abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220890229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitziet :X
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:52:43 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890246
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitziet :X
En toch ga je kijken. Heel gek is dat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 10:54:19 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220890250
sjow de screens zitten weer voor het voorraam.
voel meteen al een stuk aangenamer in huis. ondanks dat qua temperatuur nog niets veranderd is in die paar minuten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:55:11 #154
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890255
26,5 in huis.
Gesmolten caafs.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:55:45 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890258
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:55 schreef CherryLips het volgende:
26,5 in huis.
Gesmolten caafs.
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:56:55 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:55 schreef CherryLips het volgende:
26,5 in huis.
Gesmolten caafs.
25,7. En heb raam net aantal minuten geleden dicht gedaan. Ik voelde geen verkoeling meer van buiten komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:57:32 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890269
maandag 1 juni weer een NL Alert.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 10:57:44 #158
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890271
Buiten is al bijna 30 ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:59:17 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Buiten is al bijna 30 ;(
En dan is het nog niet eens zomer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:02:36 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890291
In m'n huis nu alweer even warm als het gisteren geworden is. Zal wel richting de 24 gaan vandaag, meestal het punt dat ik de airco aan gooi.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:02:47 #161
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220890293
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En dan is het nog niet eens zomer.
zomer 40 graden dus?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:03:26 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890296
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
zomer 40 graden dus?
Liever niet. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:03:54 #163
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890303
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
zomer 40 graden dus?
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220890306
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
zomer 40 graden dus?
hmm, misschien toch maar eens een airco aanschaffen dan
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:04:54 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890313
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:04:57 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hmm, misschien toch maar eens een airco aanschaffen dan
Ik mag dan wel een tweede regelen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:05:08 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Dat is ieder jaar toch
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:05:48 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is ieder jaar toch
Dit jaar hoor ik de vergelijking met 1976 voor het eerst.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:06:28 #169
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220890325
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Liever niet. ;(
Ja ik heb dat ook liever niet.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:06:32 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890326
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
En dat was tyfus heet zeker.
Your beauty never ever scared me.
pi_220890327
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
die heb ik niet meegemaakt
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:07:35 #172
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Ja maar het slaat gewoon nergens op om nu al naar juli en augustus te gaan kijken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:08:46 #173
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890337
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijk
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:09:26 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890339
@CherryLips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen. _O- Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:09:45 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijk
Snap ik
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:13 #176
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890342
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:16 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890344
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:06 schreef Ama het volgende:

[..]
En dat was tyfus heet zeker.
Yup.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220890345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen. _O- Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
but why?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:23 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890346
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:06 schreef Ama het volgende:

[..]
En dat was tyfus heet zeker.
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:33 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890348
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat hier?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220890350
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dit kan ik niet lezen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 11:10:57 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220890351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik hoop het niet :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:09 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890353
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Onze thai is niet zo goed. Dus geen idee wat hier allemaal staat hoor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:17 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Yup.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
Ik wil dood als ik dit lees.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:45 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890360
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat jij dat bent. Daar stopt het wel met wat ik kan zien.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:11:45 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:11 schreef Ama het volgende:

[..]
[..]
Ik wil dood als ik dit lees.
Van mij hoeft het ook niet. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:12:18 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef gianni61 het volgende:

[..]
but why?
Lekker de was buiten ophangen. O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:12:41 #188
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220890367
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Onze thai is niet zo goed. Dus geen idee wat hier allemaal staat hoor.
ik ook net :P
pi_220890372
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De zomer van 1976 staat in het collectieve geheugen gegrift als een van de heetste, zonnigste en extreemste droge zomers ooit in Noordwest-Europa. Het leidde tot ongekende natuurbranden, watertekorten en veranderde het dagelijks leven ingrijpend.Hier zijn de belangrijkste feiten en cijfers over deze legendarische zomer op een rij:Extreme hittegolven: De zomer telde landelijk maar liefst 13 tropische dagen (met temperaturen boven de (30C)) en kende meerdere hittegolven.
snel, allemaal het zwembadje vullen voordat er een watertekort is !
pi_220890373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Lekker de was buiten ophangen. O+
_O-
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:14:01 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890374
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
_O-
:{w
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:15:14 #192
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220890380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik baal dat ik niks in de wasmachine kan doen. _O- Of naja kan wel maar dat is beetje onnodig.
Even in bed plassen dan maar.
Tap tap tap
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:15:39 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Even in bed plassen dan maar.
Dat is ook wel een beetje radicaal.
Your beauty never ever scared me.
pi_220890384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Even in bed plassen dan maar.
:{
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 11:16:29 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220890389
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:17:48 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890395
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent beroemd nu!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:19:06 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
:')

Gepiekt met de wuppies en daarna nooit meer in de buurt gekomen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220890407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik zag gisteren dat het erop lijkt dat de AH met een oranje badjas komt voor het WK die je kan sparen denk ik zo.
ik ga echt niet in een badjas naar een voetbalwedstrijd kijken
pi_220890410
ik draag nog steeds mijn oranje badslippers van de jumbo van 2 jaar terug ofzo.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:20:29 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220890412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik ga echt niet in een badjas naar een voetbalwedstrijd kijken
:P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')