De verwarming van de planeet staat aan.quote:
O op die manier. Zwaar werken dus, helemaal met deze hittequote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Industriële installaties hebben meestal geen lift. Zware dingen kunnen met de hijskraan, maar wij arme monteurs moeten gewoon met de trap.
Morguh Stigquote:
Stand 12.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De verwarming van de planeet staat aan.
Smoepsiequote:
quote:
Gelukkig heb je nog een weekquote:
quote:
Ik ookquote:
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Of zit ze weer in de cel voor een ander vergrijp?
Geen horren voor het raam hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:56 schreef Nattekat het volgende:
Echt precies het moment dat ik m'n raam dicht wil doen om weg te gaan, komt er een wesp naar binnen
Hier in NL bezorgen ze tegenwoordig ook met Dragonfly, hoor ik ook niet bepaald positieve verhalen overquote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier beiden, maar Amazon heeft tegenwoordig bezorger Colis Privé ofzo, niet echt zo blj mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |