Er zijn destijds kinderen op verwekt die inmiddels hun vervolgstudie al hebben afgerondquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Voor iedereen die heeft gewed dat m'n auto eerder verkocht gaat worden dan dat ik weer een date heb, heb ik goed nieuws
Ik kreeg vanmiddag een cola Calipo.quote:
Nee ik ook niet. Kan wel even naar koffiegodinnetje lopen. Die heeft vandaag vast helemaal niks aanquote:
En straks spring je in de sloot om te melden dat het water daar nat is?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Tis warm op de fiets in lange broek.
Einde bericht.
Wat voor vleesje? Lekkere dikke BBQ worst?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
Zo. Weer thuis. Wat garnols en een vleesje voor op de barbie gekocht straks
Goed smerenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Nu nog even in mijn blootje in de tuin liggen
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks spring je in de sloot om te melden dat het water daar nat is?
Jaquote:
Die zien er goed uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:16 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
geen zin om te koken of iets..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Picanha met straks wat homemade chimichurriquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wat voor vleesje? Lekkere dikke BBQ worst?
Nu word ik er weer aan herinnerd dat ik met lekker weer geen Chinees meer kan halen.quote:
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden wasquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Straks ook maar ijsje als toetje, eerst even iets regelen.
Een date?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Straks ook maar ijsje als toetje, eerst even iets regelen.
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was
Dat kan er goed mee door jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Picanha met straks wat homemade chimichurri
Met dit weer ligt er vooral nog wat niemand eigenlijk wil kopen. Of de dure merken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald
Zelf ijsjes makenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Met dit weer ligt er vooral nog wat niemand eigenlijk wil kopen. Of de dure merken.
Ja I know. Maar soms lukt dat even nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
ammel opperdepop nuquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Het Snickers-ijs etc was hier in de aanbieding, die hadden ze nog. Maar de rest van de koeling was helemaal leegquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
in Deventer is het afgelast.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:52 schreef CherryLips het volgende:
En ze hebben nu deze week avondvierdaagse, nu vraag ik me af wat die blagen hier vorige week dan allemaal deden. Het verschil is ook groot want ik kwam net m'n straat amper in want mensen met kinderen denken dat de straat van hen is.
Oh dat is wel heel erg karig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Snickers-ijs etc was hier in de aanbieding, die hadden ze nog. Maar de rest van de koeling was helemaal leegKwark eigen merk en afbakbroodjes waren op, magere Griekse yoghurt was op, vlees was grotendeels op.
Kortom, ik ben moed aan het verzamelen om nog naar de AH te lopen.
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...quote:
ik zag het op feesboek idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Wij zijn dat hier in het binnenland wel gewend.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Mietjesquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig slim geweest en heb op tijd ingeslagenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was
dat is ook voor het eerst.quote:
Dat is geen peer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |