abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 23:36:15 #1
370431 drakin
vurig typje
pi_220888989


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 25 mei 2026 @ 23:36:46 #2
370431 drakin
vurig typje
pi_220888997
Ik kwam alleen hallo zeggen en toen sloot ik hem :@
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220889032
:o
hallo @drakin :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220889039
Wat een rare TT. Tis 23 graden nu.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze maandag 25 mei 2026 @ 23:50:22 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220889040
Ik ga maar eens een poging doen tot slapen.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 mei 2026 @ 23:54:06 #6
370431 drakin
vurig typje
pi_220889046
quote:
82s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:48 schreef Barbusse het volgende:
Wat een rare TT. Tis 23 graden nu.
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:25:40 #7
501914 Flory-
met streepje!
pi_220889114
Eindelijk onder de 20 graden, alle ramen open *O*
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:26:01 #8
501914 Flory-
met streepje!
pi_220889116
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bol :Y Amazon echt maar sporadisch als ze een écht goede aanbieding hebben
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.
It's weird being the same age as old people
pi_220889149
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:54 schreef drakin het volgende:

[..]
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?
Nee, sorry te lui voor dit dat alles.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 03:08:55 #10
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220889214
Beetje vroeg bij vandaag.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 04:05:50 #11
388664 crew  Dotteke
pi_220889227
Ben om 3 uur het bed uit gezwommen, jemig wat zweten zo vies
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220889228
:{ klaarwakker opeens
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 04:21:26 #13
388664 crew  Dotteke
pi_220889234
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 04:13 schreef mschol het volgende:
:{ klaarwakker opeens
Ellende he, kon de slaap ook niet meer pakken dus ben er maar uitgegaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 04:44:03 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889253
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 04:56:19 #15
388664 crew  Dotteke
pi_220889257
quote:
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:04:24 #16
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220889294
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 04:05 schreef Dotteke het volgende:
Ben om 3 uur het bed uit gezwommen, jemig wat zweten zo vies
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:05:29 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220889296
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen. :)
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:07:34 #18
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220889298
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdag
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:14:03 #19
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220889303
Vrijdag wel een fraaie foto kunnen maken. In dit gebouw staan twee 800 megaWatt Siemens gasturbines. Op de achtergrond Shell Pernis

Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:15:09 #20
388664 crew  Dotteke
pi_220889304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.
Hoezo klimmen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:36:29 #21
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220889322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoezo klimmen?
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:39:49 #22
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220889326
Fijne dag iedereen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:44:32 #23
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Fijne dag iedereen.
Werkse
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:45:07 #24
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889331
Op mijn slaapkamer is het nu koeler dan op de rest van de verdieping. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:45:39 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 04:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/
Goedemorgen :W c_/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 06:47:35 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889337
Goedemorgen :W

TT :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 06:55:39 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen :W

TT :{
De verwarming van de planeet staat aan. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:59:04 #28
388664 crew  Dotteke
pi_220889349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap. :{
O op die manier. Zwaar werken dus, helemaal met deze hitte
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:59:46 #29
388664 crew  Dotteke
pi_220889351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen :W

TT :{
Morguh Stig :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 07:16:42 #30
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220889387
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 07:29:43 #32
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220889404
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:42:58 #33
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220889420
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 07:43:23 #34
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889422
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De verwarming van de planeet staat aan. :{
Stand 12.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Stig :W
Smoepsie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 07:43:38 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889423
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W
O+ :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 07:44:58 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889430


rip mij. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 07:46:21 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889434
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]

rip mij. ;(
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:49:55 #38
388664 crew  Dotteke
pi_220889446
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]

rip mij. ;(
Gelukkig heb je nog een week :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 07:49:58 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220889447
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:50:05 #40
388664 crew  Dotteke
pi_220889448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Stand 12.
[..]
Smoepsie O+
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 07:50:11 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220889449
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]

rip mij. ;(
Ik heb nog een jaar *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 07:52:02 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889457
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb nog een jaar *O*
Ik ook :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 07:56:40 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220889475
Echt precies het moment dat ik m'n raam dicht wil doen om weg te gaan, komt er een wesp naar binnen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220889477
Heeft @bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
Tap tap tap
pi_220889497
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:26:10 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889541
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:12 schreef Recce het volgende:

[..]
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?
:o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:30:00 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_220889555
Bijna weekend! *O*
For great justice!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 08:30:06 #48
388664 crew  Dotteke
pi_220889556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:56 schreef Nattekat het volgende:
Echt precies het moment dat ik m'n raam dicht wil doen om weg te gaan, komt er een wesp naar binnen :')
Geen horren voor het raam hebben :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220889557
:O
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:30:48 #50
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:26 schreef Flory- het volgende:

[..]
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.
Hier in NL bezorgen ze tegenwoordig ook met Dragonfly, hoor ik ook niet bepaald positieve verhalen over :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889560
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:30 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend! *O*
Tijd voor de vrijmibo dus 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:33:21 #52
141482 Q.
JurassiQ
pi_220889566
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Tijd voor de vrijmibo dus 14.gif
Lekker alcoholvrij bier! *O*
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:34:34 #53
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889569
Goed afgekoeld hier wel vannacht :')
quote:
Low Temperature
16.2°C at 5:42
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 08:35:58 #54
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:34 schreef LTVDK het volgende:
Goed afgekoeld hier wel vannacht :')
[..]

Wel beter dan 24.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:36:06 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:34 schreef LTVDK het volgende:
Goed afgekoeld hier wel vannacht :')
[..]

Het is al 24,5 graden in mijn thuiskantoor. |:) En dan voelt het hier nog altijd beter aan dan op de rest van de verdieping.

Raam staat nog wel open.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220889582
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:33 schreef Q. het volgende:

[..]
Lekker alcoholvrij bier! *O*
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedict :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 08:37:54 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedict :')
Snob.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220889589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedict :')
ik kan oprecht zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad.
pi_220889593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Snob.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220889597
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik kan oprecht zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad.
Je mist wat :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220889601
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Je mist wat :@
hollandaisesaus bij mn ontbijt lijkt me wel wat heftig
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:43:26 #62
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220889605
Amerikaans ontbijt... ik sla over.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220889607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hollandaisesaus bij mn ontbijt lijkt me wel wat heftig
Zo lekker :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 08:44:27 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889609
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Spiff!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:44:58 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_220889613
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedict :')
Ben geen millennial. :{w
For great justice!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 08:45:53 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889616
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:44 schreef Q. het volgende:

[..]
Ben geen millennial. :{w
Nee, je bent en Qlennial.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:46:24 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_220889617
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, je bent en Qlennial.
Gen Q.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 08:47:15 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889618
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:46 schreef Q. het volgende:

[..]
Gen Q.
Qen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:49:39 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Amerikaans ontbijt... ik sla over.
Een lekkere warme cinnamon roll :9~
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen horren voor het raam hebben :o
Moet ik ook nog eens regelen
Tap tap tap
pi_220889642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:34 schreef LTVDK het volgende:
Goed afgekoeld hier wel vannacht :')
[..]

Ik lig nog onder een dekbed. Ik móét iets van gewicht op me hebben blijkbaar.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:56:17 #72
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Moet ik ook nog eens regelen
Ik ben wel blij met die in mijn nieuwe ramen, lekker de ramen wagenwijd open 's nachts *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:56:45 #73
141482 Q.
JurassiQ
pi_220889655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik lig nog onder een dekbed. Ik móét iets van gewicht op me hebben blijkbaar.
Of iemand. :7
For great justice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 08:56:52 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220889659
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:56 schreef Q. het volgende:

[..]
Of iemand. :7
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 08:58:24 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
@Nattekat
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 08:58:52 #77
388664 crew  Dotteke
pi_220889664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Moet ik ook nog eens regelen
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.
Zelden meer insecten meer in huis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:00:44 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Lekker zo'n straalkacheltje op je met dit weer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.
Zelden meer insecten meer in huis
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.
Tap tap tap
pi_220889701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen horren voor het raam hebben :o
Echt zo fijn dat we die nu hebben, in hindsight veel te lang mee gewacht :P
pi_220889703
:O
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:06:15 #82
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.
Zulk soort creatieve oplossingen heb ik ook gedaan, leverde altijd gekut op, zeker met dat dubbelzijdige plakband :') Nu blij met de inzethorren die tussen kozijn en raam worden geklemd en er niet uit hoeven worden gehaald als je het raam opent *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889725
https://www.action.com/nl-nl/p/2505022/horrengaas/

Zoiets. Zal wel op zijn. Zomer is al voorbij bij de Action, binnen drie weken liggen de herfstspullen er.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:11:19 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/2505022/horrengaas/

Zoiets. Zal wel op zijn. Zomer is al voorbij bij de Action, binnen drie weken liggen de herfstspullen er.
Lekker creatief knippen en plakken *G* Hoop wel dat je die hor niet te vaak hoeft los te maken en je geen houten kozijnen hebt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889764
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lekker creatief knippen en plakken *G* Hoop wel dat je die hor niet te vaak hoeft los te maken en je geen houten kozijnen hebt
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:14:08 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:05 schreef STING het volgende:

[..]
Echt zo fijn dat we die nu hebben, in hindsight veel te lang mee gewacht :P
STING :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:14:46 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
STING :W
STIGster :W
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:21:38 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:18 schreef STING het volgende:

[..]
STIGster :W
:@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 09:23:45 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220889808
quote:
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 09:24:34 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220889809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen horren voor het raam hebben :o
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:25:53 #92
388664 crew  Dotteke
pi_220889815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Zul je net zien, die rotbeestjes weten het altijd te vinden, dat ene momentje dat ze ergens naar binnen kunnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:26:27 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Goed doorwaaien? Met welke wind?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.
Das niet echt halal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:26:41 #95
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889822
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das niet echt halal.
Screw that.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220889824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:@
Hij zei meneerSTIGster tegen me? :P
pi_220889828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Screw that.
Liever niet ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:28:34 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:27 schreef STING het volgende:

[..]
Hij zei meneerSTIGster tegen me? :P
Uhu :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Liever niet ;(
Lekker harammen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220889835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?
binnen
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:29:17 #100
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220889838
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Goed doorwaaien? Met welke wind?
Een warme wind :9
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:30:32 #101
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
binnen
Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes op :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:33:46 #102
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220889860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes op :')
Ja nee dat snap ik :D Ik zou hem dan alleen losmaken als ik het beddengoed wil laten luchten ofzo.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:34:30 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Een warme wind :9
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220889881
Hoi.
Zonder wrijving geen glans
pi_220889886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Een warme wind :9
Zo lang het dan geen natte wind is.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:42:12 #106
141482 Q.
JurassiQ
pi_220889897
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Kan ook al flink warm zijn.
For great justice!
pi_220889915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lekker harammen!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220889922
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Een warme wind :9
Viespeukje.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:57:13 #109
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220889942
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:42 schreef Q. het volgende:

[..]
Kan ook al flink warm zijn.
Maar cavia's zijn niet zindelijk. Een konijntje dan.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:59:34 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar cavia's zijn niet zindelijk. Een konijntje dan.
Een konijntje kan ook best vies zijn :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220889981
Flashback naar het woord pijpkonijntje :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:04:18 #112
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889984
quote:
89s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:04 schreef Barbusse het volgende:
Flashback naar het woord pijpkonijntje :9
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:05:15 #113
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220889988
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers :6
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:07:02 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_220890000
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers :6
Veel te warm voor.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:07:32 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890002
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers :6
Work smarter, not harder :7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:09:39 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890012
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Veel te warm voor.
tropentrooster
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 10:10:18 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890021
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Goed doorwaaien? Met welke wind?
Er was een poging tot ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:12:58 #118
141482 Q.
JurassiQ
pi_220890033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
tropentrooster
Dan moet ik nog vroeger opstaan. :{w
For great justice!
pi_220890040
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers :6
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Veel te warm voor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Work smarter, not harder :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:15:19 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
tropentrooster
Ik las tropentoaster :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:17:47 #121
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890058
Tweederangsvolk hier :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:18:29 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_220890063
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweederangsvolk hier :{w
Untermenschen. *O*
For great justice!
pi_220890082
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweederangsvolk hier :{w
Ga 'ns werrukkuh jij :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:24:35 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890104
quote:
82s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ga 'ns werrukkuh jij :{w
Kijk dit is het verschil :P

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:26:36 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_220890112
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kijk dit is het verschil :P

[ afbeelding ]
Fuck al die AI bullshit.
For great justice!
pi_220890115
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kijk dit is het verschil :P

[ afbeelding ]
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890118
Bah, gelukkig is roken op de werkplek niet meer toegestaan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:27:37 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890122
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kijk dit is het verschil :P

[ afbeelding ]
Hij heeft wel drie armen. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 10:27:40 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890123
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kijk dit is het verschil :P

[ afbeelding ]
wat is die gozer op de achtergrond van het rechterplaatje aan het doen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:27:58 #130
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890126
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:26 schreef Q. het volgende:

[..]
Fuck al die AI bullshit.
Fuck jezelf.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:28:23 #131
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890128
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat is die gozer op de achtergrond van het rechterplaatje aan het doen?
Stroopt zijn mouw op om een koe te verlossen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:28:25 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890129
Ook leuk al die post-its aan de achterkant van het beeldscherm. :')

Voor wie zijn die bedoeld?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:28:44 #133
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890130
ja vergadering in :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:29:25 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890134
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ja vergadering in :W
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Fuck jezelf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 10:29:30 #135
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook leuk al die post-its aan de achterkant van het beeldscherm. :')

Voor wie zijn die bedoeld?
dat is de checklist voor wat af is
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:31:07 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890143
trein op een schoolbusje geknald in België. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 10:31:53 #137
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890146
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
trein op een schoolbusje geknald in België. :o
waarom was die trein op de weg beland?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:32:10 #138
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890147
quote:
Meerdere inzittenden zijn omgekomen, melden Belgische media.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:32:51 #139
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890152
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:33:09 #140
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890153
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oef ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 10:34:36 #141
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890158
quote:
Op de trein zelf raakte niemand fysiek gewond, al verkeert één reiziger wel in shock.
wat deed die ene reiziger op de trein dan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:35:02 #142
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890170
quote:
Dat ziet er niet goed uit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:37:35 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890175
Bus is ook een flink stuk van de spoorwegovergang weggeslingerd. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:38:54 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bus is ook een flink stuk van de spoorwegovergang weggeslingerd. :o
Moet een flinke klap zijn geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 10:40:07 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890183
UI in een oranje jasje (dankzij @Flory _O_) voor het WK!
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:41:10 #147
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890186
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
zeker.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220890202
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:45:53 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890209
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:44 schreef essnhills het volgende:

[..]
Een schoolbus? :{
Ja. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220890215
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja. ;(
;(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220890229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitziet :X
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:52:43 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890246
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitziet :X
En toch ga je kijken. Heel gek is dat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 10:54:19 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890250
sjow de screens zitten weer voor het voorraam.
voel meteen al een stuk aangenamer in huis. ondanks dat qua temperatuur nog niets veranderd is in die paar minuten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:55:11 #154
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890255
26,5 in huis.
Gesmolten caafs.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:55:45 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890258
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:55 schreef CherryLips het volgende:
26,5 in huis.
Gesmolten caafs.
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:56:55 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:55 schreef CherryLips het volgende:
26,5 in huis.
Gesmolten caafs.
25,7. En heb raam net aantal minuten geleden dicht gedaan. Ik voelde geen verkoeling meer van buiten komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:57:32 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890269
maandag 1 juni weer een NL Alert.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:57:44 #158
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890271
Buiten is al bijna 30 ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:59:17 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Buiten is al bijna 30 ;(
En dan is het nog niet eens zomer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:02:36 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890291
In m'n huis nu alweer even warm als het gisteren geworden is. Zal wel richting de 24 gaan vandaag, meestal het punt dat ik de airco aan gooi.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:02:47 #161
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220890293
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En dan is het nog niet eens zomer.
zomer 40 graden dus?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:03:26 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890296
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
zomer 40 graden dus?
Liever niet. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:03:54 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890303
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
zomer 40 graden dus?
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220890306
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
zomer 40 graden dus?
hmm, misschien toch maar eens een airco aanschaffen dan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:04:54 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890313
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:04:57 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hmm, misschien toch maar eens een airco aanschaffen dan
Ik mag dan wel een tweede regelen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:05:08 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Dat is ieder jaar toch
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:05:48 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is ieder jaar toch
Dit jaar hoor ik de vergelijking met 1976 voor het eerst.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:06:28 #169
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220890325
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Liever niet. ;(
Ja ik heb dat ook liever niet.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:06:32 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890326
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
En dat was tyfus heet zeker.
Your beauty never ever scared me.
pi_220890327
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
die heb ik niet meegemaakt
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:07:35 #172
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Ja maar het slaat gewoon nergens op om nu al naar juli en augustus te gaan kijken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:08:46 #173
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890337
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijk
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:09:26 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890339
@CherryLips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen. _O- Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:09:45 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijk
Snap ik
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:13 #176
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890342
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:16 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890344
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:06 schreef Ama het volgende:

[..]
En dat was tyfus heet zeker.
Yup.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220890345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen. _O- Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
but why?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:23 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890346
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:06 schreef Ama het volgende:

[..]
En dat was tyfus heet zeker.
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:33 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890348
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat hier?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220890350
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dit kan ik niet lezen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:57 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik hoop het niet :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:09 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890353
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Onze thai is niet zo goed. Dus geen idee wat hier allemaal staat hoor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:17 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Yup.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik wil dood als ik dit lees.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:45 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890360
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat jij dat bent. Daar stopt het wel met wat ik kan zien.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:45 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:11 schreef Ama het volgende:

[..]
[..]
Ik wil dood als ik dit lees.
Van mij hoeft het ook niet. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:12:18 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef gianni61 het volgende:

[..]
but why?
Lekker de was buiten ophangen. O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:12:41 #188
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890367
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Onze thai is niet zo goed. Dus geen idee wat hier allemaal staat hoor.
ik ook net :P
pi_220890372
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
snel, allemaal het zwembadje vullen voordat er een watertekort is !
pi_220890373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Lekker de was buiten ophangen. O+
_O-
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:14:01 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890374
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
_O-
:{w
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:15:14 #192
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen. _O- Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
Even in bed plassen dan maar.
Tap tap tap
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:15:39 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Even in bed plassen dan maar.
Dat is ook wel een beetje radicaal.
Your beauty never ever scared me.
pi_220890384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Even in bed plassen dan maar.
:{
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:16:29 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890389
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:17:48 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890395
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent beroemd nu!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:19:06 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
:')

Gepiekt met de wuppies en daarna nooit meer in de buurt gekomen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220890407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
ik ga echt niet in een badjas naar een voetbalwedstrijd kijken
pi_220890410
ik draag nog steeds mijn oranje badslippers van de jumbo van 2 jaar terug ofzo.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:20:29 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik ga echt niet in een badjas naar een voetbalwedstrijd kijken
:P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:20:34 #201
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890413
Ik denk het hoor. Kan iets anders zijn maar het sowieso iets van badstof.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:21:10 #202
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890421
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:21:46 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890426
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:23:56 #204
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890437
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Ama het volgende:

[..]
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:24:37 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890440
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
:{
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:24:53 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890444
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Zal je weinig op het balkon staan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:25:45 #207
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Ja misschien. Naja ook niet erg :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:26:01 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890454
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
Ik heb er ook nog één *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:26:10 #209
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Bekijk deze YouTube-video
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:28:00 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890467
Jahoor. "$collega heeft verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:28:15 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890468
Zin in _O_
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:25 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890475
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
Ja, komt dat echt uit dan? :D

Maar goede reden _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:43 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890477
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
:D _O_ _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:55 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890479
Wel lekker eerlijk.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:06 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890481
quote:
Gezien, maar deels. Wil niet te veel spoilers :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:26 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb er ook nog één *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:39 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890486
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:
ik draag nog steeds mijn oranje badslippers van de jumbo van 2 jaar terug ofzo.
mijn oranje ACTIE! slippers van de LIDL ALDI of waar ook vandaan zijn stuk. secondelijm om de flap voor over de voet weer vast te zetten hielp ook niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 11:31:35 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890489
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
prima motivatie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:33:16 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220890497
Oja vuvuzelas :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220890513
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Moest je ook met alle agenten op de foto?
pi_220890516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik heb hier ieder jaar vanaf de keuken, balkon en zolder uitzicht op bosbranden :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890517
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
pi_220890521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:24 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Hamburgers en morbid obese wuppies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:56 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:40:51 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220890541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Monterrey is afhankelijk van hoe ze en of ze de groep doorkomen. Dat is allerminst zeker
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:41:58 #227
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890546
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220890553
quote:
84s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA

*O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890630
#ikilledthetopic ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890641
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 12:04:21 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890653
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:

[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
Zou me niks verbazen. Ze laten toch in Thailand enz altijd graag zien dat ze niet houden van buitenlanders die zich niet aan de regels houden (zoals hun dat zouden zeggen).
Your beauty never ever scared me.
pi_220890699
Tiet voor lunch
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:14:40 #233
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890709
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Wow. hooligan.
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:16:13 #234
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890719
Afgewerkt *O*

Precies op tijd voor een terrasje.

Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan ;(
-XOXO-
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:00 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890739
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
Afgewerkt *O*

Precies op tijd voor een terrasje.

Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan ;(
Wel uitkijken voor de zon he.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:27 #236
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890744
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:14 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wow. hooligan.
Least I can do :{w

Je moet het hier eens meemaken als Turkije een doelpunt maakt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:29:27 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890792
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:

[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
ja weet k wel zeker
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:32:29 #238
128465 Wrapster
pi_220890810
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel uitkijken voor de zon he.
Gaat vast wel goed toch? Ding staat gemiddeld 149,6 miljoen kilometer van de aarde.
heeft FOK verlaten
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 12:32:40 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja weet k wel zeker
Bitterberoemd ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:36:47 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890829
kom op site van AD en zie dit plaatje..



had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:37:41 #241
128465 Wrapster
pi_220890833
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:38:45 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890839
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:38:58 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890841
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:

[..]
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
een flat met raampjes maar mensen zitten op de kop en hangen ut hun raam...
vandaar dat ik dacht kunstwerk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:39:55 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:41:22 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890853
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:42:10 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890859
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
ja dat zag ik idd ook... flopshow
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:43:28 #247
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890866
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:

[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

[ afbeelding ]
Zo hutjemutje ja? Sad.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 12:43:56 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890868
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
Doet een staatssecretaris iets nuttigs? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:45:32 #249
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890877
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
Wel kunstzinnig.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:46:00 #250
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890882
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel uitkijken voor de zon he.
Maximaal spf50++++ :Y
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:47:38 #251
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890895
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:

[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

[ afbeelding ]
Lekker dagje strand wordt je vanuit de lucht met je dikke pens op het internet gegooid :')
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:49:29 #252
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890904
hier ga ik de politieboot in

  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:51:51 #253
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
hier ga ik de politieboot in

[ afbeelding ]
Je valt wel lekker op
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:52:21 #254
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Je valt wel lekker op
yes dat jurkje kan ik niet meer aan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:52:41 #255
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890922
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]
yes dat jurkje kan ik niet meer aan
Jammer, het is wel een leuk jurkje.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:54:28 #256
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jammer, het is wel een leuk jurkje.
jeps
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:54:34 #257
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890934
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
hier ga ik de politieboot in

[ afbeelding ]
met nog 70k Baht in je nektasje als unne eckte krimmeneel :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:55:19 #258
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890939
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
met nog 70k Baht in je nektasje als unne eckte krimmeneel :P
nee iemand anders heeft 100 duizend baht naar samui gebracht zodat ik voor mijn boete kon betalen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:02:57 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890997
Okee vrijdag is een goede dag om in Alkmaar te zijn: 27 ºC max tegen 32 ºC hier :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:04:43 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
hier ga ik de politieboot in

[ afbeelding ]
Ze zetten je wel graag op de foto daar
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:05:44 #261
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220891024
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze zetten je wel graag op de foto daar
ja er zijn nog meer denk ik
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:07:22 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja er zijn nog meer denk ik
Hebben ze je nog niet als cover model voor het maandelijkse Thaise boeventijdschrift gevraagd?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:08:07 #263
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891049
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze je nog niet als cover model voor het maandelijkse Thaise boeventijdschrift gevraagd?
De Boevinnenkalender _O_ 10/10 zou kopen :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:39 #264
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891076
Thuis O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:12:10 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891083
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis O+
Heb je je balkon setje al?
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:13:00 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891089
Die man is er om het afvoerputje in de gootsteen weer vast te maken. Maar ondertussen is die ook meteen bezig met de afvoer daar. :? Naja moet hij ook weten.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:15:24 #267
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891105
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je je balkon setje al?
ik dacht een ballon setje...

wordt hij een ballonkunstenaar, past vast goed naast alle Lego
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:06 #268
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891109
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je je balkon setje al?
Setje? :o

Oh wacht, ander setje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:19 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Ik ben vorig jaar nog in Houston geweest, komt wel dichtbij zo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:42 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891115
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Setje? :o

Oh wacht, ander setje.
een setje met een l?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:44 #271
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891116
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
Die man is er om het afvoerputje in de gootsteen weer vast te maken. Maar ondertussen is die ook meteen bezig met de afvoer daar. :? Naja moet hij ook weten.
Alle slechte porno begint precies met dit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:17:01 #272
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891120
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je je balkon setje al?
Nee, komt zaterdag pas. (Zelf gekozen voor die bezorgdatum).

Woonbegeleider heeft aangeboden om het in elkaar te zetten ^O^ en die zal op woensdag komen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:17:18 #273
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891121
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Nizno het volgende:

[..]
een setje met een l?
Lingerie ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:17:28 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_220891122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Oranje school shooting! *O*
For great justice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:36 #275
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891128
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lingerie ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dat setje... ja dat kan ook... maar is wel raar bij een man... want een setje zou betekenen minimaal tweedelig... wat hoort er bij het broekje voor een man?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:58 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891131
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Alle slechte porno begint precies met dit.
👀
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:16 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee, komt zaterdag pas. (Zelf gekozen voor die bezorgdatum).

Woonbegeleider heeft aangeboden om het in elkaar te zetten ^O^ en die zal op woensdag komen.
Oh chill _O_
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:33 #278
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891137
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
of dat setje... ja dat kan ook... maar is wel raar bij een man... want een setje zou betekenen minimaal tweedelig... wat hoort er bij het broekje voor een man?
Mijn manboobs hangen bijna op de grond..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:01 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891167
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:21 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891171
Dalek weer lekker vergoajere
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Het is warm
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:26:58 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891181
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:27:57 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891187
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:28:34 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220891191
Die planten zuipen ook wat af met dit weer. Valt niet tegenop te wateren.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:28:37 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891192
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
ow jottum ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220891193
quote:
*G* *O*

Ik zat net in de schaduw met factor 50 (reflectie verbrandt ook)

En inmiddels zit ik binnen |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220891196
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
-O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:32:37 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891219
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow jottum ;(
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:34:33 #289
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891231
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Ik zit hier ook te zweten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:35:16 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Ik mocht net weer



*O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:35:16 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Rip autospiegels.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:36:42 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zit hier ook te zweten.
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:37:41 #293
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891255
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:38:34 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891262
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:39:06 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891266
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Hier is het nog 'maar' 25,2 in de woonkamer, schiet vanmiddag wel omhoog als de zon op de achterkant staat
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:40:55 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26
vanavond/nacht de hele zooi open en dan komt de basistemp niet meer zo hoog
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:42:34 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891292
@Haags, hier waren opeens de Perla DG doosjes in de bonus, 2 voor 4,99. Maar zie ze niet op de site, dus denk een lokale bonus? Heb deze gehaald om te proberen https://www.ah.nl/product(...)ble-lungo-dark-roast
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:43:17 #298
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891297
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Die planten zuipen ook wat af met dit weer. Valt niet tegenop te wateren.
Mijn narcissen zijn al verdord en verpieterd. Het was weer leuk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:44:10 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891301
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26
vanavond/nacht de hele zooi open en dan komt de basistemp niet meer zo hoog
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:48:08 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpen
dat zal inderdaad helpen.

overdag is boven de deur van de logeerkamer dicht, daar heb ik geen goede raambekleding. Op de slaapkamer zit verduisterend rolgordijn (van winny the pooh O+ ) dus blijft de warmte buiten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:49:45 #301
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220891332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Mijn narcissen zijn al verdord en verpieterd. Het was weer leuk.
Ja duh die bloeien sowieso in maart
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')