De vraag is wie er verstopt zit, want Flap kreeg het een tijdje geleden ook. Maar vorige week post ze nog iets dat ze 'minder post' over de medische toestanden van haar kinderen, nou het is deze week dagelijks raak. Als man van dit griet pak je op zijn minst de telefoon toch af. Wat een stel vaatdoeken zijn al die kerels toch.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:28 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom heeft DBM dit soort spullen niet in huis? Volgens mij krijgt hij regelmatig een klysma, dan zorg je toch dat je voorbereid bent.. Zéker na de botox!
Snap ook niet dat er niemand in hun omgeving is die hier iets over zegt... dat zij en haar vent zo dom zijn om dit content te vinden is 1 ding.. maar zijn er geen broers of zussen? Ooms of tantes? Iemand? Die zegt joh is dit nou wel ok?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:43 schreef papierentas het volgende:
[..]
De vraag is wie er verstopt zit, want Flap kreeg het een tijdje geleden ook. Maar vorige week post ze nog iets dat ze 'minder post over de medische toestanden van haar kinderen, nou het is deze week dagelijks raak. Als man van dit griet grijp pak je op zijn minst de telefoon toch af. Wat een stel vaatdoeken zijn al die kerels toch.
Kennelijk zijn die mensen er niet. Of ze worden net als bij AM de deur gewezen. Het is echt triest, alles van deze 2 kinderen op medisch gebied is op internet terug te vinden, omdat pa en ma schijt hebben aan de privacy van hun kinderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er niemand in hun omgeving is die hier iets over zegt... dat zij en haar vent zo dom zijn om dit content te vinden is 1 ding.. maar zijn er geen broers of zussen? Ooms of tantes? Iemand? Die zegt joh is dit nou wel ok?
Echt niet ok dat ze dit deelt, vind ikquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:25 schreef Harper het volgende:
Over teveel info gesproken: Hipenhot Judith post dat ze vandaag weer red velvet taart aten, want traditie.
Als je haar langer volgt weet je dat dat betekent dat haar jongste dochter voor het eerst ongesteld werd.
Iets met een ezel en een steen. Maar ze snapt echt niet wat ze dan doet wat niet mag van meta🤷♀️🤷♀️quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:06 schreef Danielle_ het volgende:
Ik denk dat Judith haar gewone account ook weer kwijt wil. Zij begrijpt het echt niet he? Nu weer op haar hoofdaccount stiekeme financiële linkjes en halve info…
Jurkje in de categorie ‘buikband’, want de bovenkant dekt ook nauwelijks af. Je zal je kind maar zo van school halen zeg…quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bij Ellen @:terugnaardeliefde is het tijd voor ziepoesnetnietofnetweljurkjes.
Zou ze zelf nu echt niet snappen dat dit de reden is dat haar andere account weer weg is?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:06 schreef Danielle_ het volgende:
Ik denk dat Judith haar gewone account ook weer kwijt wil. Zij begrijpt het echt niet he? Nu weer op haar hoofdaccount stiekeme financiële linkjes en halve info…
Kende het account niet. Niks aan gemist bleek toen ik even keek. Dat sauna filmpje, manmanman wat een sneuneus.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Jurkje in de categorie ‘buikband’, want de bovenkant dekt ook nauwelijks af. Je zal je kind maar zo van school halen zeg…
Waarschijnlijk wel, maar vind ze het niet terecht want ze heeft geen financieel advies alleen budgettips en het is haar verdienmodel en pa heeft zo lang aan dat excel schema gewerkt. En zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze zelf nu echt niet snappen dat dit de reden is dat haar andere account weer weg is?
Hahaha wat slecht ook weerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zie net dat al Judith’s posts weer weg zijn?
Zou ook nog kunnen, want het ging nu wel heel snel.quote:
Geen idee of je dat hoort? Ik ben nog nooit gerapporteerd 😆quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, want het ging nu wel heel snel.
Maar krijg je te horen als je gerapporteerd wordt? Want dan zou ze moeten weten waar t aan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |