abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220893071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is geen peer.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:10:33 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893076
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:09 schreef essnhills het volgende:

[..]
|:)
Zo ken ik jou niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo ken ik jou niet
Ik heb watermeloen, liuk, chocosticks, ananas, blauwe bessen, frambozen, appel en kersen qua smaken ijsjes

Maar idd geen peer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893114


360 gedaan, nog 5 te gaan *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:18:18 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893119
Ik moest nieuwe haarverf kopen dus ben nu voor een iets donkere tint roze gegaan. :)

Het was nu knalroze haha. Nog steeds deels wel trouwens, andere deel is er wel uit.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:19:23 #206
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893128
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:18 schreef Ama het volgende:
Ik moest nieuwe haarverf kopen dus ben nu voor een iets donkere tint roze gegaan. :)
[ afbeelding ]
Het was nu knalroze haha. Nog steeds deels wel trouwens, andere deel is er wel uit.
Gaat wel richting paars of niet?? :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:21:02 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893139
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gaat wel richting paars of niet?? :@ :@ :@
Ja misschien wel een beetje. Maar goed dat is voordeel van semi permanent. :+ Als ik het toch te donker vind gooi ik er over een tijdje weer wat anders in haha.

Eigenlijk was dit wel wat ik oorspronkelijk wou maar ja heb nu bijna 2 maanden met knalroze haar rondgelopen en dat went ook wel. :')
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:22:54 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893149
Zuurkool ovenschotel :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:24:08 #209
128465 Wrapster
pi_220893159
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gaat wel richting paars of niet?? :@ :@ :@
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...
heeft FOK verlaten
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:25:59 #210
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893168
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:24 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...
Ja het neigt wel beetje richting paars.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 18:26:17 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893170
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zuurkool ovenschotel :9
kom maar brengen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220893173
Ik heb een halve pizza :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:28:06 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893175
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zuurkool ovenschotel :9
It's the most wonderful time of the year
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:28:21 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893178
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een halve pizza :9
Ik inmiddels ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:31:28 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893196
Dan maar naar de AH.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:31:44 #216
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893198
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet :')
quote:
High Temperature
34.1°C at 18:22
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:32:29 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893204
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet :')
[..]

:{
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:36:54 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_220893227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet :')
[..]

RIP aan je nabestaanden. ;(
For great justice!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:37:00 #219
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893229
twitter
-XOXO-
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:38:20 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893237
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:39:43 #221
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893240
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Wat een mietjes. Toen ik nog bij de marine zat moesten we gewoon 100 kilometer in 35+ graden. Woestijntraining noemden we dat :{w
-XOXO-
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:40:29 #222
128465 Wrapster
pi_220893244
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:25 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja het neigt wel beetje richting paars.
Mijn kleurenblindheid helpt ook niet mee. Ik kan roze en paars sowieso al lastig onderscheiden...
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:32 #223
128465 Wrapster
pi_220893248
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een halve pizza :9
Ik brood want veel te warm voor warm eten...
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:57 #224
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893249
Tijd voor een toetje
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:42:11 #225
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893251
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
-XOXO-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:42:47 #226
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220893256
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik brood want veel te warm voor warm eten...
misschien was de pizza van ess wel koud
-XOXO-
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:43:39 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893259
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
Was net vervelend bedoeld hoor :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 18:44:59 #228
128465 Wrapster
pi_220893264
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
misschien was de pizza van ess wel koud
Bah, koude pizza ;(
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:45:46 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893268
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een halve pizza :9
Halfvol of halfleeg? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:46:29 #230
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Halfvol of halfleeg? ;)
Half gebakken, beetje nat deeg en halfgaar vlees
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:46:51 #231
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893279
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Half gebakken, beetje nat deeg en halfgaar vlees
Whehe, iew!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:48:13 #232
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893288
Wat een tyfusbedrijf is dat UPS ook zeg de tering hee. Heb ik iets besteld, komt op een dag dat ik er niet ben. Wil je je bezorging wijzingen. Moet je eerst een account aanmaken. Maak je een account aan, wil je je bezorging wijzigen? Ja nee dan moet je eerst nog lid worden van UPS MyChoice. ZUCHTTTT nou okee dat gedaan. Werkt het nog niet. Steeds weer fatal loops. YOU HAD ONE JOB hef jezelf toch op stelletje hoerengebroed :r Bommen op UPS.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:49:43 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893299
quote:
87s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een tyfusbedrijf is dat UPS ook zeg de tering hee. Heb ik iets besteld, komt op een dag dat ik er niet ben. Wil je je bezorging wijzingen. Moet je eerst een account aanmaken. Maak je een account aan, wil je je bezorging wijzigen? Ja nee dan moet je eerst nog lid worden van UPS MyChoice. ZUCHTTTT nou okee dat gedaan. Werkt het nog niet. Steeds weer fatal loops. YOU HAD ONE JOB hef jezelf toch op stelletje hoerengebroed :r Bommen op UPS.
Rustig Fles, pak een ijsje
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:52:07 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893308
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:17 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik heb watermeloen, liuk, chocosticks, ananas, blauwe bessen, frambozen, appel en kersen qua smaken ijsjes

Maar idd geen peer
Manmanman
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:52:35 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893311
Auto weer schoon. Alweer.

Dat ding is nu 3x gewassen in een maand tijd, tis goed nu }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 18:58:44 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893343
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Was net vervelend bedoeld hoor :{
don't lie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:12 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893345
Ik denk dat Hedwig ergens buiten knockout in de bosjes ligt te slapen ofzo. Zelfs de kat van de buren zie ik niet vervelend doen hier.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:41 #238
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893349
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:58 schreef Nizno het volgende:

[..]
don't lie
Ik lieg niet :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:00:00 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik lieg niet :N
Je heupen niet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 19:00:27 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893356
TV / Beeld & Geluid: De Schatkamer gaat vanavond online dit is wel tof trouwens. Er ontbreekt nog wel het één en ander maar komt er vast wel op.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:06:21 #241
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893397
Wat een circus is zo'n vierdaagse. Er staan tenten en een boog en er wordt hard muziek afgespeeld en dingen omgeroepen.
De fuck dit is de eerste avond.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:06:38 #242
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893400
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:06:38 #243
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893401
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
TV / Beeld & Geluid: De Schatkamer gaat vanavond online dit is wel tof trouwens. Er ontbreekt nog wel het één en ander maar komt er vast wel op.
Zulke dingen kan ik echt veel te veel tijd aan kwijt zijn :') :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:07:06 #244
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893404
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
Hoe krijg je je bonuskaart geblokkeerd :?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220893411
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
[..]
misschien was de pizza van ess wel koud
Voordat ik hem in de oven deed wel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893416



Speelballetje klaar *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893418
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Halfvol of halfleeg? ;)
Diagonaal natuurlijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893421
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Auto weer schoon. Alweer.

Dat ding is nu 3x gewassen in een maand tijd, tis goed nu }:|
De maand is over een paar maanden voorbij :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:11:51 #249
128465 Wrapster
pi_220893422
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:10 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Speelballetje klaar *G*
Veel blauw O+
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:12:14 #250
128465 Wrapster
pi_220893425
En mooie bal _O_
heeft FOK verlaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')