abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220893428
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Veel blauw O+
Ik manifesteer koelere temperaturen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 19:13:04 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je je bonuskaart geblokkeerd :?
die van mij is 1 keer 'geblokkeerd' omdat ik zou zelfscannen maar toen bleek mn neefje achter de kassa te zitten en heb ik bij hem afgerekend...
en blijkbaar hangt die zelfscanner dan nog aan de app en moeten ze daar even een tik tegen aan geven.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:13:27 #253
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893437
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
RAMPSPOED :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220893474
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Manmanman
:@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:19:20 #255
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220893478
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
Diagonaal natuurlijk
:!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:26:21 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893519
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
De maand is over een paar maanden voorbij :Y
Lange mei dan.

Mijn bezit van deze auto is hopelijk morgen voorbij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893525
Ik zweet nog erger dan Mboko Mboko

@Haags
pi_220893528
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lange mei dan.

Mijn bezit van deze auto is hopelijk morgen voorbij.
Mei duurt de hele zomer :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220893531
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
De maand is over een paar maanden voorbij :Y
Hier gaat wat mis
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:28:10 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893534
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:27 schreef essnhills het volgende:

[..]
Mei duurt de hele zomer :Y
Met dit mooie weer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met dit mooie weer?
Hopelijk een paar graden koeler
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:41:33 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893626
Like van best leuk iemand :o *O*

"Heeft kinderen"

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:45:15 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893656
Calippo :9
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:47:21 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893674
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Veel blauw O+
U riep?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:48:29 #265
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je je bonuskaart geblokkeerd :?
Het is een gave.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:49:15 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893694
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Tap tap tap
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:50:45 #267
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893708
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
slecht systeem.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:51:27 #268
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
slecht systeem.
Dit. Slecht getest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:03 #269
128465 Wrapster
pi_220893723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
U riep?
Bij lieve Essie O+
heeft FOK verlaten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:20 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893729
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Daarom gebruik ik alleen de scanner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:24 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893732
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Bij lieve Essie O+
Oh ;( :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:31 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893733
Zojuist perenijsje genuttigd trouwens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 19:54:53 #273
128465 Wrapster
pi_220893758
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh ;( :(
:o :*
heeft FOK verlaten
pi_220893763
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Bij lieve Essie O+
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 19:55:28 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893766
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Heb ik hier geen last van zonder zelfscan :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:56:10 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893773
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb ik hier geen last van zonder zelfscan :7
Gewoon niets scannen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:57:49 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893781
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:54 schreef Wrapster het volgende:

[..]
:o :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:55 schreef essnhills het volgende:

[..]
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:58:15 #278
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon niets scannen.
Wil je van Gerrie een crimineel maken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:00:33 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gewoon niets scannen.
Dan worden de kassameisjes hier boos :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:02:22 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893812
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan worden de kassameisjes hier boos :{
Hoedoe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:02:25 #281
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893813
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan worden de kassameisjes hier boos :{
Maar dat is toch hun werk. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:03:27 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar dat is toch hun werk. :{
Ja maar die moeten wel iets scannen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:04:03 #283
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893827
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
Hoedoe
:R :R
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:04:06 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893828
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
Hoedoe
Wattes?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:05:03 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893840
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wattes?
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:05:20 #286
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893842


Daar gaan we weer *O* Een cent vandaag, ergens in de vensterbank _O_ (okee dit is gewoon het randje van een kozijn bij mij thuis :P ) Ook in mei (minimaal) drie keer geld gevonden: de Triple Streak bereikt hiermee de recordlengte van zes maanden :s)



En dan moet ik nog naar WF komend weekend *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:05:24 #287
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893844
quote:
dat is HOUDOE niet HOEDOE
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:06:18 #288
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220893851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom gebruik ik alleen de scanner.
Die had de barcode ook niet herkend want bij de kassa deed hij het ook niet en de medewerker kreeg hem ook niet aan de praat.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:06:40 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893855
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
dat is HOUDOE niet HOEDOE
petatoe peteetoe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:06:58 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893858
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
petatoe peteetoe
Nope
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:07:49 #291
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893865
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nope
jawel want het was gewoon een tikfout
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:08:22 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893872
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:09:47 #293
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220893880
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:01 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220893883
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Ik werk intussen 9 jaar in Brabant. Maar ik weiger om dat te zeggen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:36 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220893888
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
ik heb er een blauwe maandag gewoond maar zeg het ook niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 26 mei 2026 @ 20:11:03 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220893894
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
#trots
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:12:46 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893906
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb er een blauwe maandag gewoond maar zeg het ook niet.
Je weet niet eens hoe je het schrijft :T
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 20:14:12 #298
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220893917
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Nee sorry, daar ben ik denk ik te netjes voor opgevoed
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:16:10 #299
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220893930
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Dat laatste woord zegt me niks :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 20:17:18 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893941
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe :@
Ik soms.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')