SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Prepared for the future.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, deze had jij toch gehaald? https://nl.pepper.com/aan(...)is-via-scoupy-405310
Schijn je ook goed achter te kunnen zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Geraniums op een Harley Davidson.quote:
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijn je ook goed achter te kunnen zitten
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh die bloeien sowieso in maart
Ook een beetje vreemd om op je planten te gaan zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.
Ze zijn er nu sowieso wel klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijk
Het gaat lekkerquote:High Temperature
31.7°C at 13:59
Gewoon cannabis, geef maar toequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ben alweer vergeten wat ik vorige week gezaaid heb. Allemaal van die vlinderbloemen geloof ik, en in 1 pot zitten dwergzonnebloemen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
MissGerriequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Nee die is bij @AirwiNquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Jullie runnen hem samen?quote:
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Holy crap wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal dan wel een bunkercomplex zijn dat de hele buurt beslaat.quote:
zijn dat tochtgaten?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die omgebadgde Opel Corsa?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
Jij het blijft toch een Fiat hequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap wat een lelijk dingDe Multipla der super cars
Ja, zowaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs?
Aah jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik
[ afbeelding ]
En ze mogen 'm houdenquote:
@Flory- kun je ook een UI maken in de geest van dezequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik
[ afbeelding ]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleurquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Een mannetje die een muntje vindt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Nou ik weet toevallig dat de eerste wedstrijd voor Nederland is op zondag 14 juni omdat ik dan als het goed is net de laatste dingen heb geverfd als ik kijk.quote:
Gwoon unne soort kerrenavalquote:
Topman Apple heeft hier een hand in gehad. It shows.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap wat een lelijk dingDe Multipla der super cars
Ik heb een motorrijles op de weg met zulk weer gehad. Zolang je reed, heerlijk. Zodra je stilstond, niet meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk.![]()
Er stond wel een harde wind.
Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet.
Leuk om je hubby de kids mee naar school te laten brengen. Valt niet eens op tussen de tesla's.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Ferrariziekte is flink verspreid vanaf de pitmuur.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het is daar ook 5 graden kouder op die schiereilanden bij jouquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk.![]()
Er stond wel een harde wind.
Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Ferrariziekte is flink verspreid vanaf de pitmuur.
Dit is toch geen Ferrari man
Overspelige hockeymoedertjes mee schaken.quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overspelige hockeymoedertjes mee schaken.
quote:
quote:High Temperature
32.2°C at 15:09
Zoiets is niks zeker?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleur
Echt he, wat een taalgebruik weer.quote:
Balle Yasquote:
Kun je niet een van die honden daar bij je voordeur leggen als waakhond?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
Geen werk, ging nooit naar de lessen van de vechtsport die ze zou gaan doen volgens haar visum.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?
Eerst overspelige hockeymoedertjes schaken, dan overspelige hockeymoedertjes dammen.quote:
Ik neem maar wat extra flesjes water meequote:De hitte zorgde in Frankrijk ook voor hinder tijdens een grote treinstoring zondagavond. Verschillende hogesnelheidstreinen kwamen stil te staan door een stroomstoring. Reizigers moesten zeker een uur wachten in de treinen, die snel opwarmden doordat de airco was uitgevallen.
De passagiers konden pas na een uur onder begeleiding van hulpdiensten de trein verlaten, om langs het spoor of in een nabijgelegen school te wachten. Na zes uur was de storing verholpen en konden ze hun treinreis vervolgen.
*zorgt voor een gevulde bidon voor vertrek naar huis*quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem maar wat extra flesjes water mee
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst overspelige hockeymoedertjes schaken, dan overspelige hockeymoedertjes dammen.
yupquote:
Altijd weer dezelfden. Nu zelfs de koningin van Thailand weggejaagd, manmanman.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
Britneypack, doe der ook maar een luier inquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem maar wat extra flesjes water mee
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfden. Nu zelfs de koningin van Thailand weggejaagd, manmanman.
Duimpje voor het wandelen. Niet voor het gewond raken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:09 schreef Karzai het volgende:
Gewandeld en gewond geraakt, de waterval bleek een druiper te zijn
Zit nu weer veilig aan het bier bij het zwembad
Oja en ik kwam mooi steaks tegen
[ afbeelding ]
dat kun je beter niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |