quote:
Ik heb watermeloen, liuk, chocosticks, ananas, blauwe bessen, frambozen, appel en kersen qua smaken ijsjesquote:
Gaat wel richting paars of niet??quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:18 schreef Ama het volgende:
Ik moest nieuwe haarverf kopen dus ben nu voor een iets donkere tint roze gegaan.
[ afbeelding ]
Het was nu knalroze haha. Nog steeds deels wel trouwens, andere deel is er wel uit.
Ja misschien wel een beetje. Maar goed dat is voordeel van semi permanent.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel richting paars of niet??![]()
![]()
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel richting paars of niet??![]()
![]()
Ja het neigt wel beetje richting paars.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zien of dit nou roze of paars is...
kom maar brengenquote:
It's the most wonderful time of the yearquote:
quote:High Temperature
34.1°C at 18:22
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet
[..]
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een kort rondje lopen, temperatuur leek te dalen. Maar dat deed die niet
[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepostquote:
Wat een mietjes. Toen ik nog bij de marine zat moesten we gewoon 100 kilometer in 35+ graden. Woestijntraining noemden we datquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond ja. En misschien vrijdag ook wel als je ziet wat voor weer het dan wordt...
Mijn kleurenblindheid helpt ook niet mee. Ik kan roze en paars sowieso al lastig onderscheiden...quote:
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearstquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearstquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Ferrari schele Fiat had ik al gepost
misschien was de pizza van ess wel koudquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik brood want veel te warm voor warm eten...
Was net vervelend bedoeld hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
Bah, koude pizzaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
misschien was de pizza van ess wel koud
Halfvol of halfleeg?quote:
Half gebakken, beetje nat deeg en halfgaar vleesquote:
Whehe, iew!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Half gebakken, beetje nat deeg en halfgaar vlees
Rustig Fles, pak een ijsjequote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een tyfusbedrijf is dat UPS ook zeg de tering hee. Heb ik iets besteld, komt op een dag dat ik er niet ben. Wil je je bezorging wijzingen. Moet je eerst een account aanmaken. Maak je een account aan, wil je je bezorging wijzigen? Ja nee dan moet je eerst nog lid worden van UPS MyChoice. ZUCHTTTT nou okee dat gedaan. Werkt het nog niet. Steeds weer fatal loops. YOU HAD ONE JOB hef jezelf toch op stelletje hoerengebroedBommen op UPS.
Manmanmanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb watermeloen, liuk, chocosticks, ananas, blauwe bessen, frambozen, appel en kersen qua smaken ijsjes
Maar idd geen peer
don't liequote:
Ik lieg nietquote:
Je heupen niet?quote:
Zulke dingen kan ik echt veel te veel tijd aan kwijt zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
TV / Beeld & Geluid: De Schatkamer gaat vanavond online dit is wel tof trouwens. Er ontbreekt nog wel het één en ander maar komt er vast wel op.
Hoe krijg je je bonuskaart geblokkeerdquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
Voordat ik hem in de oven deed welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow sorry dat ik niet de primeur had William Randolph Hearst
[..]
misschien was de pizza van ess wel koud
Diagonaal natuurlijkquote:
De maand is over een paar maanden voorbijquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Auto weer schoon. Alweer.
Dat ding is nu 3x gewassen in een maand tijd, tis goed nu
Veel blauwquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:10 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Speelballetje klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |