abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 08:58:24 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
@Nattekat
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 08:58:52 #77
388664 crew  Dotteke
pi_220889664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Moet ik ook nog eens regelen
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.
Zelden meer insecten meer in huis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:00:44 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889674
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Lekker zo'n straalkacheltje op je met dit weer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is echt ideaal hoor, heb ze voor alle ramen en voor de achterdeur.
Zelden meer insecten meer in huis
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.
Tap tap tap
pi_220889701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen horren voor het raam hebben :o
Echt zo fijn dat we die nu hebben, in hindsight veel te lang mee gewacht :P
pi_220889703
:O
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:06:15 #82
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Voor de achterdeur heb ik een vliegengordijn, op de slaapkamer heb ik wel een hor maar dat is een onding. Dat is gewoon dat gaas tussen wat latjes gespannen en kan ik alleen gebruiken als het raam wijd open staat vanwege die latjes. Dus misschien dat ik die latjes eraf sloop en dat gaas met plakband vastmaak, dan kan ik hem ook 's nachts laten zitten.
Zulk soort creatieve oplossingen heb ik ook gedaan, leverde altijd gekut op, zeker met dat dubbelzijdige plakband :') Nu blij met de inzethorren die tussen kozijn en raam worden geklemd en er niet uit hoeven worden gehaald als je het raam opent *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889725
https://www.action.com/nl-nl/p/2505022/horrengaas/

Zoiets. Zal wel op zijn. Zomer is al voorbij bij de Action, binnen drie weken liggen de herfstspullen er.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:11:19 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/2505022/horrengaas/

Zoiets. Zal wel op zijn. Zomer is al voorbij bij de Action, binnen drie weken liggen de herfstspullen er.
Lekker creatief knippen en plakken *G* Hoop wel dat je die hor niet te vaak hoeft los te maken en je geen houten kozijnen hebt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889764
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lekker creatief knippen en plakken *G* Hoop wel dat je die hor niet te vaak hoeft los te maken en je geen houten kozijnen hebt
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:14:08 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:05 schreef STING het volgende:

[..]
Echt zo fijn dat we die nu hebben, in hindsight veel te lang mee gewacht :P
STING :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:14:46 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is wel de bedoeling dat ik hem de hele zomer kan laten zitten.
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
STING :W
STIGster :W
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:21:38 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:18 schreef STING het volgende:

[..]
STIGster :W
:@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 09:23:45 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220889808
quote:
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 09:24:34 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220889809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen horren voor het raam hebben :o
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:25:53 #92
388664 crew  Dotteke
pi_220889815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Zul je net zien, die rotbeestjes weten het altijd te vinden, dat ene momentje dat ze ergens naar binnen kunnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 09:26:27 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220889818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niet voor dat raam. En die heb ik twee tellen open gehad om even goed door te waaien voor ik weg ging.
Goed doorwaaien? Met welke wind?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220889819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En op eens staat er iemand met een varkenshoofdmasker achter je in die schuur.
Das niet echt halal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:26:41 #95
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889822
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das niet echt halal.
Screw that.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220889824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:@
Hij zei meneerSTIGster tegen me? :P
pi_220889828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Screw that.
Liever niet ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 09:28:34 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220889830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:27 schreef STING het volgende:

[..]
Hij zei meneerSTIGster tegen me? :P
Uhu :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Liever niet ;(
Lekker harammen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220889835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je een naar binnen of naar buiten openend raam?
binnen
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:29:17 #100
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220889838
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Goed doorwaaien? Met welke wind?
Een warme wind :9
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')