729
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Daarom gebruik ik alleen de scanner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:24 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893732
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Bij lieve Essie O+
Oh ;( :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:31 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893733
Zojuist perenijsje genuttigd trouwens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:54:53 #273
128465 Wrapster
pi_220893758
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh ;( :(
:o :*
heeft FOK verlaten
pi_220893763
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Bij lieve Essie O+
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:55:28 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893766
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Heb ik hier geen last van zonder zelfscan :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:56:10 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893773
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb ik hier geen last van zonder zelfscan :7
Gewoon niets scannen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:57:49 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893781
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:54 schreef Wrapster het volgende:

[..]
:o :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:55 schreef essnhills het volgende:

[..]
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:58:15 #278
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon niets scannen.
Wil je van Gerrie een crimineel maken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:00:33 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon niets scannen.
Dan worden de kassameisjes hier boos :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:02:22 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893812
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan worden de kassameisjes hier boos :{
Hoedoe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:02:25 #281
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893813
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan worden de kassameisjes hier boos :{
Maar dat is toch hun werk. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:03:27 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar dat is toch hun werk. :{
Ja maar die moeten wel iets scannen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:04:03 #283
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893827
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
Hoedoe
:R :R
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:04:06 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893828
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
Hoedoe
Wattes?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:05:03 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893840
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wattes?
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:05:20 #286
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893842


Daar gaan we weer *O* Een cent vandaag, ergens in de vensterbank _O_ (okee dit is gewoon het randje van een kozijn bij mij thuis :P ) Ook in mei (minimaal) drie keer geld gevonden: de Triple Streak bereikt hiermee de recordlengte van zes maanden :s)



En dan moet ik nog naar WF komend weekend *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:05:24 #287
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893844
quote:
dat is HOUDOE niet HOEDOE
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:06:18 #288
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom gebruik ik alleen de scanner.
Die had de barcode ook niet herkend want bij de kassa deed hij het ook niet en de medewerker kreeg hem ook niet aan de praat.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:06:40 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893855
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
dat is HOUDOE niet HOEDOE
petatoe peteetoe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:06:58 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893858
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
petatoe peteetoe
Nope
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:07:49 #291
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893865
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nope
jawel want het was gewoon een tikfout
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:08:22 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893872
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:09:47 #293
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893880
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:01 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893883
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Ik werk intussen 9 jaar in Brabant. Maar ik weiger om dat te zeggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:36 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893888
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
ik heb er een blauwe maandag gewoond maar zeg het ook niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 20:11:03 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893894
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
#trots
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:12:46 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893906
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb er een blauwe maandag gewoond maar zeg het ook niet.
Je weet niet eens hoe je het schrijft :T
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:14:12 #298
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893917
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Nee sorry, daar ben ik denk ik te netjes voor opgevoed
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:16:10 #299
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893930
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Dat laatste woord zegt me niks :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:17:18 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893941
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Ik soms.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:17:31 #301
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893942
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat laatste woord zegt me niks :@
Meepesaant is een typisch Brabants en met name Tilburgs dialectwoord dat 'tegelijkertijd', 'terloops' of 'in het voorbijgaan' betekent. Het is afgeleid van de Franse uitdrukking en passant, dat 'onderwijl' of 'even tussendoor' betekent.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')