abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:40:51 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220890541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Monterrey is afhankelijk van hoe ze en of ze de groep doorkomen. Dat is allerminst zeker
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:41:58 #227
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890546
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220890553
quote:
84s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA

*O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890630
#ikilledthetopic ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890641
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 12:04:21 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890653
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:

[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
Zou me niks verbazen. Ze laten toch in Thailand enz altijd graag zien dat ze niet houden van buitenlanders die zich niet aan de regels houden (zoals hun dat zouden zeggen).
Your beauty never ever scared me.
pi_220890699
Tiet voor lunch
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:14:40 #233
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890709
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Wow. hooligan.
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:16:13 #234
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890719
Afgewerkt *O*

Precies op tijd voor een terrasje.

Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan ;(
-XOXO-
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:00 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890739
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
Afgewerkt *O*

Precies op tijd voor een terrasje.

Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan ;(
Wel uitkijken voor de zon he.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:27 #236
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890744
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:14 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wow. hooligan.
Least I can do :{w

Je moet het hier eens meemaken als Turkije een doelpunt maakt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:29:27 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890792
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:

[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
ja weet k wel zeker
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:32:29 #238
128465 Wrapster
pi_220890810
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel uitkijken voor de zon he.
Gaat vast wel goed toch? Ding staat gemiddeld 149,6 miljoen kilometer van de aarde.
heeft FOK verlaten
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 12:32:40 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja weet k wel zeker
Bitterberoemd ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:36:47 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890829
kom op site van AD en zie dit plaatje..



had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:37:41 #241
128465 Wrapster
pi_220890833
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:38:45 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890839
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:38:58 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890841
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:

[..]
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
een flat met raampjes maar mensen zitten op de kop en hangen ut hun raam...
vandaar dat ik dacht kunstwerk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:39:55 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:41:22 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890853
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:42:10 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890859
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
ja dat zag ik idd ook... flopshow
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:43:28 #247
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890866
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:

[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

[ afbeelding ]
Zo hutjemutje ja? Sad.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 12:43:56 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890868
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
Doet een staatssecretaris iets nuttigs? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:45:32 #249
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890877
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
Wel kunstzinnig.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:46:00 #250
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890882
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel uitkijken voor de zon he.
Maximaal spf50++++ :Y
-XOXO-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')