SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Prepared for the future.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, deze had jij toch gehaald? https://nl.pepper.com/aan(...)is-via-scoupy-405310
Schijn je ook goed achter te kunnen zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Geraniums op een Harley Davidson.quote:
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijn je ook goed achter te kunnen zitten
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh die bloeien sowieso in maart
Ook een beetje vreemd om op je planten te gaan zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.
Ze zijn er nu sowieso wel klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijk
Het gaat lekkerquote:High Temperature
31.7°C at 13:59
Gewoon cannabis, geef maar toequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ben alweer vergeten wat ik vorige week gezaaid heb. Allemaal van die vlinderbloemen geloof ik, en in 1 pot zitten dwergzonnebloemen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
MissGerriequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Nee die is bij @AirwiNquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Jullie runnen hem samen?quote:
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Holy crap wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |