abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:20:34 #201
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890413
Ik denk het hoor. Kan iets anders zijn maar het sowieso iets van badstof.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:21:10 #202
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890421
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:21:46 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890426
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:23:56 #204
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890437
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Ama het volgende:

[..]
De persoon die dat heeft bedacht mag ook wel met zijn blote voeten op wat LEGO staan.
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:24:37 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890440
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
:{
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:24:53 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890444
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Zal je weinig op het balkon staan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:25:45 #207
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Ja misschien. Naja ook niet erg :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:26:01 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890454
quote:
80s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds twee Vuvuzela's :Y *O*
Ik heb er ook nog één *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:26:10 #209
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal je weinig op het balkon staan.
Bekijk deze YouTube-video
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:28:00 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890467
Jahoor. "$collega heeft verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:28:15 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890468
Zin in _O_
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:25 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890475
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
Ja, komt dat echt uit dan? :D

Maar goede reden _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:43 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890477
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
:D _O_ _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:55 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890479
Wel lekker eerlijk.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:06 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890481
quote:
Gezien, maar deels. Wil niet te veel spoilers :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:26 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb er ook nog één *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:24 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 11:30:39 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890486
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:
ik draag nog steeds mijn oranje badslippers van de jumbo van 2 jaar terug ofzo.
mijn oranje ACTIE! slippers van de LIDL ALDI of waar ook vandaan zijn stuk. secondelijm om de flap voor over de voet weer vast te zetten hielp ook niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 11:31:35 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890489
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jahoor. "$collega heet verlof aangevraagd" Okee even kijken, soms zetten ze erbij waar het voor is. "GTA 6 komt dan uit". :X
prima motivatie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:33:16 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220890497
Oja vuvuzelas :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220890513
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Moest je ook met alle agenten op de foto?
pi_220890516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik heb hier ieder jaar vanaf de keuken, balkon en zolder uitzicht op bosbranden :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890517
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
pi_220890521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:24 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Hamburgers en morbid obese wuppies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:56 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:40:51 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220890541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Monterrey is afhankelijk van hoe ze en of ze de groep doorkomen. Dat is allerminst zeker
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:41:58 #227
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890546
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Detentie in een oranje geverfde ICE cel.
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220890553
quote:
84s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met een wuppie wuppie wuppie
zit ik lekker in me uppie
Brood en water in me celles,
in de lik in downtown Dallas
LAA LA LA LA LAAAAA LA

*O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890630
#ikilledthetopic ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220890641
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 12:04:21 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890653
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:

[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
Zou me niks verbazen. Ze laten toch in Thailand enz altijd graag zien dat ze niet houden van buitenlanders die zich niet aan de regels houden (zoals hun dat zouden zeggen).
Your beauty never ever scared me.
pi_220890699
Tiet voor lunch
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:14:40 #233
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890709
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:6

Kei leuk man :P Als ik dronken ben en we maken een doelpunt dan ga ik ermee op het balkon staan :Y
Wow. hooligan.
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:16:13 #234
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890719
Afgewerkt *O*

Precies op tijd voor een terrasje.

Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan ;(
-XOXO-
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:00 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890739
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
Afgewerkt *O*

Precies op tijd voor een terrasje.

Jammer dat ik vanmiddag nog een afspraak heb anders was ik op de boot meegegaan ;(
Wel uitkijken voor de zon he.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:27 #236
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890744
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:14 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wow. hooligan.
Least I can do :{w

Je moet het hier eens meemaken als Turkije een doelpunt maakt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:29:27 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890792
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Recce het volgende:

[..]
Zou het ook op de landelijke TV zijn geweest daar?
ja weet k wel zeker
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:32:29 #238
128465 Wrapster
pi_220890810
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel uitkijken voor de zon he.
Gaat vast wel goed toch? Ding staat gemiddeld 149,6 miljoen kilometer van de aarde.
heeft FOK verlaten
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 12:32:40 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja weet k wel zeker
Bitterberoemd ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:36:47 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890829
kom op site van AD en zie dit plaatje..



had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:37:41 #241
128465 Wrapster
pi_220890833
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:38:45 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890839
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:38:58 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890841
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:

[..]
In een snelle blik zag ik een flat met raampjes maar paar seconden later viel het kwartje...
een flat met raampjes maar mensen zitten op de kop en hangen ut hun raam...
vandaar dat ik dacht kunstwerk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:39:55 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
AI shitfuckery. Niemand ligt op een handdoek met drie kussens en een bankleuning wtf
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:41:22 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890853
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 12:42:10 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890859
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
ja dat zag ik idd ook... flopshow
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:43:28 #247
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890866
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:

[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

[ afbeelding ]
Zo hutjemutje ja? Sad.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 12:43:56 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890868
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Solvinity mag niet overgenomen worden door de VS . *O*
Doet een staatssecretaris iets nuttigs? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:45:32 #249
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890877
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Nizno het volgende:
kom op site van AD en zie dit plaatje..

[ afbeelding ]

had het idee dat het een kunstwerk was ofzo
heb lang er over gedaan om te zien wat het werkelijk is.
Wel kunstzinnig.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:46:00 #250
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890882
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel uitkijken voor de zon he.
Maximaal spf50++++ :Y
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:47:38 #251
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220890895
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:

[..]
volgens mij zijn het van die steigerhouten ligbedden waar ze op liggen

[ afbeelding ]
Lekker dagje strand wordt je vanuit de lucht met je dikke pens op het internet gegooid :')
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:49:29 #252
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890904
hier ga ik de politieboot in

  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:51:51 #253
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
hier ga ik de politieboot in

[ afbeelding ]
Je valt wel lekker op
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:52:21 #254
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Je valt wel lekker op
yes dat jurkje kan ik niet meer aan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:52:41 #255
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890922
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]
yes dat jurkje kan ik niet meer aan
Jammer, het is wel een leuk jurkje.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:54:28 #256
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jammer, het is wel een leuk jurkje.
jeps
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:54:34 #257
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890934
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
hier ga ik de politieboot in

[ afbeelding ]
met nog 70k Baht in je nektasje als unne eckte krimmeneel :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:55:19 #258
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890939
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
met nog 70k Baht in je nektasje als unne eckte krimmeneel :P
nee iemand anders heeft 100 duizend baht naar samui gebracht zodat ik voor mijn boete kon betalen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:02:57 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890997
Okee vrijdag is een goede dag om in Alkmaar te zijn: 27 ºC max tegen 32 ºC hier :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:04:43 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:49 schreef bitterbal het volgende:
hier ga ik de politieboot in

[ afbeelding ]
Ze zetten je wel graag op de foto daar
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:05:44 #261
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220891024
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze zetten je wel graag op de foto daar
ja er zijn nog meer denk ik
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:07:22 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja er zijn nog meer denk ik
Hebben ze je nog niet als cover model voor het maandelijkse Thaise boeventijdschrift gevraagd?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:08:07 #263
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891049
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hebben ze je nog niet als cover model voor het maandelijkse Thaise boeventijdschrift gevraagd?
De Boevinnenkalender _O_ 10/10 zou kopen :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:39 #264
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891076
Thuis O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:12:10 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891083
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis O+
Heb je je balkon setje al?
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:13:00 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891089
Die man is er om het afvoerputje in de gootsteen weer vast te maken. Maar ondertussen is die ook meteen bezig met de afvoer daar. :? Naja moet hij ook weten.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:15:24 #267
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891105
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je je balkon setje al?
ik dacht een ballon setje...

wordt hij een ballonkunstenaar, past vast goed naast alle Lego
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:06 #268
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891109
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je je balkon setje al?
Setje? :o

Oh wacht, ander setje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:19 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Ik ben vorig jaar nog in Houston geweest, komt wel dichtbij zo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:42 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891115
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Setje? :o

Oh wacht, ander setje.
een setje met een l?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:44 #271
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891116
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
Die man is er om het afvoerputje in de gootsteen weer vast te maken. Maar ondertussen is die ook meteen bezig met de afvoer daar. :? Naja moet hij ook weten.
Alle slechte porno begint precies met dit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:17:01 #272
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891120
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je je balkon setje al?
Nee, komt zaterdag pas. (Zelf gekozen voor die bezorgdatum).

Woonbegeleider heeft aangeboden om het in elkaar te zetten ^O^ en die zal op woensdag komen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:17:18 #273
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891121
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Nizno het volgende:

[..]
een setje met een l?
Lingerie ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:17:28 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_220891122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:37 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat Nederland zijn wedstrijden speelt in Dallas, Houston, Kansas city en Monterrey.
Wat worden dan de wk items voor dit jaar? Oranje cowboy hoeden en assault rifles?
Oranje school shooting! *O*
For great justice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:36 #275
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891128
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lingerie ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dat setje... ja dat kan ook... maar is wel raar bij een man... want een setje zou betekenen minimaal tweedelig... wat hoort er bij het broekje voor een man?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:58 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891131
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Alle slechte porno begint precies met dit.
👀
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:16 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee, komt zaterdag pas. (Zelf gekozen voor die bezorgdatum).

Woonbegeleider heeft aangeboden om het in elkaar te zetten ^O^ en die zal op woensdag komen.
Oh chill _O_
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:33 #278
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891137
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
of dat setje... ja dat kan ook... maar is wel raar bij een man... want een setje zou betekenen minimaal tweedelig... wat hoort er bij het broekje voor een man?
Mijn manboobs hangen bijna op de grond..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:01 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891167
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:21 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891171
Dalek weer lekker vergoajere
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Het is warm
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:26:58 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891181
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:27:57 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891187
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:28:34 #284
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220891191
Die planten zuipen ook wat af met dit weer. Valt niet tegenop te wateren.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:28:37 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891192
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
ow jottum ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220891193
quote:
*G* *O*

Ik zat net in de schaduw met factor 50 (reflectie verbrandt ook)

En inmiddels zit ik binnen |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220891196
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
De doorgaande weg voor vrachtverkeer is de komende 2 maanden afgesloten. Mijn straat is de omleidingsroute -O-
-O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:32:37 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891219
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow jottum ;(
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:34:33 #289
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891231
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar vind die warmte vandaag niet heel lekker, afgelopen dagen eigenlijk niet echt last van met lopen maar vandaag was het meh, misschien ook wel door het gebrek aan wind
Ik zit hier ook te zweten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:35:16 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220891236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Ik mocht net weer



*O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:35:16 #291
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En staan ook nog overal auto's langs de weg geparkeerd waardoor ze allemaal stil gaan staan om vervolgens plankgas over de drempels te knallen, lekker schudden *G*
Rip autospiegels.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:36:42 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zit hier ook te zweten.
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:37:41 #293
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891255
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:38:34 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891262
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:39:06 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891266
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
ben erg blij dat de screens weer hangen.
het is zoveel aangenamer in huis
Hier is het nog 'maar' 25,2 in de woonkamer, schiet vanmiddag wel omhoog als de zon op de achterkant staat
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:40:55 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hier heb ik sinds 9 uur naar beneden, maar het is 24 graden in huis.
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26
vanavond/nacht de hele zooi open en dan komt de basistemp niet meer zo hoog
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:42:34 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891292
@Haags, hier waren opeens de Perla DG doosjes in de bonus, 2 voor 4,99. Maar zie ze niet op de site, dus denk een lokale bonus? Heb deze gehaald om te proberen https://www.ah.nl/product(...)ble-lungo-dark-roast
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:43:17 #298
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891297
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Die planten zuipen ook wat af met dit weer. Valt niet tegenop te wateren.
Mijn narcissen zijn al verdord en verpieterd. Het was weer leuk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:44:10 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891301
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]
hier was het voor de screens werden opgehangen 27 in huis. nu een aantal uur later is het al terug naar 26
vanavond/nacht de hele zooi open en dan komt de basistemp niet meer zo hoog
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 13:48:08 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb het idee dat mijn nieuwe plisségordijnen ook wel wat beter werken dan de oude rolgordijnen. Sowieso zijn ze lichter en de dubbele laag zal ook wel iets meehelpen
dat zal inderdaad helpen.

overdag is boven de deur van de logeerkamer dicht, daar heb ik geen goede raambekleding. Op de slaapkamer zit verduisterend rolgordijn (van winny the pooh O+ ) dus blijft de warmte buiten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')