alles van mij lag bij die advocaatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?
Haha lompquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
nee ik had op fb op een nieuwsbericht gereageerd dat de info niet klopte over ons en nu willen mensen mij bellen omdat ze zo bang zijn. was ner aan de tel met een vrouw die op samui woontquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
Flinke snee.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
beetje krasje, het is al dicht zo te zienquote:
Mja ben daarna met de taxi naar een apotheek gereden ontsmettingsmiddel gehaald en pleisters.quote:
Tetanusprikje?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja ben daarna met de taxi naar een apotheek gereden ontsmettingsmiddel gehaald en pleisters.
Het bloed niet meer en lijkt alweer dicht te gaan
Oh dat was wel makkelijk voor ze dan jaquote:
Misschien moet je een nieuw beroep zoeken, ipv huisjesverhuurder kun je nu als ervaringsdeskundige fungerenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik had op fb op een nieuwsbericht gereageerd dat de info niet klopte over ons en nu willen mensen mij bellen omdat ze zo bang zijn. was ner aan de tel met een vrouw die op samui woont
quote:
Staat gelukkig al in m'n koelkast.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die hier dicht is vandaag want die was gisteren open ivm feestdag (normaal op maandag dicht)
Zou het nog wel even opwarmen danquote:
Fiddy cents?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Voor iedereen die heeft gewed dat m'n auto eerder verkocht gaat worden dan dat ik weer een date heb, heb ik goed nieuws
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je een nieuw beroep zoeken, ipv huisjesverhuurder kun je nu als ervaringsdeskundige fungeren
Echt wat doe je daar mens, kom terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja mag er geen geld voor vragen want ik heb geen werkvergunning
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja ben daarna met de taxi naar een apotheek gereden ontsmettingsmiddel gehaald en pleisters.
Het bloed niet meer en lijkt alweer dicht te gaan
Maar wat als ze je het als 'gift' schenkenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja mag er geen geld voor vragen want ik heb geen werkvergunning
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date hebquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Of heb je gewoon weer een blauwtje gelopen @:nattekat
Je mag mij, voor mijn advies, een gift van ¤ 2.500 geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat als ze je het als 'gift' schenken
beter niet, kan gezien worden als werkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat als ze je het als 'gift' schenken
.357?quote:
Weet niet hoe goed ze je nu in de gaten houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter niet, kan gezien worden als werk
Caramel Billionaire Goldquote:
bij mij denk ik nu erg goedquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed ze je nu in de gaten houden
Either way, goed nieuwsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date heb
Ik las Caliber Billionaire Goldquote:
Noice. Goede prijs?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er is een goede kans dat ik morgen m'n auto verkocht heb. En ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ik voor dan een date heb
Ja gewoon weer de brave bal zijn die je altijd al bentquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Caliber Billionaire Gold
Warmer hier dan in Thailandquote:High Temperature
33.3°C at 16:05
quote:
quote:Viben is een lied van de Nederlandse muziekgroep K-Liber. Het werd in 2004 uitgebracht
nope I won't say itquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens al 16:30 geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |