abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:58 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891131
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Alle slechte porno begint precies met dit.
👀
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:16 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee, komt zaterdag pas. (Zelf gekozen voor die bezorgdatum).

Woonbegeleider heeft aangeboden om het in elkaar te zetten ^O^ en die zal op woensdag komen.
Oh chill _O_
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:33 #278
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891137
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
of dat setje... ja dat kan ook... maar is wel raar bij een man... want een setje zou betekenen minimaal tweedelig... wat hoort er bij het broekje voor een man?
Mijn manboobs hangen bijna op de grond..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:01 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891167
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:21 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891171
Dalek weer lekker vergoajere
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Het is warm
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:26:58 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891181
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:27:57 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891187
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:28:34 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220891191
Die planten zuipen ook wat af met dit weer. Valt niet tegenop te wateren.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:28:37 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891192
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
ow jottum ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220891193
quote:
*G* *O*

Ik zat net in de schaduw met factor 50 (reflectie verbrandt ook)

En inmiddels zit ik binnen |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220891196
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
-O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:32:37 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891219
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow jottum ;(
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:34:33 #289
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891231
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Ik zit hier ook te zweten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:35:16 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Ik mocht net weer



*O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:35:16 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Rip autospiegels.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:36:42 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zit hier ook te zweten.
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:37:41 #293
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891255
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:38:34 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891262
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:39:06 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891266
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Hier is het nog 'maar' 25,2 in de woonkamer, schiet vanmiddag wel omhoog als de zon op de achterkant staat
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:40:55 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26
vanavond/nacht de hele zooi open en dan komt de basistemp niet meer zo hoog
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:42:34 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891292
@Haags, hier waren opeens de Perla DG doosjes in de bonus, 2 voor 4,99. Maar zie ze niet op de site, dus denk een lokale bonus? Heb deze gehaald om te proberen https://www.ah.nl/product(...)ble-lungo-dark-roast
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:43:17 #298
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891297
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Die planten zuipen ook wat af met dit weer. Valt niet tegenop te wateren.
Mijn narcissen zijn al verdord en verpieterd. Het was weer leuk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:44:10 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891301
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26
vanavond/nacht de hele zooi open en dan komt de basistemp niet meer zo hoog
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:48:08 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpen
dat zal inderdaad helpen.

overdag is boven de deur van de logeerkamer dicht, daar heb ik geen goede raambekleding. Op de slaapkamer zit verduisterend rolgordijn (van winny the pooh O+ ) dus blijft de warmte buiten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')