Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja ben daarna met de taxi naar een apotheek gereden ontsmettingsmiddel gehaald en pleisters.
Het bloed niet meer en lijkt alweer dicht te gaan
Maar wat als ze je het als 'gift' schenkenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja mag er geen geld voor vragen want ik heb geen werkvergunning
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date hebquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Of heb je gewoon weer een blauwtje gelopen @:nattekat
Je mag mij, voor mijn advies, een gift van ¤ 2.500 geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat als ze je het als 'gift' schenken
beter niet, kan gezien worden als werkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat als ze je het als 'gift' schenken
.357?quote:
Weet niet hoe goed ze je nu in de gaten houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter niet, kan gezien worden als werk
Caramel Billionaire Goldquote:
bij mij denk ik nu erg goedquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed ze je nu in de gaten houden
Either way, goed nieuwsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date heb
Ik las Caliber Billionaire Goldquote:
Noice. Goede prijs?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date heb
Ja gewoon weer de brave bal zijn die je altijd al bentquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Caliber Billionaire Gold
Warmer hier dan in Thailandquote:High Temperature
33.3°C at 16:05
quote:
quote:Viben is een lied van de Nederlandse muziekgroep K-Liber. Het werd in 2004 uitgebracht
nope I won't say itquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens al 16:30 geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |