Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes opquote:
Ja nee dat snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes op
quote:
Kan ook al flink warm zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Een konijntje kan ook best vies zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar cavia's zijn niet zindelijk. Een konijntje dan.
quote:
quote:
Veel te warm voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers
Work smarter, not harderquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers
quote:
quote:
Ik las tropentoasterquote:
Ga 'ns werrukkuh jijquote:
Fuck al die AI bullshit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit is het verschil![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |