SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?quote:
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bolAmazon echt maar sporadisch als ze een écht goede aanbieding hebben
Nee, sorry te lui voor dit dat alles.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?
Ellende he, kon de slaap ook niet meer pakken dus ben er maar uitgegaanquote:
Morguhquote:
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 04:05 schreef Dotteke het volgende:
Ben om 3 uur het bed uit gezwommen, jemig wat zweten zo vies
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdagquote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen.
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdag
Hoezo klimmen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap.quote:
De verwarming van de planeet staat aan.quote:
O op die manier. Zwaar werken dus, helemaal met deze hittequote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap.
Morguh Stigquote:
Stand 12.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De verwarming van de planeet staat aan.
Smoepsiequote:
quote:
Gelukkig heb je nog een weekquote:
quote:
Ik ookquote:
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?
Geen horren voor het raam hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:56 schreef Nattekat het volgende:
Echt precies het moment dat ik m'n raam dicht wil doen om weg te gaan, komt er een wesp naar binnen
Hier in NL bezorgen ze tegenwoordig ook met Dragonfly, hoor ik ook niet bepaald positieve verhalen overquote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.
Tijd voor de vrijmibo dusquote:
quote:Low Temperature
16.2°C at 5:42
Wel beter dan 24.quote:
Het is al 24,5 graden in mijn thuiskantoor.quote:
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedictquote:
Snob.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedict
ik kan oprecht zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Je mist watquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan oprecht zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad.
Zo lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hollandaisesaus bij mn ontbijt lijkt me wel wat heftig
Spiff!quote:
Ben geen millennial.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, je bent en Qlennial.quote:
Qen.quote:
Een lekkere warme cinnamon rollquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Amerikaans ontbijt... ik sla over.
Ik ben wel blij met die in mijn nieuwe ramen, lekker de ramen wagenwijd open 's nachtsquote:
Of iemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig nog onder een dekbed. Ik móét iets van gewicht op me hebben blijkbaar.
@Nattekatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.quote:
Lekker zo'n straalkacheltje op je met dit weerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.
Zelden meer insecten meer in huis
Zulk soort creatieve oplossingen heb ik ook gedaan, leverde altijd gekut op, zeker met dat dubbelzijdige plakbandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.
Lekker creatief knippen en plakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/2505022/horrengaas/
Zoiets. Zal wel op zijn. Zomer is al voorbij bij de Action, binnen drie weken liggen de herfstspullen er.
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker creatief knippen en plakkenHoop wel dat je die hor niet te vaak hoeft los te maken en je geen houten kozijnen hebt
STINGquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:05 schreef STING het volgende:
[..]
Echt zo fijn dat we die nu hebben, in hindsight veel te lang mee gewacht
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.
quote:
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:56 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat
maak dat je in de schuur van Herman en Paula komt!!
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.quote:
Zul je net zien, die rotbeestjes weten het altijd te vinden, dat ene momentje dat ze ergens naar binnen kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Goed doorwaaien? Met welke wind?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Das niet echt halal.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.
Screw that.quote:
Liever nietquote:
Uhuquote:
Lekker harammen!quote:
binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?
Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes opquote:
Ja nee dat snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes op
quote:
Kan ook al flink warm zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een konijntje kan ook best vies zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar cavia's zijn niet zindelijk. Een konijntje dan.
quote:
quote:
Veel te warm voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers
Work smarter, not harderquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:
Ik las tropentoasterquote:
Ga 'ns werrukkuh jijquote:
Fuck al die AI bullshit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit is het verschil![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel drie armen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is die gozer op de achtergrond van het rechterplaatje aan het doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stroopt zijn mouw op om een koe te verlossen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is die gozer op de achtergrond van het rechterplaatje aan het doen?
quote:
quote:
dat is de checklist voor wat af isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook leuk al die post-its aan de achterkant van het beeldscherm.
Voor wie zijn die bedoeld?
waarom was die trein op de weg beland?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
trein op een schoolbusje geknald in België.
Oefquote:
wat deed die ene reiziger op de trein dan?quote:Op de trein zelf raakte niemand fysiek gewond, al verkeert één reiziger wel in shock.
Dat ziet er niet goed uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)in-en~1779780387016/
Moet een flinke klap zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bus is ook een flink stuk van de spoorwegovergang weggeslingerd.
zeker.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
Een schoolbus?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)in-en~1779780387016/
quote:
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitzietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
En toch ga je kijken. Heel gek is dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitziet
quote:
25,7. En heb raam net aantal minuten geleden dicht gedaan. Ik voelde geen verkoeling meer van buiten komen.quote:
zomer 40 graden dus?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens zomer.
quote:
Ik mag dan wel een tweede regelen...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien toch maar eens een airco aanschaffen dan
Dat is ieder jaar tochquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Dit jaar hoor ik de vergelijking met 1976 voor het eerst.quote:
Ja ik heb dat ook liever niet.quote:
En dat was tyfus heet zeker.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
die heb ik niet meegemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja maar het slaat gewoon nergens op om nu al naar juli en augustus te gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
Snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijk
Yup.quote:
but why?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen.Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.quote:
Wat staat hier?quote:
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Onze thai is niet zo goed. Dus geen idee wat hier allemaal staat hoor.quote:
quote:
Ik wil dood als ik dit lees.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik zie dat jij dat bent. Daar stopt het wel met wat ik kan zien.quote:
ik ook netquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze thai is niet zo goed. Dus geen idee wat hier allemaal staat hoor.
snel, allemaal het zwembadje vullen voordat er een watertekort is !quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even in bed plassen dan maar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen.Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
ik ga echt niet in een badjas naar een voetbalwedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga echt niet in een badjas naar een voetbalwedstrijd kijken
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kei leuk manAls ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan
Zal je weinig op het balkon staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kei leuk manAls ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan
Ja misschien. Naja ook niet ergquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Ja, komt dat echt uit dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit".
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit".
Gezien, maar deels. Wil niet te veel spoilersquote:
quote:
quote:
mijn oranje ACTIE! slippers van de LIDL ALDI of waar ook vandaan zijn stuk. secondelijm om de flap voor over de voet weer vast te zetten hielp ook nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:
ik draag nog steeds mijn oranje badslippers van de jumbo van 2 jaar terug ofzo.
prima motivatiequote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier ieder jaar vanaf de keuken, balkon en zolder uitzicht op bosbrandenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Hamburgers en morbid obese wuppiesquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Monterrey is afhankelijk van hoe ze en of ze de groep doorkomen. Dat is allerminst zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
Met een wuppie wuppie wuppiequote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA
Zou me niks verbazen. Ze laten toch in Thailand enz altijd graag zien dat ze niet houden van buitenlanders die zich niet aan de regels houden (zoals hun dat zouden zeggen).quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
Wow. hooligan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wel uitkijken voor de zon he.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
Afgewerkt![]()
Precies op tijd voor een terrasje.
Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan
Least I can doquote:
ja weet k wel zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
Gaat vast wel goed toch? Ding staat gemiddeld 149,6 miljoen kilometer van de aarde.quote:
Bitterberoemdquote:
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..
[ afbeelding ]
had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtfquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
een flat met raampjes maar mensen zitten op de kop en hangen ut hun raam...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
ja dat zag ik idd ook... flopshowquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS .
Zo hutjemutje ja? Sad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen
[ afbeelding ]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS .
Wel kunstzinnig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dagje strand wordt je vanuit de lucht met je dikke pens op het internet gegooidquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen
[ afbeelding ]
Je valt wel lekker opquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
hier ga ik de politieboot in
[ afbeelding ]
jepsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, het is wel een leuk jurkje.
met nog 70k Baht in je nektasje als unne eckte krimmeneelquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nee iemand anders heeft 100 duizend baht naar samui gebracht zodat ik voor mijn boete kon betalenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met nog 70k Baht in je nektasje als unne eckte krimmeneel
Ze zetten je wel graag op de foto daarquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze je nog niet als cover model voor het maandelijkse Thaise boeventijdschrift gevraagd?quote:
De Boevinnenkalenderquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze je nog niet als cover model voor het maandelijkse Thaise boeventijdschrift gevraagd?
ik dacht een ballon setje...quote:
Ik ben vorig jaar nog in Houston geweest, komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
een setje met een l?quote:
Alle slechte porno begint precies met dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
Die man is er om het afvoerputje in de gootsteen weer vast te maken. Maar ondertussen is die ook meteen bezig met de afvoer daar.Naja moet hij ook weten.
Nee, komt zaterdag pas. (Zelf gekozen voor die bezorgdatum).quote:
Lingerie ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oranje school shooting!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lingerie ja.of dat setje... ja dat kan ook... maar is wel raar bij een man... want een setje zou betekenen minimaal tweedelig... wat hoort er bij het broekje voor een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
👀quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle slechte porno begint precies met dit.
Oh chillquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, komt zaterdag pas. (Zelf gekozen voor die bezorgdatum).
Woonbegeleider heeft aangeboden om het in elkaar te zettenen die zal op woensdag komen.
Mijn manboobs hangen bijna op de grond..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
of dat setje... ja dat kan ook... maar is wel raar bij een man... want een setje zou betekenen minimaal tweedelig... wat hoort er bij het broekje voor een man?
Het is warmquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
ow jottumquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Code roodhttps://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schuddenquote:
Ik zit hier ook te zweten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Ik mocht net weerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden
Rip autospiegels.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden
ben erg blij dat de screens weer hangen.quote:
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Hier is het nog 'maar' 25,2 in de woonkamer, schiet vanmiddag wel omhoog als de zon op de achterkant staatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.
Mijn narcissen zijn al verdord en verpieterd. Het was weer leuk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Die planten zuipen ook wat af met dit weer. Valt niet tegenop te wateren.
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26
vanavond/nacht de hele zooi open en dan komt de basistemp niet meer zo hoog
dat zal inderdaad helpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpen
Ja duh die bloeien sowieso in maartquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn narcissen zijn al verdord en verpieterd. Het was weer leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |