De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kei leuk manAls ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan
Zal je weinig op het balkon staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kei leuk manAls ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan
Ja misschien. Naja ook niet ergquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Ja, komt dat echt uit dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit".
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit".
Gezien, maar deels. Wil niet te veel spoilersquote:
quote:
quote:
mijn oranje ACTIE! slippers van de LIDL ALDI of waar ook vandaan zijn stuk. secondelijm om de flap voor over de voet weer vast te zetten hielp ook nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:
ik draag nog steeds mijn oranje badslippers van de jumbo van 2 jaar terug ofzo.
prima motivatiequote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier ieder jaar vanaf de keuken, balkon en zolder uitzicht op bosbrandenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Hamburgers en morbid obese wuppiesquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |