abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220891334


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
pi_220891339
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:52:06 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_220891349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Prepared for the future. *O*
For great justice!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 13:52:21 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891352
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, deze had jij toch gehaald? https://nl.pepper.com/aan(...)is-via-scoupy-405310
Klopt.
Your beauty never ever scared me.
pi_220891354
Of lavendel, maar die moet je soms wel snoeien.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:52:59 #6
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu geraniums kunnen neerzetten, die kunnen wel wat hebben.
Schijn je ook goed achter te kunnen zitten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 13:53:05 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891358
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef Q. het volgende:

[..]
Prepared for the future. *O*
Geraniums op een Harley Davidson.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220891360
Fles is nog te jong om achter de geraniums te zitten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220891369
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Schijn je ook goed achter te kunnen zitten
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:57:24 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja duh die bloeien sowieso in maart
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijk :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:59:28 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Als je erop gaat zitten zijn ze niet zo mooi meer.
Ook een beetje vreemd om op je planten te gaan zitten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891416
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja niet als je ze pas in februari plant natuurlijk :+
Ze zijn er nu sowieso wel klaar mee :P
Die van mij gingen in januari de grond in en zijn er ook al een tijdje uit.
Tap tap tap
pi_220891419
Ben alweer vergeten wat ik vorige week gezaaid heb. Allemaal van die vlinderbloemen geloof ik, en in 1 pot zitten dwergzonnebloemen.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:04:03 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891433
quote:
High Temperature
31.7°C at 13:59
Het gaat lekker
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ben alweer vergeten wat ik vorige week gezaaid heb. Allemaal van die vlinderbloemen geloof ik, en in 1 pot zitten dwergzonnebloemen.
Gewoon cannabis, geef maar toe :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220891445
quote:
82s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gewoon cannabis, geef maar toe :{w
Ssst, die staat op het geheime balkon.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:08:01 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891458
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220891485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ssst, die staat op het geheime balkon.
:o
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:15:12 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891496
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:o
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
MissGerrie :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220891521
quote:
86s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:o
Straks ga je ons ook nog eens vertellen dat je een sekskelder hebt.
Nee die is bij @AirwiN
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:21:29 #21
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891523
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee die is bij @:Airwin
Jullie runnen hem samen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:23:34 #22
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891534
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap





https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891539
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
pi_220891542
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220891545
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee die is bij @:Airwin
Dat zal dan wel een bunkercomplex zijn dat de hele buurt beslaat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 14:26:19 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891547
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
zijn dat tochtgaten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:27:21 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891555
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
Die omgebadgde Opel Corsa?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:27:43 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891558
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Jij het blijft toch een Fiat he :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:28:38 #29
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891566
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Klopt.
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:32:35 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220891584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs? :o
Ja, zowaar. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:34:10 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:

[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

[ afbeelding ]
Aah ja :D hij is nu echt perfect! Zal zo even naar de laptop lopen. Dankjewel. O+ O+
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:40:48 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891628
Ja leuk leuk. *O* Als NL nu de finale niet gaat halen weet ik het ook niet meer. :(
Your beauty never ever scared me.
pi_220891644
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij het blijft toch een Fiat he :+
En ze mogen 'm houden :+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:45:15 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:

[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

[ afbeelding ]
@Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze ?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:45:50 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891657
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:47:09 #36
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891665
Buikpijn ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:47:49 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891670
@LTVDK heeft onbewust al een passende UI voor het WK.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:15 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891693
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Buikpijn ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891694
wanneer is dat wk eigenlijk?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:26 #40
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891695
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleur :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:28 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891696
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Juni
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:33 #42
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891697
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Een mannetje die een muntje vindt? :D
Kan wel eens kijken hoor, maar vandaag en morgen helaas weinig tijd.
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:44 #43
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Van de 11e tot de 11e
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Juni
ah, bijna
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:53:49 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891704
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Nou ik weet toevallig dat de eerste wedstrijd voor Nederland is op zondag 14 juni omdat ik dan als het goed is net de laatste dingen heb geverfd als ik kijk. _O-

Maar woonkamer doen we dag ervoor al dus die is dan wel weer in orde om chill te zitten.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:56:15 #46
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Van de 11e tot de 11e
Gwoon unne soort kerrenaval
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:56:25 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891725
Oh verhip, ik kan in theorie weer op dat grote waterpolotoernooi in de feesttent een wedstrijd kijken net als 2 jaar geleden zie ik nu :o

Als Nederland poulewinnaar wordt en de eerste ko wedstrijd wint ga ik het weer helemaal meemaken _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gwoon unne soort kerrenaval
verkleden, bier drinken, domme muziek. Ja, checks out.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:57:54 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891735
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Buikpijn ;(
;( :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:58:24 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891738
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Topman Apple heeft hier een hand in gehad. It shows.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:59:12 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220891744
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk. :o

Er stond wel een harde wind.

Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 15:00:45 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891753
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk. :o

Er stond wel een harde wind.

Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet. :')
Ik heb een motorrijles op de weg met zulk weer gehad. Zolang je reed, heerlijk. Zodra je stilstond, niet meer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:03:07 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891764
De 24 is thuis bereikt. Hier op kantoor ook, op zich wel fijn dat dat constant is :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:03:25 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891769
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Leuk om je hubby de kids mee naar school te laten brengen. Valt niet eens op tussen de tesla's.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:05:57 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891777
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
De Ferrariziekte is flink verspreid vanaf de pitmuur.

Dit is toch geen Ferrari man
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891779
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Wat een lelijk ding
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:06:46 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891782
Misschien zou de geheel rode versie nog wel een beetje meevallen, maar dit is het zeker niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:07:22 #58
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891784
Ferrari kan ook kutauto's maken dus.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:08:00 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ferrari kan ook kutauto's maken dus.
F1 fans wisten dit allang.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891797
Zou die Ferrari wel kopen eigenlijk :@
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:09:29 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets was het nog best aangenaam qua temperatuur eigenlijk. :o

Er stond wel een harde wind.

Toen ik stopte met fietsen, vond ik het wel gelijk heet. :')
Ja het is daar ook 5 graden kouder op die schiereilanden bij jou :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891807
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Wat een lelijk ding
ik vind hem op zich niet slecht
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:10:53 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De Ferrariziekte is flink verspreid vanaf de pitmuur.

Dit is toch geen Ferrari man
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891810
30 graden hier
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:12:22 #65
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891811
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:08 schreef Haags het volgende:
Zou die Ferrari wel kopen eigenlijk :@
Overspelige hockeymoedertjes mee schaken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
30 graden hier
oh ja, even alvast de ramen van de auto open zetten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:15:09 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891825
@essnhills mag weer rood toevoegen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891828
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Overspelige hockeymoedertjes mee schaken.
Nou nou nou
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:17:46 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
30 graden hier
quote:
High Temperature
32.2°C at 15:09
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:18:15 #70
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891847
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleur :P
Zoiets is niks zeker? _O-

It's weird being the same age as old people
pi_220891878
:W
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:26:43 #72
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220891880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:15 schreef Haags het volgende:

[..]
Nou nou nou
Echt he, wat een taalgebruik weer.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:27:49 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
:W
Balle Yas :W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220891888
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Balle Yas :W
:')
pi_220891889
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
pi_220891893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
Kun je niet een van die honden daar bij je voordeur leggen als waakhond?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:30:41 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891908
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds bang dat ze weer komen
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:33:28 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:18 schreef Flory- het volgende:

[..]
Zoiets is niks zeker? _O-

[ afbeelding ]
Meh :D

maar heeft geen haast hoor :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:35:26 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220891937
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja dat snap ik, maar hoe wisten ze trouwens zo zeker dat ze jou moesten hebben, je paspoort lag nog bij het visumkantoor toch?
Geen werk, ging nooit naar de lessen van de vechtsport die ze zou gaan doen volgens haar visum. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:39:09 #80
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891965
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Echt he, wat een taalgebruik weer.
Eerst overspelige hockeymoedertjes schaken, dan overspelige hockeymoedertjes dammen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220892003
quote:
De hitte zorgde in Frankrijk ook voor hinder tijdens een grote treinstoring zondagavond. Verschillende hogesnelheidstreinen kwamen stil te staan door een stroomstoring. Reizigers moesten zeker een uur wachten in de treinen, die snel opwarmden doordat de airco was uitgevallen.
De passagiers konden pas na een uur onder begeleiding van hulpdiensten de trein verlaten, om langs het spoor of in een nabijgelegen school te wachten. Na zes uur was de storing verholpen en konden ze hun treinreis vervolgen.
Ik neem maar wat extra flesjes water mee :')
pi_220892030
en een hamer om een raam in te slaan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:50:41 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik neem maar wat extra flesjes water mee :')
*zorgt voor een gevulde bidon voor vertrek naar huis*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:50:46 #84
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220892038
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerst overspelige hockeymoedertjes schaken, dan overspelige hockeymoedertjes dammen.
Klinkt als een goed plan. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:51:13 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892042
Dacht ik vanmorgen ook te hebben, maar hij was bijna leeg, zat ik dan met m'n droge bakkes na het fietsen ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220892055
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Echt he, wat een taalgebruik weer.
Ben het niet van hem gewend.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 15:58:25 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892072
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220892075
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
Denk dat ze niet meer durft.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 15:58:55 #89
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892076
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
yup
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:59:34 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892078
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 16:00:55 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892084
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik ballie nu gelijk weggejaagd -O-
Altijd weer dezelfden. Nu zelfs de koningin van Thailand weggejaagd, manmanman.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 16:03:54 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220892098
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 16:04:20 #93
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892101
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chauffeur, begeleider en 2 kinderen overleden bij de trein aanrijding in België.
-O-
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220892105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik neem maar wat extra flesjes water mee :')
Britneypack, doe der ook maar een luier in
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 16:07:43 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220892115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Denk dat ze niet meer durft.
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:58 schreef Nizno het volgende:

[..]
yup
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Altijd weer dezelfden. Nu zelfs de koningin van Thailand weggejaagd, manmanman.
;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220892122
Gewandeld en gewond geraakt, de waterval bleek een druiper te zijn
Zit nu weer veilig aan het bier bij het zwembad

Oja en ik kwam mooie steaks tegen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:11:07 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220892127
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:09 schreef Karzai het volgende:
Gewandeld en gewond geraakt, de waterval bleek een druiper te zijn
Zit nu weer veilig aan het bier bij het zwembad

Oja en ik kwam mooi steaks tegen
[ afbeelding ]
Duimpje voor het wandelen. Niet voor het gewond raken. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220892136
pi_220892145
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 16:16:35 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220892149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:15 schreef Karzai het volgende:
Klom over een omgevallen boom heen die daar overal liggen en haalde mijn been open aan een tak
[ afbeelding ]
dat kun je beter niet doen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')