abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220892832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Straks ook maar ijsje als toetje, eerst even iets regelen.
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was :')
Zonder wrijving geen glans
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:32:03 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Straks ook maar ijsje als toetje, eerst even iets regelen.
Een date?
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:32:40 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Haags het volgende:

[..]
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was :')
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
Your beauty never ever scared me.
pi_220892862
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 17:34:16 #180
128465 Wrapster
pi_220892863
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:30 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Picanha met straks wat homemade chimichurri :9
Dat kan er goed mee door ja :7
heeft FOK verlaten
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:35:05 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220892873
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
Met dit weer ligt er vooral nog wat niemand eigenlijk wil kopen. Of de dure merken.
Your beauty never ever scared me.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 17:35:42 #182
128465 Wrapster
pi_220892878
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Met dit weer ligt er vooral nog wat niemand eigenlijk wil kopen. Of de dure merken.
Zelf ijsjes maken :Y
heeft FOK verlaten
pi_220892910
Die Grieken rijden hier ook in de meest aftandse auto s rond die elk moment uit elkaar lijken te vallen
Een helm hoef je ook niet op op de motor of scooter en ik heb hier geloof ik 2 keer een politieauto zien rijden
pi_220892916
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
Ja I know. Maar soms lukt dat even niet :(
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:42:25 #185
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220892933
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
ammel opperdepop nu :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:51:21 #186
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220892978
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Je moet de ijsvoorraad thuis ook altijd aanvullen voor de pleuris warmte uitbreekt. Het ging bij de Lidl gisteren ook hard.
Het Snickers-ijs etc was hier in de aanbieding, die hadden ze nog. Maar de rest van de koeling was helemaal leeg :') Kwark eigen merk en afbakbroodjes waren op, magere Griekse yoghurt was op, vlees was grotendeels op.
Kortom, ik ben moed aan het verzamelen om nog naar de AH te lopen.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:52:14 #187
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220892984
En ze hebben nu deze week avondvierdaagse, nu vraag ik me af wat die blagen hier vorige week dan allemaal deden. Het verschil is ook groot want ik kwam net m'n straat amper in want mensen met kinderen denken dat de straat van hen is.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 17:53:12 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:52 schreef CherryLips het volgende:
En ze hebben nu deze week avondvierdaagse, nu vraag ik me af wat die blagen hier vorige week dan allemaal deden. Het verschil is ook groot want ik kwam net m'n straat amper in want mensen met kinderen denken dat de straat van hen is.
in Deventer is het afgelast.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 17:54:48 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het Snickers-ijs etc was hier in de aanbieding, die hadden ze nog. Maar de rest van de koeling was helemaal leeg :') Kwark eigen merk en afbakbroodjes waren op, magere Griekse yoghurt was op, vlees was grotendeels op.
Kortom, ik ben moed aan het verzamelen om nog naar de AH te lopen.
Oh dat is wel heel erg karig. :D
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:56:08 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893010
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef Nizno het volgende:

[..]
in Deventer is het afgelast.
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:56:41 #191
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893014
Pizza in de oven.(Casa di Mama)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 17:58:36 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
ik zag het op feesboek idd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:01:02 #193
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Wij zijn dat hier in het binnenland wel gewend.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:01:25 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Mietjes
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:01:28 #195
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893038
Ik kan me nog een avondvierdaagse herinneren dat we ergens door de weilanden liepen en het begon te onweren _O- Good times.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:03:37 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:32 schreef Haags het volgende:

[..]
Lol, ik dacht net in de supermarkt ook even ijsjes mee te nemen. De ijsvorming aan de onderkant van de vriezer was het enige ijsvorming dat er te vinden was :')
Ik ben gelukkig slim geweest en heb op tijd ingeslagen :!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 18:04:25 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gelukkig slim geweest
dat is ook voor het eerst.
Ik hoop dat je diezelfde dag ook een staatslot heb gekocht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:07:06 #198
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893055
Ik ga eens wat zooi op de plaat mikken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:08:19 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893060
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had begin vorigr week al ammel ijsjes gehaald :Y
Dat is geen peer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893067
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ammel opperdepop nu :P
Nog niet.. :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')