SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Prepared for the future.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, deze had jij toch gehaald? https://nl.pepper.com/aan(...)is-via-scoupy-405310
Schijn je ook goed achter te kunnen zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Geraniums op een Harley Davidson.quote:
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijn je ook goed achter te kunnen zitten
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh die bloeien sowieso in maart
Ook een beetje vreemd om op je planten te gaan zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.
Ze zijn er nu sowieso wel klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijk
Het gaat lekkerquote:High Temperature
31.7°C at 13:59
Gewoon cannabis, geef maar toequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ben alweer vergeten wat ik vorige week gezaaid heb. Allemaal van die vlinderbloemen geloof ik, en in 1 pot zitten dwergzonnebloemen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
MissGerriequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Nee die is bij @AirwiNquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Jullie runnen hem samen?quote:
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Holy crap wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Dat zal dan wel een bunkercomplex zijn dat de hele buurt beslaat.quote:
zijn dat tochtgaten?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Die omgebadgde Opel Corsa?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
Jij het blijft toch een Fiat hequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap wat een lelijk dingDe Multipla der super cars
Ja, zowaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs?
Aah jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik
[ afbeelding ]
En ze mogen 'm houdenquote:
@Flory- kun je ook een UI maken in de geest van dezequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik
[ afbeelding ]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleurquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Een mannetje die een muntje vindt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Nou ik weet toevallig dat de eerste wedstrijd voor Nederland is op zondag 14 juni omdat ik dan als het goed is net de laatste dingen heb geverfd als ik kijk.quote:
Gwoon unne soort kerrenavalquote:
Topman Apple heeft hier een hand in gehad. It shows.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap wat een lelijk dingDe Multipla der super cars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |