Monterrey is afhankelijk van hoe ze en of ze de groep doorkomen. Dat is allerminst zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Met een wuppie wuppie wuppiequote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA
Zou me niks verbazen. Ze laten toch in Thailand enz altijd graag zien dat ze niet houden van buitenlanders die zich niet aan de regels houden (zoals hun dat zouden zeggen).quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
Wow. hooligan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kei leuk manAls ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan
Wel uitkijken voor de zon he.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
Afgewerkt![]()
Precies op tijd voor een terrasje.
Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan
Least I can doquote:
ja weet k wel zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
Gaat vast wel goed toch? Ding staat gemiddeld 149,6 miljoen kilometer van de aarde.quote:
Bitterberoemdquote:
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..
[ afbeelding ]
had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtfquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..
[ afbeelding ]
had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
een flat met raampjes maar mensen zitten op de kop en hangen ut hun raam...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
ja dat zag ik idd ook... flopshowquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS .
Zo hutjemutje ja? Sad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen
[ afbeelding ]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS .
Wel kunstzinnig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..
[ afbeelding ]
had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |