Er zijn destijds kinderen op verwekt die inmiddels hun vervolgstudie al hebben afgerondquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Voor iedereen die heeft gewed dat m'n auto eerder verkocht gaat worden dan dat ik weer een date heb, heb ik goed nieuws
Ik kreeg vanmiddag een cola Calipo.quote:
Nee ik ook niet. Kan wel even naar koffiegodinnetje lopen. Die heeft vandaag vast helemaal niks aanquote:
En straks spring je in de sloot om te melden dat het water daar nat is?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Tis warm op de fiets in lange broek.
Einde bericht.
Wat voor vleesje? Lekkere dikke BBQ worst?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
Zo. Weer thuis. Wat garnols en een vleesje voor op de barbie gekocht straks
Goed smerenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Nu nog even in mijn blootje in de tuin liggen
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks spring je in de sloot om te melden dat het water daar nat is?
Jaquote:
Die zien er goed uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:16 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
geen zin om te koken of iets..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Picanha met straks wat homemade chimichurriquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wat voor vleesje? Lekkere dikke BBQ worst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |