Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitzietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
En toch ga je kijken. Heel gek is dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitziet
quote:
25,7. En heb raam net aantal minuten geleden dicht gedaan. Ik voelde geen verkoeling meer van buiten komen.quote:
zomer 40 graden dus?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens zomer.
quote:
Ik mag dan wel een tweede regelen...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien toch maar eens een airco aanschaffen dan
Dat is ieder jaar tochquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Dit jaar hoor ik de vergelijking met 1976 voor het eerst.quote:
Ja ik heb dat ook liever niet.quote:
En dat was tyfus heet zeker.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
die heb ik niet meegemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja maar het slaat gewoon nergens op om nu al naar juli en augustus te gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
Snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |