Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes opquote:
Ja nee dat snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dan valt het mee, kun je het gewoon laten zitten inderdaad. Ik had het destijds bij naar buiten slaande ramen, moest je elke keer dat klittenband losmaken om het raam te openen. Dat hing er na een paar weken dus ook nog maar halfjes op
quote:
Kan ook al flink warm zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou dan eerder voor een kat gaan ofzo
Een konijntje kan ook best vies zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar cavia's zijn niet zindelijk. Een konijntje dan.
quote:
quote:
Veel te warm voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers
Work smarter, not harderquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan jullie eens aan het werk stelletje steuntrekkers
quote:
quote:
Ik las tropentoasterquote:
Ga 'ns werrukkuh jijquote:
Fuck al die AI bullshit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit is het verschil![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit is het verschil![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel drie armen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit is het verschil![]()
[ afbeelding ]
wat is die gozer op de achtergrond van het rechterplaatje aan het doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit is het verschil![]()
[ afbeelding ]
Stroopt zijn mouw op om een koe te verlossen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is die gozer op de achtergrond van het rechterplaatje aan het doen?
quote:
quote:
dat is de checklist voor wat af isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook leuk al die post-its aan de achterkant van het beeldscherm.
Voor wie zijn die bedoeld?
waarom was die trein op de weg beland?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
trein op een schoolbusje geknald in België.
Oefquote:
wat deed die ene reiziger op de trein dan?quote:Op de trein zelf raakte niemand fysiek gewond, al verkeert één reiziger wel in shock.
Dat ziet er niet goed uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)in-en~1779780387016/
Moet een flinke klap zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bus is ook een flink stuk van de spoorwegovergang weggeslingerd.
zeker.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet een flinke klap zijn geweest.
Een schoolbus?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)in-en~1779780387016/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |