Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitzietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
En toch ga je kijken. Heel gek is dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ligt er opeens een tot schroot verworden schoolbus in je voortuin...ik wil niet weten hoe die bus er van binnen uitziet
quote:
25,7. En heb raam net aantal minuten geleden dicht gedaan. Ik voelde geen verkoeling meer van buiten komen.quote:
zomer 40 graden dus?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens zomer.
quote:
Ik mag dan wel een tweede regelen...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien toch maar eens een airco aanschaffen dan
Dat is ieder jaar tochquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Dit jaar hoor ik de vergelijking met 1976 voor het eerst.quote:
Ja ik heb dat ook liever niet.quote:
En dat was tyfus heet zeker.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
die heb ik niet meegemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
Ja maar het slaat gewoon nergens op om nu al naar juli en augustus te gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt in de modellen verwacht dat de zomer vergelijkbaar gaat zijn met die van 1976.
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal een beetje goed kunnen slapen?
Snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het voelt nog steeds onwerkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |