Ik manifesteer koelere temperaturenquote:
die van mij is 1 keer 'geblokkeerd' omdat ik zou zelfscannen maar toen bleek mn neefje achter de kassa te zitten en heb ik bij hem afgerekend...quote:
RAMPSPOEDquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
quote:
Lange mei dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
De maand is over een paar maanden voorbij
Mei duurt de hele zomerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lange mei dan.
Mijn bezit van deze auto is hopelijk morgen voorbij.
Hier gaat wat misquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
De maand is over een paar maanden voorbij
Hopelijk een paar graden koelerquote:
U riep?quote:
slecht systeem.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Dit. Slecht getest.quote:
Daarom gebruik ik alleen de scanner.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
quote:
Heb ik hier geen last van zonder zelfscanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |