abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220863870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:28 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom heeft DBM dit soort spullen niet in huis? Volgens mij krijgt hij regelmatig een klysma, dan zorg je toch dat je voorbereid bent.. Zéker na de botox!
De vraag is wie er verstopt zit, want Flap kreeg het een tijdje geleden ook. Maar vorige week post ze nog iets dat ze 'minder post' over de medische toestanden van haar kinderen, nou het is deze week dagelijks raak. Als man van dit griet pak je op zijn minst de telefoon toch af. Wat een stel vaatdoeken zijn al die kerels toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 22-05-2026 21:52:55 ]
pi_220863905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:43 schreef papierentas het volgende:

[..]
De vraag is wie er verstopt zit, want Flap kreeg het een tijdje geleden ook. Maar vorige week post ze nog iets dat ze 'minder post over de medische toestanden van haar kinderen, nou het is deze week dagelijks raak. Als man van dit griet grijp pak je op zijn minst de telefoon toch af. Wat een stel vaatdoeken zijn al die kerels toch.
Snap ook niet dat er niemand in hun omgeving is die hier iets over zegt... dat zij en haar vent zo dom zijn om dit content te vinden is 1 ding.. maar zijn er geen broers of zussen? Ooms of tantes? Iemand? Die zegt joh is dit nou wel ok?
pi_220863915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Snap ook niet dat er niemand in hun omgeving is die hier iets over zegt... dat zij en haar vent zo dom zijn om dit content te vinden is 1 ding.. maar zijn er geen broers of zussen? Ooms of tantes? Iemand? Die zegt joh is dit nou wel ok?
Kennelijk zijn die mensen er niet. Of ze worden net als bij AM de deur gewezen. Het is echt triest, alles van deze 2 kinderen op medisch gebied is op internet terug te vinden, omdat pa en ma schijt hebben aan de privacy van hun kinderen.
pi_220863972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:25 schreef Harper het volgende:
Over teveel info gesproken: Hipenhot Judith post dat ze vandaag weer red velvet taart aten, want traditie.
Als je haar langer volgt weet je dat dat betekent dat haar jongste dochter voor het eerst ongesteld werd.
8)7
Echt niet ok dat ze dit deelt, vind ik
pi_220864242
Ik zag het ook al bij Hip en Hot. Echt stom, dat vond ik al bij de andere dochter. Ongesteld worden is geen taboe, maar dat betekent niet dat je zomaar alles op het internet moet gooien
pi_220864363
Ik denk dat Judith haar gewone account ook weer kwijt wil. Zij begrijpt het echt niet he? Nu weer op haar hoofdaccount stiekeme financiële linkjes en halve info…
pi_220864376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:06 schreef Danielle_ het volgende:
Ik denk dat Judith haar gewone account ook weer kwijt wil. Zij begrijpt het echt niet he? Nu weer op haar hoofdaccount stiekeme financiële linkjes en halve info…
Iets met een ezel en een steen. Maar ze snapt echt niet wat ze dan doet wat niet mag van meta🤷‍♀️🤷‍♀️
pi_220864408
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bij Ellen @:terugnaardeliefde is het tijd voor ziepoesnetnietofnetweljurkjes. :')
Jurkje in de categorie ‘buikband’, want de bovenkant dekt ook nauwelijks af. Je zal je kind maar zo van school halen zeg…
pi_220864423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:06 schreef Danielle_ het volgende:
Zou ze zelf nu echt niet snappen dat dit de reden is dat haar andere account weer weg is?
pi_220864432
Wat een gemaakt irritante lach van Joeri bij de slippers-storie.

Vrouw gooit kapotte slippers weg. Man loopt iets voor haar uit, gewoon stil. Ze vraagt aan hem ‘hoe grappig vind je dit’ en hij braakt er een hysterische lach uit, met bijbehorend gezicht.

Koekoek.
pi_220864435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:12 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Jurkje in de categorie ‘buikband’, want de bovenkant dekt ook nauwelijks af. Je zal je kind maar zo van school halen zeg…
Kende het account niet. Niks aan gemist bleek toen ik even keek. Dat sauna filmpje, manmanman wat een sneuneus.
pi_220864440
Am is net zo een grote kleuter als DBM en Sanneke jeetjeeee en maar doorgaan over dat luilak! Je bent 50!!!!
pi_220864447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze zelf nu echt niet snappen dat dit de reden is dat haar andere account weer weg is?
Waarschijnlijk wel, maar vind ze het niet terecht want ze heeft geen financieel advies alleen budgettips en het is haar verdienmodel en pa heeft zo lang aan dat excel schema gewerkt. En zo.
pi_220864548
Echt ongelooflijk die Juud. Ze zegt dat ze geen financieel adviseur is, dat klopt, daar liegt ze niets mee. Ze vergeet alleen te melden dat ze er zelf ook weer beter van wordt als zij mensen zover krijgt om over te stappen.
pi_220864659
Ik zie net dat al Judith’s posts weer weg zijn?
pi_220864703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik zie net dat al Judith’s posts weer weg zijn?
Hahaha wat slecht ook weer _O-
pi_220864727
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hahaha wat slecht ook weer _O-
Zou ze gerapporteerd worden?
pi_220864729
Het account van Juud is weer helemaal weg. Althans ik kan hem niet vinden. Ze is lekker bezig. Of ze wordt steeds gerapporteerd?
pi_220864730
Ik zie het profiel van Juud helemaal niet meer. Gevalletje "wie niet luisteren wil..." 😂
pi_220864747
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Inderdaad 😱 die moet niet bukken
Denk juist dat ze dat wel wil😅
pi_220864768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze gerapporteerd worden?
Zou ook nog kunnen, want het ging nu wel heel snel.
Maar krijg je te horen als je gerapporteerd wordt? Want dan zou ze moeten weten waar t aan ligt.
pi_220864796
Tjezus zeg, die terug naar liefde, is ze haar broek vergeten of wat.
Lijkt wel alsof ze alleen in haar hemd staat. De kleur doet ook niet echt wat.
En Dbm... die weet van gekkigheid niet wat ze moet doen voor de aandacht.
Ziek zieker ziekst.
Lekker met die slang in het achterste van je zoon gaan wroeten... gadver houd dat lekker voor jezelf.
Gelukkig mag ik het zelf schrijft ze: nou echt heel gelukkig wat een feest.
pi_220864860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:54 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Denk juist dat ze dat wel wil😅
Zit daar in Uden wat in het water ofzo
pi_220864863
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou ook nog kunnen, want het ging nu wel heel snel.
Maar krijg je te horen als je gerapporteerd wordt? Want dan zou ze moeten weten waar t aan ligt.
Geen idee of je dat hoort? Ik ben nog nooit gerapporteerd 😆
pi_220865161
En ja hoor, de aso familie maakt ook de directe buren wakker met hun gepraat en geschreeuw op de oprit om 3 uur ‘s nachts. Geen enkel respect.

En J mee bij Julia achterop..

Geen filmpje van dat ze weg rijden vanaf huis, misschien heeft toch een van de buren er wat van gezegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')