abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 14:26:19 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220891547
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
zijn dat tochtgaten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:27:21 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891555
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
Die omgebadgde Opel Corsa?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:27:43 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891558
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Jij het blijft toch een Fiat he :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:28:38 #29
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891566
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Klopt.
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:32:35 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220891584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs? :o
Ja, zowaar. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:34:10 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:

[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

[ afbeelding ]
Aah ja :D hij is nu echt perfect! Zal zo even naar de laptop lopen. Dankjewel. O+ O+
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:40:48 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891628
Ja leuk leuk. *O* Als NL nu de finale niet gaat halen weet ik het ook niet meer. :(
Your beauty never ever scared me.
pi_220891644
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij het blijft toch een Fiat he :+
En ze mogen 'm houden :+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:45:15 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:

[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik

[ afbeelding ]
@Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze ?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:45:50 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891657
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 14:47:09 #36
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220891665
Buikpijn ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:47:49 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891670
@LTVDK heeft onbewust al een passende UI voor het WK.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:15 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891693
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Buikpijn ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891694
wanneer is dat wk eigenlijk?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:26 #40
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891695
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleur :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:28 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891696
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Juni
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:33 #42
501914 Flory-
met streepje!
pi_220891697
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Een mannetje die een muntje vindt? :D
Kan wel eens kijken hoor, maar vandaag en morgen helaas weinig tijd.
It's weird being the same age as old people
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:52:44 #43
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220891698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Van de 11e tot de 11e
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220891701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Juni
ah, bijna
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 14:53:49 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220891704
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is dat wk eigenlijk?
Nou ik weet toevallig dat de eerste wedstrijd voor Nederland is op zondag 14 juni omdat ik dan als het goed is net de laatste dingen heb geverfd als ik kijk. _O-

Maar woonkamer doen we dag ervoor al dus die is dan wel weer in orde om chill te zitten.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 14:56:15 #46
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220891724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Van de 11e tot de 11e
Gwoon unne soort kerrenaval
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 14:56:25 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891725
Oh verhip, ik kan in theorie weer op dat grote waterpolotoernooi in de feesttent een wedstrijd kijken net als 2 jaar geleden zie ik nu :o

Als Nederland poulewinnaar wordt en de eerste ko wedstrijd wint ga ik het weer helemaal meemaken _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gwoon unne soort kerrenaval
verkleden, bier drinken, domme muziek. Ja, checks out.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:57:54 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891735
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Buikpijn ;(
;( :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 14:58:24 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220891738
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Holy crap wat een lelijk ding _O- De Multipla der super cars :')
Topman Apple heeft hier een hand in gehad. It shows.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')