abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:20:34 #201
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890413
Ik denk het hoor. Kan iets anders zijn maar het sowieso iets van badstof.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:21:10 #202
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890421
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:21:46 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890426
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:23:56 #204
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890437
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Ama het volgende:

[..]
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:24:37 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890440
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
:{
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:24:53 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890444
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Zal je weinig op het balkon staan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:25:45 #207
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Ja misschien. Naja ook niet erg :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:26:01 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890454
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
Ik heb er ook nog één *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:26:10 #209
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Bekijk deze YouTube-video
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:28:00 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890467
Jahoor. "$collega heeft verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:28:15 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890468
Zin in _O_
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:25 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890475
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
Ja, komt dat echt uit dan? :D

Maar goede reden _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:43 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890477
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
:D _O_ _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:55 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890479
Wel lekker eerlijk.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:06 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890481
quote:
Gezien, maar deels. Wil niet te veel spoilers :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:26 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb er ook nog één *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:39 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890486
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:
ik draag nog steeds mijn oranje badslippers van de jumbo van 2 jaar terug ofzo.
mijn oranje ACTIE! slippers van de LIDL ALDI of waar ook vandaan zijn stuk. secondelijm om de flap voor over de voet weer vast te zetten hielp ook niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 11:31:35 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890489
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
prima motivatie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:33:16 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220890497
Oja vuvuzelas :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220890513
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Moest je ook met alle agenten op de foto?
pi_220890516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik heb hier ieder jaar vanaf de keuken, balkon en zolder uitzicht op bosbranden :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890517
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
pi_220890521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:24 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Hamburgers en morbid obese wuppies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:56 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')