quote:
Ik heb watermeloen, liuk, chocosticks, ananas, blauwe bessen, frambozen, appel en kersen qua smaken ijsjesquote:
Gaat wel richting paars of niet??quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:18 schreef Ama het volgende:
Ik moest nieuwe haarverf kopen dus ben nu voor een iets donkere tint roze gegaan.
[ afbeelding ]
Het was nu knalroze haha. Nog steeds deels wel trouwens, andere deel is er wel uit.
Ja misschien wel een beetje. Maar goed dat is voordeel van semi permanent.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel richting paars of niet??![]()
![]()
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel richting paars of niet??![]()
![]()
Ja het neigt wel beetje richting paars.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...
kom maar brengenquote:
It's the most wonderful time of the yearquote:
quote:High Temperature
34.1°C at 18:22
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet
[..]
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet
[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepostquote:
Wat een mietjes. Toen ik nog bij de marine zat moesten we gewoon 100 kilometer in 35+ graden. Woestijntraining noemden we datquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Mijn kleurenblindheid helpt ook niet mee. Ik kan roze en paars sowieso al lastig onderscheiden...quote:
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearstquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |