SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?quote:
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bolAmazon echt maar sporadisch als ze een écht goede aanbieding hebben
Nee, sorry te lui voor dit dat alles.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?
Ellende he, kon de slaap ook niet meer pakken dus ben er maar uitgegaanquote:
Morguhquote:
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 04:05 schreef Dotteke het volgende:
Ben om 3 uur het bed uit gezwommen, jemig wat zweten zo vies
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdagquote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen.
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdag
Hoezo klimmen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap.quote:
De verwarming van de planeet staat aan.quote:
O op die manier. Zwaar werken dus, helemaal met deze hittequote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap.
Morguh Stigquote:
Stand 12.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De verwarming van de planeet staat aan.
Smoepsiequote:
quote:
Gelukkig heb je nog een weekquote:
quote:
Ik ookquote:
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?
Geen horren voor het raam hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:56 schreef Nattekat het volgende:
Echt precies het moment dat ik m'n raam dicht wil doen om weg te gaan, komt er een wesp naar binnen
Hier in NL bezorgen ze tegenwoordig ook met Dragonfly, hoor ik ook niet bepaald positieve verhalen overquote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.
Tijd voor de vrijmibo dusquote:
quote:Low Temperature
16.2°C at 5:42
Wel beter dan 24.quote:
Het is al 24,5 graden in mijn thuiskantoor.quote:
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedictquote:
Snob.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen mimosas drinken bij je ontbijt van avocado toast en eggs benedict
ik kan oprecht zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Je mist watquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan oprecht zeggen dat ik dat nog nooit heb gehad.
Zo lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hollandaisesaus bij mn ontbijt lijkt me wel wat heftig
Spiff!quote:
Ben geen millennial.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, je bent en Qlennial.quote:
Qen.quote:
Een lekkere warme cinnamon rollquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Amerikaans ontbijt... ik sla over.
Ik ben wel blij met die in mijn nieuwe ramen, lekker de ramen wagenwijd open 's nachtsquote:
Of iemand.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig nog onder een dekbed. Ik móét iets van gewicht op me hebben blijkbaar.
@Nattekatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.quote:
Lekker zo'n straalkacheltje op je met dit weerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.
Zelden meer insecten meer in huis
Zulk soort creatieve oplossingen heb ik ook gedaan, leverde altijd gekut op, zeker met dat dubbelzijdige plakbandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.
Lekker creatief knippen en plakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/2505022/horrengaas/
Zoiets. Zal wel op zijn. Zomer is al voorbij bij de Action, binnen drie weken liggen de herfstspullen er.
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker creatief knippen en plakkenHoop wel dat je die hor niet te vaak hoeft los te maken en je geen houten kozijnen hebt
STINGquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:05 schreef STING het volgende:
[..]
Echt zo fijn dat we die nu hebben, in hindsight veel te lang mee gewacht
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.
quote:
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:56 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat
maak dat je in de schuur van Herman en Paula komt!!
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.quote:
Zul je net zien, die rotbeestjes weten het altijd te vinden, dat ene momentje dat ze ergens naar binnen kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Goed doorwaaien? Met welke wind?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Das niet echt halal.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.
Screw that.quote:
Liever nietquote:
Uhuquote:
Lekker harammen!quote:
binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?
Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |