abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220860858
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220860866
Hahaha die topic titel.

Wil bijna trouwens de reels van Porterenee naar Sanneke sturen. Over stop met troep kopen. :')
pi_220860926
Ik woon in Delft en ik heb zo’n hekel aan luilak😡dus oordoppen in vannacht! Succes AM.
pi_220860958
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:03 schreef Beertjeteddy het volgende: [..] Ja alsof je sterft zonder ijs. Nou je kan beter zonnebrand kopen met deze temperaturen. Maar dat zal onze koopfreak allang gedaan hebben.
Het zou me niet verbazen als ze dat dus niet heeft en dan met het mooie weer binnen moet blijven want ja, geen zonnebrand. Ik zie haar echt niet lekker met M in de tuin spelen. Die bank buiten zit vast niet zo lekker als binnen.
pi_220860970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:54 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik woon in Delft en ik heb zo’n hekel aan luilak😡dus oordoppen in vannacht! Succes AM.
Met Koningsdag heb ik filmpjes voorbij zien komen van het luilakken in Ouddorp. Heel veel jongeren, oranje uitgedost, en met hun brommers en scooters met elkaar op pad. Dat is hoe ik luilakken ken. Maar niet een 50-jarige sneue moeke die stoer wil doen.
pi_220861107
JE MOEDER

titel is on point 🫶🏼
pi_220861285
Struint AM nu niet al die lokale winkels af omdat ze Delft promoot (maw een betaalde samenwerking)?
pi_220861293
Vraagje:
Liever Sanneke's JE MOEDER of 'mammie' in de app van de godenzoon van AM?
pi_220861332
Sanneke vergoeilelijkt bijna al haar aankopen. ‘De watertafel was maar ¤ 17,-, de slaapzak was maar ¤ 13,-, ijsjes maar ¤1,-

Alles bij elkaar loopt het toch nog flink op.

En ze hengelt naar een gesponsord pakket van en merk en/of die drukke moeders, want die hebben zúlke leuke en handige dingen, snackdoosjes (..) enzo

[ Bericht 27% gewijzigd door Huisopdehoek op 22-05-2026 14:43:34 ]
pi_220861335
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:23 schreef AnnArt het volgende:
Struint AM nu niet al die lokale winkels af omdat ze Delft promoot (maw een betaalde samenwerking)?
Dat idee krijg ik ook zo onderhand. Of ze tagt ze in de hoop een samenwerking te krijgen?
pi_220861408
Judith blijft maar doorgaan over dat account, nu zoekt ze iemand die voor Meta werkt die kan helpen. Zij is echt verslaafd ook aan insta hoor
pi_220861467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:25 schreef AnnArt het volgende:
Vraagje:
Liever Sanneke's JE MOEDER of 'mammie' in de app van de godenzoon van AM?
Geef me dan maar JE MOEDER! Een jongen van 25 die zijn moeder nog mammie zegt bah!!!
pi_220861482
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke vergoeilelijkt bijna al haar aankopen. ‘De watertafel was maar ¤ 17,-, de slaapzak was maar ¤ 13,-, ijsjes maar ¤1,-

Alles bij elkaar loopt het toch nog flink op.

En ze hengelt naar een gesponsord pakket van en merk en/of die drukke moeders, want die hebben zúlke leuke en handige dingen, snackdoosjes (..) enzo
Voor die paar minuten dat ze buiten is ‘s morgens?
pi_220861513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith blijft maar doorgaan over dat account, nu zoekt ze iemand die voor Meta werkt die kan helpen. Zij is echt verslaafd ook aan insta hoor
Verdient ze eigenlijk geld met dat geldaccount? Ik bedoel los van dat Excelbestandje dat haar vader heeft gemaakt? Is dat dan de paniek die ze erover heeft?
pi_220861549
Heeft Sanneke al een pomp om het badje op te blazen?
pi_220861575
Wie volgt Bertine olieman? Plaatst allerlei budget recepten, ze zeggen dat ze kleine eters zijn. Dan denk ik gelijk aan AM …
pi_220861580
Sanneke heeft wéér rompers gekocht want daar had ze nog niet heel veel van. Heel veel is toch ook niet nodig? En laatst heeft ze een stapel zomerkleding gekocht maar nu weer want korte broekjes zijn in de ochtend te koud. Ik die nu terugdenkt aan de dagen waarop mijn kinderen in de ochtend al korte broekjes of rokjes droegen omdat het later op de dag warm zou worden. Vestje over een t-shirtje en gaan!
Kom ik er nu door Sanneke achter dat dat echt niet kan. Ik zou destijds een goed slachtoffer van de moedermaffia geweest zijn.
pi_220861582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Heeft Sanneke al een pomp om het badje op te blazen?
Dat moet peppie gewoon met zijn mond doen terwijl zij filmt en hem uitlacht he
pi_220861596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft wéér rompers gekocht want daar had ze nog niet heel veel van. Heel veel is toch ook niet nodig? En laatst heeft ze een stapel zomerkleding gekocht maar nu weer want korte broekjes zijn in de ochtend te koud. Ik die nu terugdenkt aan de dagen waarop mijn kinderen in de ochtend al korte broekjes of rokjes droegen omdat het later op de dag warm zou worden. Vestje over een t-shirtje en gaan!
Kom ik er nu door Sanneke achter dat dat echt niet kan. Ik zou destijds een goed slachtoffer van de moedermaffia geweest zijn.
Tuurlijk ging ik de kinderen niet warme kleren aandoen in de ochtend en in de middag een korte broek, bleef niet bezig ( ook alweer 21 jr geleden). En in de ochtend is het toch ook nu al warm?? Echt hoor!
pi_220861598
quote:
Ik ben het met je eens, ik deed ze ook gewoon hun korte broekje al aan.. daarbij ging ik veel vroeger de deur uit omdat ze naar het kdv moesten, vestje aan en gaan.. tis dan een graadje of 18/19 prima te doen
pi_220861600
Zit Sanne al in de tuin met M?
pi_220861610
Irriteer me ook dood aan de linkjes bij Sanneke! Mis haast het horloge linkje van Milou
pi_220861620
quote:
Een van mijn zoons wilde met 12graden een korte broek aan, prima hoor.
Als t 's ochtends fris is dan idd gewoon een vestje aan. Beter nu even fris dan straks veel te heet met een lange broek aan. Je kan je blijven omkleden. Al geeft dat ook weer reden om nieuwe dingen te kopen 🙈
pi_220861627
Ik heb zo'n gevoel dat meta vindt dat ze met dat geld account financieel advies geeft en dat mag volgens mij niet.
Maar 1+1 optellen is moeilijk voor onze bespaar goeroe, dus zij snapt er echt helemaaaaal niks van.
pi_220861628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:27 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Tuurlijk ging ik de kinderen niet warme kleren aandoen in de ochtend en in de middag een korte broek, bleef niet bezig ( ook alweer 21 jr geleden). En in de ochtend is het toch ook nu al warm?? Echt hoor!
Ik liep om 6:30 met de hond. Zonder jas, was heerlijk!
pi_220861634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:28 schreef brilduiker1973 het volgende:
Zit Sanne al in de tuin met M?
Dat kan natuurlijk nog niet. Want geen gras en het is nu wel weer voor een korte broek. Maar kind loopt nog niet dus kruipt en op de tegels kruipen geeft kapotte knietjes. Alle reden om lekker binnen te blijven.
pi_220861642
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Een van mijn zoons wilde met 12graden een korte broek aan, prima hoor.
Als t 's ochtends fris is dan idd gewoon een vestje aan. Beter nu even fris dan straks veel te heet met een lange broek aan. Je kan je blijven omkleden. Al geeft dat ook weer reden om nieuwe dingen te kopen 🙈
Zo’n dochter had ik! Die liep het liefst altijd met blote benen en op sandalen. Zou Sanneke al sandaaltjes hebben voor haar kind? Daar kan je nu echt niet zonder!
pi_220861648
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat meta vindt dat ze met dat geld account financieel advies geeft en dat mag volgens mij niet.
Maar 1+1 optellen is moeilijk voor onze bespaar goeroe, dus zij snapt er echt helemaaaaal niks van.
Zou het te maken kunnen hebben met dat zij dingen verkoopt? Ik weet niet in hoeverre dat wel of niet mag.
pi_220861661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:57 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Geef me dan maar JE MOEDER! Een jongen van 25 die zijn moeder nog mammie zegt bah!!!
Ik zou spontaan opdrogen als mijn man zijn moeder 'mammie' zou noemen.
pi_220861671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou het te maken kunnen hebben met dat zij dingen verkoopt? Ik weet niet in hoeverre dat wel of niet mag.
De regels ken ik niet echt, maar heb eens wat voorbij zien komen over financieel advies.
En een Mirthe verkocht haar eigen kinderboek en die is ook niet offline gehaald.
Misschien dat @DeEnigeEchteLouca er meer over weet, zij zit een beetje in het fluflu wereldje toch?
pi_220861678
Misschien word ik oud, maar dat luilakken is toch een infantiele hobby of niet?
Ik begrijp echt niet zo goed waarom een gemeente daarin meegaat. En dan zo'n bericht: doe oordoppen in en vertel je kinderen wat er komt. Dat je die herrie gewoon ff niet doet of ergens waar men er geen last van heeft 🙈
pi_220861689
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De regels ken ik niet echt, maar heb eens wat voorbij zien komen over financieel advies.
En een Mirthe verkocht haar eigen kinderboek en die is ook niet offline gehaald.
Misschien dat @:DeEnigeEchteLouca er meer over weet, zij zit een beetje in het fluflu wereldje toch?
Komt idd door het adverteren voor financiële diensten. Je mag wel je eigen boek of artikel verkopen.. maar beleggen en financiële diensten door leek laten verkopen is not done.. omdat daar gewoon een risico in zit
pi_220861737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Komt idd door het adverteren voor financiële diensten. Je mag wel je eigen boek of artikel verkopen.. maar beleggen en financiële diensten door leek laten verkopen is not done.. omdat daar gewoon een risico in zit
Bedankt voor je uitleg.
pi_220861740
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk nog niet. Want geen gras en het is nu wel weer voor een korte broek. Maar kind loopt nog niet dus kruipt en op de tegels kruipen geeft kapotte knietjes. Alle reden om lekker binnen te blijven.
Waarom heeft ze die tafel dan gekocht? Of kan ze dat ook niet zonder Dion?

[ Bericht 2% gewijzigd door brilduiker1973 op 22-05-2026 16:01:14 (Aanvulling) ]
pi_220861746
Ik noem mijn moeder ook wel eens mammie of mamsie en ik ben een stukje ouder dan Jim.. ach ja

Die tuin van Sanneke, wanneer zou daar gras in komen? Ze kan daar toch niet zitten de komende dagen? En het gras mag je ook weken niet op lopen als het gelegd is.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220861758
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:59 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af bij het meeste wat zij koopt. Waarom?
pi_220861774
Nu weer een bladloze ventilator, zal hard gaan deze dagen.. nee Sanneke we hebben allemaal wel wat in huis voor die paar dagen hitte
Pfff
pi_220861791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef Shuri het volgende:

[..]
Verdient ze eigenlijk geld met dat geldaccount? Ik bedoel los van dat Excelbestandje dat haar vader heeft gemaakt? Is dat dan de paniek die ze erover heeft?
Ik denk het niet
pi_220861797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat moet peppie gewoon met zijn mond doen terwijl zij filmt en hem uitlacht he
Al zittend op de bank
pi_220861819
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:59 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
De waarom vragen bij bijna alles wat Sanneke koopt zijn oneindig!
pi_220861827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Al zittend op de bank
Tja dat spreekt voor zich natuurlijk!
pi_220861877
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af bij het meeste wat zij koopt. Waarom?
Een soort paniek ofzo, FOMO om spullen
pi_220861936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Een soort paniek ofzo, FOMO om spullen
Zouden ze zich inmiddels al ingeschreven hebben op woningnet? Met het tempo waarin zij het huis vult zijn ze binnen twee, hooguit drie jaar dit huis uitgegroeid. Of zouden ze de opslag nog hebben?
pi_220861964
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zouden ze zich inmiddels al ingeschreven hebben op woningnet? Met het tempo waarin zij het huis vult zijn ze binnen twee, hooguit drie jaar dit huis uitgegroeid. Of zouden ze de opslag nog hebben?
Haha ze ging noooit meer verhuizen zei ze dus ik gok nee.
Maar als er een tweede komt dan past het al meteen niet meer.

Ik woonde in een zelfde soort woning toen de tweede onderweg was en ben verhuisd naar woning met vaste trap naar zolder om die reden.
pi_220862030
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:45 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha ze ging noooit meer verhuizen zei ze dus ik gok nee.
Maar als er een tweede komt dan past het al meteen niet meer.

Ik woonde in een zelfde soort woning toen de tweede onderweg was en ben verhuisd naar woning met vaste trap naar zolder om die reden.
Ik heb veel kleiner gewoond mét twee kinderen. Dus het kan wel. Moet ik wel zeggen dat ik geen overbodige spullen heb en ontzettend georganiseerd ben.
pi_220862069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb veel kleiner gewoond mét twee kinderen. Dus het kan wel. Moet ik wel zeggen dat ik geen overbodige spullen heb en ontzettend georganiseerd ben.
Zeker, klopt, het kan best als het moet.
Laat ik het anders zeggen; ik had de mogelijkheid om naar een grotere woning te verhuizen en dat was heel fijn.

Ik zie Sanneke niet verhuizen, zie haar ook geen grote reis maken trouwens en ook die tweede gaat er niet komen denk ik.
pi_220862118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:58 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Met Koningsdag heb ik filmpjes voorbij zien komen van het luilakken in Ouddorp. Heel veel jongeren, oranje uitgedost, en met hun brommers en scooters met elkaar op pad. Dat is hoe ik luilakken ken. Maar niet een 50-jarige sneue moeke die stoer wil doen.
Dit. Het is voor kinderen en jongvolwassenen, niet voor boomers
pi_220862122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker, klopt, het kan best als het moet.
Laat ik het anders zeggen; ik had de mogelijkheid om naar een grotere woning te verhuizen en dat was heel fijn.

Ik zie Sanneke niet verhuizen, zie haar ook geen grote reis maken trouwens en ook die tweede gaat er niet komen denk ik.
Ik zie haar vooral op de bank blijven zitten en over 2,5 jaar continu in pannetje 5 omdat kind naar school gaat en zij hem moet brengen en halen.
pi_220862158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wie volgt Bertine olieman? Plaatst allerlei budget recepten, ze zeggen dat ze kleine eters zijn. Dan denk ik gelijk aan AM …
Ik ben haar nu gaan volgen, ziet er leuk uit en mooi huis 🙂. En dat ze zegt dat ze niet boos is, maar dat haar gezicht zo gewoon het lekkerste zit 🤣.
pi_220862208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:13 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dit. Het is voor kinderen en jongvolwassenen, niet voor boomers
Ik denk dat AM en Maarten gewoon aanhaken bij Jim en zijn motorvriendenclub. Volgens mij hebben ze geen eigen sociaal leven, hoeft ook niet, maar met luilak kunnen ze weer even ontdeugend doen in hun eigen postcodegebied en via de McDonalds terug naar huis ... hihihi 🙄.
pi_220862251
Maarten doet niet aan Luilak hoor.
pi_220862298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie haar vooral op de bank blijven zitten en over 2,5 jaar continu in pannetje 5 omdat kind naar school gaat en zij hem moet brengen en halen.
En dan komen alle school perikelen; voorlopen of achterlopen, gedoe met andere kinderen, schoolplein soaps..
pi_220862446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En dan komen alle school perikelen; voorlopen of achterlopen, gedoe met andere kinderen, schoolplein soaps..
Ik vind Sanneke ook wel DBM type die op zoek gaat naar labels voor dr kind
pi_220862554
Met je moeder... wat een sneu gedoe om vannacht bij je zoon of wie dan ook achterop te gaan voor Luilak. Het levert content op, zodat de volgmoekes haar stoer vinden. En nog even een sneer naar Tim Hofman, terwijl de zaal gisteravond maar met 30 stoelen gevuld was en daar zelfs nog lege plekken waren. Dus voor iets meer dan 20 moekes gaf ze een lezing en reed ze helemaal naar Nijkerk.
pi_220862908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef Lynnyl het volgende:
Met je moeder... wat een sneu gedoe om vannacht bij je zoon of wie dan ook achterop te gaan voor Luilak. Het levert content op, zodat de volgmoekes haar stoer vinden. En nog even een sneer naar Tim Hofman, terwijl de zaal gisteravond maar met 30 stoelen gevuld was en daar zelfs nog lege plekken waren. Dus voor iets meer dan 20 moekes gaf ze een lezing en reed ze helemaal naar Nijkerk.
Tja. Zelfs de diehard volgmoeder wordt de onverzorgde knuist met sleutel in slot, knolhobbelen en snackdoosjes dichtklikken moe denk ik.
Die vrouw heeft toch ook echt niks te vertellen?

En wat me opviel: wat ziet ze er onwijs oud uit! Had een tijd niet gekeken, maar schrok ervan!
pi_220862917
Ik denk dat de tweede bij Sanneke er wel komt. Als zij ergens haar zinnen op zet. zelfde geldt voor Michelle Walk, die vijfde komt er ook (als het lukt ofc)
pi_220862960
Oh! S. en S. een eigen kamer!?
pi_220863002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:26 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik denk dat de tweede bij Sanneke er wel komt. Als zij ergens haar zinnen op zet. zelfde geldt voor Michelle Walk, die vijfde komt er ook (als het lukt ofc)
Hopelijk houden Dion en Tim het hoofd koel
pi_220863200
Hoezo gaan AM en MG bij iemand achterop? Ze hebben bekant de hele schuur en oprit vol motoren staan...kunnen ze niet zelf rijden?
pi_220863268
Flapje krijgt vandaag weer een klysma! Zo fijn dat de hele wereld even kan zien wat hij vanavond in zijn anus gestoken krijgt!
pi_220863311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Hope88 het volgende:
Flapje krijgt vandaag weer een klysma! Zo fijn dat de hele wereld even kan zien wat hij vanavond in zijn anus gestoken krijgt!
Die vrouw spoort echt niet hoor. Lekker interessant gaan doen met d'r spoedritje en weer effing kicken op aandacht over de rug van haar kind. Af is ze, 200% af.
pi_220863324
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:12 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die vrouw spoort echt niet hoor. Lekker interessant gaan doen met d'r spoedritje en weer effing kicken op aandacht over de rug van haar kind. Af is ze, 200% af.
Maar echt dat zet je toch niet op insta! Alleen maar om interessant te doen? Snap dit echt niet!
Die vrouw is zooo aandachtsgeil! En wat doet die man in huis? Gamen? Hij kan toch ook zeggen rij er ff heen hoef je het ook niet te posten!
pi_220863345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar echt dat zet je toch niet op insta! Alleen maar om interessant te doen? Snap dit echt niet!
Die vrouw is zooo aandachtsgeil! En wat doet die man in huis? Gamen? Hij kan toch ook zeggen rij er ff heen hoef je het ook niet te posten!
Als man en vader van moet je toch ingrijpen als je partner dit soort dingen open en bloot op social media deelt. Hier zou het in ieder geval heibel in de tent betekenen.
pi_220863396
Bij Ellen @terugnaardeliefde is het tijd voor ziepoesnetnietofnetweljurkjes. :')
pi_220863701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Hope88 het volgende:
Misschien mag hij daarna weer zooi uitzoeken
pi_220863718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien mag hij daarna weer zooi uitzoeken
Ja of een lekker McDrek menuutje, lekker vet 🥴
pi_220863719
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef Maremare het volgende:

[..]
Als man en vader van moet je toch ingrijpen als je partner dit soort dingen open en bloot op social media deelt. Hier zou het in ieder geval heibel in de tent betekenen.
Of hij is een slap aftreksel of hij heeft geen SM
pi_220863744
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bij Ellen @:terugnaardeliefde is het tijd voor ziepoesnetnietofnetweljurkjes. :')
Inderdaad 😱 die moet niet bukken
pi_220863781
AM draagt een hele verkeerde kleur make-up haar gezicht lijkt wel geel/grijs naast die van L.
pi_220863792
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik denk dat de fluflu’s die er daadwerkelijk hun brood mee verdienen nog veel meer in paniek zouden zijn. Die zien we dan huilend online verschijnen.
pi_220863793
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef AnnArt het volgende:
Hoezo gaan AM en MG bij iemand achterop? Ze hebben bekant de hele schuur en oprit vol motoren staan...kunnen ze niet zelf rijden?
AM reed de afgelopen jaren zelf en nu vast ook.
Maarten doet niet aan Luilak.
Ik denk dat het achterop gaan over aanhang ging.
Of Jet, zoals ik nu begrijp. Wat ik overigens bezopen zou vinden.
pi_220863799
Over teveel info gesproken: Hipenhot Judith post dat ze vandaag weer red velvet taart aten, want traditie.
Als je haar langer volgt weet je dat dat betekent dat haar jongste dochter voor het eerst ongesteld werd.
8)7
pi_220863807
Waarom heeft DBM dit soort spullen niet in huis? Volgens mij krijgt hij regelmatig een klysma, dan zorg je toch dat je voorbereid bent.. Zéker na de botox!
pi_220863823
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM draagt een hele verkeerde kleur make-up haar gezicht lijkt wel geel/grijs naast die van L.
Haar huidskleur past bij haar tanden
pi_220863844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:25 schreef Harper het volgende:
Over teveel info gesproken: Hipenhot Judith post dat ze vandaag weer red velvet taart aten, want traditie.
Als je haar langer volgt weet je dat dat betekent dat haar jongste dochter voor het eerst ongesteld werd.
8)7
Echt sneu dat dit online moet.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220863870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:28 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom heeft DBM dit soort spullen niet in huis? Volgens mij krijgt hij regelmatig een klysma, dan zorg je toch dat je voorbereid bent.. Zéker na de botox!
De vraag is wie er verstopt zit, want Flap kreeg het een tijdje geleden ook. Maar vorige week post ze nog iets dat ze 'minder post' over de medische toestanden van haar kinderen, nou het is deze week dagelijks raak. Als man van dit griet pak je op zijn minst de telefoon toch af. Wat een stel vaatdoeken zijn al die kerels toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 22-05-2026 21:52:55 ]
pi_220863905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:43 schreef papierentas het volgende:

[..]
De vraag is wie er verstopt zit, want Flap kreeg het een tijdje geleden ook. Maar vorige week post ze nog iets dat ze 'minder post over de medische toestanden van haar kinderen, nou het is deze week dagelijks raak. Als man van dit griet grijp pak je op zijn minst de telefoon toch af. Wat een stel vaatdoeken zijn al die kerels toch.
Snap ook niet dat er niemand in hun omgeving is die hier iets over zegt... dat zij en haar vent zo dom zijn om dit content te vinden is 1 ding.. maar zijn er geen broers of zussen? Ooms of tantes? Iemand? Die zegt joh is dit nou wel ok?
pi_220863915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Snap ook niet dat er niemand in hun omgeving is die hier iets over zegt... dat zij en haar vent zo dom zijn om dit content te vinden is 1 ding.. maar zijn er geen broers of zussen? Ooms of tantes? Iemand? Die zegt joh is dit nou wel ok?
Kennelijk zijn die mensen er niet. Of ze worden net als bij AM de deur gewezen. Het is echt triest, alles van deze 2 kinderen op medisch gebied is op internet terug te vinden, omdat pa en ma schijt hebben aan de privacy van hun kinderen.
pi_220863972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:25 schreef Harper het volgende:
8)7
Echt niet ok dat ze dit deelt, vind ik
pi_220864242
Ik zag het ook al bij Hip en Hot. Echt stom, dat vond ik al bij de andere dochter. Ongesteld worden is geen taboe, maar dat betekent niet dat je zomaar alles op het internet moet gooien
pi_220864363
Ik denk dat Judith haar gewone account ook weer kwijt wil. Zij begrijpt het echt niet he? Nu weer op haar hoofdaccount stiekeme financiële linkjes en halve info…
pi_220864376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:06 schreef Danielle_ het volgende:
Ik denk dat Judith haar gewone account ook weer kwijt wil. Zij begrijpt het echt niet he? Nu weer op haar hoofdaccount stiekeme financiële linkjes en halve info…
Iets met een ezel en een steen. Maar ze snapt echt niet wat ze dan doet wat niet mag van meta🤷‍♀️🤷‍♀️
pi_220864408
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bij Ellen @:terugnaardeliefde is het tijd voor ziepoesnetnietofnetweljurkjes. :')
Jurkje in de categorie ‘buikband’, want de bovenkant dekt ook nauwelijks af. Je zal je kind maar zo van school halen zeg…
pi_220864423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:06 schreef Danielle_ het volgende:
Zou ze zelf nu echt niet snappen dat dit de reden is dat haar andere account weer weg is?
pi_220864432
Wat een gemaakt irritante lach van Joeri bij de slippers-storie.

Vrouw gooit kapotte slippers weg. Man loopt iets voor haar uit, gewoon stil. Ze vraagt aan hem ‘hoe grappig vind je dit’ en hij braakt er een hysterische lach uit, met bijbehorend gezicht.

Koekoek.
pi_220864435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:12 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Jurkje in de categorie ‘buikband’, want de bovenkant dekt ook nauwelijks af. Je zal je kind maar zo van school halen zeg…
Kende het account niet. Niks aan gemist bleek toen ik even keek. Dat sauna filmpje, manmanman wat een sneuneus.
pi_220864440
Am is net zo een grote kleuter als DBM en Sanneke jeetjeeee en maar doorgaan over dat luilak! Je bent 50!!!!
pi_220864447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze zelf nu echt niet snappen dat dit de reden is dat haar andere account weer weg is?
Waarschijnlijk wel, maar vind ze het niet terecht want ze heeft geen financieel advies alleen budgettips en het is haar verdienmodel en pa heeft zo lang aan dat excel schema gewerkt. En zo.
pi_220864548
Echt ongelooflijk die Juud. Ze zegt dat ze geen financieel adviseur is, dat klopt, daar liegt ze niets mee. Ze vergeet alleen te melden dat ze er zelf ook weer beter van wordt als zij mensen zover krijgt om over te stappen.
pi_220864659
Ik zie net dat al Judith’s posts weer weg zijn?
pi_220864703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zie net dat al Judith’s posts weer weg zijn?
Hahaha wat slecht ook weer _O-
pi_220864727
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hahaha wat slecht ook weer _O-
Zou ze gerapporteerd worden?
pi_220864729
Het account van Juud is weer helemaal weg. Althans ik kan hem niet vinden. Ze is lekker bezig. Of ze wordt steeds gerapporteerd?
pi_220864730
Ik zie het profiel van Juud helemaal niet meer. Gevalletje "wie niet luisteren wil..." 😂
pi_220864747
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Inderdaad 😱 die moet niet bukken
Denk juist dat ze dat wel wil😅
pi_220864768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze gerapporteerd worden?
Zou ook nog kunnen, want het ging nu wel heel snel.
Maar krijg je te horen als je gerapporteerd wordt? Want dan zou ze moeten weten waar t aan ligt.
pi_220864796
Tjezus zeg, die terug naar liefde, is ze haar broek vergeten of wat.
Lijkt wel alsof ze alleen in haar hemd staat. De kleur doet ook niet echt wat.
En Dbm... die weet van gekkigheid niet wat ze moet doen voor de aandacht.
Ziek zieker ziekst.
Lekker met die slang in het achterste van je zoon gaan wroeten... gadver houd dat lekker voor jezelf.
Gelukkig mag ik het zelf schrijft ze: nou echt heel gelukkig wat een feest.
pi_220864860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:54 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Denk juist dat ze dat wel wil😅
Zit daar in Uden wat in het water ofzo
pi_220864863
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou ook nog kunnen, want het ging nu wel heel snel.
Maar krijg je te horen als je gerapporteerd wordt? Want dan zou ze moeten weten waar t aan ligt.
Geen idee of je dat hoort? Ik ben nog nooit gerapporteerd 😆
pi_220865161
En ja hoor, de aso familie maakt ook de directe buren wakker met hun gepraat en geschreeuw op de oprit om 3 uur ‘s nachts. Geen enkel respect.

En J mee bij Julia achterop..

Geen filmpje van dat ze weg rijden vanaf huis, misschien heeft toch een van de buren er wat van gezegd?
pi_220865191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:15 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is net zo een grote kleuter als DBM en Sanneke jeetjeeee en maar doorgaan over dat luilak! Je bent 50!!!!
Is dit haar enige niet gesponsorde uitje in het jaar?

Daar ga je toch serieus niet je nest voor uit als vrouw van 50 😂
pi_220865194
Is al bekend of Sanneke de warme dag gisteren goed is doorgekomen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Kaatje35 op 23-05-2026 07:05:33 ]
pi_220865198
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ja hoor, de aso familie maakt ook de directe buren wakker met hun gepraat en geschreeuw op de oprit om 3 uur ‘s nachts. Geen enkel respect.

En J mee bij Julia achterop..

Geen filmpje van dat ze weg rijden vanaf huis, misschien heeft toch een van de buren er wat van gezegd?
En die herrie-muziek in je huis terwijl boven je man en kinderen slapen. Ze is gewoon asociaal.

Ik ging er vanuit dat Maarten mee zou gaan, maar het verbaast me ook weer niet dat ie het niet doet. Hij was naar een festival (?) maar daar vertelde ze niets over. Er hangt "een sfeer" in huize Geerts sinds haar verjaardag.
pi_220865203
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:58 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Is dit haar enige niet gesponsorde uitje in het jaar?

Daar ga je toch serieus niet je nest voor uit als vrouw van 50 😂
Ik dacht hetzelfde. De halve familie komt het hele jaar nergens zonder dat het een samenwerking is. Wat maakt, één keer per jaar, een paar uur 's nachts "herrie & rook maken en motoren ronken" dan zo bijzonder? Of is dit het enige uitje waar de drie volwassen kinderen van AM haar bij betrekken? En dat zij J nu meeneemt is zodat zij haar eigen deelname voor de komende jaren heeft veilig gesteld? En doen Rens, Esmee en Jim's "elke 2,5 jaar nieuwe vriendin" niet mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 23-05-2026 07:23:06 ]
pi_220865204
Maarten gaat nooit mee naar Luilak.

En Annemarie doet het voor content. Op de moter flexen met de volwassen kinderen. Zo'n stoere moeder.
pi_220865214
Judith lijkt nu écht volkomen weg. Ik kwam vanochtend ergens via via bij haar account (wat nu niet meer lijkt te lukken), maar alles is weg qua volgers; dat was enkele dagen geleden nog niet zo. Drie keer is scheepsrecht of ze is een ezel die zich wel drie keer aan dezelfde steen heeft gestoten 🥴.
pi_220865227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:04 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En die herrie-muziek in je huis terwijl boven je man en kinderen slapen. Ze is gewoon asociaal.

Ik ging er vanuit dat Maarten mee zou gaan, maar het verbaast me ook weer niet dat ie het niet doet. Hij was naar een festival (?) maar daar vertelde ze niets over. Er hangt "een sfeer" in huize Geerts sinds haar verjaardag.
AM is de 'een sfeer' daar thuis bbrr
pi_220865247
Judith zoek echt het maximale op van wat net nog kan. Balanceren op de millimeter noem ik dat.

Denk dat als AM een verzoek van de buren heeft gehad wat betreft luilak, dat breeduit zou worden uitgesmeerd dr ista. In negatieve zin😅
pi_220865270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:21 schreef Cattolica het volgende:
Judith lijkt nu écht volkomen weg. Ik kwam vanochtend ergens via via bij haar account (wat nu niet meer lijkt te lukken), maar alles is weg qua volgers; dat was enkele dagen geleden nog niet zo. Drie keer is scheepsrecht of ze is een ezel die zich wel drie keer aan dezelfde steen heeft gestoten 🥴.
Ja, ze lijkt het niet te begrijpen. Overigens was van de week ook alles weg: volgers, volgend en berichten. Nu is ook de bio weg, zie ik.
pi_220865279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:40 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ja, ze lijkt het niet te begrijpen. Overigens was van de week ook alles weg: volgers, volgend en berichten. Nu is ook de bio weg, zie ik.
Ze denkt dat de regeld niet voor haar gelden.
pi_220865281
Haar account staat op prive.
pi_220865282
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:43 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ze denkt dat de regeld niet voor haar gelden.
Ja, dat heeft ze inderdaad. En met zowat alles ook.
pi_220865293
Mijn hemel dat jurkje van Ellen lijkt op jurkjes die ik rond het jaar 2000 kocht op de markt om me lekker mee aan te stellen in de discotheek
De vertoning, lekker voor schut op het schoolplein ook
pi_220865303
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:40 schreef Shuri het volgende:

[..]
Van de week volgde ik haar nog, op een duidelijk gedeactiveerd account, en zag ik de hoeveelheid volgers en die zij volgde, maar nu stond alles op nul. Toen ik op volgen klikte sprong het naar 1 maar volgde niet en elke keer dat ik klikte, ging het aantal omhoog maar ik volgde niet. Nou ja, heel bijzonder, maar het lijkt nu echt gedaan te zijn.

Ik keek nog even op haar oude reis-account maar dat was écht een heel ander leven wat ze toen had. Dat moet echt moeilijk zijn (geweest), om al die activiteiten niet meer te kunnen doen vanwege je gezondheid.
pi_220865320
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:05 schreef Lipisu het volgende:
Tjezus zeg, die terug naar liefde, is ze haar broek vergeten of wat.
Lijkt wel alsof ze alleen in haar hemd staat. De kleur doet ook niet echt wat.
En Dbm... die weet van gekkigheid niet wat ze moet doen voor de aandacht.
Ziek zieker ziekst.
Lekker met die slang in het achterste van je zoon gaan wroeten... gadver houd dat lekker voor jezelf.
Gelukkig mag ik het zelf schrijft ze: nou echt heel gelukkig wat een feest.
Ik vind het eigenlijk best slecht dat zij dit zelf mag, ze zegt regelmatig dat een kind doodziek is terwijl het op de trampoline 783 salto’s doet dus wie zegt dat ze de noodzaak van zo’n klysma niet ook enorm verkeerd inschat?
pi_220865342
😂 account Judith weer weg 😂 ow die vrouw.... 😂 en ze ziet het als pesten en vind echt dat ze gewoon mag doen wat ze doet 🤦‍♂️ ik dacht verteld nou niemand dat het niet mag? Dus ik berichtje er aan gewaagd van hey dat mag ook niet he! Kreeg ik heel verhaal terug dat ze de disclaimer erbij plaatst en het zo wel mag... nee vrouw mag niet!! Echt wat een mens is het toch ook 🤦‍♂️ lekker autonoom bezig blijven en volledig overtuigd blijven dat jij de regels mag overtreden 👍👌
pi_220865354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
Dat dacht ik ook, maar als ik hem ververs staat er 'gebruiker niet gevonden'.
pi_220865365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:12 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook, maar als ik hem ververs staat er 'gebruiker niet gevonden'.
Ik heb haar gedeactiveerde account gevonden en doorgestuurd naar een separate andere account maar dan staat er "post unavailable".

Ik ben zojuist haar zus gaan volgen met twee accounts, maar werd kort daarop door beide geblokkeerd.
pi_220865371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:00 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk best slecht dat zij dit zelf mag, ze zegt regelmatig dat een kind doodziek is terwijl het op de trampoline 783 salto’s doet dus wie zegt dat ze de noodzaak van zo’n klysma niet ook enorm verkeerd inschat?
Wie zegt dat ze het daadwerkelijk geeft? Ik zie haar ervoor aan om enkel een foto te plaatsen van de klysma's. En over dit soort dingen worden altijd wel duidelijke afspraken gemaakt, dus bijv bij 2/3 dagen geen ontlasting geven.
Maar daar horen vaak ook leefstijl adviezen bij.
pi_220865387
Ik neem mijn woorden terug over de enige niet gesponsorde uitje per jaar van AM, te weten Luilak.

Ze post een story en reel #delft.

Vandaar gisteren en van de week nog even langs de winkels in Delft en uitgebreid IKEA in beeld.

🤡

En Maarten liked de posts binnen minuten. Toch wel slim van deze man; pappen en nathouden (dit bedoel ik niet dubbelzinnig 😇).
pi_220865407
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:51 schreef Maremare het volgende:
Ik zie het profiel van Juud helemaal niet meer. Gevalletje "wie niet luisteren wil..." 😂
Je bent toch ook dom om dan toch weer je financiële advies te delen op beide accounts. Of is dit een gevalletje, als ik het maar lang genoeg blijft volhouden, dan accepteert Insta het wel een keer? Doordrammer Juud.
pi_220865411
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wie zegt dat ze het daadwerkelijk geeft? Ik zie haar ervoor aan om enkel een foto te plaatsen van de klysma's. En over dit soort dingen worden altijd wel duidelijke afspraken gemaakt, dus bijv bij 2/3 dagen geen ontlasting geven.
Je kan sowieso niet uitgaan van DBM allemaal zegt idd. Die is niet in haar eerste leugen gestikt.

Ik hoop maar van harte dat het jochie alleen medisch noodzakelijke handelingen ondergaat.
pi_220865415
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
Als een account op privé staat zie je wel hoeveel volgers er zijn. Dat is bij Judith niet zo.
pi_220865421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:33 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Je bent toch ook dom om dan toch weer je financiële advies te delen op beide accounts. Of is dit een gevalletje, als ik het maar lang genoeg blijft volhouden, dan accepteert Insta het wel een keer? Doordrammer Juud.
Ik denk dat ze vooral echt denkt dat ze dit mag doen... ze wilt ook helemaal uitgelegd krijgen van meta wat ze verkeerd doet zodat ze het met een beetje creativiteit toch kan doen... het komt gewoon echt niet binnen dat het gewoon simpel niet mag... dit is dus waar bob later ook tegenaan gaat lopen.. altijd geleerd dat regels er zijn om te omzeilen... maar als het dan niet lukt geen idee hebben dat het gewoon aan jezelf ligt
pi_220865422
Ik kan Judith nu helemaal niet meer vinden. Al haar accounts niet.
pi_220865426
Wat een aso gebeuren, dat luilakken
pi_220865429
Drielingmoeder Tatiana zit toch in de schuldsanering? Hoe betaalt zij toch alles voor wat ze nu weer doet in haar tuin enzo?
pi_220865431
Ik vind het zorgelijk hoe blij DBM wordt als haar kinderen medische handelingen moeten ondergaan. Ik hoop dat zij en haar kinderen goed in beeld zijn bij zorgverleners (en zij alert zijn).
pi_220865432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral echt denkt dat ze dit mag doen... ze wilt ook helemaal uitgelegd krijgen van meta wat ze verkeerd doet zodat ze het met een beetje creativiteit toch kan doen... het komt gewoon echt niet binnen dat het gewoon simpel niet mag... dit is dus waar bob later ook tegenaan gaat lopen.. altijd geleerd dat regels er zijn om te omzeilen... maar als het dan niet lukt geen idee hebben dat het gewoon aan jezelf ligt
Het ligt ook nooit aan Juud. Heb haar ooit eens in het echt mogen spreken. Wat een blaaskaak is dat. Continue de overtreffende trap hebben als iemand iets verteld heeft. Naar mens.
pi_220865433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Goed dat Meta haar een lesje leert dat je gewoon niet altijd alles maar kan flikken, en dat er wel degelijk regels zijn om je aan te houden
pi_220865435
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:44 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Het ligt ook nooit aan Juud. Heb haar ooit eens in het echt mogen spreken. Wat een blaaskaak is dat. Continue de overtreffende trap hebben als iemand iets verteld heeft. Naar mens.
Zij lijkt mij irl ook echt niet een prettig persoon om mee om te moeten gaan. Niet gek dus dat ze weinig tot geen vrienden heeft, en geen relatie
pi_220865448
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik hoop voor haar kind(eren) oprecht dat ze zich aan deze richtlijnen houdt en het inderdaad enkel inzet als het echt nodig is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik daar bij DBM dus regelmatig m’n bedenkingen bij heb…
pi_220865454
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:44 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ah, nog iemand met zo’n soort ervaring met haar. 😂

Ik zie haar account nog wel via instanavigation trouwens en ook op Facebook is ze (nog) niet weg?
pi_220865463
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zie hier de lol ook niet van in. En dan al in je huis terwijl er nog mensen slapen beginnen met harde muziek.
Ik hoop dat AM niet van de motor is af geglibberd
pi_220865467
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ah, nog iemand met zo’n soort ervaring met haar. 😂

Ik zie haar account nog wel via instanavigation trouwens en ook op Facebook is ze (nog) niet weg?
Ze heeft alles los gekoppeld en hoopt zo niet overal eraf gekikt te worden 🤷 nog even en ze mag helemaal niet meer terug
pi_220865490
En Lotte braakt maar weer eens een lap tekst over co-ouderschap uit. Toen ze nog met de vader was zag ze haar kinderen ook dagen niet omdat ze weer eens met haar hoofd onder de dekens lag te janken. Misschien eens een grote meid worden en de consequenties van je keuzes aanvaarden zonder te vragen om schouderklopjes.
pi_220865493
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft alles los gekoppeld en hoopt zo niet overal eraf gekikt te worden 🤷 nog even en ze mag helemaal niet meer terug
Losgekoppeld of niet, volgens mij ligt ze onder een vergrootglas.
pi_220865505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:06 schreef JaNeeDan het volgende:
En Lotte braakt maar weer eens een lap tekst over co-ouderschap uit. Toen ze nog met de vader was zag ze haar kinderen ook dagen niet omdat ze weer eens met haar hoofd onder de dekens lag te janken. Misschien eens een grote meid worden en de consequenties van je keuzes aanvaarden zonder te vragen om schouderklopjes.
Maar echt. Hoe krijg je het uit je strot ook. Alles is altijd te veel en ze voelt het niet.
Er is niks mis met emoties, er is niks mis met je dag eens niet hebben. Maar soms heb je gewoon ff een schop onder je hol nodig.
Rug recht en als je kinderen in bed liggen laat je die vastzittende huil er maar uit.

Zonder mezelf allemaal schouderklopjes te willen geven, maar ik vraag me echt af hoe zij omgegaan zou zijn met wat wij allemaal meegemaakt hebben.
pi_220865507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana zit toch in de schuldsanering? Hoe betaalt zij toch alles voor wat ze nu weer doet in haar tuin enzo?
Oh ik vond het juist heel budget proof overkomen, heeft misschien een emmer verf wat over was van iemand kunnen krijgen en die spullen kwam een buurvrouw mee aanzetten toch?
pi_220865513
Echt geen greintje medelijden met Juud. Ze probeert werkelijk alles naar haar hand te zetten, ook alles dat algemeen geaccepteerd is door de maatschappij. Het moet tegenvallen voor haar dat ze nu eens niet haar zin krijgt en ze nu blijkbaar een keer de "verkeerde" treft. Nee is nee, maar dat komt in haar vocabulaire niet voor.
pi_220865539
quote:
Daar snap ik ook helemaal niks van!
Zij lijkt soms ook zo manisch, alles willen doen maar niks afmaken.
pi_220865560
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:12 schreef Maremare het volgende:
Echt geen greintje medelijden met Juud. Ze probeert werkelijk alles naar haar hand te zetten, ook alles dat algemeen geaccepteerd is door de maatschappij. Het moet tegenvallen voor haar dat ze nu eens niet haar zin krijgt en ze nu blijkbaar een keer de "verkeerde" treft. Nee is nee, maar dat komt in haar vocabulaire niet voor.
En dat leert ze Bob ook. Dat word later nog wat met hem
pi_220865589
Grappig ook dat Judith echt iemand wil spreken van Meta die haar eens even mag gaan uitleggen wat ze verkeerd doet.
Denk je dat Meta daar aan gaat beginnen met miljoenen accounts.
pi_220865752
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Grappig ook dat Judith echt iemand wil spreken van Meta die haar eens even mag gaan uitleggen wat ze verkeerd doet.
Judith denkt dat echt, want Judith staat boven alles en iedereen en is écht de enige belangrijke gebruiker van de platformen van Meta. Of ze gelooft dat Meta een kleine lokale ondernemer is😂
pi_220865860
Wat een aso’s die Geerts, familie flodder uit Delft!
Ook midden in de nacht keihard muziek, S die slaapt, L die slaapt.. leuk!

Sanneke lag in bed, pff moet dat gefilmd worden?
pi_220865924
AM die mee gaat met die luilak optocht. Dat is toch voor de jeugd. Wat moet zij daarbij als angsthaas op die motor met die dildo al filmend op dr kop. Ik zou me doodschamen als mijn moeder met die stengel op haar helm mee zou rijden.

DBM laat even de klysma's zien die ze kinderen gaat geven. Heel interessante informatie, leuk voor die kinderen ook. Alsof delen dat er eentje botox spuiten in zn kont krijgt en dat ook de andere regelmatig helemaal verstopt zit nog niet genoeg is. Hierbij een blik op de klysma's die ze ze zelf gaat geven, heel fijn.
pi_220865955
Ah, luilak. Het jaarlijkse tokkie festijn! Het zegt iedere keer weer zoveel over Annemarie dat ze dit fantastisch vindt…
En wat is dat voor lullig klein reishanddoekje wat er nu in de nieuwste box komt? Een gastendoekje?
pi_220866034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat een aso’s die Geerts, familie flodder uit Delft!
Ook midden in de nacht keihard muziek, S die slaapt, L die slaapt.. leuk!
En niemand met een fatsoenlijk motorpak, alleen helmen. Je achtjarige dochter zonder motorpak achterop zetten, totaal gestoord.
pi_220866037
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:09 schreef Danielle_ het volgende:
Ah, luilak. Het jaarlijkse tokkie festijn! Het zegt iedere keer weer zoveel over Annemarie dat ze dit fantastisch vindt…
En wat is dat voor lullig klein reishanddoekje wat er nu in de nieuwste box komt? Een gastendoekje?
Is dat die paarswitte buvanha handdoek? Ja dat zijn dus hele fijne handdoeken... Vind ik althans. Jammer dat ze samenwerken met AM 😑
pi_220866040
Debbie staat in de lokale krant met haar long-COVID verhaal. Dat dat nog steeds effect heeft op haar leven. Maar ze was toch genezen?

De elektrische Rollie natuurlijk pontificaal in beeld. Net als de grote foto van de kinderen op de achtergrond.

Walgelijk mens. Ik hoop dat mensen uit Barneveld ook haar andere kant aan de journalist vertellen.
pi_220866046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:09 schreef Danielle_ het volgende:
Dit bewijst wel dat ze niet echt een kampeerder is en verklaard waarom ze steeds zo extreem veel zooi mee slepen.. dit gebruikt ze echt niet zelf 🤣 zo onhandig een klein doekje...
pi_220866056
Ik snap dat hele Luilak niet , voor mij ziet het eruit als een enorm aso gebeuren . Als de buren hier midden in de nacht de muziek hard zetten en de motoren starten krijgen we ruzie , dat weet ik wel.

En nu gaat ze Jet uit bed trekken want in de avond een vent… totaal van de pot gerukt die vrouw
pi_220866073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:22 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap dat hele Luilak niet , voor mij ziet het eruit als een enorm aso gebeuren . Als de buren hier midden in de nacht de muziek hard zetten en de motoren starten krijgen we ruzie , dat weet ik wel.

En nu gaat ze Jet uit bed trekken want in de avond een vent… totaal van de pot gerukt die vrouw
Aan de gemeente heb je ook niet veel:
https://www.delft.nl/luilak-leeft-delft-beeft
pi_220866077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit bewijst wel dat ze niet echt een kampeerder is en verklaard waarom ze steeds zo extreem veel zooi mee slepen.. dit gebruikt ze echt niet zelf 🤣 zo onhandig een klein doekje...
Ze kamperen daar vooral heel raar... Ik herinner me nog dat ze rijst of zo kookten in het water van het eieren koken of zo...
pi_220866081
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
En niemand met een fatsoenlijk motorpak, alleen helmen. Je achtjarige dochter zonder motorpak achterop zetten, totaal gestoord.
En ook geen rugsteun voor J. Als haar aandacht even verslapt en Julia optrekt, dondert ze achterover van de brommer.

‘Maar alles is goed gegaan’ dus waar maken we ons druk om hè?
pi_220866094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ook geen rugsteun voor J. Als haar aandacht even verslapt en Julia optrekt, dondert ze achterover van de brommer.

‘Maar alles is goed gegaan’ dus waar maken we ons druk om hè?
Alleen maar om ernstige verwondingen of erger van een kind...
pi_220866096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie staat in de lokale krant met haar long-COVID verhaal. Dat dat nog steeds effect heeft op haar leven. Maar ze was toch genezen?

De elektrische Rollie natuurlijk pontificaal in beeld. Net als de grote foto van de kinderen op de achtergrond.

Walgelijk mens. Ik hoop dat mensen uit Barneveld ook haar andere kant aan de journalist vertellen.
Ze blijft maar aandacht zoeken, triest figuur. Heb je een linkje 🫣😆
pi_220866097
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:22 schreef poohenzo het volgende:

Triest dat Jet niet gewoon lekker mag blijven slapen
pi_220866107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Triest dat Jet niet gewoon lekker mag blijven slapen
Totaal gebrek aan empathie voor je kind, dat
pi_220866111
Hoe komen die mensen in de krant, die belt ze minimaal zelf toch? Overigens dan weer benieuwd naar het artikel. Iemand?

Het zo 'moeilijk' hebben maar wel steeds met je bakkes op social media en zelf de krant erbij hebben. Het enige moeilijke is dat chronische aandachtstekort wat ze zichzelf aandoet. Manmanman.
pi_220866125
Ik lees net dat artikel van Debbie 😆 alle standaard Debbie dingen staan er weer in, Liverpool, haar instagram pagina, en aan het eind dat ze naar bee gaat na het interview 😂 wat een clown
pi_220866165
Het grootste deel van het krantenartikel is op Debbies’ eigen insta te lezen. Ze is blij dat ze een boek kan lezen met haar dochter naast zich op de bank of koekjes kan bakken met haar zoon. Ze vergat het concert en het zetten van een tattoo te melden als meest recente activiteiten.
pi_220866191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:44 schreef Lokie het volgende:
Het grootste deel van het krantenartikel is op Debbies’ eigen insta te lezen. Ze is blij dat ze een boek kan lezen met haar dochter naast zich op de bank of koekjes kan bakken met haar zoon. Ze vergat het concert en het zetten van een tattoo te melden als meest recente activiteiten.
En fietsen. Ze kan het weer.
pi_220866195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:10 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Oh ik vond het juist heel budget proof overkomen, heeft misschien een emmer verf wat over was van iemand kunnen krijgen en die spullen kwam een buurvrouw mee aanzetten toch?
Dat zou kunnen hoor. Misschien oordeel ik te snel. Ik zag een spuitbus, nieuw(?) zwembad, de verf...
pi_220866205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:44 schreef Lokie het volgende:
Ik zie nu dat die tattoo met die lelijke krabbel op haar been zit 😱 dat is mogelijk nog erger dan op de arm
pi_220866263
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Zelfs als ze iemand van meta te spreken krijgt dan is het bord voor haar hoofd zo groot dat zij alsnog vindt dat ze niks fout gedaan heeft.
pi_220866272
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zelfs als ze iemand van meta te spreken krijgt dan is het bord voor haar hoofd zo groot dat zij alsnog vindt dat ze niks fout gedaan heeft.
Klopt maar dan ziet ze kans om een discussie aan te gaan. Meta gaat daar echt niet aan beginnen.
pi_220866275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie nu dat die tattoo met die lelijke krabbel op haar been zit 😱 dat is mogelijk nog erger dan op de arm
Ff zijstraatje; waarom wil Roy eigenlijk niet trouwen? Ik bedoel je zet wel 3 kinderen met iemand op de wereld dan kan je net zo goed trouwen toch?
pi_220866286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ff zijstraatje; waarom wil Roy eigenlijk niet trouwen? Ik bedoel je zet wel 3 kinderen met iemand op de wereld dan kan je net zo goed trouwen toch?
Geen idee eigenlijk 🤔
pi_220866304
quote:

[..]
Dat zag ik toen al 🤣 vind dat persoonlijk ook echt een lelijke plek.. maar tja de overige plaatjes vind ik ook allemaal lelijk gezet op rare plekken
pi_220866319
quote:

[..]
Volgens mij heeft ze dat nooit gezegd. Hij is gelovig dus vond het eigenlijk wel passend om wel te trouwen.
Misschien vindt ie t geld niet waard of geen zin om de hele dag in het middelpunt van de aandacht te staan.
pi_220866324
Heeft Debbie niet al eerder in een lokaal krantje gestaan ivm instapagina?
pi_220866351
L heeft een kinderfeestje. AM blijft er bij (..) en als J wil mag ze ook mee (..).
pi_220866370
quote:

[..]
Jeetje wat een lelijke tattoo is dat. En idd op die plek is helemaal wanstaltig. Het lijken wel krabben of wonden, alsof ze op dr knieën gevallen is. Sowieso vind ik haar tattoo's maar een bij elkaar geraapt zooitje.
pi_220866386
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
L heeft een kinderfeestje. AM blijft er bij (..) en als J wil mag ze ook mee (..).

Zo ontzettend raar dit weer. En wat nou als Lot een keer wordt uitgenodigd door een kindje wat thuis een verjaardagsfeestje geeft. Gaat AM dan mee naar dat huis en bij die mensen thuis op de bank zitten (al dan niet met Jet).
pi_220866387
quote:
Haar moeder bracht gisteren heel veel spullen mee
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220866398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja, haar moeder koopt/haalt enorm veel voor ze.
Als ik zie wat daar aan speelgoed is denk ik hoe dan?!
pi_220866472
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze dat nooit gezegd. Hij is gelovig dus vond het eigenlijk wel passend om wel te trouwen.
Misschien vindt ie t geld niet waard of geen zin om de hele dag in het middelpunt van de aandacht te staan.
Ja precies dat wist ik en daarom snap ik het ook niet. Want als praktiserend christen is het volgens mij zelfs 'verplicht' (bij gebrek aan een beter woord) om te trouwen voordat er kindjes komen toch?
pi_220866477
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:39 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ja, haar moeder koopt/haalt enorm veel voor ze.
Als ik zie wat daar aan speelgoed is denk ik hoe dan?!
Nou ja fijn voor haar denk ik dan, dat haar familie haar helpt.
pi_220866490
Staat die wijsneus van een MG nou te mansplainen bij dat snijwerk in het brood van AM?
pi_220866498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk 🤔
En hij is ook nog de christen van de 2
pi_220866542
Janneke heeft wel echt een verbouwing of zeg maar gerust renovatie zeg.. wel wat anders dan AM die wat muren witten en een vloer leggen een verbouwing noemde 🤣
pi_220866543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:58 schreef AnnArt het volgende:
Staat die wijsneus van een MG nou te mansplainen bij dat snijwerk in het brood van AM?
Jazeker. Kunnen we hem toch nog op wat mannelijkheid betrappen 😁
pi_220866549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Zo ontzettend raar dit weer. En wat nou als Lot een keer wordt uitgenodigd door een kindje wat thuis een verjaardagsfeestje geeft. Gaat AM dan mee naar dat huis en bij die mensen thuis op de bank zitten (al dan niet met Jet).
Waar zou AM nou precies bang voor zijn met een feestje? Dat die ouders niet opletten?
pi_220866552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Idd, ik zat ook te vloeken vannacht… en de buurtjes vonden het dit jaar wel heel erg luid pffffff. Mag van mij wel afgeschaft worden in Delft !
pi_220866580
quote:

[..]
Haha ja ik zie dit helemaal voor me!
pi_220866613
Is M al ah spelen met de waterbak?
pi_220866627
Vreselijk dat Luilak in Delft: een traditie van kinderen is volledig overgenomen door mototliefhebbers die allemaal ruim volwassen zijn. Ik houd best wel van een feestje op zijn tijd, maar dit vind ik een beetje sneu overkomen (en het advies van de gemeente ook: doe je ramen en ventilatieroosters dicht, in een snikheet weekeinde...).

De oudere kinderen en aanhang willen haar er wel bij hebben, dus ze zal wel een leuk mens irl. En waarom laat je je kind niet uitslapen?
pi_220866633
quote:

[..]
Ze hebben een geregistreerd partnerschap. Dat is wettelijk hetzelfde.
Niet iedereen heeft behoefte aan de poespas van een bruiloft. Ik vind het alleen maar goed dat hij vasthoudt aan wat hij wil.
pi_220866643
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Janneke heeft wel echt een verbouwing of zeg maar gerust renovatie zeg.. wel wat anders dan AM die wat muren witten en een vloer leggen een verbouwing noemde 🤣
Ik zou er helemaal gek van worden om zo lang in de troep te zitten en vrijwel ieder vrij uur te moeten klussen.
pi_220866653
quote:

[..]
Daar mag L dan waarschijnlijk niet heen. Want wie weet wat er allemaal gebeurt op zo’n verjaarspartij waar Demammavan niet bij is. Levensgevaarlijk!
pi_220866739
Jet wilde zelf mee. Wat ik wel snap. Die is het natuurlijk zat om steeds bij de jongsten te horen en mee naar uitjes te moeten die meer voor kleuters zijn. Maar dit vind ik geen geschikt event voor zo´n jong kind.

Dat geschreeuw op straat en de muziek vind ik echt aso. Lot slaapt er misschien wel doorheen, maar Maarten, Sara (die was niet meer zo te zien?) en vooral, de buren?

En het mooiste moment was toen ze Jim weer vonden ❤️🙄
Volgens mij hebben daar wat mensen therapie nodig.
pi_220866760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze hebben een geregistreerd partnerschap. Dat is wettelijk hetzelfde.
Niet iedereen heeft behoefte aan de poespas van een bruiloft. Ik vind het alleen maar goed dat hij vasthoudt aan wat hij wil.
.

Niet in de ogen van God.
pi_220866782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zou er helemaal gek van worden om zo lang in de troep te zitten en vrijwel ieder vrij uur te moeten klussen.
Ik ook maar toch wel lef dat ze het aandurven. Wat ze tot nu toe gedaan hebben vind ik mooi geworden, hopelijk is het resultaat het straks allemaal waard.
pi_220866803
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
.

Niet in de ogen van God.
Ja en? Alsof iedereen die gelovig is, trouwt.
Ze hebben ongetwijfeld ook seks voor het huwelijk partnerschap gehad ;)
pi_220866889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja en? Alsof iedereen die gelovig is, trouwt.
Ze hebben ongetwijfeld ook seks voor het huwelijk partnerschap gehad ;)
Diegene die zondags naar de kerk gaan wel. Dat doet hij toch? Of alleen met kerst enzo?
pi_220866925
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daar mag L dan waarschijnlijk niet heen. Want wie weet wat er allemaal gebeurt op zo’n verjaarspartij waar Demammavan niet bij is. Levensgevaarlijk!
Yep, maar wel met Jetje rondscheuren
pi_220866986
Ik zou het ook niet per se op prijs stellen als een moeder ongevraagd blijft.
Ik ben wel eens bij een kinderfeestje gebleven, omdat moeder dat had gevraagd voor een extra paar ogen. Maar verder zou ik er zelf ook niet op zitten wachten.
En dan op zijn AM's, 20m verderop gaan zitten staren.

Vond de opmerking over Jet 's avonds een vent... heel vreemd, het kind is 7(?) en midden in de nacht wakker (gemaakt)
pi_220866990
Hij wou in de kerk trouwen toch en dat wou debbie niet
pi_220866991
Het is van grote importantie bij AM om te weten op wie er gezeten is. En zo is dat paardrijden bij hun (manege) ook exact omschreven. Zitten.
pi_220866999
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:41 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Diegene die zondags naar de kerk gaan wel. Dat doet hij toch? Of alleen met kerst enzo?
Geen idee.
pi_220867003
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:49 schreef Loveischocolala het volgende:
Hij wou in de kerk trouwen toch en dat wou debbie niet
Ja dat was het idd ze heeft dat wel eens gezegd herinner ik me nu. Maar dan klopt het verhaal 'roy wil niet trouwen' ook niet, eigenlijk wil Debbie dan dus niet. Of niet in de kerk dan.
pi_220867010
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:49 schreef AnnArt het volgende:
Het is van grote importantie bij AM om te weten op wie er gezeten is. En zo is dat paardrijden bij hun (manege) ook exact omschreven. Zitten.
Zitten en zuipen 👍
pi_220867018
Is Sanneke al boven water vandaag?
pi_220867021
En gaat ze nu wéér mee naar een kinderfeestje van L? Doe eens even normaal, AM! Na de eerste keer is het aan, hoor. Die gaat minimaal totdat L puber is, mee naar feestjes ... om van afstand te bespioneren. Hoe maak ik mijn kind zo angstig en afhankelijk mogelijk #projectie
Idd, die zou therapie niet misstaan.
pi_220867029
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:
Ligt vast onder water in het zwembadje
pi_220867036
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:53 schreef AnnArt het volgende:
En gaat ze nu wéér mee naar een kinderfeestje van L? Doe eens even normaal, AM! Na de eerste keer is het aan, hoor. Die gaat minimaal totdat L puber is, mee naar feestjes ... om van afstand te bespioneren. Hoe maak ik mijn kind zo angstig en afhankelijk mogelijk #projectie
Idd, die zou therapie niet misstaan.
Je zou denken dat ze bij kind 8 wat beter kon loslaten en vertrouwen hebben, maar het tegenovergestelde lijkt het geval.
pi_220867066
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ah dat is heel fijn dat ze zo geholpen kan worden.
pi_220867124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:53 schreef Missinglink24 het volgende:
Is met haar hoofd in de watertafel haar makeup routine aan het doen
pi_220867144
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij in het middelpunt gaat sowieso niet gebeuren, Debbie moet en zal de main character zijn. Als ze ooit gaat trouwen, zou ze dan met haar bolide binnen rollen?
pi_220867198
Sanneke ligt in het zwembadje met haar ijsje
Hahaha geen idee! Ze is te stil

Dbm is denk ik te druk met klisma’s als ze er nou zelf ook een neemt! Misschien komt er dan minder shit uit haar mond
pi_220867218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:17 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke ligt in het zwembadje met haar ijsje
Hahaha geen idee! Ze is te stil

Dbm is denk ik te druk met klisma’s als ze er nou zelf ook een neemt! Misschien komt er dan minder shit uit haar mond
Sanneke is weggesmolten
pi_220867270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:18 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Is dat die paarswitte buvanha handdoek? Ja dat zijn dus hele fijne handdoeken... Vind ik althans. Jammer dat ze samenwerken met AM 😑
Maar ook deze maat? Hebben ze niet groter? Het type handdoek lijkt me fijn, maar niet dit formaat wat in de box zit.
pi_220867474
Haha dat artikel van Debbie. Het lijkt wel een parodie op alles wat onze eigen razende reporter van FOK hier toen heeft geplaatst.

Ik mis haar nog dadelijks, zo jammer dat zij toen hier is gestopt.
pi_220867554
Als kind had ik moppenboekjes. Dat artikel over Debbie had daar niet in misstaan.
🤡

Haar arts zegt dat ze niet veel verbetering meer moet verwachten, op TT neemt ze haar volgers mee in het herstel van LC.

Ik lees trouwens niks over haar afval spuitjes waardoor ze er zo belabberd uitziet.
pi_220867560
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sanneke is weggesmolten
In de headspa weggesmolten.
pi_220867565
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de headspa weggesmolten.
En gesmolten linkjes delen, werkt hard die meid
pi_220867585
Judith zal wel met haar handen in het (vette) haar zitten, nu ze geen linkjes kan plaatsen
pi_220867638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:49 schreef AnnArt het volgende:
Ja, en dat moet ook in de deuropening gebeuren en gefilmd worden.
pi_220867652
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:59 schreef Kaatjepuk het volgende:
Haha dat artikel van Debbie. Het lijkt wel een parodie op alles wat onze eigen razende reporter van FOK hier toen heeft geplaatst.

Ik mis haar nog dadelijks, zo jammer dat zij toen hier is gestopt.
Volgens mij raakte de razende reporter geïnspireerd door een eerder artikel over Debbie in de buurtkrant. Zou ze zelf bellen of ze erin mag?
pi_220867663
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en dat moet ook in de deuropening gebeuren en gefilmd worden.
Klopt, even rustig binnenkomen is er niet bij, AM duwt gelijk de telefoon in je snufferd
pi_220867684
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zal wel met haar handen in het (vette) haar zitten, nu ze geen linkjes kan plaatsen
Ja dit vindt ze echt niet leuk. Is het ook niet natuurlijk, er gaat flink wat tijd in zitten om een account te laten groeien. En veel foto's kwijt enzo.
Maar geeft Judith dan echt geldadvies? Want een budget excel lijstje verkopen, dat mag toch gewoon?
pi_220867743
Die foto van Pascal weer... 🥴
pi_220867776
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:32 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Ja erg. En waarom het zo geplaatst moet worden.. en dan niks erover mogen zeggen he.
pi_220867785
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dit vindt ze echt niet leuk. Is het ook niet natuurlijk, er gaat flink wat tijd in zitten om een account te laten groeien. En veel foto's kwijt enzo.
Maar geeft Judith dan echt geldadvies? Want een budget excel lijstje verkopen, dat mag toch gewoon?
Volgens mij deelt ze wel info waar zij zelf beter van wordt. Bijv. de eerste zoveel mensen die ergens starten met beleggen krijgen dan een x bedrag cadeau. Zij krijgt dat dan ook maar geen idee of ze daar transparant over is. Verder deelt ze info over rente etc. En gisteren bijv. dat zij haar spaargeld steeds overzet i.v.m. hogere rente elders.
pi_220867796
quote:
Ze doet het er natuurlijk om. Ze had ook alleen het boek kunnen fotograferen.
pi_220867806
quote:
Eerlijk? Ik vind het eng om te zien
pi_220867862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja dat snap ik, maar ik schrok wel van de foto.
pi_220867870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zeker met de tekst erbij, ze wil echt iets uitlokken. Of beter gezegd: dat wil haar eetstoornis…
pi_220867877
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:51 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat was het idd ze heeft dat wel eens gezegd herinner ik me nu. Maar dan klopt het verhaal 'roy wil niet trouwen' ook niet, eigenlijk wil Debbie dan dus niet. Of niet in de kerk dan.
Ze hebben geregistreerd partnerschap. Is zo goed als zelfde als trouwen.
pi_220867897
L mag niet fietsen en ook nog geen speelafspraakjes zolang ze geen diploma heeft. Met de scouting naar het strand is dan weer geen enkel probleem. 😂
pi_220867915
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:47 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ze hebben geregistreerd partnerschap. Is zo goed als zelfde als trouwen.
Weet ik.
pi_220867970
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:46 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zeker met de tekst erbij, ze wil echt iets uitlokken. Of beter gezegd: dat wil haar eetstoornis…
Wat zou haar eetstoornis bijvoorbeeld willen uitlokken, denk je?
pi_220868052
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:51 schreef Danielle_ het volgende:
L mag niet fietsen en ook nog geen speelafspraakjes zolang ze geen diploma heeft. Met de scouting naar het strand is dan weer geen enkel probleem. 😂
Ja, maar daar is alleen maar leiding die ze al heel lang kent en allemaal vertrouwd, dus dan is het geen probleem. Geen idee hoe dat in haar hoofd werkt. Ze is met L. wel echt een zeur moeder (dat was ze al, maar dit gaat nergens over).
pi_220868057
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat er mensen zijn die dan zeggen je ziet er goed uit?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220868114
quote:

[..]
Ook geschokte reacties zijn voeding voor de ES.
Verder is een super complex probleem zoals een ES hier bijna niet uit te leggen.
Zoals we hier al vaker concluderen; ze zou offline moeten gaan.
pi_220868122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, maar daar is alleen maar leiding die ze al heel lang kent en allemaal vertrouwd, dus dan is het geen probleem. Geen idee hoe dat in haar hoofd werkt. Ze is met L. wel echt een zeur moeder (dat was ze al, maar dit gaat nergens over).
Eens. Opvallend omdat de meeste mensen makkelijker worden naarmate ze meer kinderen hebben. Alsof ze denkt; bij deze laatste ga ik echt alles precies doen zoals IK het wil.

Want daar draait het allemaal om. Het is de behoefte van AM, niet die van Lot.
pi_220868133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef papierentas het volgende:

[..]
Niemand heeft haar ooit verteld dat het meeste misbruik door bekenden wordt gedaan natuurlijk.
pi_220868134
Sanneke gaat alweer dingen bestellen, UV pakjes en petjes dit keer, want heeft M. echt nodig. Zij bedenkt echt dagelijks iets wat gekocht moet worden.
pi_220868151
Lot heeft amper geslapen (goh, hoe zou dat nu komen?) en is druk, volgens AM.
Ik zie een normale speelse kleuter, niks meer. Volgens mij heeft ze na de oudste twee geen echt drukke kinderen meer gehad.

En ze moet naar beneden want haar haar moet nog gedaan worden voor het feestje.
Vervolgens zie je Lot met dezelfde uitgezakte vlechten naar het feestje gaan.
Maarten was vast niet beschikbaar.
pi_220868162
Feestje van Lot weer snel voorbij. Na de lunch weg en om 15.00 uur weer thuis terwijl het toch een stukje rijden was aldus AM. Of zou ze eerder weg zijn gegaan?
pi_220868218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:41 schreef Pumba2024 het volgende:
Feestje van Lot weer snel voorbij. Na de lunch weg en om 15.00 uur weer thuis terwijl het toch een stukje rijden was aldus AM. Of zou ze eerder weg zijn gegaan?
Nou, alleen taart gegeten denk ik.
Wellicht is dit ook weer iets typisch Geertsen. Wij vinden haar nog te jong/moe voor een feestje, dus wij halen haar eerder op want wij doen alles wat voor ons ( komt) goed voelt. Ofzo.

Dat zogenaamd leuke praten ook, over de goodiebag. Wat wil ze bewijzen? Dat ze opeens een lieve, betrokken moeder is?
Iedereen weet beter, dus dat neppe gezwets is vooral zielig. Net zo zielig als het meerijden met luilak. Ze past er zó niet tussen, ziet ze dat nou zelf echt niet?
pi_220868257
Demammavan: Ik vind het opvallend hoe klein vooral L. wordt gehouden. Zeuren over haar fietsen, maar zelden gaan fietsen (hier werd echt dagelijks gefietst met de kinderen die net konden fietsen), nog niet starten met zwemles, het telkens thuis houden, toen ze startte op school, nu weer mee naar een feestje (en waarom zou J. meemoeten?) verplicht in bad met je zus die daarvoor te oud wordt etc.

Ik volg Annemarie al best wat jaren, maar meegaan naar feestjes heb ik nooit gezien bij de andere kinderen. L. wordt, ook door de rest van het gezin, behandeld als een 3-jarige. Misschien is het passend voor haar, maar het blijft toch wat raar om te zien.

En tja Luilak, waarom is het een hoogtepunt van het event als je je zoon terugvindt? Helemaal eens met Harper hierover.
pi_220868394
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niemand heeft haar ooit verteld dat het meeste misbruik door bekenden wordt gedaan natuurlijk.
Dit begrijp ik echt niet bij haar. Zo bang voor misbruik, maar geen rekening houden met waar/met wie het meeste misbruik voor komt. 🤷‍♀️
pi_220868684
Nathalie net niet zwanger eerste keer vorige wel toen toch ?
pi_220869012
quote:

[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht. Ze had namelijk gewoon het boek kunnen fotograferen, maar dit doet zij / de ES om iets uit te lokken. Zowel van de volgers die in shock zijn als ze deze foto zien, en daarop reageren, maar ook van de pro-Ana's want dit levert tegelijk bewondering op vanuit die hoek. Tot het gaatje gaan, zeg maar... Het levert hoe dan ook content en reacties op. En het lijkt erop dat haar laatste strohalm ook geen behandeloptie is geworden, daarmee wordt de kans op herstel / gezond gewicht nog kleiner.
pi_220869047
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:58 schreef Loveischocolala het volgende:
Nathalie net niet zwanger eerste keer vorige wel toen toch ?
Ik begrijp niet wat hier staat.
pi_220869088
AM: jullie weten toch wel dat ik gezegend ben met goede genen een gedisciplineerd planmatige leefstijl?
Nee?
Nou, kijk, dan film ik even mijn buik, na 8 kinderen. Kom maar op met de complimenten, volgmoekes.
pi_220869137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:59 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind het opvallend hoe klein vooral L. wordt gehouden. Zeuren over haar fietsen, maar zelden gaan fietsen (hier werd echt dagelijks gefietst met de kinderen die net konden fietsen), nog niet starten met zwemles, het telkens thuis houden, toen ze startte op school, nu weer mee naar een feestje (en waarom zou J. meemoeten?) verplicht in bad met je zus die daarvoor te oud wordt etc.

Ik volg Annemarie al best wat jaren, maar meegaan naar feestjes heb ik nooit gezien bij de andere kinderen. L. wordt, ook door de rest van het gezin, behandeld als een 3-jarige. Misschien is het passend voor haar, maar het blijft toch wat raar om te zien.

En tja Luilak, waarom is het een hoogtepunt van het event als je je zoon terugvindt? Helemaal eens met Harper hierover.
Zeker!
pi_220869199
En hoeveel Artisjok filmpjes gaan we nog zien dit jaar? 🥱🥱🥱

Grootste vraag blijft: waarom verspil ik mijn tijd eigenlijk aan zo'n totaal NIET interessante vrouw🤣🤣🤣🤣
pi_220869341
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:46 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En hoeveel Artisjok filmpjes gaan we nog zien dit jaar? 🥱🥱🥱

Grootste vraag blijft: waarom verspil ik mijn tijd eigenlijk aan zo'n totaal NIET interessante vrouw🤣🤣🤣🤣
Omdat je dagelijks een dosis irritainment nodig hebt... ;)
pi_220869367
Pascal kan toch onmogelijk nog heel lang leven zo?
pi_220869417
quote:
Ik heb hem direct onder eetstoornissen gerapporteerd. Helpt doorgaans niet, maar vind het echt zo vreselijk dat die meid nog op insta mag.
Ze is had een intake voor een ziekenhuis wat mogelijk wilde helpen, ik zie er geen heil in, en vermoed hun ook niet aangezien ze er geen echte update over gaf.
Ze verkoopt een hoop dingen die ze krijgt. Ik denk dan telkens; ben je jezelf bewust van dat je leven op deze manier niet lang maar duurt dat je alles verkoopt?
pi_220869537
quote:

Ik geloof echt dat ze dit doet voor extra aandacht op haar Instagram pagina.
pi_220869561
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:10 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ik heb hem direct onder eetstoornissen gerapporteerd. Helpt doorgaans niet, maar vind het echt zo vreselijk dat die meid nog op insta mag.
Ze is had een intake voor een ziekenhuis wat mogelijk wilde helpen, ik zie er geen heil in, en vermoed hun ook niet aangezien ze er geen echte update over gaf.
Ze verkoopt een hoop dingen die ze krijgt. Ik denk dan telkens; ben je jezelf bewust van dat je leven op deze manier niet lang maar duurt dat je alles verkoopt?
Het is in ieder geval geen reclame voor AW Bruna uitgeverij om haar op deze manier een boek te laten reviewen. Maar daar mag je niets van zeggen, want dan krijg je als reactie dat dit losstaat van haar ziekte. Dat kan, maar dan had ze zichzelf er niet bij moeten fotograferen.
pi_220869564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:23 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp niet wat hier staat.
Ik dacht dat het aan mij lag 😂
pi_220869576
quote:

Lot mag tenminste naar een feestje, wel met mama op de achtergrond. Maar volgens mij mocht Jet niet eens op die leeftijd.
pi_220869619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:23 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het is in ieder geval geen reclame voor AW Bruna uitgeverij om haar op deze manier een boek te laten reviewen. Maar daar mag je niets van zeggen, want dan krijg je als reactie dat dit losstaat van haar ziekte. Dat kan, maar dan had ze zichzelf er niet bij moeten fotograferen.
Zo’n reactie kreeg ik inderdaad ook een keer toen ik een samenwerking van haar benaderde, dat het echt waanzin was haar te benaderen en dat ik per direct niets meer van dat merk wilde weten hierom. En kreeg doen eerst zo’n reactie en toen legde ik uit dat dat misschien zo was voor een leek, maar niet voor mensen die meer verstand hebben van eetstoornissen etc.
en uit eindelijk ontstond er een goed gesprek.
pi_220869651
De tweeling mocht niet langs de deuren met Kinderpostzegels, want ze zouden eens verdrinken in de slootjes in de buurt.

L. mag met scouting naar het strandje.
pi_220869661
Wat doen ze bij AM met die artisjokken??? Ze likken de saus af en gooien het in een bak?
En zijn ze lekker? Ik heb ze nog nooit gegeten!
pi_220869708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:05 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal kan toch onmogelijk nog heel lang leven zo?
Dit verbaasd me eigenlijk best wel, dat haar lichaam het nog ‘doet’
pi_220869751
Ze geeft online aan dat ze word afgewezen. Zijn ziekenhuizen of instanties niet verplicht zorg te verlenen?

(Geen verstand van, oprecht nieuwsgierig).
pi_220869791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze geeft online aan dat ze word afgewezen. Zijn ziekenhuizen of instanties niet verplicht zorg te verlenen?

(Geen verstand van, oprecht nieuwsgierig).
Behandeling is vrijwillig. Die opties heeft ze ook al gehad, vroegtijdig afgehaakt omdat ze het o.a. niet eens was met de behandeldoelen. In eerdere topics hebben we het hier al over gehad. Een verplichte opname met een zorgmachtiging haalt in dit geval niets uit. Daarvoor is haar gewicht te laag. En stel dat het gewicht nog wel 'voldoende' was geweest, dan wordt het dwangvoeding. Daar zal haar ES tegen ageren. Dus na de opname (en waarschijnlijk zelfs tijdens) er alles aan doen om weer af te vallen.
pi_220869833
Roepen dat je behandeling nodig hebt, tegelijk van mening zijn dat de aangeboden behandelingen tot nu toe niet voldoende waren of te kort. En afhaken omdat je het niet met de gestelde voorwaarden en behandeldoelen eens bent. Beter denken te weten dan professionals. Dan saboteert de ES zodanig dat behandeling niets gaat opleveren. Je kan op de beste plek zitten, met het meest geweldige team eetstoornissen, maar... je zal het zelf moeten doen. Zelf die strijd aan gaan met de ES. En zoals je bij Pascal ziet, is dan ontzettend moeilijk en ingewikkeld en wint de ES het nog altijd.
pi_220869838
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef brilduiker1973 het volgende:
Wat doen ze bij AM met die artisjokken??? Ze likken de saus af en gooien het in een bak?
Ik ben ook gaan googelen! Snap er niets van 😂
pi_220869885
Wel lief van Jet dat ze zo bezorgd is dat Lot nog niets gegeten heeft.
pi_220869889
Artisjokken zijn lekker, vooral het hart midden in. Wij eten het met een azijn dressing niet met zo’n volle mayonaise dressing

Pascal beweert natuurlijk zelf dat ze wilt behandeld worden. Het zit dus toch anders. Bedankt voor jullie uitleg
pi_220869906
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef brilduiker1973 het volgende:
Je schraapt met je tanden het onderste deel van het blaadje inclusief saus eraf zeg maar. Ik vind het wel lekker maar ligt ook aan de smaak van het dipsausje natuurlijk. Het is meer een voorgerechtje zoals zij het eten. Het hart (als alle blaadjes op zijn) kun je ook nog eten, moet je eerst nog schoonmaken dwz de ‘haartjes’ eerst weghalen.
pi_220869923
Dat snap ik hahaha 🤣🙈

Dacht dat de vorige keer met ivf Nathalie van de let in 1 x zwanger was, nu is ze deze keer niet zwanger. Maar ook natuurlijk een vreemd eitje in de buik gekregen weet niet of mee te maken heeft
pi_220869927
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Artisjokken zijn lekker, vooral het hart midden in. Wij eten het met een azijn dressing niet met zo’n volle mayonaise dressing

Pascal beweert natuurlijk zelf dat ze wilt behandeld worden. Het zit dus toch anders. Bedankt voor jullie uitleg
Ze wil ook denk ik wel behandeld worden (of tenminste, ik denk niet dat ze echt dood wil) maar wel op haar manier/de manier van de eetstoornis. Dus geen sondevoeding bijvoorbeeld. Terwijl dat nu echt eigenlijk de enige manier voor haar is hoe ze wat kan aankomen schat ik zo in.
pi_220869942
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Dat snap ik hahaha 🤣🙈

Dacht dat de vorige keer met ivf Nathalie van de let in 1 x zwanger was, nu is ze deze keer niet zwanger. Maar ook natuurlijk een vreemd eitje in de buik gekregen weet niet of mee te maken heeft
Ik was de eerste keer met IVF ook direct zwanger en de tweede keer niet, zegt weinig. :-)
pi_220869952
Ook hoe ze (pascal) praat in die brillenvideo.. het leven is er echt uit. ik begrijp echt niet waarom ze die maakt. En ook niet waarom ik er naar kijk eerlijk gezegd.
pi_220869990
Wat een gezever over die artisjokken. Kijk hoe mooi ze zijn.
Ga toch weg, eet dat ding gewoon
pi_220870009
Artisjokken zijn best lekker, maar het is een hoop gedoe. Eigenlijk, zoals ook bij slakken en calimaris proef je vooral de dipsaus.
pi_220870012
De kledingkeuze van dbm is ook weer zo bijzonder 🥲 Snap dat niet, het doet echt niks voor haar lijf zo (en de ondervoede Flip ziet er toch totaal niet ondervoed uit??)
pi_220870065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
De kledingkeuze van dbm is ook weer zo bijzonder 🥲 Snap dat niet, het doet echt niks voor haar lijf zo (en de ondervoede Flip ziet er toch totaal niet ondervoed uit??)
Flap is ondervoed toch?

DBM heeft echt geen smaak 😂😂😂
pi_220870246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Flap is ondervoed toch?

DBM heeft echt geen smaak 😂😂😂
Klopt, maar ik zie het zo niet. Misschien een vitamine tekort met hun menu. Maar ik wou dat mijn zoon haar bouw had, qua wat er op de botten zit.
pi_220870278
Het ziet er weer uit als een sneu hapje avondeten bij de familie Geerts
pi_220870344
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien is het hardstikke lekker, maar het oog wil ook wat...
pi_220870377
Ik vind artisjok wel lekker hoor, op een pizza enzo. Gaat er bij een borrel ook vast wel in.
pi_220870576
Am heeft Lot de wc laten zien en afgeleverd bij haar twee vriendinnetjes.

Heeft die vrouw geen manieren? Je gaat naar de moeder toe die het feestje organiseert en daar lever je je kind af.
pi_220870577
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nou, zeg dat wel. Ik zit er net naar te kijken en de pannekoekjes lijkt op het braaksel van een kat 🥴. Ben ik trouwens de enige die de tweeling nooit kan verstaan en er wel klaar mee is met die dansjes?
pi_220870665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:28 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar ook deze maat? Hebben ze niet groter? Het type handdoek lijkt me fijn, maar niet dit formaat wat in de box zit.
Welk formaat zit erin dan? Ik heb de strandhanddoeken, die zijn echt chill. Maar die zijn 160x80
pi_220870692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef Lodelie het volgende:

Heeft die vrouw geen manieren? Je gaat naar de moeder toe die het feestje organiseert en daar lever je je kind af.
Tsja..
pi_220870758
Hoe warm zou het moeten worden voordat Sanneke haar zoon in een korte broek mag i.p.v. een veel te lange lange broek?
pi_220870792
mcw maakt reclame voor een nivea smeerseltje, de tekst is al tenenkrommend maar in het filmpje zie je ook dat haar spiegel echt goor is?
pi_220870812
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe warm zou het moeten worden voordat Sanneke haar zoon in een korte broek mag i.p.v. een veel te lange lange broek?
Ik zat met verbazing te kijken naar de zoveelste aankopen van UV werende kleding voor M en ik moest denken aan de goeie ouwe tijd dat mijn kinderen, met dit weer, gewoon in hun halve blootje rondliepen. Ik zou willen dat ze stopt met dat kind vol te stouwen met allerhande meuk, alleen maar omdat zij koopverslaafd is.
pi_220870892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef Lodelie het volgende:

Dat zou ik toch niet al te letterlijk nemen ;). Ze heeft L. vast wel aangemeld bij de moeder.
pi_220870968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:41 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zat met verbazing te kijken naar de zoveelste aankopen van UV werende kleding voor M en ik moest denken aan de goeie ouwe tijd dat mijn kinderen, met dit weer, gewoon in hun halve blootje rondliepen. Ik zou willen dat ze stopt met dat kind vol te stouwen met allerhande meuk, alleen maar omdat zij koopverslaafd is.
Een UV shirt is echt niet gek. Je huid beschermen tegen zonnestralen is belangrijk.
pi_220870977
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:01 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Een UV shirt is echt niet gek. Je huid beschermen tegen zonnestralen is belangrijk.
Zeker, komt goed van pas. Als je ook echt naar buiten gaat dan.
pi_220871009
Lot moest even een ander badpak aan want zo hoeven ze niet te smeren. Euhhh nou haar gezicht en benen zijn ook best belangrijk om te smeren? Nu begrijp ik wel waarom de dames vorig zomer de hele zomer met verbrande wangen rond liepen.
pi_220871026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nou, zeg dat wel. Ik zit er net naar te kijken en de pannekoekjes lijkt op het braaksel van een kat 🥴. Ben ik trouwens de enige die de tweeling nooit kan verstaan en er wel klaar mee is met die dansjes?
Nee, je bent niet de enige. Dat je daar als moeder uit goed fatsoen af en toe naar moet kijken is tot daar aan toe, maar dat je hier je volgers op trakteert....tsja....
pi_220871034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker, komt goed van pas. Als je ook echt naar buiten gaat dan.
MET JE MOEDER!!
pi_220871068
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Nee, je bent niet de enige. Dat je daar als moeder uit goed fatsoen af en toe naar moet kijken is tot daar aan toe, maar dat je hier je volgers op trakteert....tsja....
Dat is dan ook duidelijk om het leed te kunnen delen
pi_220871080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:41 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Als ze maar kan kopen. Dan maakt het niet uit wat. Ik vraag me af wat ze met een UV pakje gaat doen. Binnen heeft dat geen enkele zin.
pi_220871103
BORRE BORRE!!

Godskolere ik schrok mij de rambam met de AirPods in.
pi_220871125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:39 schreef meesterinbreekster het volgende:
mcw maakt reclame voor een nivea smeerseltje, de tekst is al tenenkrommend maar in het filmpje zie je ook dat haar spiegel echt goor is?
En waarom neemt ze die fles mee in haar tas? Ik neem nooit bodylotion mee.
pi_220871178
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ze maar kan kopen. Dan maakt het niet uit wat. Ik vraag me af wat ze met een UV pakje gaat doen. Binnen heeft dat geen enkele zin.
Buiten ook niet, tenzij ze hem aankleedt als een imker 😉. Het zou me helemaal niets verbazen als ze de hele dag binnen hebben gezeten. Die tuin is totaal niet zomerklaar en het is sowieso te klein om daar comfortabel te zitten. Ik zou er lekker een paar uurtjes op uit gaan, richting het water, goed insmeren, parasol mee, of in de schaduw, en een koelbox met wat lekkers te eten en drinken.
pi_220871197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
BORRE BORRE!!

Godskolere ik schrok mij de rambam met de AirPods in.
Ik vind dat oprecht een zorgelijk storende eigenschap van haar.
pi_220871287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Buiten ook niet, tenzij ze hem aankleedt als een imker 😉. Het zou me helemaal niets verbazen als ze de hele dag binnen hebben gezeten. Die tuin is totaal niet zomerklaar en het is sowieso te klein om daar comfortabel te zitten. Ik zou er lekker een paar uurtjes op uit gaan, richting het water, goed insmeren, parasol mee, of in de schaduw, en een koelbox met wat lekkers te eten en drinken.
Ik heb geen idee of die pakjes goed (genoeg) werken. Kan me niet herinneren dat dit bestond toen mijn kinderen klein waren. Ze hadden het in elk geval niet. Factor 50 daarentegen wel en dat werkt ook prima.
pi_220871289
Moet Maudje toch even beter schoonmaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')