SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?quote:
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik bestel ook bij voorkeur bij bolAmazon echt maar sporadisch als ze een écht goede aanbieding hebben
Nee, sorry te lui voor dit dat alles.quote:Op maandag 25 mei 2026 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de laatste post van het vorig topic gelezen?
Ellende he, kon de slaap ook niet meer pakken dus ben er maar uitgegaanquote:
Morguhquote:
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 04:05 schreef Dotteke het volgende:
Ben om 3 uur het bed uit gezwommen, jemig wat zweten zo vies
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdagquote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik was vroeg wakker omdat ik gisteren het grootste deel van de dag op m'n nest heb gelegen.
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een beetje dom dan. Alhoewel het in de nacht lekkerder is kwa temp dan overdag
Hoezo klimmen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitgerust en straks met de e-step naar het werk. Zal wel weer een klimpartij worden vandaag net als vorige week.
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |