abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220865191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:15 schreef Moppie1982 het volgende:
Am is net zo een grote kleuter als DBM en Sanneke jeetjeeee en maar doorgaan over dat luilak! Je bent 50!!!!
Is dit haar enige niet gesponsorde uitje in het jaar?

Daar ga je toch serieus niet je nest voor uit als vrouw van 50 😂
pi_220865194
Is al bekend of Sanneke de warme dag gisteren goed is doorgekomen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Kaatje35 op 23-05-2026 07:05:33 ]
pi_220865198
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ja hoor, de aso familie maakt ook de directe buren wakker met hun gepraat en geschreeuw op de oprit om 3 uur ‘s nachts. Geen enkel respect.

En J mee bij Julia achterop..

Geen filmpje van dat ze weg rijden vanaf huis, misschien heeft toch een van de buren er wat van gezegd?
En die herrie-muziek in je huis terwijl boven je man en kinderen slapen. Ze is gewoon asociaal.

Ik ging er vanuit dat Maarten mee zou gaan, maar het verbaast me ook weer niet dat ie het niet doet. Hij was naar een festival (?) maar daar vertelde ze niets over. Er hangt "een sfeer" in huize Geerts sinds haar verjaardag.
pi_220865203
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:58 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Is dit haar enige niet gesponsorde uitje in het jaar?

Daar ga je toch serieus niet je nest voor uit als vrouw van 50 😂
Ik dacht hetzelfde. De halve familie komt het hele jaar nergens zonder dat het een samenwerking is. Wat maakt, één keer per jaar, een paar uur 's nachts "herrie & rook maken en motoren ronken" dan zo bijzonder? Of is dit het enige uitje waar de drie volwassen kinderen van AM haar bij betrekken? En dat zij J nu meeneemt is zodat zij haar eigen deelname voor de komende jaren heeft veilig gesteld? En doen Rens, Esmee en Jim's "elke 2,5 jaar nieuwe vriendin" niet mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 23-05-2026 07:23:06 ]
pi_220865204
Maarten gaat nooit mee naar Luilak.

En Annemarie doet het voor content. Op de moter flexen met de volwassen kinderen. Zo'n stoere moeder.
pi_220865214
Judith lijkt nu écht volkomen weg. Ik kwam vanochtend ergens via via bij haar account (wat nu niet meer lijkt te lukken), maar alles is weg qua volgers; dat was enkele dagen geleden nog niet zo. Drie keer is scheepsrecht of ze is een ezel die zich wel drie keer aan dezelfde steen heeft gestoten 🥴.
pi_220865227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:04 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En die herrie-muziek in je huis terwijl boven je man en kinderen slapen. Ze is gewoon asociaal.

Ik ging er vanuit dat Maarten mee zou gaan, maar het verbaast me ook weer niet dat ie het niet doet. Hij was naar een festival (?) maar daar vertelde ze niets over. Er hangt "een sfeer" in huize Geerts sinds haar verjaardag.
AM is de 'een sfeer' daar thuis bbrr
pi_220865247
Judith zoek echt het maximale op van wat net nog kan. Balanceren op de millimeter noem ik dat.

Denk dat als AM een verzoek van de buren heeft gehad wat betreft luilak, dat breeduit zou worden uitgesmeerd dr ista. In negatieve zin😅
pi_220865270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:21 schreef Cattolica het volgende:
Judith lijkt nu écht volkomen weg. Ik kwam vanochtend ergens via via bij haar account (wat nu niet meer lijkt te lukken), maar alles is weg qua volgers; dat was enkele dagen geleden nog niet zo. Drie keer is scheepsrecht of ze is een ezel die zich wel drie keer aan dezelfde steen heeft gestoten 🥴.
Ja, ze lijkt het niet te begrijpen. Overigens was van de week ook alles weg: volgers, volgend en berichten. Nu is ook de bio weg, zie ik.
pi_220865279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:40 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ja, ze lijkt het niet te begrijpen. Overigens was van de week ook alles weg: volgers, volgend en berichten. Nu is ook de bio weg, zie ik.
Ze denkt dat de regeld niet voor haar gelden.
pi_220865281
Haar account staat op prive.
pi_220865282
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:43 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ze denkt dat de regeld niet voor haar gelden.
Ja, dat heeft ze inderdaad. En met zowat alles ook.
pi_220865293
Mijn hemel dat jurkje van Ellen lijkt op jurkjes die ik rond het jaar 2000 kocht op de markt om me lekker mee aan te stellen in de discotheek
De vertoning, lekker voor schut op het schoolplein ook
I can't help it, if I'm lucky
pi_220865303
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:40 schreef Shuri het volgende:

[..]
Van de week volgde ik haar nog, op een duidelijk gedeactiveerd account, en zag ik de hoeveelheid volgers en die zij volgde, maar nu stond alles op nul. Toen ik op volgen klikte sprong het naar 1 maar volgde niet en elke keer dat ik klikte, ging het aantal omhoog maar ik volgde niet. Nou ja, heel bijzonder, maar het lijkt nu echt gedaan te zijn.

Ik keek nog even op haar oude reis-account maar dat was écht een heel ander leven wat ze toen had. Dat moet echt moeilijk zijn (geweest), om al die activiteiten niet meer te kunnen doen vanwege je gezondheid.
pi_220865320
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:05 schreef Lipisu het volgende:
Tjezus zeg, die terug naar liefde, is ze haar broek vergeten of wat.
Lijkt wel alsof ze alleen in haar hemd staat. De kleur doet ook niet echt wat.
En Dbm... die weet van gekkigheid niet wat ze moet doen voor de aandacht.
Ziek zieker ziekst.
Lekker met die slang in het achterste van je zoon gaan wroeten... gadver houd dat lekker voor jezelf.
Gelukkig mag ik het zelf schrijft ze: nou echt heel gelukkig wat een feest.
Ik vind het eigenlijk best slecht dat zij dit zelf mag, ze zegt regelmatig dat een kind doodziek is terwijl het op de trampoline 783 salto’s doet dus wie zegt dat ze de noodzaak van zo’n klysma niet ook enorm verkeerd inschat?
pi_220865342
😂 account Judith weer weg 😂 ow die vrouw.... 😂 en ze ziet het als pesten en vind echt dat ze gewoon mag doen wat ze doet 🤦‍♂️ ik dacht verteld nou niemand dat het niet mag? Dus ik berichtje er aan gewaagd van hey dat mag ook niet he! Kreeg ik heel verhaal terug dat ze de disclaimer erbij plaatst en het zo wel mag... nee vrouw mag niet!! Echt wat een mens is het toch ook 🤦‍♂️ lekker autonoom bezig blijven en volledig overtuigd blijven dat jij de regels mag overtreden 👍👌
pi_220865354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
Dat dacht ik ook, maar als ik hem ververs staat er 'gebruiker niet gevonden'.
pi_220865365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:12 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook, maar als ik hem ververs staat er 'gebruiker niet gevonden'.
Ik heb haar gedeactiveerde account gevonden en doorgestuurd naar een separate andere account maar dan staat er "post unavailable".

Ik ben zojuist haar zus gaan volgen met twee accounts, maar werd kort daarop door beide geblokkeerd.
pi_220865371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:00 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk best slecht dat zij dit zelf mag, ze zegt regelmatig dat een kind doodziek is terwijl het op de trampoline 783 salto’s doet dus wie zegt dat ze de noodzaak van zo’n klysma niet ook enorm verkeerd inschat?
Wie zegt dat ze het daadwerkelijk geeft? Ik zie haar ervoor aan om enkel een foto te plaatsen van de klysma's. En over dit soort dingen worden altijd wel duidelijke afspraken gemaakt, dus bijv bij 2/3 dagen geen ontlasting geven.
Maar daar horen vaak ook leefstijl adviezen bij.
pi_220865387
Ik neem mijn woorden terug over de enige niet gesponsorde uitje per jaar van AM, te weten Luilak.

Ze post een story en reel #delft.

Vandaar gisteren en van de week nog even langs de winkels in Delft en uitgebreid IKEA in beeld.

🤡

En Maarten liked de posts binnen minuten. Toch wel slim van deze man; pappen en nathouden (dit bedoel ik niet dubbelzinnig 😇).
pi_220865407
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:51 schreef Maremare het volgende:
Ik zie het profiel van Juud helemaal niet meer. Gevalletje "wie niet luisteren wil..." 😂
Je bent toch ook dom om dan toch weer je financiële advies te delen op beide accounts. Of is dit een gevalletje, als ik het maar lang genoeg blijft volhouden, dan accepteert Insta het wel een keer? Doordrammer Juud.
pi_220865411
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wie zegt dat ze het daadwerkelijk geeft? Ik zie haar ervoor aan om enkel een foto te plaatsen van de klysma's. En over dit soort dingen worden altijd wel duidelijke afspraken gemaakt, dus bijv bij 2/3 dagen geen ontlasting geven.
Maar daar horen vaak ook leefstijl adviezen bij.
Je kan sowieso niet uitgaan van DBM allemaal zegt idd. Die is niet in haar eerste leugen gestikt.

Ik hoop maar van harte dat het jochie alleen medisch noodzakelijke handelingen ondergaat.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220865415
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:45 schreef brilduiker1973 het volgende:
Als een account op privé staat zie je wel hoeveel volgers er zijn. Dat is bij Judith niet zo.
pi_220865421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:33 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Je bent toch ook dom om dan toch weer je financiële advies te delen op beide accounts. Of is dit een gevalletje, als ik het maar lang genoeg blijft volhouden, dan accepteert Insta het wel een keer? Doordrammer Juud.
Ik denk dat ze vooral echt denkt dat ze dit mag doen... ze wilt ook helemaal uitgelegd krijgen van meta wat ze verkeerd doet zodat ze het met een beetje creativiteit toch kan doen... het komt gewoon echt niet binnen dat het gewoon simpel niet mag... dit is dus waar bob later ook tegenaan gaat lopen.. altijd geleerd dat regels er zijn om te omzeilen... maar als het dan niet lukt geen idee hebben dat het gewoon aan jezelf ligt
pi_220865422
Ik kan Judith nu helemaal niet meer vinden. Al haar accounts niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')