zijn dat tochtgaten?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Wow, de nieuwe Ferrari ... en nee dat is geen grap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://topgear.nl/autoni(...)ste-ev-van-het-merk/
Die omgebadgde Opel Corsa?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten opzichte van die Jaguar is deze best mooi.
Jij het blijft toch een Fiat hequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap wat een lelijk dingDe Multipla der super cars
Ja, zowaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet een staatssecretaris iets nuttigs?
Aah jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik
[ afbeelding ]
En ze mogen 'm houdenquote:
@Flory- kun je ook een UI maken in de geest van dezequote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
randjes bijgewerkt, zo beter denk ik
[ afbeelding ]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Kan ook best oranje worden natuurlijk he. Ongeveer het gemiddelde tussen dubbeltjeskleur en stuivertjeskleurquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht je doet ook gezellig een WK thema UI.
Een mannetje die een muntje vindt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Flory- kun je ook een UI maken in de geest van deze [ afbeelding ] ?
Nou ik weet toevallig dat de eerste wedstrijd voor Nederland is op zondag 14 juni omdat ik dan als het goed is net de laatste dingen heb geverfd als ik kijk.quote:
Gwoon unne soort kerrenavalquote:
Topman Apple heeft hier een hand in gehad. It shows.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy crap wat een lelijk dingDe Multipla der super cars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |