abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220865426
Wat een aso gebeuren, dat luilakken
pi_220865429
Drielingmoeder Tatiana zit toch in de schuldsanering? Hoe betaalt zij toch alles voor wat ze nu weer doet in haar tuin enzo?
pi_220865431
Ik vind het zorgelijk hoe blij DBM wordt als haar kinderen medische handelingen moeten ondergaan. Ik hoop dat zij en haar kinderen goed in beeld zijn bij zorgverleners (en zij alert zijn).
pi_220865432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral echt denkt dat ze dit mag doen... ze wilt ook helemaal uitgelegd krijgen van meta wat ze verkeerd doet zodat ze het met een beetje creativiteit toch kan doen... het komt gewoon echt niet binnen dat het gewoon simpel niet mag... dit is dus waar bob later ook tegenaan gaat lopen.. altijd geleerd dat regels er zijn om te omzeilen... maar als het dan niet lukt geen idee hebben dat het gewoon aan jezelf ligt
Het ligt ook nooit aan Juud. Heb haar ooit eens in het echt mogen spreken. Wat een blaaskaak is dat. Continue de overtreffende trap hebben als iemand iets verteld heeft. Naar mens.
pi_220865433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral echt denkt dat ze dit mag doen... ze wilt ook helemaal uitgelegd krijgen van meta wat ze verkeerd doet zodat ze het met een beetje creativiteit toch kan doen... het komt gewoon echt niet binnen dat het gewoon simpel niet mag... dit is dus waar bob later ook tegenaan gaat lopen.. altijd geleerd dat regels er zijn om te omzeilen... maar als het dan niet lukt geen idee hebben dat het gewoon aan jezelf ligt
Goed dat Meta haar een lesje leert dat je gewoon niet altijd alles maar kan flikken, en dat er wel degelijk regels zijn om je aan te houden
pi_220865435
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:44 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Het ligt ook nooit aan Juud. Heb haar ooit eens in het echt mogen spreken. Wat een blaaskaak is dat. Continue de overtreffende trap hebben als iemand iets verteld heeft. Naar mens.
Zij lijkt mij irl ook echt niet een prettig persoon om mee om te moeten gaan. Niet gek dus dat ze weinig tot geen vrienden heeft, en geen relatie
pi_220865448
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wie zegt dat ze het daadwerkelijk geeft? Ik zie haar ervoor aan om enkel een foto te plaatsen van de klysma's. En over dit soort dingen worden altijd wel duidelijke afspraken gemaakt, dus bijv bij 2/3 dagen geen ontlasting geven.
Maar daar horen vaak ook leefstijl adviezen bij.
Ik hoop voor haar kind(eren) oprecht dat ze zich aan deze richtlijnen houdt en het inderdaad enkel inzet als het echt nodig is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik daar bij DBM dus regelmatig m’n bedenkingen bij heb…
pi_220865454
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:44 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ah, nog iemand met zo’n soort ervaring met haar. 😂

Ik zie haar account nog wel via instanavigation trouwens en ook op Facebook is ze (nog) niet weg?
pi_220865463
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een aso gebeuren, dat luilakken
Ik zie hier de lol ook niet van in. En dan al in je huis terwijl er nog mensen slapen beginnen met harde muziek.
Ik hoop dat AM niet van de motor is af geglibberd
pi_220865467
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ah, nog iemand met zo’n soort ervaring met haar. 😂

Ik zie haar account nog wel via instanavigation trouwens en ook op Facebook is ze (nog) niet weg?
Ze heeft alles los gekoppeld en hoopt zo niet overal eraf gekikt te worden 🤷 nog even en ze mag helemaal niet meer terug
pi_220865490
En Lotte braakt maar weer eens een lap tekst over co-ouderschap uit. Toen ze nog met de vader was zag ze haar kinderen ook dagen niet omdat ze weer eens met haar hoofd onder de dekens lag te janken. Misschien eens een grote meid worden en de consequenties van je keuzes aanvaarden zonder te vragen om schouderklopjes.
pi_220865493
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft alles los gekoppeld en hoopt zo niet overal eraf gekikt te worden 🤷 nog even en ze mag helemaal niet meer terug
Losgekoppeld of niet, volgens mij ligt ze onder een vergrootglas.
pi_220865505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:06 schreef JaNeeDan het volgende:
En Lotte braakt maar weer eens een lap tekst over co-ouderschap uit. Toen ze nog met de vader was zag ze haar kinderen ook dagen niet omdat ze weer eens met haar hoofd onder de dekens lag te janken. Misschien eens een grote meid worden en de consequenties van je keuzes aanvaarden zonder te vragen om schouderklopjes.
Maar echt. Hoe krijg je het uit je strot ook. Alles is altijd te veel en ze voelt het niet.
Er is niks mis met emoties, er is niks mis met je dag eens niet hebben. Maar soms heb je gewoon ff een schop onder je hol nodig.
Rug recht en als je kinderen in bed liggen laat je die vastzittende huil er maar uit.

Zonder mezelf allemaal schouderklopjes te willen geven, maar ik vraag me echt af hoe zij omgegaan zou zijn met wat wij allemaal meegemaakt hebben.
pi_220865507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana zit toch in de schuldsanering? Hoe betaalt zij toch alles voor wat ze nu weer doet in haar tuin enzo?
Oh ik vond het juist heel budget proof overkomen, heeft misschien een emmer verf wat over was van iemand kunnen krijgen en die spullen kwam een buurvrouw mee aanzetten toch?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220865513
Echt geen greintje medelijden met Juud. Ze probeert werkelijk alles naar haar hand te zetten, ook alles dat algemeen geaccepteerd is door de maatschappij. Het moet tegenvallen voor haar dat ze nu eens niet haar zin krijgt en ze nu blijkbaar een keer de "verkeerde" treft. Nee is nee, maar dat komt in haar vocabulaire niet voor.
pi_220865539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Miepje77 het volgende:
Daar snap ik ook helemaal niks van!
Zij lijkt soms ook zo manisch, alles willen doen maar niks afmaken.
pi_220865560
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:12 schreef Maremare het volgende:
Echt geen greintje medelijden met Juud. Ze probeert werkelijk alles naar haar hand te zetten, ook alles dat algemeen geaccepteerd is door de maatschappij. Het moet tegenvallen voor haar dat ze nu eens niet haar zin krijgt en ze nu blijkbaar een keer de "verkeerde" treft. Nee is nee, maar dat komt in haar vocabulaire niet voor.
En dat leert ze Bob ook. Dat word later nog wat met hem
pi_220865589
Grappig ook dat Judith echt iemand wil spreken van Meta die haar eens even mag gaan uitleggen wat ze verkeerd doet.
Denk je dat Meta daar aan gaat beginnen met miljoenen accounts.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220865752
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Grappig ook dat Judith echt iemand wil spreken van Meta die haar eens even mag gaan uitleggen wat ze verkeerd doet.
Denk je dat Meta daar aan gaat beginnen met miljoenen accounts.
Judith denkt dat echt, want Judith staat boven alles en iedereen en is écht de enige belangrijke gebruiker van de platformen van Meta. Of ze gelooft dat Meta een kleine lokale ondernemer is😂
pi_220865860
Wat een aso’s die Geerts, familie flodder uit Delft!
Ook midden in de nacht keihard muziek, S die slaapt, L die slaapt.. leuk!

Sanneke lag in bed, pff moet dat gefilmd worden?
pi_220865924
AM die mee gaat met die luilak optocht. Dat is toch voor de jeugd. Wat moet zij daarbij als angsthaas op die motor met die dildo al filmend op dr kop. Ik zou me doodschamen als mijn moeder met die stengel op haar helm mee zou rijden.

DBM laat even de klysma's zien die ze kinderen gaat geven. Heel interessante informatie, leuk voor die kinderen ook. Alsof delen dat er eentje botox spuiten in zn kont krijgt en dat ook de andere regelmatig helemaal verstopt zit nog niet genoeg is. Hierbij een blik op de klysma's die ze ze zelf gaat geven, heel fijn.
pi_220865955
Ah, luilak. Het jaarlijkse tokkie festijn! Het zegt iedere keer weer zoveel over Annemarie dat ze dit fantastisch vindt…
En wat is dat voor lullig klein reishanddoekje wat er nu in de nieuwste box komt? Een gastendoekje?
pi_220866034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat een aso’s die Geerts, familie flodder uit Delft!
Ook midden in de nacht keihard muziek, S die slaapt, L die slaapt.. leuk!
En niemand met een fatsoenlijk motorpak, alleen helmen. Je achtjarige dochter zonder motorpak achterop zetten, totaal gestoord.
pi_220866037
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:09 schreef Danielle_ het volgende:
Ah, luilak. Het jaarlijkse tokkie festijn! Het zegt iedere keer weer zoveel over Annemarie dat ze dit fantastisch vindt…
En wat is dat voor lullig klein reishanddoekje wat er nu in de nieuwste box komt? Een gastendoekje?
Is dat die paarswitte buvanha handdoek? Ja dat zijn dus hele fijne handdoeken... Vind ik althans. Jammer dat ze samenwerken met AM 😑
pi_220866040
Debbie staat in de lokale krant met haar long-COVID verhaal. Dat dat nog steeds effect heeft op haar leven. Maar ze was toch genezen?

De elektrische Rollie natuurlijk pontificaal in beeld. Net als de grote foto van de kinderen op de achtergrond.

Walgelijk mens. Ik hoop dat mensen uit Barneveld ook haar andere kant aan de journalist vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')