Ik manifesteer koelere temperaturenquote:
die van mij is 1 keer 'geblokkeerd' omdat ik zou zelfscannen maar toen bleek mn neefje achter de kassa te zitten en heb ik bij hem afgerekend...quote:
RAMPSPOEDquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
AH had het ook niet en m'n bonuskaart was geblokkeerd.
quote:
Lange mei dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
De maand is over een paar maanden voorbij
Mei duurt de hele zomerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lange mei dan.
Mijn bezit van deze auto is hopelijk morgen voorbij.
Hier gaat wat misquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
De maand is over een paar maanden voorbij
Hopelijk een paar graden koelerquote:
U riep?quote:
slecht systeem.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Dit. Slecht getest.quote:
Daarom gebruik ik alleen de scanner.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
quote:
Heb ik hier geen last van zonder zelfscanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets te scannen met de telefoon maar hij pakte de barcode niet. Toen dacht ik "ik scan hem wel gewoon bij de zelfscankassa". Maar dat trekt het systeem dus niet.
Gewoon niets scannen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik hier geen last van zonder zelfscan
quote:
quote:
Wil je van Gerrie een crimineel maken?quote:
Dan worden de kassameisjes hier boosquote:
Hoedoequote:
Ja maar die moeten wel iets scannenquote:
Wattes?quote:
Die had de barcode ook niet herkend want bij de kassa deed hij het ook niet en de medewerker kreeg hem ook niet aan de praat.quote:
petatoe peteetoequote:
jawel want het was gewoon een tikfoutquote:
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe
Ik werk intussen 9 jaar in Brabant. Maar ik weiger om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe
ik heb er een blauwe maandag gewoond maar zeg het ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe
#trotsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe
Je weet niet eens hoe je het schrijftquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er een blauwe maandag gewoond maar zeg het ook niet.
Nee sorry, daar ben ik denk ik te netjes voor opgevoedquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Dat laatste woord zegt me niksquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was toch één van de eerste woorden die ik leerde toen ik er kwam wonen toen ik zes was. Samen met bekaant, neffe en meejpesaant.
Ik soms.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zeg nooit houdoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |